Anunțuri
Locuri de munca Bihor Disponibil din: 2020-12-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru 8h: 10:00-18:00 variabil in functie de necesitati, Program in weekend, Echipa formată din 2 persoane cu permis de conducere categoria B, Beneficii: - Salarii motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621. între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Salonta, Str. Piața Democrației nr.6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam lucrător depozit, cu domiciliul în Oradea pentru pregătire și manipulare colete. Experieta anterioară de lucru în depozit reprezintă un avantaj.
-
Promovat
Angajez sofer cat C+E sofer tur-retur RO-UE-RO, 75 zi +salariu pe Romania 662 . Oferim: loc de munca stabil, plati la timp, munca cu o echipa agreabila, camioane E 6. Cerinte: seriozitate, responsabilitate, ingrijit. Pentru mai multe detalii, sunati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam mecanic pentru service auto in ORADEA Experienta in domeniu este necesar Salariu foarte atractiv Program de luni pana vineri incepand de la 8:30-17:00. Sambata si Duminica sunt LIBERE. Pauza de masa este intre 12:30-13:15 In cazul in care sunteti interesat de acest loc de munca si aveti experienta in domeniu, salariul poate fi MAI MARE decat cel mentionat (5000-7000 LEI ) Va rugam sa ne contactati la numărul de telefon pentru mai multe detalii in legatura cu acest post de lucru
-
angajez personal calificat sau necalificat fara limita de vârstă pentru prepararea produselor proaspete de patiserie, program de lucru 8h pe zi de luni până vineri ,inf suplimentare la telefon
-
Dorești să participi la construirea unei misiuni de distribuire de materiale creștine? Răspunde-ne printr-un mesaj pe e-mail. Ce ar trebui să faci: - Să coordonezi activitatea fundației conform unui program prestabilit, - Să pregătești ambalarea și distribuirea de publicații creștine în localitate și județ, - Să activezi pe platforme online, - Să contribui la dezvoltarea fundației conform strategiilor stabilite. Durata estimată a activității: 40 sau 20 de ore pe săptămână (în funcție de opțiunea ta). Locația activității: Oradea județul Bihor. E necesară cunoașterea limbii maghiare sau engleze la nivel conversațional. Salariu: stabilit de comun acord. Ești interesat? Scrie-ne acum pe e-mail pentru mai multe informații!
-
Bună ziua Sunt Gabriel unic asociat caut colaboratori pt producție Dețin un spatiu de 20000 m2 din care hale , birouri,transformator Amenajate pt linie producție
-
Angajăm vânzătoare gestionar depozit de flori în Oradea, salariu atractiv și program flexibil, pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon sau whatsapp
-
Firma de transport angajeaza conducatori auto categaoria C+E curse tur retur pe camioane frigorifice.pentru detalii sunati la
-
-
Angajam sofer pentru camion E6 ,40T,tur -retur ,RO-H-SK-RO,fiecare week-end acasa,salariu +diurna zi,9000Ron,experienta minim 1 an.
-
Angajez tinichigiu, vopsitor si mecanic , salarizare atractiva Service autorizat RAR Pt detalii Cerințe : - seriozitate , profesionalism , punctualitate Oferim: Condiții de lucru foarte bune Salarizare atractiva Loc stabil Pt detalii: 0744123335
-
Angajam casier-vanzator in program de 8 ore la magazin care se ocupa cu decoratiuni interioare. Cerinte : - experienta in domeniul comertului si relatiilor cu clientii - cunostinte de contabilitate si acte primare - cunostinte de operare PC - capacitate f.buna de comunicare - corectitudine, ambitie, flexibilitate, atentie distributiva, - capacitate rapida de decizie - experienta in lucru in echipa - amabilitate si eficienta in relatia cu clientii Cei interesati pot trimite CV pe adresa: [email protected]
-
Necesar cunostinte PC , experienta in vanzari, fire organizata. Oferim mediu placut , salar atragator, seriozitate. Asteptam CV pe adresa:
-
Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail: