Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Brasov Brasov doar cu poze Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 7

    Montator

    Firma Wind Decor a fost înființată în anul 2007, dovedind în acești ani poziția sa stabilă pe piața brașoveană și extinzându-și serviciile sale și pe plan național, are ca obiect principal de activitate: - producerea și comercializarea de jaluzele, rolete de interior, rulouri de exterior, plase de insecte, uși de garaj, tâmplărie PVC; - servicii de măsurători, consultanță și montaj. Astăzi, Wind Decor își mărește echipa și angajează montator sisteme tâmplărie termoizolantă. Descrierea postului: - măsurarea, montarea, verificarea, modificarea și repararea produselor existente în portofoliul firmei; - consilierea și ofertarea clienților magazinului; - gestionarea verificarea mărfii de montat; - încasarea contravalorii mărfii; - întreținere scule trusă montaj și mașină de serviciu; - gestionare evidență necesar montaj; - colaborare eficientă cu clienții, colegii și șeful ierarhic. Descrierea candidatului: - minim studii medii, - experiență cel puțin 6 luni în montarea produselor de tâmplărie PVC, - permis de conducere categoria B, - o bună condiție fizică, - sociabil, - organizat, - atent la detalii, - multitasking, - disponibil să lucreze în week-end și sau suplimentar, dacă este cazul, în funcție de sezon, - cu bune cunoștințe a limbii române scris și vorbit (avantaj limba engleză nivel mediu). Oferta noastră: Program de lucru flexibil de L-V în intervalul 09-18, cu 1h pauză de masă. Orele suplimentare compensate cu ore libere sau plătite la cerere. Salariul net 3500-4000 de lei. Program de formare profesională. Mașină de serviciu. Echipa Wind Decor a răspuns întotdeauna provocării soluționând probleme și rezolvând cu promptitudine cele mai exigente cerinte ale clientului. Așteptăm cu mare interes CV-urile voastre, pentru mai multe informații contactați numărul de telefon din anunț, persoana de contact Condurache Svetlana sau vizitați pagina noastră web: https: www.winddecor.ro. Ne găsiți la adresa: strada 13 Decembrie 45, Brașov, lângă Casa Județeană de Pensii.

  • 13

    Angajam Tamplari navali, constructii, restaurari yachturi in Olanda

    Angajăm Tâmplari navali care să lucreze la construcții restaurări yachturi și vase de croazieră în Olanda. Beneficii: - salariu de început 13,50 - 14,50 Euro net oră; - job full time, posibilitate de ore suplimentare; - cazarea gratuită (o persoană în cameră) și mașină de serviciu asigurată; - job stabil, contract pe perioadă nedeterminată; - contract românesc (carte de muncă în România), detașare în Olanda cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Olanda. Cerințele postului: - minim 2-3 ani experiență anterioară ca tâmplar naval; - limba engleză la nivel conversațional mediu (obligatoriu); - permis de conducere cat. B (avantaj). Responsabilitățile postului: - montarea și ajustarea de mobilier pe nave de pasageri, vase de croazieră și yachturi; - lucrări de modernizare, întreținere și ajustare cabine; - montaj de mobilier pe structură metalică.

  • 4

    Sef echipa electricieni cu limba germana

    Angajăm Șef echipă electricieni cu limba germană pentru a coordona proiecte în Germania, în domeniul civil și industrial. Disponibilitate de la sfârșit de aprilie început de mai. Compania noastră caută să completeze echipa de electricieni cu o persoană vorbitoare de limba germană. Dacă ești un electrician calificat și vorbești fluent limba germană, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Condiții: - salariu 16 Euro net oră (minim 2500 Euro net lună); - program de lucru full time; - posibilitate efectuare ore suplimentare; - cazare și mașină de serviciu în Germania asigurate gratuit; - angajare cu contract în România, pe perioadă nedeterminată; - detașare în Germania cu formularul A1; - asigurare medicală în România și în Germania; - asistență permanentă din partea noastră ca și angajator. Responsabilități: - șeful de echipă oferă suport echipei de electricieni și coordonează activitatea pe proiecte; - participă la ședințele de lucru și urmărește buna funcționare a planului de lucru pentru fiecare proiect derulat; - execută lucrări de instalații electrice alături de echipă: trasare cabluri, control și revizii ale instalațiilor electrice conform planului, montare dispozitive de iluminat - becuri leduri de toate tipurile, supraveghere video, detecție incediu, control acces, sisteme audio-video etc. Cerințe: - calificare de electrician; - 5+ ani experiență practică ca electrician; - experiența în coordonarea unei echipe constituie avantaj; - cunoștințe de lucru după plan tehnic; - cunoștințe de limba germană la nivel avansat; - permis de conducere cat. B (avantaj); - disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.

  • 20

    Controlor de calitate

    Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.

  • 4

    Camerista regim hotelier

    Angajez camerista cu experiența in regim hotelier full time sau part time -in programul 9-16.

  • 32

    Angajez camerista

    Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.

  • 8

    Angajez sofer categoria C+E

    Căutăm șoferi cu experiență pentru compania noastră de transport Compania noastră de transport este în căutarea de șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Avem nevoie de persoane responsabile, cu experiență în conducerea vehiculelor de transport și care să fie dedicate în îndeplinirea sarcinilor și respectarea termenelor de livrare. Cerințe principale: - Permisiune de conducere categoria C+E și toate documentele necesare pentru a conduce în siguranță vehicule de transport. - Experiență anterioară în transportul de mărfuri și cunoștințe solide despre procedurile de siguranță a transportului rutier. - Abilitatea de a opera camioane și alte vehicule de transport în condiții variate de trafic și condiții meteorologice. - Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. - Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru și disponibilitatea pentru a lucra în weekend-uri sau în afara orelor de program. Dacă sunteți interesat/ă în a se alătura echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail [] sau să ne contactați la numărul de telefon [ ]. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a va alătura echipei noastre. Cu respect,

  • 6

    Anagăjam Consilier Vanzari

    Angajam Consilier de Vânzări cu sau fără experiență Responsabilități: Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor Darel Identificarea nevoilor clienților, propunerea celor mai bune soluții Consilierea clienților Cerințe: Utilizarea calculatorului Nivel studii - cel puțin nivel liceal Abilități de comunicare, relaționare, prezentare si negociere Lucru in echipă Orientare către client și rezultate Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Brasov din Sos. Cristianului nr.1-3 langa fostul Tekzen. www.darel.ro Detalii și CV la nr. de telefon

  • Angajăm operator mașină aplicat cant ABS

    Angajăm operator mașină aplicat cant ABS Responsabilități: Preluarea diagramei de aplicare a cantului ABS Verificarea calitativă a suprafeței prelucrate Manipularea pieselor prelucrate Participarea la inventare Cerințe: Punctualitate Păstrarea curățeniei la stația de lucru Experiența în domeniu este necesară Disponibilitate la efort și muncă fizică Beneficii: - salariu motivant ; bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sos. Cristianului nr.1-3 langa fostul Tekzen , Brasov www.darel.ro Detalii și CV la nr. de telefon     Te așteptăm în echipa noastră!

  • 1

    Sef sala restaurant

    Atributii: - supervizarea activitatii si echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si preventive; Candidatul ideal: - Studii medii sau superioare; - Experienta minima 2 ani in functii de conducere sau supervizare in domeniul alimentatiei publice; - Cunostinte utilizare PC - Abilitati de conducere si sau supervizare Oferta: - pachet salarial atractiv; - integrare in colectiv tanar si dinamic; - contract munca perioada nedeterminata - decont supliment transport

  • 3

    Angajez consilier vanzari piese auto

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!

  • 8

    Camerista hotel 4-5 * Brasov

    Descriere CANDIDATA UL IDEAL: Persoană dinamică, harnică, cu spirit de echipă, atentă la detalii Persoană responsabilă, conștiincioasă și punctuală Abilități de curățenie cunoștințe minime legate de standarde operationale de curățenie în ospitalitate Capacitatea de a lucra cu supraveghere redusă și de a menține un nivel ridicat de performanță Prietenoasă și orientată către nevoile clientului Abilități de prioritizare și gestionare a timpului Lucrează rapid și fără a compromite calitatea Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj Experientă dovedită în domeniul hotelier reprezintă un avantaj RESPONSABILITĂȚI: Asigură curățarea camerelor, a spațiilor comune precum și alte încăperi, folosind echipament și soluții de curățenie adecvate Raportează supervizorului cu privire la orice daune, deficiențe și pagube cauzate de oaspeți Raportează supervizorului obiectele uitate sau abandonate de client în hotel Raportează defecțiunile din cameră și se asigură de remedierea acestora Verifică stocul produselor consumabile și efectueză comenzile pentru înlocuirea acestora Curăță și dezinfectează băile, precum și alte suprafețe din cadrul locației Schimbă seturile de așternuturi și prosoape în cameră BENEFICII: Salariu fix si bonuri de masă Asigurare medicala privată Mediu de lucru plăcut alături de o echipă profesionistă Training de formare și suport permanent în activitatea desfășurată Posibilitatea dezvoltării profesionale în domeniul hotelier

  • 5

    Specialist vanzari Relatii cu publicul Manager, filiala Brasov

    Candidatul Ideal - peste 5 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea activitatii: - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision - - maxim pentru consultanți de până la 80%;  -suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei.

  • Lucrator comercial

    Lucrator comercial - LA Doi Pași- Calea București nr. 102 CANDIDATUL IDEAL Te asteptam in cadrul companiei noastre chiar daca nu ai reusit inca sa acumulezi experienta necesara, la noi totul se poate invata cu responsabilitatea, implicarea si determinarea ta; daca ai finalizat studii medii; daca esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, daca ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; daca esti energic, motivat, orientat spre performanta si rezultate. RESPONSABILITĂȚI Vino alaturi de LA DOI PAȘI! Cautam colegi energici, organizati si pusi pe fapte mari. Suntem aici ca, impreuna cu tine, sa ajutam clientii si sa cream o atmosfera placuta in magazinele noastre. Rolul acesta presupune sa construiesti o relatie deschisa cu clientii nostri intr-o atmosfera placuta si profesionista; fii implicat in gestiunea corecta si eficienta a produselor din magazin; fii responsabil cu aprovizionarea marfurilor la raft; mentii standardele de calitate LA DOI PAȘI: magazin curat, ordonat, aprovizionat; comunici in cadrul echipei intr-un mod prietenos, de la egal la egal, cu respect; actionezi alaturi de noi cu responsabilitate ajuti la o organizare mai buna a magazinului. BENEFICII Ce beneficii ai la LA DOIPAȘI: Pachet salarial, format din salariu fix, Decontare transport RATBV si bonusuri cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile suplimentare pentru concediu de odihna. Pornim de la 22 de zile de concediu si numarul de zile de concediu creste in functie de vechimea in companie; Zi libera platita de ziua ta de nastere; Contact:

  • 3

    Operator introducere date

    Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.

Salvează căutarea