Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Persoane Experienta: Experienta 1-3 ani-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Angajam Sofer cat. B distribuție pâine în Kaufland și Mega Image. Șalariu atractiv. Petru alte detalii rog contact. Mulțumesc.
-
Va rog sunati intre orele 10.00-19.00 de luni pana vineri. Angajam familie serioasa. Sotia pentru menaj/gatit iar sotul pentru activitati administrative,tehnice(handyman) Cerinte: permis conducere catrg B, recomandari, cazare la propietate(interni), buni gospodari, cu o minima experienta, seriosi, muncitori iubitori de flori si animale , fara cazier judiciar,administrare .Se ofera cazare si salariu 2000 lei( de persoana),angajarea se face pe baza de contract de munca.Pentru mai multe detalii si programare la interviu
-
Angajez vanzatoare pentru mini market in zona Piata Delfinului- Sos. Pantelimon. Program in ture ( 2 zile lucrate-2 zile libere) Mediu de lucru placut Salariu 2500 lei net (in mana). Contract perioada nedeterminata.
-
Firmă de paza , angajează agenți de pază , femei și bărbați, cu sau fără atestat, șefi tură și dispeceri la obiective , centrale - administrative .
-
Vanzatoare magazin mixt alimentar situate in Militari Residence!! Domiciliu in apropiere un avantaj! Salariul 3000 lei. in mana! Program; O saptamana 06 30- 14 30 O saptamana 13 30- 21 30 Salariul 3000 lei in mana.
-
Angajez vanzatoare cu experienta magazin alimentar mixt situat in Militari Residence! Salariu 3000 lei in mana! Magazinul cu program NON STOP. Doua zile 07-19 00 Doua zile 19 00- 07 00 Doua zile liber.
-
Firma Elite Worker cauta electricieni independenti (PFA II SRL ZZP Gewerbe etc. chiar si cu forma juridica si din alta tara) sau firme care activeaza in domeniul electric cu angajati proprii si sunt interesate de proiecte in Germania sau Austria. Se oferă: Contract de colaborare; Salariu motivant incepand de la 20 euro oră, negociabil in functie de proiecte si experienta fiecarui candidat; Proiecte flexibile in functie de disponibilitatea fiecaruia; Organizare cazare; Persoană de contact(limba română). Responsabilități: Instalații electrice; Tragerea cablurilor electrice; Construirea și conectarea tablourilor electrice; Diagnosticarea sistemelor și dispozitivelor. Depanarea sistemelor și dispozitivelor etc. Pot fi proiecte industriale,rezidentiale, automatizari etc. Cerințe: Limba germană la nivel A2 B1 - obligatoriu, cel putin o persoana din echipa; Diploma de electrician și sau experiență în domeniu; Avantaj autorizatie ANRE; Disponibilitatea de a călători; Seriozitate și punctualitate; Permis de conducere și mașină - constituie un avantaj. Pentru a aplica și pentru a afla mai multe detalii trimite CV-ul la adresa de mail sau ne puteți contacta la numărul de telefon
-
Ne extindem afacerea și acum căutăm: Tehnician întreținere instalații sanitare, încălzire, aer condiționat, accent pe încălzire (m f d) pe șantier Alternativ: tehnician în instalații sanitare, încălzire și aer condiționat, instalator de încălzire și maestru instalator, tehnician în încălzire și aer condiționat (m f d) sau montator senior. Locație: Lahr Schwarzwald, Germania - cu relocare Program: Full Time Salariu: 2000-2500 euro net luna Profilul tău: - Formare profesională absolvită instalații sanitare, încălzire și aer condiționat (h f d) - Experienta ca montator senior (m f d) de dorit; - Mod de lucru independent și orientat spre soluții, precum și gândire analitică; - Permis de conducere cat B si disponibilitate deplasări la clienții companiei Cerințe pentru solicitanți: Cunoștințe avansate: întreținere, reparații, calcul și planificare a utilizării resurselor Cunoștințe de specialitate: tehnologie de încălzire Cunoștințe de engleză sau germană Responsabilități: - Managentul construcțiilor - Te ocupi de conducerea profesionistă a șantierelor pe șantier și ești responsabil pentru echipa ta, achiziția materialelor, măsurători și rapoarte - Sunteți primul punct de contact pentru constructori și vă veți ajuta cu orice întrebări. - Coordonezi munca cu celelalte meserii. - Îți folosești colegii în așa fel încât să poată fi productivi în funcție de punctele lor forte. Munca: - Demontarea profesionala a sistemului de încălzire existent - Mutarea sistemului dismantat cu scara telescopica si alta parate unelte; - Transferul si instalarea noului sistem (pompa de căldura) - Instalarea noului sistem Țevi; - Tratarea apei conform VDI 2035; - Izolați noile țevi cu izolație din vată de rocă - cablaj electric; - Echilibrarea hidraulică a distribuției căldurii (radiatoare și încălzire prin pardoseală) - Punerea in funcțiune a sistemului: pompa de căldura sau aer conditionat Beneficii: - Plata competitiva si punctuala - 30 de zile de vacanta inclusiv 3 săptămâni de vacanta de companie vara - Asistenta in găsirea locuinței apartamentului - Program de lucru flexibil, de exemplu 3 luni și 1 lună liber - cont Flexitime - Oportunități de îmbunătățire - Împărțire a profitului - Loc de munca mobilat modern - Lucru digital cu tableta si smartphone - Muncă rezistentă la criză - Atmosferă de lucru familiară, armonioasă, pozitivă - O echipă cu sentiment de NOI - Educație inițială și continuă - Optimizarea constantă a proceselor de afaceri fluxurilor de lucru (Nu: Întotdeauna am procedat așa ) Tehnicianul se ocupă de instalația de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat și se concentrează pe instalația de încălzire (de cele mai multe ori instalator și tehnician).
-
Salon de infrumusetare , zona Drumul Taberei , angajeaza personal pentru: coafor , frizerie , cosmetica , manichiura-pedichiura.Relatii la telefon .
-
Salon de infrumusetare , zona Drumul Taberei , angajeaza personal pentru: coafor , frizerie , cosmetica , manichiura-pedichiura.Relatii la telefon .
-
Căutăm bucătari care să lucreze în IOlanda sau Irlanda! Dacă vorbești engleză și ai cel puțin 2-3 ani de experiență ca si bucatar, te căutăm! Alătură-te nouă și devine membru al unei super-echipe! Așteptăm CV-uri cu poza ale candidatilor pentru funcțiile de bucatar, bucatar chef ( chef de partie) în următoarele domenii: Restaurante olandeze, hoteluri Restaurante și hoteluri în Irlanda Ceea ce oferim: contracte de muncă pe durată determinată (6-9-12 luni) se asigură cazare și masă ajutam sa-ti faci aranjamente de călătorie asistență în administrarea completă oportunitate de câștig: 11-13 euros oră Conditii de angajare : experiență profesională anterioară în același loc de muncă Cunoașterea limbii engleze Dacă consideri că îndeplinesti criteriile de mai sus și doresti să aplici sau pentru mai multe informatii despre aceasta oportunitate te rugam sa trimiți CV-ul la adresa : crew( arond) crew.hu !
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Angajam lucrător comercial stand parfumuri! Jobul este in GALERIA VERANDA MALL - OBOR. Angajez lucrator comercial la PARFUMERIE. Program 2 zile cu 2 zile. Varsta max. 45 ani Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. PACHET SALARIAL ATRACTIV CU BONUS Salariul plus bonus din vânzare. Detalii dar si CV l a următorul număr de WhatsApp: sau e-mail :
-
Candidatul Ideal Studii medii, studii profesionale cu profil mecanic; Cu experienta entry level sau fara experienta, dar cu studiile profesionale profil mecanic; Capacitati de adaptare si asimilare a informatiilor; Capacitate de integrare rapida intr-un flux de productie; Atentie la detalii si meticulozitate; Cunostinte minime de operare calculator; Bune abilitati de organizare la locul de munca; Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Descrierea jobului Colaboreaza cu departamentul: Productie; Desfasoara activitati de taiere, prelucrare, filetare si alte operatii mecanice; Montare si asamblare pentru parţile mecanice ale echipamentelor, in conformitate cu documentatia sau modelul dat; Aduce in scris la cunostinta sefului de atelier deficientele documentatiei sau ale subansamblelor pentru a fi corectate; Desfasoara activităti de reparatii si intretinere in punctul de lucru; Respectă cerintele de manipulare si depozitare intermediara pentru reperele si echipamentele aflate in atelier. Beneficii: - Lucrul intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatita, avand la dispozitie echipamente de ultima generatie; - Program de lucru luni- vineri: 08.00- 16.00; - Tichete de masa; - Abonament servicii medicale private; - Decont transport STB Metrorex; - Abonament la cea mai mare biblioteca corporate (Bookster); - Abonament sala de fitness decontat partial de companie; - Bonus anual de performanta; - Dezvoltare continua prin sesiuni de workshop, training si certificari; - Evenimente speciale dedicate angajatilor.
-
Compania noastră caută 1 stivuitorist pentru depozitul nostru. Candidatul ideal va fi responsabil pentru încărcarea și descărcarea mărfurilor, pregătirea comenzilor și menținerea depozitului curat și organizat. Cerințe: Experiență anterioară în utilizarea stivuitoarelor; Atestat ISCIR valabil; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient și sigur; Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Menținerea depozitului curat și organizat; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozitare; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Tichete de masa; Beneficii medicale la o clinica privata. Programul de lucru este de LUNI pana VINERI : 08 - 17 3900 - 4200 RON Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!