Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2020-08-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Fabrica de Detergenti din Poiana langa Ovidiu, angajeza personal pentru fabricarea detergentului, salariu atractiv,de preferinta din Ovidiu sau jud. Constanta, transportul este asigurat din fata casei pana la fabrica; oferim si cerem seriozitate.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Angajam muncitori necalificați pentru ambalare etichetare, la un abator din Germania. AJUTĂM CU TRANSPORTUL BENEFICII: -salariu net cuprins intre 1.800 - 2.000 -contract de munca -asigurare medicală -spor de noapte 25 % -duminica și zilele de sărbătoare legale plătite cu 25% in plus -alocații pentru persoanele care au copii minori 219 -concediu plătit 24 zile pe an -bani de concediu -al 13-le-a salariu -primă de Crăciun -instruire și formare profesională -nu percepem nici un fel de comision de angajare -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -post la banda , etichetare,ambalare -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte )l -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerințe : -persoane serioase, bărbați,femei sau cupluri obișnuite sa lucreze in 2 schimburi cu vârsta cuprinsă între 18-55 de ani -cazier curat -apți de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectuează prin transfer bancar FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE -cont bancar -asigurare de sănătate - Anmeldung Drumul din România pana in Germania este de 150 care este suportat de firma și vi se va retrage din primul salariu . Avem plecări săptămânale din toate zonele tarii. Pentru informații suplimentate sunați la numărul de telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Om de afaceri potent financiar cu activitate în 2 domenii,angajez urgent secretara personala pentru biroul propiu.Salariul începe de la 8000 RON lunar și variază în funcție de studii, experienta și limba engleza. Se cere discretie maxima, sa fie o persoana open fără obligații. La semnarea contractului se acorda un bonus de 1000 EUR chas.Domiciliul permanent București, vârstă maxima 60 de ani,program flexibil luni vineri 9 15 30.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal dacă se poseda permis doar mașină. Se cere discretie maxima și se ofera.
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu.Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți detalii la
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Sala de jocuri angajează operatoare , vârsta minima 18 ani , program 12 24 și 12 48. Oferim instructaj persoanelor fără experienta . Detalii la nr
-
SC Muresexpeditii Trans SRL Angajeaza conducator auto pentru transport marfa curse interne . Cerinte: Aviz medical si psihologic; Permis categoria CE; Atestat profesional de transport marfa; Card tahograf digital; Descrierea jobului: Transport marfa in baza documentelor de insotire. Cursele sunt cu plecare din Targu-Mures si intoarcere la Targu-Mures Majoritatea curselor se incarca de la Heineken Romania,avand contract direct cu ei. Sunt si curse locale ,se lucreaza de luni pana vineri. Beneficii: Mediu de lucru profesionist ; Pachet salarial atractiv ; Stabilitate
-
Restaurant in Centrul Vechi iși mărește echipa!Căutăm personal interesat pentru posturile de ajutor de bucatar si barman ospatar. Dacă ești o persoană punctuală și serioasă, vino cu un vibe proaspat si alatura-te echipei noastre
-
Ne marim echipa si drept urmare suntem in cautarea unor noi colegi posesori de permis categoria C, cu atestat de transport marfa si card tahograf valabil pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal este o persoană responsabilă, cu o atitudine pozitivă și capacitatea de a lucra în echipă, gata să contribuie la succesul și eficiența operațiunilor noastre logistice. Cerințe: - Permis de conducere categoria C, valabil. - Experiență anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj. - Cunoștințe bune de navigare și capacitatea de a urma instrucțiuni precise de traseu. - Bună cunoaștere a normelor de siguranță în transport și a legislației rutiere. - Capacitatea de a lucra independent și în echipă. - Fiabilitate, punctualitate și un puternic angajament față de calitatea serviciului. Descrierea jobului Responsabilități: - Transportul mărfurilor și materialelor la destinațiile specificate în timp util și în siguranță. - Verificarea mărfurilor la încărcare și descărcare pentru a asigura acuratețea și integritatea acestora, - Confirmarea documentelor la livrare, respectiv returul documentelor confirmate acolo unde este cazul, - Respectarea strictă a regulilor de circulație și a reglementărilor interne ale companiei legate de transport. - Întreținerea periodică a vehiculului și raportarea oricăror probleme tehnice managerului de flotă. - Colaborarea eficientă cu echipa de logistică și cu clienții pentru a asigura satisfacția acestora. Oferim: - Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și calificări. - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. - Program de lucru flexibil, - Mediu de lucru sigur și respectuos. Dacă sunteți gata să vă alăturați echipei noastre, vă invităm să trimiteți CV-ul la adresa de email. Descrierea companiei S.C. Frigo Nova S.R.L. este o companie de top specializată în transportul frigorific, oferind soluții logistice complete și personalizate pentru transportul de mărfuri care necesită condiții controlate de temperatură. Înființată în anul 2011, Frigo Nova s-a angajat să asigure integritatea și prospetimea produselor clienților săi pe întreg parcursul lanțului de aprovizionare, de la producător până la consumator. Cu o flotă modernă de vehicule echipate la standardele cele mai înalte pentru transport refrigerat și congelat, suntem capabili să oferim soluții flexibile pentru o varietate de industrii.
-
Asistenta Ofertare Administrare Tamplarie PVC Aluminiu Responsabilitati: -Intocmirea ofertelor conform politicilor de pret ale firmei si transmiterea catre clientii existenti si sau potentiali; -Gestionarea ofertelor transmise si a statusului acestora; -Coordonarea cu echipa de vanzari si de executie; -Facturarea serviciilor conform ofertelor facute si urmarirea platilor; -Activitatea administrativa a firmei: relatia cu furnizorii, contabilitatea primara, urmarirea scadentarelor de plata, etc. Candidatul Ideal: -Studii superioare finalizate sau in curs, de preferat economice sau profil tehnic ; -Cunostinte de operare PC (MS Office Excel, Word, PowerPoint); -Bune abilitati de organizare, planificare, comunicare, adaptare, atentie sporita la detaliii; -Usurinta de invatare; -Rezistenta la stres; Reprezinta un avantaj: -Experienta pe o pozitie similara de 12 luni in activitati de tip vanzari, administrativ sau similare; -Cunostinte de limba engleza - nivel mediu; -Carnet conducere : categoria B. Beneficii: -Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica; -Laptop; -Telefon.
-
Angajez Casier -Lucrător comercial , Magazinul se afla in zona Theodor Pallady ,mai exact pe strada Poștașului 35-37 Pentru mai multe detalii număr de contact:
-
Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.
-
Angajăm sofer cat B ,se lucreaza cu compania FLASH plecările fiind de 33 -35 de zile cu 7-10 zile acasa, mașinile sunt dotate cu pat sirocou frigider AC,cei interesați ma pot contacta la 072405554 nu răspund la mesaje!
-
Conditii:: Se lucreaza pe comunitate Dispecerat propriu in limba RO Autoutilitare 5 ewp dotata pentru comunitate Perioada de lucru minim 33 - 45 zile pauza 7-10 zile Cerinte : Experienta ca sofer pe un post similar constituie avantaj Se angajeaza si incepatori cu permis de conducere minim 1-2 ani Simt de raspundere , ordonat,respectuos si bun simt Cunostinte minime operare Navigator Gps Detalii la telefon LUNI -VINERI doar intre orele ( 08:00 19-30 ) Tel. vidiu
-
Angajăm manipulat utilaje .Necesar categoria C .Salariu de baza 2400 lei la care se adaugă 10 la sută din manopera
-
angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18
-
Restaurant Flamingo Piata Nord, angajează bucătar și ospătar - grataragiu cu experiență.
-
Scuter Centre angajează mecanic, ajutor mecanic și personal vanzari. Atribuțiuni mecanic: Reparatii și întreținere scutere și/sau motociclete. Atributiuni vânzător: procesarea comenzilor online cu piese și accesorii scutere. Locația se afla in centrul Bucureștiului, zona Tineretului. Se oferă salarizare avantajoasa cât și bonusuri de performanta. Detalii la tel .
-
-
-
ANGAJAM SECRETAR A Sc domeniu constructii angajam secretar a. Cerinte: absolvent studii superioare, cunostinte operare Office, abilitati de colaborare, organizare, comunicare, relationare; persoana decenta, pozitiva si profesionala. Descrierea jobului: documentatie (oferte, rapoarte, procese verbale), facturi, servicii de secretariat, programari, preluare apeluri mailuri; comunicarea cu echipele din teren, preluarea transmiterea de la catre client a informatiilor programarilor. Orar: 09.00-17.00 Luni-Vineri. Sediu: Sos. Giurgiului (intersectie Luica), sector 4.
-
SC CLIMAL SRL cu sediul in Barlad angajeaza instalatori pentru lucrari termice si sanitare, in conditii avantajoase ( discutate cu fiecare in parte in functie de experienta ). Se solicita experienta minima pentru instalatori. Relatii la telefon ( intre orele 10-14) sau la sediul firmei din str.Republicii nr.250, zona Stadion (fostul DAS) tel.