Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Promovat
Compania AG MIRROR Srl angajează muncitori calificați și necalificați pentru a se alătura echipei noastre din domeniul prelucrării sticlei. Dacă ești motivat, serios și dornic să înveți, te așteptăm în echipa noastră!
-
Promovat
Mahanu Design - Producător de Mobilier la Comandă Suntem în căutarea unor noi colegi talentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică! Responsabilități: Utilizarea corectă, întreținerea și reglarea mașinilor Selectarea și pregătirea materialului de lucru, marcarea părților care trebuie lucrate Prelucrarea prin tăiere, măsurare, găurire sau îmbinare folosind unelte manuale sau electrice Croirea (debitarea) panourilor pe mașini unelte și agregate Livrarea și montarea mobilei la adresa clienților Cerințe: Seriozitate și implicare Capacitatea de a înțelege schițe tehnice Experiență minimă în producția mobilierului la comandă Atitudine pozitivă și dorință de muncă Beneficii: Loc de muncă stabil Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Zile libere în sărbătorile legale Condiții de muncă confortabile Salariu personalizat în funcție de cunoștințe și experiență în domeniu Trimite-ne CV-ul tău și hai să ne cunoaștem! Poziții disponibile: Operatori de producție, Tâmplari, Montatori mobilier, Proiectant, Designer, Agent Vânzări
-
Promovat
Ne mărim echipa și căutăm: RESPONSABIL AMENAJĂRI SPAȚII VERZI GRĂDINAR SECTOR 3 Te așteptăm în echipă dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți place lucrul în domeniul horticol amenajări și întreținere spații verzi! Cerințe: disponibilitatea de lucru pe teren, în condiții meteo specifice fiecărui anotimp responsabilitate si seriozitate spirit de iniţiativă, capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii capacitate de efort fizic și organizare a activităţii dorința de a învăța spirit de echipă, abilităţi de comunicare si organizare a echipei. Experiența în domeniul horticol si sau permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu 3000-4500 lei, in functie de gradul de pregatire si responsabilitatile din cadrul echipei Transport asigurat Contract de munca Echipament de lucru Loc de munca stabil Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere și dinamice Lucrul cu echipamente performante, de ultima generatie. Program de lucru 8h luni-vineri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Angajez sofer taxi pe Dacia logan, cu contract de munca, 24 ore, dispecerat Daniel taxi.
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Angajăm șoferi cu mașina personală ( oricare tip de autovehicul este permis ) Se lucreaza pe teritoriul Bulgariei ( curse 350-400 km ) Plata la fiecare cursă !
-
Angajăm șoferi cu mașină personală ! Se efectueaza curse numai in interiorul Bulgariei ! Plata la fiecare cursă ! Orice tip de autovehicul acceptat ! Pentru mai multe detalii sunați la nr. de tel din anunț!
-
-
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza operator pompe dinamice Pentru a efectua lucrari de reparatii de natura mecanica electro-mecanica si intretinere pompe. Experienta in reparatii mentenanta pompe. Abilitati de comunicare si lucru in echipa.
-
Vino alături de noi! Ești dispus să lucrezi doar pe tură de noapte? Îți dorești o echipă pe care te poți baza și alături de care poți crește și învăța în fiecare zi? Noi căutăm un coleg care să ocupe postul de PICKER (manipulant marfuri) Locatie: București, Sector 2, sos. Andronache Rolul tău: - Contăm pe tine că te vei ocupa de pregătirea comenzilor într-un circuit închis - Contăm pe tine că ai abilități minime de calcul numeric - Contăm pe tine că ești deschis să înveți să lucrezi cu echipamentele noastre ( cântar, etc.) Oferta noastră: - Contează pe noi pentru un loc de muncă pe termen lung (contract pe perioadă nedeterminată) - Contează pe noi pentru un pachet salarial atractiv ( 3200 - 3450 net ) - Contează pe noi că îți recompensăm suplimentar orice oră lucrată în plus - Pentru că vei lucra doar pe tură de noapte, contează pe noi că te recompensăm cu un spor de noapte ce va face diferența la salariul de mai sus Abia aștept să ne cunoaștem!
-
Angajăm Instalator instalaţii tehnico-sanitare şi de gaze in conditii avantajoase, intr-un mediu plăcut, alături de o echipă dinamică! Cerințe: Experiență demonstrată în domeniul instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze. Calificare sau certificare relevantă pentru instalator sau tehnician. Cunoștințe solide în montarea și repararea instalațiilor sanitare și de gaze. Capacitatea de a respecta normele de siguranță la locul de muncă. Permis de conducere valabil constituie un avantaj Responsabilități: Executarea instaltiilor, mentenanța și repararea instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze conform standardelor și regulamentelor în vigoare. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor și scurgerilor într-un mod eficient și profesionist. Păstrarea înregistrărilor și documentației corecte și actualizate. Va putem ajuta cu informatii detaliate la numarul de telefon:
-
Clinica stomatologica din orasul Buzau cauta asistenta medicala pasionata de ceea ce face . Profil -disponibilitate pentru program full time , inclusiv sâmbătă -abilitati bune de comunicare si lucru in echipa -persoana responsabila si proactiva -interesata de dezvoltare personala si profesionala -capacitatea de a se adapta lucrului cu mai multi medici si a fi organizata Responsabilitati principale : -sterilizare și curatenie -necesar comenzi , comenzi materiale și inventar -asistare medici in timpul manoperelor la pacienti Beneficii -evolutie profesionala si personala -mediu de lucru cu colectiv tanar si motivat -posibilitati de promovare in cadrul clinicii Cv la adresa de email sau pe WhatsApp (
-
Firma de curatenie, angajam personal cu calitati si deprinderi in activitatea de curatenie, serioase, punctuale, organizate, cu abilitati bune de comunicare si intelegere, avand o integritate fizica si psihica buna. Responsabilitati: - Asigura curatenia in spatiile comune interioare si exterioare dar si in birourile obiectivelor ce se afla in Bucuresti Oferim si cerem stabilitate si seriozitate. - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa; - Punct de lucru stabil; - Salariu atractiv; - Program 8 ore pe zi L-V : 06-14. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze.
-
Grădinița privată Elite Kids Pitești, angajează ÎNGRIJITOARE COPII, carte de muncă, program 8 ore în ture (dimineață după amiaza), luni-vineri. Căutăm o persoană responsabilă, ordonată, punctuală, empatică, răbdătoare, care să nu aibă obligații familiale (absentare inopinantă de la grădiniță). Responsabilități: * îngrijirea zilnică a copiilor; * primirea copiilor, ajutat la îmbrăcat, ajutat la servirea mesei; * asigurarea curățeniei în spațiile grădiniței pe parcursul zilei; Avantaje: Mediu de lucru plăcut; Echipă tânără; Grădinița este în vacanță în perioada sărbătorilor și 2 săptămâni vara. Pentru detalii vă rugăm sunați la numărul de telefon .
-
Angajam casiera vanzatoare in magazin alimentar. Magazinul se afla pe sos Pantelimon Morarilor sect2. Program de lucru: 1 zi lucrata cu 1 zi liberă sau program în 2 ture, carte de munca 8 ore salariu 3600 lei in mâna. Rugam seriozitate și pentru mai multe detalii:
-
Sofer profesionist cat.b c e card tahograf, atestat transport marfa,experiență camioane de mare tonaj interesat de loc de munca!
-
Angajam Agenti de Securitate pentru Santana. Salariu pe card, bonuri valorice de 35.00 lei zi, program de lucru 12h, decontare combustibil. Informatii de Luni-Vineri, intre orele 09.00-17.00. Cerem si oferim seriozitate maxima. Tel.
-
Angajam Agenți de Securitate pentru Control Acces în Zona Industriala de Vest Arad. Salariu pe Card plus bonuri de masa. Oferim și cerem seriozitate. Informații de Luni-Vineri între orele: 09.00-17.00 Tel.
-
Firma de catering situat in zona sagului angajam un coleg sau colega noua cu masina personola. Programul se discuta la interviu, se poate lucra 4 6 8 10 ore Luni - Sambata, salariu între 1600-4000lei+combustibil decontat+o masa calda la sfarsitul programului. Cerem si oferim seriozitate. Pentru mai multe detalii asteptam sa ne sunati.
-
Mc Donald's Brâncoveanu Dt cauta colegi noi. Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3600 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa, sporuri si alte bonusuri); Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s Brâncoveanu - la 1 minut de gura de metrou; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. Pentru mai multe detalii in privat sau la nr. Andreea Munteanu
-
Service auto multimarca autorizat R.A.R Service auto cu o vechime de peste 9 ani de zile și palmares foarte mare de clienți și parteneri oficiali a mai multor reprezentante și branduri auto , deținem service de mecanică , geometrie roți , vulcanizare , stație ITP , tractări auto non stop , cu condiții de lucru excepționale iarnă căldură vară climă în hală , scule ,diagnoze ultima generație ! -Angajăm mecanici auto cu experiență ! Se ofera pachet salarial foarte atractiv plus bonusuri de performanta, cu contract de munca totul perfect LEGAL Program flexibil de luni pana vineri de la orele 8:30 la 17:30 Pentru mai multe detalii contactați-ne telefonic ! Mulțumim , FETCU AUTO SERVICE