Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV


Poți edita Cv-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite
2

ANGAJĂM ASISTENT MANAGER

Valabil din 15.04.2024 09:15:51
Specificații
Numele companiei Mike Sebastian Transport
Tip job full time
Descriere

.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER

COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii!
Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare.
Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja.



PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI:

Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare.
Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei.
Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente.
Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing.
Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților
Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere.
Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei.

CERINȚE:
Studii medii Superioare
Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte.
Obligatoriu Limba Engleză
Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții.
Cunoștințe Microsoft Office
Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj.
Carnet de conducere CAT B
Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei.
Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie.

Avantaje:
Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor.
Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă.
Diurnă,cazare și transport absolut gratuite.
Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai.
Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu.


Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up

Anunțuri recomandate

Aplică rapid
Ale

Vezi toate anunțurile
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ati atins limita de mesaje permise.

Pentru a putea trimite mai multe mesaje trebuie să vă validați numărul de telefon.

Validează telefonul
;