Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-01-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Noi, Expert Cleaning, companie specializata in servicii profesionale de curatenie si intretinere cladiri la nivel national, suntem in cautarea unui nou coleg pentru postul de Manager Echipa Curatenie! Ce ne dorim de la tine: - Experienta intr-un rol similar; experienta anterioara in servicii de curatenie profesionala constituie un avantaj, nu un criteriu! - Abilitati de comunicare, prezentare, relationare; - Spirit de initiativa, orientare spre rezultat; - Cunoscator de limba engleza la nivel conversational si Ms Office; - Permis auto categoria B. Ce oferim: - Loc de munca stabil, pe perioada nedeterminata, activitatea desfasurandu-se in interiorul unei fabrici din Sebes; - Remuneratie in functie de experienta si evolutia in companie; - Prime de sarbatori; - Tichete de masa; - Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau ne puteti suna la numarul de telefon !
-
Promovat
Firma Germana (GmbH), angajam instalatori sanitare,termice cu experienta in domeniu Oferim: -loc de munca stabil si sigur in orasul München -cazare gratuita -transport intre cazare si locul de munca gratuit -haine de lucru -asigurare medicala in Germania -salariu 2.500 Euro Net Cerinte: -seriozitate -experienta in domeniu -calitate la lucrarile executate Cei interesati va rugam sa ne contacteze pe numarul de telefon:
-
Promovat
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza PIZZAR CU EXPERIENTA , Loc de munca stabil, program, 2 zile la munca, 2 zile liber 10:00 - 22:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu ATRACTIV, negociabil, dupa o proba de munca, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu, va stau la dispozitie intre orele 10:00 si 18:00 luni- vineri Catalin .
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de Camion? Te așteptăm in echipa noastră ! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional in sistem cargo ! training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; transport dus-întors 150 pe sens sofer punctualitate și corectitudine la plata salariului bonus ECO consum pana la 500 Bonus pentru fiecare intrare in Anglia asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane MERCEDES EURO 6 dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7 decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere perioada de lucru 4 săptămâni munca cu 1 săptămâna repaus 6 săptămâni munca cu 2 săptămâni repaus 8 săptămâni munca cu 3 săptămâni repaus sau la înțelegere Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională; certificat de pregătire profesională ADR (colete) putem ajuta cu scolarizarea ! card tahograf; pașaport; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză venituri nete realizate lunar cuprinse între 2700 - 3300 Nu ezitați sa ne contactați pentru mai multe detalii !!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate franceza cu fabrici de reparat paleti din lemn, angajaza muncitori necalificati seriosi pentru operatiunea de reparat paleti din lemn. Contractul este francez, pe perioada nedeterminata inregistrat la URSAF (ITM) in Franta. Angajatul are aceleasi drepturi si obligatii ca si cetateanul francez. Avem angajati care lucreaza la noi de peste 10 ani. Avem peste o suta patruzeci de angajati romani, Angajatul are posibilitatea sa castige cat mai mult, calculul salariului fiind in accord individual la nr. de paleti reparati. Salariul poate ajunge peste doua mii doua sute eur luna in functie de indemanarea muncitorului si de cantitatea de paleti realizata lunar. Pentru angajare persoanele interesate trebuie sa se prezinte la un interviu in Sibiu, str, Cezar Bolliac nr 1, unde dupa ce va fi admis, se va intocmi contractual de munca si va primi echipamentul de protectie si adresa unde trebuie sa ajunga. Conditiile de munca sunt civilizate in concordanta cu legislatia Franceza. Fiecare muncitor la sfarsitul lunii primeste fisa de plata cu salariu realizat si taxele care s-au platit la statul Francez.Societatea poate ajuta muncitorii care nu au o chirie proprie, sa locuiasca in casele societatii contra unei sume de doua sute douazeci euro luna in care sunt incluse si utilitatile. Plata pentru chirie se va retrage din salariu. Nu pot fi angajate persoane cu varsta mai mare de saizeci de ani, persoane cu boli cornice sau dependente de stupefiante si alcool.Salariul in euro se vireaza de catre societate in conturile pe care angajatul trebuie sa le aiba deschse in Romania sau in strainatate pe numele lor cu card atasat. Va rugam sa ne contactati telefonic intre orele 9-17.
-
Angajam SOFER ptr livrare marfuri la magazinele " MANDARIN " . Se solicita experienta min 1 an , carnet categ B . Important : se lucreaza 4 ore ca sofer livrare marfa si 4 ore in depozit logistica , incarcare marfa , depozitare etc . Salar 3300 fara bonuri Se solicita experienta in lucrul cu transpaleta ( liza ) , deoarece marfa este paletizata . Cv-urile se trimit pe adresa : sau informatii la telefon
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui inginer ofertare devize talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o pasiune pentru construcții și vă place să lucrați cu cifre și estimări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Ca inginer ofertare devize, veți avea un rol esențial în procesul de licitație, ofertare ulterior decontare pentru proiectele noastre de construcții. Veți fi responsabil de evaluarea documentației tehnice și de calcularea costurilor necesare pentru a finaliza proiectele. Veți colabora strâns cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai precise estimări și pentru a asigura că proiectele noastre sunt competitive pe piață. Cerințe: Diplomă de studii superioare în domeniul construcțiilor civile sau o specializare relevantă; Experiență anterioară în domeniul ofertării și intocmirii devizelor în construcții; Cunoștințe solide de citire și interpretare a documentației tehnice; Abilități excelente de analiză și calcul; Atenție la detalii și precizie în estimări; Abilități de comunicare și negociere eficiente; Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de calcul și a software-urilor specifice domeniului; Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial atractiv. Program de birou: Luni - Vineri 08:00 - 17:00 Principalele responsabilități: Evaluarea documentației tehnice și a cerințelor proiectului; Calcularea costurilor pentru materiale, echipamente și manoperă; Elaborarea devizelor și a ofertelor de pret; Colaborarea cu echipa de proiectare pentru a obține informațiile necesare pentru estimări; Identificarea și evaluarea riscurilor potențiale și a costurilor asociate; Elaborarea devizelor și a ofertelor competitive; Monitorizarea și actualizarea constantă a costurilor și a estimărilor pe parcursul proiectelor; Colaborarea strânsă cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai bune prețuri și condiții pentru materiale și echipamente; Asigurarea respectării termenelor limită și a standardelor de calitate. 6 000 - 8 000 Net
-
Angajam vânzătoare pe timp de zi. Program: miercuri 12-20, joi 12-21,vineri sambata duminica 12-20. Salariu :3500 net+ 500 tichete de masa. Adresa: strada Ion Brezoianu, nr 23-25, subsol, corp B, cladirea Palatul Universul.
-
Angajam conducător auto categoria D din Turda sau Câmpina Turzii ai sin Floresti sau Manastur pe microbus pentru convențielaApahida. Info la tel .
-
HOTEL PLEIADA RESTAURANT NOVELLA - Iași anunță disponibilitatea următoarelor posturi : - BUCĂTAR A LA CARTE CU EXPERIENȚĂ - LUCRĂTORI BUCĂTĂRIE-SPĂLĂTORI VASE Oferim - contract de muncă pentru perioadă nedeterminată, - tichete de masă Asteptăm CV-uri la adresa de e-mail Relatii suplimentare si stabilirea interviului se fac la nr. de telefon .
-
Tanoor Bread Srl angajeaza : brutari - 5 posturi; femeie de serviciu: 2 posturi si functionar administrativ: 1 post
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Sunteți în căutare de job în domeniul medical? În prezent, The Staff Supply desfășoară o campanie de recrutare pentru identificarea asistentelor generaliste calificate, vorbitoare de limba Engleză, în vederea angajării lor de către un prestigios angajator din Regatul Arabiei Saudite. Iată detaliile: Poziție: Asistente medicale generaliste și sau absolvente ale Școlii de Asistente cu diploma Loc de munca: Spital Salariu: La salariul de 1800 EUR net se adaugă stimulente pentru orele suplimentare, împreună cu avantaje cum ar fi asigurarea locuinței, masă și transportul. Cazare asigurată de catre angajator: 1 persoană per camera cu toaletă proprie. Bucatarie comună. Asigurare medicală: Asigurată de către angajator Transport: Asigurat de către angajator Orele de serviciu zi: 8 ore Orele suplimentare: Vor fi remunerate conform legislației Regatului Arabiei Saudite Zile lucrătoare într-o săptămână: 6 Perioada contractului de muncă: 2 ani CV: Se solicită în limba Engleză + prezentare diplomă de absolvire scoală post-liceală de formare asistente. Nivel de cunoastere a limbii Engleze: nivel minim conversațional Dacă doriți să aplicați pentru această oportunitate de muncă, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul ,prin e-mail la , sau prin intermediul WhatsApp.
-
Timbercraft Art SRL angajează! Suntem în căutarea unui vopsitor și pregatitor talentat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: - Pregătirea suprafețelor de lemn pentru vopsire - Aplicarea de finisaje și vopseluri pe piesele de mobilier și alte produse din lemn - Mixarea culorilor și asigurarea uniformității în procesul de vopsire - Respectarea standardelor de calitate și termenelor de livrare Avantaje în selecția candidaților: - Experiență anterioară în vopsirea pieselor de mobilier și sau elemente din lemn - Bune abilități în utilizarea echipamentelor specifice și cunoasterea tehnicilor de pregătire a suprafeței - Atitudine meticuloasă și atenție la detalii Beneficii: - Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și competențe - Tichete de masa - Mediu de lucru profesional și echipamente de vopsire de înaltă calitate - Proiecte variate și provocatoare ce ofera oportunități de dezvoltare a abilităților Dacă îndeplinești cerințele de mai sus și ești gata să contribui la succesul atelierului nostru de tâmplărie, te rugăm să trimiți CV-ul la adresa de email sau să ne contactezi la numărul de telefon . Mulțumim pentru interesul tău în a face parte din echipa noastră!
-
Descrierea jobului -Efectuarea transporturilor interne pentru livrări -Transportul marfurilor in baza unor acte fiscale, emise de societate Cerinte -Experienta in domeniul transportului de minim 1 an Posesor permis de conducere categ. C+E valabil Posesor atestat transport marfuri generale valabil Posesor card tahograf valabil Oferim -Salar motivant+diurna interna -Prime de Craciun si Paste -Respectarea timpului de condus si de odihna Detalii la sediul BESTFOAM, BUZIAS sau tel.
-
Societate din domeniul instalatiilor de climatizare si ventilatii angajeaza frigotehnist cu experienta minima de 6 luni si ajutor de instalator.Detinerea permisului de conducere categoria B reprezinta un avantaj. Oferim salarii atractive Relatii la telefon .
-
-
Angajam sau închiriem post manichiura in salon nou. Salonul este situat in calea Sagului ,detalii la telefon
-
Buna fetelor Vă aștept un lunile martie si aprilie cu oferta: spălat-tuns-coafat-100lei. În zona Gheorghe Lazăr si sau Comuna Parța. Si sa nu uitam si de cardul de fidelitate oferit Pentru mai multe poze,detalii,va astept pe pagina de fb AD PAGE MAKE UP & COAFOR sau la numărul de telefon
-
selectie agenti paza pentru provincie. Salariu: atractiv. Au prioritate nefumatorii,atestatii profesional, persoanele cu aspect ingrijit.
-
Educatoare Profesor pentru învățământul preșcolar anteprescolar Cerinte obligatorii: - absolventă a Liceului Pedagogic și sau a Facultății de Științele Educației; - experiență de minim 1 an în domeniu; - persoană entuziastă, dedicată, caldă, calmă, fermă, veselă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii și de dezvoltarea acestora la întregul lor potențial. - abilități de comunicare și organizare. - capacitate de a comunica cu părinții, colaborare cu personalul grădiniței. - capacitate de organizare, planificare și structurare a programului educațional. - creativitate și spirit de inițiativă. - abilități de creare a unui mediu plăcut și confortabil în sala de grupă. - capacitatea de a manifesta afectivitate pentru copii Descrierea jobului: - planificarea și proiectarea activităților instructiv-educative - organizarea activităților extrașcolare (serbări, evenimete, întâlniri cu părinții etc.) - monitorizarea, evaluarea și îmbunătățirea continuă a performanțelor preșcolarilor -responsabilități în cadrul comisiilor de lucru ale grădiniței Descrierea companiei: - suntem o grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației - vă oferim oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și profesionistă - va oferim un job care vă va ajuta să vă dezvoltați în această profesie, în care eforturile și implicarea dumneavoastră vă vor fi răsplătite Beneficii: Pachet salarial atractiv, competitiv Va rugam sunati la nr de telefon afisat, pentru stabilirea interviului. Va multumim!
-