Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-01-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Brasov, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
Promovat
Centrul de echitatie TSH Stables, din comuna Cojocna, Cluj-Napoca este in cautarea unei persoane pentru a se ocupa de ingrijirea cailor de sport. Activitatile zilnice includ, curatarea cailor si al harnasamentului, curatarea si ingrijirea grajdului, hranirea cailor si pregatirea acestora pentru lectiile de echitatie si alte indeletniciri gospodaresti. Preferabil persoane cu experienta in ingrijirea cailor de sport, insa principalele calitati pe care le cautam sunt seriozitatea, tactul gospodaresc si curatenia. Oferim angajare cu carte de munca, salariu atractiv, cazare si o masa. Pentru detalii va rugam sa sunati la .
-
Promovat
Se cauta sofer sau echipaj C,E cu experienta pe comunitate ( card tahograf,atestat marfa) . Se lucreaza la duba frig . Perioada de lucru este flexibila ,se discuta la telefon. Transport asigurat de firma. Salariu:3000 luna Se respecta timpii de condus. La depozit se gasesc toate conditiile (dus,bucatarie,masini de spalat ,masina pusa la dispozitie pentru mers la cumparaturi,etc) Masini DAF euro 6. Alte detalii la telefon: , cer si ofer seriozitate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in proces de recrutare de muncitori calificati si necalificati. Experienta constituie un avantaj.
-
Angajam vânzătoare pentru magazin de cadouri în Iulius Mall Iași. Trimiteti CV cu datele de contact la email: sau sunati la tel pentru programarea unui interviu.
-
Angajam șofer comunitate Permis categoria B _40 zile plecat u 7 8 zile acasă Mai multe detalii la telefon
-
-
-
Ești pasionată de modă și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și plin de provocări? Suntem în căutarea unei vânzătoare dedicate și entuziaste pentru a se alătura echipei noastre dintr-un magazin vestimentar situat în Bucureștii Noi, Sector 1. Dacă ești o persoană comunicativă, cu spirit de echipă și o atitudine pozitivă, te vrem în echipa noastră! Ce îți oferim: - Salariu atractiv: 2.100 lei pe lună; - Bonusuri de performanță: 2% din valoarea vânzărilor; - Abonament RATB gratuit; - Carte de muncă și toate avantajele legale de care te bucuri fiind angajat cu normă întreagă; - Program de lucru flexibil: 8 ore pe zi, pe ture, ceea ce îți va permite să îți organizezi mai bine timpul liber; - Un mediu de lucru plăcut, într-o echipă tânără și dinamică. Responsabilități: - Asistarea clienților și oferirea de consultanță în alegerea produselor; - Menținerea ordinii și a curățeniei în magazin; - Gestionarea stocurilor și aranjarea produselor în magazin; - Operarea caselor de marcat și gestionarea tranzacțiilor financiare. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul vânzărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - Spirit de echipă și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic; - Atitudine pozitivă și orientare către satisfacția clienților. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să te alături echipei noastre, te invităm să trimiți CV-ul tău la adresa de email Așteptăm cu interes să te cunoaștem!
-
Suntem in cautare de Inginer Automatist pentru unul din clienti nostri, cu pasiune și experiență în proiectarea și fabricarea echipamentelor din carton ondulat. Cerinte: - Studii superioare tehnice, Facultatea de Automatica Electronica; - Experienta relevanta de minim 3 ani; - Cunostinte solide programare PLC; - Cunoștințe solide MS Office; - Limba engleza nivel mediu conversational; - Abilități de organizare, planificare si leadership; - Curiozitate si dorinta de a aprofunda domeniul in care activam; - Disponibil pentru deplasari ocazionale, impreuna cu echipa de Service, in tara si in afara. Oferta: - Contract de munca perioada nedeterminata; - Salariu corect, negociabil (+ Prima 50eur zi lucrata in deplasare, la client); - Al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - Prima de fidelitate, anuala. Program de lucru 08:00-17:00, Luni-Vineri, la 100m de statia de metrou Pantelimon.
-
Ești pasionat a de domeniul construcțiilor și ai experiență în vânzări? Te atrage ideea de a lucra cu clienți și de a le oferi soluții personalizate pentru nevoile lor? Daca te faci placut din prima clipa ,tinand cont ca esti prima impresie pentru clienti care sosesc in showroom Atunci ești candidatul a ideal a pentru echipa noastră! Descrierea jobului Cerințe: -Experiență demonstrată în vânzări, de preferință în domeniul tâmplăriei PVC -Abilitatea de a comunica eficient și de a construi relații de încredere cu clienții -Cunoștințe tehnice solide despre produsele din tâmplărie PVC -Atitudine orientată spre client și abilități excelente de negociere -Capacitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe-Identificarea si prospectarea clientilor noi - Prezentarea si promovarea produselor noastre - Negocierea si incheierea contractelor de vanzare , asigurandu-se ca fiecare client pleaca multumit - Monitorizarea tendintelor de piata si identificarea oportunitatilor -consilierea clientilor in showroom in alegerea produselor -ofertarea in program a produselor -cunoasterea programelor winarhi si fenestra constituie un avantaj Oferim: Un salariu și comision din vanzari Oportunități de dezvoltare profesională Un mediu de lucru plăcut O echipă unită și prietenoasă Pentru a aplica: Trimite CV-ul tău pe whatapp Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! Beneficii suplimentare: Bonusuri de performanță Program de lucru flexibil Posibilitatea de a participa la cursuri de specializare Discounturi la produsele companiei Descrierea companiei Compania noastră: Suntem o echipa dinamică și în creștere, cu o vastă experiență în domeniul tâmplăriei PVC. Oferim o gamă largă de produse și servicii decalitate, de la ferestre și uși la rulouri și plase de insecte ,inchideri tersa , jaluzele si rulouri .
-
Daca aveti peste 18 ani, daca locuiti in Bucuresti, avem pentru dvs oferte de munca in urmatoarele domenii : - Asistent Vanzari in Mall Baneasa - Casier - Lucrator in bucatarie - Operator Cazino online - Sculer matriter - Operator Paletizare Aceste oferte de munca includ, pe langa salarii motivante, in functie de experienta si pregatire, si diferite bonusuri de performanta. Detalii suplimentare veti optine daca sunati la numarul de WhatssApp
-
Angajez muncitori in constructii, calificati si necalificati. Se ofera salariu atractiv, o masa pe zi si cazare daca este nevoie, calificare la locul de munca, bonusuri in functie de performanta. Se cere: seriozitate, spirit de echipa
-
S.C. LKW Phoenix Transpot International S.R.L. - firma romaneasca din ARAD. Angajam Sofer cu Experienta pentru Comunitate . Sintem o firma din Arad infiintata in martie 2016 si detinem 22 capuri tractor marca MAN TGX 18440 cabina XXL an 2017- 2022 cutii automate (EEV si Euro 6 - 3 din ele Mega restul sint standard 10 sint noi man tgx 2022 si 2023 ) si 21 remorci Kogel, Krone si Schwarzmuller intre anii 2016 - 2022 dorim sa ne extindem si cautam un conducator auto cu care sa colaboram o perioada indelungata: 1. Cerinte: Permis Cat. C, CE Experienta in Transport Intracomunitar minim 6 luni (de preferat si pe UK ) Card Tahograf Atestat Transport Marfa Cunoasterea Programului de munca (Timpii de conducere si odihna) Aviz medical si psihologic valabile Disponibilitate pentru munca in comunitate programele fiind: 8 sapt cu 2 sapt liber sau 6 sapt cu 2 2. Sarcini: Transport International pe Comunitate - Transport International intre AUSTRIA - ANGLIA Cunoasterea si utilizarea unui aparat GPS (simtul orientarii) Asistare la Incarcarea si descarcarea marfii, livrarea marfii si respectarea termenilor de Livrat Inventarierea accesorilor camionului - Completarea foii de parcurs si Cheklistul ptr UK Raportarea incidentelor de orice natura angajatorului in timp util Alimentarea Autovehiculului si Asigurarea marfii Respectarea programului de condus 3. Descrierea modului de lucru si Beneficii: Mediu de lucru foarte placut - Disponent roman! (se primesc coordonate ptr. incarcari descarcari) - Incarcarile se fac in AT si 95% dintre ele la expeditie sau in mai multe cazuri pe plan local in AT. Avem mai multe incarcari desc, dar si curse directe. - La expeditie se pun dusuri, masina de spalat, si magazin de cumparaturi la dispozitie - se schimba Remorca - nu se schimba Camionul pe perioada care se sta la munca - Platim si organizam - telefon de serviciu - Act aditional ptr. diurna pe langa contractul de munca -Asistenta completa din partea angajatorului plus toate accesoriile necesare -Asigurare de viata pentru toata perioada petrecuta pe comunitate -Plata Analizelor de angajare plata de reinnoire a cardului tahograf, permis etc. -Plata la data fixa prin transfer bancar sau cash la data fixa (sfarasitul de perioada, sarbatori, lichidare) -camion MAN TGX cu cabina XXL an fabr 2014 si 2023, foarte comfortabil -Salariu RO 3200 lei brut si in perioada cat se sta acasa + 85 euro Diurna per zi comunitate (Plata la timp + Avans de cursa daca se doreste, in 6 ani de activitate nu s-a intarziat niciodata cu plata, la peste 25 angajati !! ) Detalii la telefon sau pe email, rugam soferii sa trimita un email cu CV-ul la urmatoarele date email: tel: RO tel: (retea telefonica din Austria, va putem resuna noi (prin mesaj sau apel pe Internet) Persoana de contact: Adelin Lobont Administrator
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Caut lucrator comercial casier pentru un magazin Xpress in Rahova (capat tramvai 32). Detalii salariu la telefon. Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: bonus de performanta, tichete de masa, training calificare
-
Angajez muncitori in constructii, calificati si necalificati. Se ofera salariu atractiv, o masa pe zi si cazare daca este nevoie, calificare la locul de munca, bonusuri in functie de performanta. Se cere: seriozitate, spirit de echipa
-
Hotel Cherica **** cauta colega pentru postul de receptionera. Candidatul Ideal: Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare; Efectueaza cu atentie check out-ul, asigurandu-se ca toate serviciile sunt incasate si facturate corect. Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Job ideal pentru studenti. Asteptam CV-urile dumneavoastra aici sau la receptia hotelului.
-
Agentia de ocupare a fortei de munca din Olanda cauta personal pentru clientii sai care detin ferme de porci. Curățarea grajdurilor, ajutarea la mutarile interne ale animalelor, pregătirea animalelor pentru încărcare și ajutor, îngrijirea porcilor: hrănirea, îngrijirea porcilor bolnavi, administrarea de antibiotice etc. Munca se desfășoară în interiorul grajdurilor moderne. Clima este bună. Atmosfera atunci când lucrează în jurul animalelor trebuie să fie calmă pentru a le menține animalele relaxate. Igiena este importantă din cauza riscului de îmbolnăvire la animale. Detalii angajare: -contract de munca olandez prin agentie, stabil; -salariu brut pe ora : 13,27 euro, în funcție de experiență se poate negocia; -plata salariului saptamanal, in euro -cazare in case cu camere de 1-2 persoane, cost inchiriere: 106 euro saptamana (casele au bucatarie complet utilata, toalete si dusuri, masina de spalat si uscator, internet WiFi gratuit) - asigurare de sanatate, cost: 35,50 euro saptamana Transportul la si de la locul de munca se face cu bicicleta, care este oferita de agentie si pentru care se retine o garantie de 50 euro (se returneaza la sfarsitul contractului daca bicicleta este predata in stare buna sau nu s-a pierdut) . Dacă distanța până la locul de muncă este mai mare de 6 km, atunci agenția pune la dispoziție una dintre mașinile deținute. Cerințe: - experienta de munca in ferme de porci, in special pe comunitate; - cunoștințe bune de limba engleză (limba germană sau olandeză constituie un avantaj); - permis de conducere; - cazier judiciar curat; -persoane serioase, cu motivatie de munca; Documente necesare pentru angajare in Olanda: act identitate, extras cont bancar in euro, cazier judiciar. Vă rugăm să aplicați pentru locurile de muncă numai dacă îndepliniți cerințele. Așteptăm CV-ul tău la adresa de email: recruitment(@)bamworks.eu
-
Firma distributie scule si unelte(trafaleti, scule electrice, baterii sanitare, balamale, broaste etc.). Atributii: -descarcare marfa de la furnizori -aranjare marfa in depozit -pregatire si incarcare marfa pentru livrare -PERMIS CATEGORIA B - OBLIGATORIU -insoteste soferul sa livreze marfa atunci cand este nevoie. -Lipeste etichete pe produse DEpozitul se afla la STROIESTI , JUD SUCEAVA Detalii la tel Program: L-V 08-17 S-D Liber kaprioldistribution.ro
-
Locul de muncă este în special în construcții cu oțel. Veți realiza o gamă largă de soluții de construcție pentru companii, cum ar fi bare, grinzi, grinzi de pod, podele, fibre de oțel, acoperișuri, placări și izolare pereți. Locul de muncă este întotdeauna la locația clientului din Tiel. Veți lucra intr-un un grup de muncitori est-europeni (BG, RO, PL). Programul de lucru: Programele de lucru vor fi convenite cu clientul, acest lucru este același pentru confirmările de sărbători. Există 2 schimburi la acest client. Schimburi de la 5.45h până la 14.00h sau de la 14.00h până la 22.30h. Ce oferim: Angajare cu muncă stabilă și contract olandez la compania BAM Works B.V. Salariul dvs. va fi acumulat din următoarele sume: Începând cu un salariu brut de bază de 13,90 pe oră până la 40 de ore pe săptămână Plata săptămânală în euro Deducere pentru asigurarea de sănătate: 36,24 pe săptămână Chiria: 96,50 pe săptămână Cerinte: Este preferat sa aveti permis de conducere categoria B Cazier judiciar curat Cunostinte bune de limba engleză sau germană Este preferată sa aveti cunoaștinte de bază pentru lucrărilor de construcție și experienta tehnica Cazare: Internet Wi-Fi toalete + dușuri (comune) mașină de spălat + uscător bucătărie, bicicletă (cu 50 , depozit) supermarket la 10 minute cu bicicleta Oferim un standard de bicicletă în locațiile noastre de locuit (cu depozit de 50 EUR). Acest lucru cu scopul de a călători la serviciu, dar și de a folosi în timpul tău privat pentru a vizita magazine. În cazul în care distanța dintre locul de muncă și locul de locuit va fi mai mare de 8 km, vom asigura un transport diferit.
-
-
Sc Agroconfort Srl Foltesti angajează : ECONOMIST Condiții : -Absolvent studii economice -Experienta in departamentul contabil al unei societăți -Cunoașterea programului de contabilitate Saga -Cunoștințe PC: Microsoft Office (Word, Excel) -Transport asigurat de la domiciliu la locul de munca -OFERIM ȘI DORIM SERIOZITATE! Relații la telefon : sau e-mail :