Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-03-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam un coleg -a amabil,-a organizat, și care sa cunoasca limba romana si engleza in zona Piata Badea Cartan. Salariul este crescător in functie de competente! Mai multe relații la telefonul afișat. Experiența constituie un avantaj!
-
Promovat
Angajam Personal Productie Publicitara - Middle -level - Permis de conducere cat B - Experienta in domeniu minim 3 ani - Persoana tehnica, indeminatica, cu simt practic, atența la detalii - Responsabilitate în realizarea sarcinilor, dorință de învățare și perfecționare în domeniu - Persoana orientata catre munca in echipa Responsabilitati: - Executia și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi suprafete - Realizare litere volumetrice - Confectionarea montarea de casete si firme luminoase neluminoase - Amenajari showroom-uri si magazine, decorari vitrine, confectii metalice , copertine - Indeplinirea sarcinilor de productie - Cunoasterea fluxului de productie si respectarea metodei de lucru Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri
-
Promovat
Restaurant Soseaua Berceni angajam : Ajutor de bucatar, persoane serioase pt intregirea echipei. Oferim masa, bonificatii si tips. Venit total 3500-4000 lei in functie de aptitudini. Femeie la vase+curatenie Salariu 2700-3000. Oferim masa + bonificatii. Program 2 cu 2 zile. Domiciliu de preferat in sectorul 3,4,5 si Popesti Leordeni.
-
Promovat
Angajam soferi, pentru servicii de transport alternativ, cu atestat , oferim masini din 2019, program flexibil, posibilitate te colaborare cu pfa, srl etc. Taxa auto 550 pe saptamana sau 750 dacă șoferul dorește sa rămână cu masina după doi ani
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
VST CARGO SRL Firma de transport cu sediul in Romania, judetul Bihor - Oradea angajeaza soferi profesionisti categoriile C+E pentru a lucra in Comunitatea Europeana Esti potrivit pentru noi daca/Candidatul ideal - Ai experienta relevanta in transportul international (cel putin 1 an) - Detii permis de conducere C+E - Detii certificat de pregatire profesionala - Posesor al cardulul tahograf - Detii atestat ADR (colete)Opțional - Comunici la nivel conversational in limba Engleza - Avizul medical si cel psihologic sunt decontate de catre angajator Beneficii - Pachet salarial motivant, cu plata la data stabilita si fara intarzaieri - Oferim suport administrativ - Masinile sunt EURO 6, ingrijite si dotate corespunzator pentru confortul soferului - Aparate automate de taxare pentru toata Europa - Loc de munca stabil intr-o companie in continua crestere si dezvoltare Responsabilitati - Efectuarea transportului conform rutelor stabilite - Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform regulametului 561/2006 - Completarea documentatiei specifice transportului de marfuri - Mentinerea camionului pe care se lucreaza in conditii de curatenie atat exterior cat si interior Pentru mai multe INFORMAȚII va stau la dispoziție :
-
Cerintele postului: - absolvent de Universitate Agricola, specializare AGRONOMIE - cunostinte PC - permis de conducere - capacitate de organizare a timpului de lucru - persoana responsabila si atenta la detalii - initiativa, spirit de echipa, comunicativitate, spirit organizatoric
-
Candidatul ideal trebuie sa fie un bun profesionist cu abilitati de comunicare si lucrul in echipa, cu capacitati de organizare si planificare, spirit analitic,cu dorinta de colaborare impreuna cu managerii pentru gasirea celor mai bune solutii in desfasurarea activitatii.
-
ocietatea A&B Activ Distribution, cu activitati in domeniul Arhivarii si Depozitarii Documentelor angajeaza sofer pentru diverse deplasari la punctele de lucru, depozite si locatiile clientilor! Cerinte; - Incarcare descarcare marfa;- -Manipulare marfa in depozit client -Carnet categoria B Se ofera: -Salariul avantajos; -Program fix de lucru de luni pana vineri [ ]; -Deplasari in tara, se ofera diurna, cazare, plata ore suplimentare Punctul de lucru este la km 23 pe A1, se asigura transport de la statia de metrou Preciziei.
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Angajez sofer taxi pe Dacia logan, cu contract de munca, 24 ore, dispecerat Daniel taxi.
-
.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a bazelor de date ale angajaților Sprijină medierea,diversele probleme și oferă informații clare către mediul colegial și conducere. Supraveghează,efectuează și urmărește activitatea financiară a firmei precum și comenzile administrative necesare companiei. CERINȚE: Studii medii Superioare Bune abilități comunicationale verbale,interpersonale și colaborare.Se va simți confortabil în relația cu persoane de la toate nivelurile,abilități de comunicare scrise,capacitatea de a corecta și forma texte. Obligatoriu Limba Engleză Bun mediator și negociator pentru viitoare achiziții. Cunoștințe Microsoft Office Experiență administrare birou si asistență management organizație secretariat contabilitate reprezintă un avantaj. Carnet de conducere CAT B Simț de răspundere și inițiativă excelent dezvoltat în toate fazele unui proiect,atenție distributivă și exigență acolo unde este cazul,atenție impecabilă la detalii calitate,operativitate în activitatea de zi cu zi asigurată companiei. Bun organizator familiar cu termenele limită capabil să se ocupe de mai multe sarcini în același timp și sa le prioritizeze în funcție de nevoie. Avantaje: Pachet salarial standard de bază cu posibilitatea de avansare după 3 luni la locul de muncă și bonusuri atractive la indeplinirea task-urilor. Ai la dispoziție mașină,laptop,telefon pentru îndeplinirea sarcinilor de muncă. Diurnă,cazare și transport absolut gratuite. Posibilitatea de dezvoltare personala la diferite cursuri disponibile exclusiv pentru compania noastră și nu numai. Oportunitatea de a te dezvolta personal în domeniul transporturilor pe cont propriu. Dacă îndeplinești condițiile și responsabilitățile noastre așteptăm cv-ul tău la sau pe watss-up
-
Angajăm șoferi cu mașina personală ( oricare tip de autovehicul este permis ) Se lucreaza pe teritoriul Bulgariei ( curse 350-400 km ) Plata la fiecare cursă !
-
Angajăm șoferi cu mașină personală ! Se efectueaza curse numai in interiorul Bulgariei ! Plata la fiecare cursă ! Orice tip de autovehicul acceptat ! Pentru mai multe detalii sunați la nr. de tel din anunț!
-
-
Full time / Part time Finanțare pentru primele 12 luni; Grile comisioane progresive; Traininguri gratuite; Posibilitate de a promova profesional; Echipa dinamica și profesionista Cerinta minima : diploma de bacalaureat.
-
-
S.C. Partener Construct General S.R.L. din Navodari Jud. Constanta angajeaza operator pompe dinamice Pentru a efectua lucrari de reparatii de natura mecanica electro-mecanica si intretinere pompe. Experienta in reparatii mentenanta pompe. Abilitati de comunicare si lucru in echipa.
-
Vino alături de noi! Ești dispus să lucrezi doar pe tură de noapte? Îți dorești o echipă pe care te poți baza și alături de care poți crește și învăța în fiecare zi? Noi căutăm un coleg care să ocupe postul de PICKER (manipulant marfuri) Locatie: București, Sector 2, sos. Andronache Rolul tău: - Contăm pe tine că te vei ocupa de pregătirea comenzilor într-un circuit închis - Contăm pe tine că ai abilități minime de calcul numeric - Contăm pe tine că ești deschis să înveți să lucrezi cu echipamentele noastre ( cântar, etc.) Oferta noastră: - Contează pe noi pentru un loc de muncă pe termen lung (contract pe perioadă nedeterminată) - Contează pe noi pentru un pachet salarial atractiv ( 3200 - 3450 net ) - Contează pe noi că îți recompensăm suplimentar orice oră lucrată în plus - Pentru că vei lucra doar pe tură de noapte, contează pe noi că te recompensăm cu un spor de noapte ce va face diferența la salariul de mai sus Abia aștept să ne cunoaștem!
-
Angajăm Instalator instalaţii tehnico-sanitare şi de gaze in conditii avantajoase, intr-un mediu plăcut, alături de o echipă dinamică! Cerințe: Experiență demonstrată în domeniul instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze. Calificare sau certificare relevantă pentru instalator sau tehnician. Cunoștințe solide în montarea și repararea instalațiilor sanitare și de gaze. Capacitatea de a respecta normele de siguranță la locul de muncă. Permis de conducere valabil constituie un avantaj Responsabilități: Executarea instaltiilor, mentenanța și repararea instalațiilor tehnico-sanitare și de gaze conform standardelor și regulamentelor în vigoare. Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor și scurgerilor într-un mod eficient și profesionist. Păstrarea înregistrărilor și documentației corecte și actualizate. Va putem ajuta cu informatii detaliate la numarul de telefon:
-
Clinica stomatologica din orasul Buzau cauta asistenta medicala pasionata de ceea ce face . Profil -disponibilitate pentru program full time , inclusiv sâmbătă -abilitati bune de comunicare si lucru in echipa -persoana responsabila si proactiva -interesata de dezvoltare personala si profesionala -capacitatea de a se adapta lucrului cu mai multi medici si a fi organizata Responsabilitati principale : -sterilizare și curatenie -necesar comenzi , comenzi materiale și inventar -asistare medici in timpul manoperelor la pacienti Beneficii -evolutie profesionala si personala -mediu de lucru cu colectiv tanar si motivat -posibilitati de promovare in cadrul clinicii Cv la adresa de email sau pe WhatsApp (
-
Firma de curatenie, angajam personal cu calitati si deprinderi in activitatea de curatenie, serioase, punctuale, organizate, cu abilitati bune de comunicare si intelegere, avand o integritate fizica si psihica buna. Responsabilitati: - Asigura curatenia in spatiile comune interioare si exterioare dar si in birourile obiectivelor ce se afla in Bucuresti Oferim si cerem stabilitate si seriozitate. - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa; - Punct de lucru stabil; - Salariu atractiv; - Program 8 ore pe zi L-V : 06-14. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze.
-
Grădinița privată Elite Kids Pitești, angajează ÎNGRIJITOARE COPII, carte de muncă, program 8 ore în ture (dimineață după amiaza), luni-vineri. Căutăm o persoană responsabilă, ordonată, punctuală, empatică, răbdătoare, care să nu aibă obligații familiale (absentare inopinantă de la grădiniță). Responsabilități: * îngrijirea zilnică a copiilor; * primirea copiilor, ajutat la îmbrăcat, ajutat la servirea mesei; * asigurarea curățeniei în spațiile grădiniței pe parcursul zilei; Avantaje: Mediu de lucru plăcut; Echipă tânără; Grădinița este în vacanță în perioada sărbătorilor și 2 săptămâni vara. Pentru detalii vă rugăm sunați la numărul de telefon .
-
Angajam casiera vanzatoare in magazin alimentar. Magazinul se afla pe sos Pantelimon Morarilor sect2. Program de lucru: 1 zi lucrata cu 1 zi liberă sau program în 2 ture, carte de munca 8 ore salariu 3600 lei in mâna. Rugam seriozitate și pentru mai multe detalii:
-
ofer servicii de manichiura cu oja semi si gel in Tatarasi. am locuri disponibile pentru Pasti.