Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-03-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
-
Promovat
Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH Suntem cea mai mare companie privată de autobuze din asociația de transport din München și angajăm constant șoferi de autobuz cu permis de conducere clasa D, si atestat transport persoane pentru următoarele locații: Feldkirchen München (cod poștal 85622) Brunnthal München (cod poștal 85649) Glonn Ebersberg (cod poștal 85625) Firma detine : Flotă modernă de autobuze cu o vârstă medie de 3,5 ani Ateliere proprii, instalatii sanitare proprii, spalatorii proprii pentru autobuze, statii alimentare proprii. dispeceri ce vorbesc românește in biroul nostru de personal se vorbește limba română Plătim 16,24 Euro brut pe ora, ca salariul de bază ( incepand cu 1 mai 2024 se plateste 17,14 Euro brut pe ora) la care se mai adauga următoarele sporuri: 20% spor pentru ore suplimentare (de la 167 de ore) 25% spor de noapte * 50% spor de duminica * 100% spor pentru zile de sarbatoare legala * Indemnizație de 0,75 EUR pe oră (pentru program format din doua schimburi pe zi) * Aceste sporuri nu se impoziteaza. Cursele goale sunt plătite de la garaj pana la linie si de la linie la garaj. Spălarea exterioară și realimentarea autobuzului este plătită Perioada de invatare a traseelor este platita integral (in timp vei invata maximum 7 trasee) O data pe săptămână curățenia interioară a autobuzului, este facuta de către o firma specializata de curățenie Se ofera cursuri gratuite pentru prelungirea permisului si a atestatelor. Concediu de odihna, de 30 zile pe an, plătit. Contractul de munca este pe perioada nedeterminata, se face direct cu firma Busbetrieb Josef Ettenhuber GmbH. Primele 3 luni din contract sunt luni de proba. Se asigura: asigurari de sănătate, asigurările sociale, etc. Angajatul are toate drepturile si beneficiile unui angajat in Germania. Angajatii cu copii pot obtine alocatie pentru copiii aflati in tara. Firma poate oferi cazare pentru șoferi, la preturi cuprinse intre 330 si 500 euro pe luna. Se ofera asistență la deschiderea unui cont bancar, inregistrare adresa, clasa de impozitare corectă și declarația fiscală anuală. Cunoasterea limbii germane nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Se cere permis categoria D, atestat transport persoane valabile, nu mai vechi de 5 ani. Se cere si se ofera seriozitate maxima. Salariul standard pentru 167 de ore este de 2712 Euro brut. Se garanteaza 200 ore in fiecare luna, salariul brut fiind de peste 3.400 Euro. De la 1mai pentru 200 ore lucrate salariul brut este de 3600 Euro. Pentru cei interesati sa lucreze mai multe ore suplimentare, acest lucru este posibil si se va discuta personal la angajare. Toate cifrele sunt pentru salariul brut (inclusiv impozit). Fiecare muncitor din Germania trebuie să plătească aproximativ 30% din asigurările sociale (impozit pe salariu, asigurări de sănătate, asigurări de pensie, asigurări de șomaj, etc.) După deducerea tuturor taxelor si impozitelor, in medie un șofer de autobuz poate câștiga dupa cum urmeaza: - pana la 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.400 Euro brut = net: aproximativ 2.570 Euro - dupa 1 mai 2024, pentru 200 de ore lucrate (căsătorit și un copil) - aproximativ 3.600 Euro brut = net: aproximativ 2.700 Euro In lunile mai si noiembrie 2024 firma acorda un ajutor de inflatie neimpozabil in valoare de 350 Euro. Daca esti interesat si doresti sa obtii relatii suplimentare, acestea pot fi obtinute la tel: zero,zero,patru,noua,unu,cinci,unu,șase,trei,patru,șapte,zero, șapte ,trei,noua - Adrian Zait Josef Ettenhuber GmbH, Am Hochrain 2, 85625 Glonn
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam persoană menaj și îngrijire batran fara probleme deosebite de sănătate. Dorim persoană internă. Se asigură cazare, condiții deosebite și salariu motivant negociabil. Detalii suplimentare telefonic
-
Job remote, part time sau full time! Daca iti doresti sa iti incepi cariera ca broker de asigurare, Destine Broker este partenerul potrivit pentru a-ti atinge obiectivele. Prin intermediul nostru poti beneficia de cursuri de formare profesionala specializate, esentiale pentru a deveni un broker de asigurare eficient si increzator. Daca esti o persoana serioasa, perseverenta, orientata catre castig si cu bune abilitati de comunicare, te asteptam in echipa noastra! Intermediem orice tip de asigurare, atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice. Cerințe minime: - sa fi absolvent de liceu cu sau fara diploma de bacalaureat; - sa ai minime cunostinte de lucru la PC, sa ai posibilitatea de a lucra la un PC; - sa fi o persoana determinata, ambitioasa, perseverenta, sociabila. Alege grupul Destine, iar noi iti vom oferi sprijinul necesar pentru a-ti construi o cariera de succes in industria asigurarilor si nu numai, suntem singura societate de pe piata care pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurari, are in portofoliu si alte activitati: - agentie de turism, pachete turistice interne si externe, bilete de avion; - credite bancare si nebancare, leasing; - agentie imobiliara- inchirieri si vanzari de imobile. Detalii la telefon : @761588429
-
Investeste in propria ta pregatire profesionala si alege o CARIERA IN DOMENIUL ASIGURARILOR! Cautam persoane serioase, perseverente, orientate catre castig si cu bune abilitati de comunicare pentru colaborare in domeniul asigurarilor! Activitate remote la nivel national! Fie ca iti doresti aceasta activitate in paralel cu jobul actual, fie ca ai contact cu multe persoane prin prisma jobului tau, fie ca vrei o schimbare de cariera sau pur si simplu ai aflat cat de mult poți castiga dintr-o astfel de activitate, te asteptam in echipa noastra! Cum ar trebui sa fi tu: - absolvent de liceu, cu sau fara diploma de bacalaureat; - sa ai minime cunostinte de lucru la PC, sa ai posibilitatea de a lucra la un PC; - o persoana determinata, ambitioasa, perseverenta, sociabila. Ce vei gasi la noi: - posibilitatea dezvoltarii unei afaceri proprii cu investitie financiara minima; - posibilitatea de a-ti forma propria echipa; - platforma online de lucru si pregatire profesionala; - training-uri de specialitate si suport continuu din partea intregii echipe; - posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniul asigurarilor; - un mod simplu si rapid de a obtine un venit suplimentar. - suport din prima zi pentru a obtine calificarile necesare activitatii; - sprijin permanent si neconditionat, vom fi alaturi de tine pe tot parcursul activitatii; - garantia ca vei avea cele mai competitive oferte; - libertatea de a alege sa lucrezi in ritmul pe care ti-l doresti si de unde doresti; - posibilitate permanenta de dezvoltare beneficiind constant de cursuri interne de specializare, pentru incepatori si avansați. Societatea noastra este unul dintre cei mai mari brokeri pe piata asigurarilor din Romania. Intermediem orice tip de asigurare, atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice. Suntem singura societate de pe piata care pe langa activitatea principala, de intermediere produse de asigurari, are in portofoliu si alte activitati: - de turism pachete turistice interne si externe, bilete de avion; - credite bancare si nebancare, leasinguri; - imobiliare- inchirieri si vanzari de imobile. Daca ti-am starnit interesul suna pentru a ne cunoaste si pentru a afla detalii!
-
Societatea DESTINE HOLDING, una dintre cele mai cunoscute de pe piata de asigurari din Romania, este in cautare de noi colaboratori Cerinte : 12 clase absolvite, laptop PC pentru desfasurarea activitatii, cunostinte minime laptop PC. Program : Part - Time (lucru de acasa). Pasi usor de invatat Nu se impun restrictii de activitate. Nu conteaza din ce oras esti, acceptam colaboratorii din toate orasele. Crezi ca ti se potriveste? Suna la pentru detalii!
-
Acapulco angajează barman ospatar. Program de la 10.00-22.00,2 cu 2 zile. Salariu atractiv!
-
Sofer profesionist CE doresc angajare part time . am atestat marfuri generale CPU si card tahograf ., Pot fi contactat prin mesaje publi 24 sau nr telefon din celelalte anunturi ale mele de pe publi 24 .
-
SC Amigo Art SRL Iasi, organizam cursuri obtinere : -Atestat conducător auto in regim închiriere, UBER, FreeNow , BOLT, -Atestat conducator auto TAXI -Scoala șoferi categoria B și BE. -Mașini adaptate pentru persoane cu dizabilități locomotorii. Relatii si înscrieri la sediu societății noastre Bd Socola 134, Casa de Cultură a Sindicatelor Iasi, camera 4. TELEFON
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Cautam sa completam un colectiv compus din persoane cu experienta pentru activitatile enumerate in anunt. Rog contact pe whatsapp cu o scurta prezentare personala, pt o rapida si eficienta comunicare. Cautam: - sef ferma multifunctionala de la 2000 euro - inginer horticol legume initial pt un test pe 20 hectare si pt 2025 pt 200 hectare - tractorist mecanic, conducator utilaje agricole si forestiere si stuficole de la 1500 euro - drujbisti, operatori lemn de la 1000 euro - presator stuf de la 1000 euro Sunt binevenite si femeile pt activitati mai usoare cum ar fi: - gatit, menaj, operararea instalatiilor pt confectionat rulouri din stuf Valorizăm abilitățile de operare a utilajelor agricole precum: - Seceratoare stuf, tractoare, incarcatoare frontale, balotiere, dar si utilaje precum drujbe forestiere, tocatoare vegetale, vola pt fabrica de peleti. - Experiența în construcții constituie un avantaj pentru amenajarea clădirilor noastre. Suntem de asemenea deschiși să oferim formare profesională celor dispuși să învețe rapid. Oferim condiții optime de muncă, inclusiv transport, cazare și minim o masă caldă. De asemenea, asigurăm echipament de lucru adecvat pentru toate sezoanele. Locul de muncă se situează în pitorescul cadru natural al Deltei Dunării. Apreciem persoanele: - nefumatoare (datorita mediului de lucru inflamabil) - nonalcoolice - responsabile in raport cu munca - linistite in colectivitate Activitățile noastre includ: Recoltarea stufului (decembrie - martie) pe 500 hectare cu utilaje specializate dar necesita si manipularea snopilor de stuf de 5 kg bucata Lucrari agricole horticole pe 200 hectare Defrișarea toaletarea și procesarea salciei, precum și diverse lucrări în fabrica noastră de peleți și brichete energetice de 3000 tone pe an Fabricația de garduri din stuf cu instalatii specifice, Amenajarea si Intreținerea campingurilor de pescuit sportiv. Reconditionarea unitatilor de cazare turistica si a unui restaurant de 400 locuri Dorim să angajăm rapid persoanele adecvate pentru aceste poziții. Așteptăm cu interes răspunsul dvs. pe whatsapp
-
-
-
Restaurat Mood Factory din Resita caută bucatar si ajutor bucatar . Daca esti o persoana muncitoare, serioasa si cu experienta te asteptam in echipa noastra.Ne poti contacta la locatie , P-ta 1 Dec 1918 nr 3 sau la telefon
-
Casa Dell'Amore angajeaza PIZZERI CU EXPERIENTA. Cerinte pentru postul de pizzer: -pregateste materia prima: curata, sorteaza, portioneaza; -verifica mereu termenul de valabilitate al produselor si eticheteaza; -asigura mentinerea standardelor de pastrare si depozitare al alimentelor conform normelor igienico-sanitare in vigoare; -asigura curatenia in bucatarie pe tot parcursul zilei de lucru; -lucreaza cu atentie sporita, avand grija ca produsul finit sa fie conform din toate punctele de vedere. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv in functie de experienta si seriozitate; -program de lucru flexibil; -posibilitate de avansare; -o masa pe zi. Daca esti interesat de acest post sau ai vreun prieten care vrea sa lucreze intr-un mediu placut, nu ezita sa ne contactezi la numarul de mai jos.
-
Casa Dell Amore angajeaza casier-dispecer care, de preferat este sa fie o persoana foarte sociabila. Cerintele postului: -sa preia atent la comenzile si cerintele clientilor; -sa pastreze mereu curatenia la locul de munca; -sa aiba atentie distributiva si sa fie mereu indreptat catre client; -sa fie atent cum incaseaza, sa stie sa lucreze cu softul; -sa cunoasca meniul in asa fel incat sa poata oferi mereu informatiile necesare clientului; -sa serveasca clientul asa cum se cuvine. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv calculat in functie de experienta si profesionalism; -program flexibil de lucru; -posibilitate de avansare; -protocol o masa pe zi, cafea, apa. Daca sunteti interesati sau aveti vreun vreo prieten a caruia careia i-ar placea acest post, nu ezitati sa ma contactati, fie in particular, fie la numarul de telefon de mai jos.
-
Casa Dell Amore angajeaza ospatarite-barmanite. Cerintele postului: -sa pastreze mereu curatenia la locul de munca; -sa aiba atentie distributiva si sa fie mereu indreptata catre client; -sa cunoasca meniul in asa fel incat sa poata oferi mereu informatiile necesare clientului; -sa preia comenzile si sa serveasca clientul asa cum se cuvine; -sa fie responsabila de stocul produselor. Beneficii: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu atractiv calculat in functie de experienta si profesionalism; -program flexibil de lucru; -posibilitate de avansare; -mancare, cafea, apa gratuita in timpul programului de lucru. Daca sunteti interesata sau aveti vreo prietena careia i-ar placea acest post, nu ezitati sa ma contactati fie in particular, fie la numarul de telefon de mai jos.
-
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
-
Executăm acoperișuri tencuială construim mansardări renovare acoperiș ferestre Montăm jgheaburi burlane gresie faianță Hidroizolație izolație interior exterior . Poartă din fier poartă din lemn zugrăveală Executăm case Dela A Z curățare jgheaburi terase din fier din lemn mici reparați de urgență țiglă metalică (bilka ,blachotrapez,wetterbest etc. experiență câștigată pe parcursul celor peste 1000 De lucrări executate din acest motiv putem executa lucrări de orce complexitate la un nivel De calitate experiență noastră in construcții etc.ieste foarte bună lucrăm de 7 ani preț depinde de lucrare
-
Căutăm coleg sau colegă pentru postul de recepționer, la Hotel Apollo Central, situat în Sibiu, str. Nicolae Teclu, Nr. 14. Se lucrează în ture de zi și de noapte. Mai multe detalii la telefon .
-
Magazinul Profi Musicescu ( Musicescu Gavril 159 ) angajează: casieri lucrători comerciali (si fara experienta) Sef Tura - doar cu experiența . Pentru mai multe detalii -