Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-04-08

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Angajare!!!

    Bună ziua, Suntem în căutarea unor persoane pasionate de shopping, cu o atenție deosebită pentru nevoile clienților și un simț al stilului bine dezvoltat, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Personal Shopper. Cerințe: Orientare către detalii și capacitate de organizare Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări Beneficii: Salar motivant, cu posibilitate de bonusare în funcție de performanțe Mașină la dispoziție pentru desfășurarea activității Oportunități de dezvoltare și creștere profesională în cadrul companiei Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru shopping și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, vă invităm să aplicați pentru acest post de Personal Shopper. Trimiteți CV-ul Vă așteptăm să vă alăturați echipei noastre! Cu stimă, Echipa Quicklivery tel:

  • 2

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 2

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • Asistent medical în Germania

    Doriți să lucrați in Germania ca asistenț medical? Aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2? Lucrați deja in domeniul sănătății, doriți să lucrați in Germania dar nu aveți cunoștințe de limbă germană? Avem soluția perfectă pentru dumneavoastră ! Căutați-ne cu încredere ! Dacă aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2 și diplomă de asistent medical, vă oferim un contract de muncă la unul din spitalele partenere ale Apm Medical din Hanau. Pentru grupuri, de minim 8 persoane, oferim, gratuit, cursuri intensive de limbă germană online , cu o perioadă de o lună de practică (pt a vedea sistemul din Germania)iar după terminarea cursului oferim garantat contract de muncă pt un an in Germania. În cazul în care cursul de limbă germană il faceți la o altă instituție, taxa de participare vă va fi restituită, dupa prezentarea atestatului de limba germană, nivel B2. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați cu încredere prin e-mail sau mesaj. Mobil:

  • Tehnician Silvic

    Tehnician Silvic de Exploatare si Transport material lemnos cu o experienta de 30 ani in domeniul de exploatare si transport material lemnos caut un loc de munca in domeniu

  • 8

    BROKER IN ASIGURARI

    Ne mărim echipa! Căutăm colaboratori pentru a deveni intermediari in asigurări, credite și imobiliare, colaborator pentru vanzare de vacanţe. Poţi intermedia toate categoriile de asigurări (RCA, CASCO, locuinţe, viaţă, sănătate, răspundere civilă, etc). Se lucrează de acasă, paşii sunt uşor de invătat şi lucrezi in functie de programul t u. CONDIŢII: *12 Clase absolvite, cu diplomă; *COD RAF(se poate obţine și in cadrul companiei noastre dacă nu deţineti) 100 LEI TAXĂ ÎNSCRIERE CURS PREGĂTIRE PROFESIONALĂ (dacă nu ai RAF) 320 LEI TAXĂ AUTORIZARE ISF (dac nu ai RAF) CEI CU COD RAF - inscriere imediat

    Repostat automat
  • Angajam Bucatar

    Restaurant nou situat în centrul vechi al Bucurestiului cauta Bucatari, Ajutor de bucatar, Pizzar și Doamna Domn la vase , specificul restaurantului este italienesc dar sunt și preparate românești, vă așteptăm să facem o echipa frumoasa

  • Angajez kinetoterapeut

    Clinica de fizioterapie, dotata cu aparatura moderna de ultima generatie, cauta colaborator fiziokinetoterapeut, sub forma de contract de prestari servicii sau angajare. CERINTE - absolvent studii universitare specialitatea kinetoterapie -aviz de libera practica sau posibilitatea sa-l obtina - experienta minim 6 luni

  • 1

    Angajam in Constanta

    Buna ziua , Angajam personal CONSTANTA pentru magazin Cash and Carry bdl Aurel Vlaicu # *5 posturi livrari *1 posturi legume fructe Sos. Mangaliei * 1 post casier * 1 post congelate * 3 posturi pickeri * 1 post receptia marfa Program :8h zi , 5 zile pe saptamana 5:30-14 13- 21:30 Cerinte: * minim 10 clase Plata : 2300 lei + 30 lei bon zi Pentru mai multe detalii Claudia

  • Angajez confectioner textile

    Angajez confectioner textile masina.Program de lucru 8 ore (7-15,30), 5 zile pe saptamina . Contact ,de luni-vineri ,orele 7-15.

    Repostat automat
  • 2

    Specialist resurse umane si salarizare

    Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii. Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul salarial,adeverinte,intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a banilor de la Casa de Sanatate,depunerea declarariei 112 precum si orice modificare in Revisal si mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de munca. Detin certificat de Inspector resurse umane din anul 2009

  • 6

    Angajam Ospătar

    Suntem în căutarea unui ospătar ospătăriță talentat ă și pasionat ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în industria ospitalității și sunteți dornic să oferiți o experiență excelentă clienților noștri, atunci sunteți persoana potrivită pentru acest rol. Responsabilități: Pregătirea și organizarea meselor înainte de servire Primirea clienților și oferirea unui serviciu prompt și prietenos Prezentarea meniului și oferirea de recomandări clienților Preluarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie Servirea mâncărurilor și băuturilor într-un mod profesionist și atent Asigurarea curățeniei și igienei în zona de servire Încasarea facturilor și gestionarea plăților Rezolvarea oricăror probleme sau plângeri ale clienților Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității, de preferat ca ospătar Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu aglomerat și de a menține un ritm rapid de lucru Atenție la detalii și abilități organizatorice Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători Abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii Cunoștințe de bază despre igienă și siguranța alimentelor Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de energie Posibilitatea de a dezvolta abilități de comunicare și relaționare cu clienții Salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională Beneficii suplimentare, cum ar fi mese gratuite în timpul programului de lucru Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către clienți și dornică să ofere o experiență deosebită în industria ospitalității, vă invităm să aplicați pentru acest post de ospătar. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru continuu.

  • 19

    Angajari agenti

    Firma de paza angajeaza in Focsani si imprejurimi agenti de paza.Salariu negociabil.

  • Angajez șofer profesionist, C.CE

    se conduce tir,prelata, curse în țară, sâmbătă duminică liber, disponibile 2 locuri. salariul 5500>6000

  • 16

    Angajam schelari

    MPM Romania ofera locuri de munca in Olanda si Belgia pentru schelari industriali,izolatori,vopsitori. Tarife intre 10-17 /ora,net,in functie de abilitati,vechime,calificari,certificate. Plata transportului din Romania si inapoi(concedii)in limita a 100 /sens. La tariful stabilit se adauga tarif pentru orele prestate in weekend(optional). -2 /ora in plus la tarif pentru orele de sambata. -3 /ora in plus pentru orele de duminica. Compania ofera: -proiecte de lunga durata,continuitate dupa terminarea proiectului. -cazari decente,situate in Olanda,diferite locatii,de obicei case pentru 4 persoane,fiecare persoana singura in camera. -internet -masina de serviciu,pentru transport pe proiect. -echipament de lucru -posibilitate obtinere certificate VCA si DNV. -premii lunare reale, oferite celor mai buni pe ramura lor de activitate. -sistem simplu de comunicare/inregistrare ore,salariu,prin intermediul aplicatiilor(evitand astfel drumurile inutile la birou) -lucrul/cazare in echipe de aceiasi nationalitate. -obtinerea numarului social olandez,BSN. Cerinte: -limba engleza reprezinta un avantaj major. -permis de conducere,este un avantaj. -certificare VCA sau schelar montator(steigebouwer)DNV. -seriozitate si atitudine pe perioada contractului. Pentru relatii suplimentare,ne puteti contacta la nr.de whatsapp/tel.

  • 7

    Angajam Picker in Stefanestii de Jos - transport asigurat din Bucuresti!

    Gi Group România angajeaza Picker pentru partenerul nostru, unul dintre liderii pe piața de unelte manuale şi electrice. Locatie: Centru Logistic Stefanestii de Jos. Responsabilati: Manipulare produse depozit Picking cu ajutorul scanner-ului Aranjare produse in depozit Alocare Relocare Inventariere alaturi de Gestionar. Program de lucru: Luni Vineri 2 schimburi 06: . Beneficii: - Pachet salarial: 3300 lei net - Bonuri de masa 30 lei zi lucrata; - Sistem de Bonusare dupa 3 luni de la angajare; - Transport asigurat: Pick Up de la Piata Charles de Gaulle, Piata Presei si Pod Baneasa Drop Off este la metrou Pipera (la terminarea programului de lucru); - Concediu 21 zile; - Abonament medical la Medlife . Profil candidat: - Experienta minima in depozit ; - Disponibiltate de lucru in 2 ture; - Disponibilitate la efort sustinut + lucru cu scanner; - Seriozitate si responsabilitate. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)

  • 8

    Angajam barbati femei la CURATENIE!

    Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat:  - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: L-D in 2 ture: 06 14 sau 15 22. doua weekenduri lucrate cu 2 libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)

  • ANGAJAM Manipulant Marfa - Depozit!

    Gi Group angajeaza Manipulant Marfa cu sau fara atestat ISCIR pentru clientul nostru, o companie ce ofera servicii de transport și logistica in industria auto, electronica, retail și moda! Locatie: Soseaua de Centura 28-35 Chiajna, Ilfov ( Transport de la Pacii ) Program de lucru: de luni pana vineri de minute pauza de masa inclusa) Profil cautat:  Experienta in activitati de depozit, manipulare marfa; Responsabilitati:   Coordonarea fluxului de marfa in depozit;   Intocmirea si coordonarea fluxului de documente;   Comunicarea cu Transportatorii si asigurarea respectarii planului de incarcare;   Interactionarea cu Departamentul Administrativ pentru orice modificare ivita in fluxul operational stabilit cu clientii. Pachet Salariat:   2500 RON NET (persoana fara experienta), 2750 RON NET (pentru o persoana cu experienta), 3000 RON NET (pentru o persoana cu experienta + certificat operare motostivuitor);   Bonus de productivitate trimestrial acordat dupa primele 3 luni;   Tichete masa (30 RON zi lucrata);   Al 13 lea salariu. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)

  • 11

    angajam

    ANGAJAM: - coafeze - frizeri - barber - manichiuridta-pedichiurista cu contract de munca , timp complet, salariu fix + comision 40% Mai multe posturi sint disponibile pt mai multe saloane din orqs. Va asteptam in echipa noastra! Sunati la

Salvează căutarea