Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-09-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Promovat
Angajăm casier si lucrători comerciali pentru magazin Shop&Go sector 1,Banu Manta. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prezentarea si comercializarea produselor; - Receptionarea marfurilor; - Etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat. Oferta noastra: - Contract de munca, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil; - Salariu atractiv - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si cunostinte - Prime de sarbatori Ce ne dorim de la tine: - Candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie; - Experienta anterioara in acest domeniu reprezinta un avantaj; - Disponibilitate pentru program în weekend
-
Promovat
Casieri program de lucru in doua schimburi. -salariu+bonus prezenta+tichete masa
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal preluare comanezi, facturare și introducere recepții marfa pentru articole evenimente ( Complex Doraly Afumati Ilfov). Program -8.30 16.30 ( luni-vineri) -8.30-14 (sambata o sambata libera in luna) Salariu net 4000 lei plus masa de pranz asigurata. Conditii de angajare : -capacitate de conversatie si prezentare produse ( scris si vorbit perfect gramatical ) -cunostinte minime de calculator ( folosire de programe de facturare, scaner produse) - cunostinte de limba engleza nivel mediu - capacitatea de a stii sau invata program de receptie invoice si alte documente generate de programe de calculator utile firmei ( awb produse online, stocuri marfa) -studii superioare
-
Firma telemarketing angajeaza colegi, pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Program de luni - vineri. Salar atractiv. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon: .
-
Angajam: Bucatar- 5.000 lei Pizzar- 3.500 lei + procent Barman Ospatar- 2.000 lei+ bonificație Spalator vase-2.200 lei Restaurantul este situat pe str. Crișul Repede 165 Program 09:00-23:00, doua cu doua Mai multe detalii la
-
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov, angajeaza medic de familie( lista de pacienti este deja formata si activa). Oferim salariu motivant si bonusuri, se poate oferi si cazare, daca este cazul. Detalii la .
-
Farmacia independentă Terrapharm angajează farmacist. Ce ne-am dori de la colegul a nou ă Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, avizat pe anul in curs; Experiența pe o poziție similară de minim 1 an de zile; Cunoștințe Microsoft Office la nivel mediu avansat; Bune abilități de comunicare; Să aibă spirit de echipă. Responsabilități Oferă consiliere pacienților cu privire la utilizarea medicamentelor și a potențialelor riscuri efecte adverse; Să ofere soluții pentru sănătate personalizate, în funcție de nevoile fiecăruia; Este responsabil ă de conservarea și eliberarea produselor farmaceutice; Să coordoneze activitatea operațională a personalului din farmacie pentru a asigura continuitatea și calitatea actului farmaceutic; Să gestioneze stocurile de produse pentru a evita lipsa medicamentelor, suprastocurile, pentru a reduce termenele de valabilitate critice și expiratele; Supraveghează activitatea asistenților de farmacie. Salariul 800-900 Euro Beneficii Bonuri de masă Asigurare privată de sănătate Prime de performanță Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: sau la numărul de telefon: . Așteptăm cu mare interes un semn din partea ta!
-
Se lucreaza in 3 schimburi: sch 1: ; sch 2: 15:00 - 23:00 sch 3: 23:00 - 07:00 BENEFICII: bonuri de masa de 30 de lei zi lucrata; subventie la cantina fabricii de 15 lei zi, practic este o masa calda asigurata; asigurare medicala privata la MedLife; spor de noapte 25%; spor de ore suplimentare 200%; tichete cadou de sarbatori 500 lei; asigurare medicala privata la MedLife;
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:
-
Angajam instalator. Angajam persoana serioasa , muncitoare și care vrea sa se perfecționeze. Reprezintă un avantaj experiența . Salariul pleacă de la 5000 Ron in funcție de performanțe. Pentru mai multe detalii va rog a ne contacta .
-
Căutam un coleg frigotehnist care sa se alature echipei noastre pentru montaj și service instalații frigorifice comerciale (ac-uri, instalații frigorifice, vitrine frigorifice, pompe,vcv-uri). Pentru postul de ajutor Frigotehnist cautam o persoana cu aptitudini tehnice care vrea sa invete meseria de frigotehnist. Cerințe: -Studii medii in domeniul tehnic; -Autorizația AGFR reprezintă un avantaj; -Persoana serioasa, responsabila, cu spirit de inițiativa; -Capacitate de munca in echipa; -Disponibilitate; -Permis de conducere Cat. B. Responsabilități: -Participa la montajul echipamentelor frigorifice si monitorizeaza functionarea acestora; -Efectuează mentenanța tehnica periodica; -Efectuează service la instalatiile frigorifice; -Se ocup de punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice. Condiții: -Salariu peste limita de piata -Bonuri de masa; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Mediu de lucru sigur și plăcut Descrierea companiei: Societate înființată în 2019, având ca principal obiect de activitate instalarea, mentenanța si service-ul instalațiilor frigorifice comerciale.
-
Magazin Online cu peste 8 ani experienta! Vino si alatura-te echipei noastre, si vom creste impreuna, pe toate planurile! Daca te regasesti in majoritatea frazelor de mai jos, te invitam sa ne contactezi : - Am cunostinte peste mediu intr-un program de editare photo; - Sunt o fire perfectionista, ma imbunatatesc constant; - Imi doresc un job stabil; - Sunt o persoana adaptabila si atenta la detalii; - Vreau sa invat cat mai multe lucruri, sa evoluez pe plan profesional; - Asimilez foarte usor informatii, si pot tine cont de mai multe aspecte deodata. Conditii: Program de lucru full-time; 8 ore + pauza Contract de munca ; Concedii conform legislatiei; Concedii si weekenduri adevarate , fara telefoane de serviciu, fara e-mailuri, fara noi deloc in perioada de odihna . Echipa tanara si motivata; Posibilitate de a lucra ore suplimentare; Bonusuri in functie de experienta si performanta; Punem foarte mult accent pe implicare si seriozitate. Despre noi : Suntem o echipa tanara, cu o vechime de peste 8 ani pe piata. Ne place ceea ce facem, si consideram ca doar asa putem avea rezultate dorite. Cautam o persoana pentru a ni se alatura si a creste odata cu noi, atat personal cat si profesional. Sediul se afla langa statia de metrou Dimitrie Leonida. ( 5 minute de mers pe jos ) - este bine sa tii cont de locatie si timpul necesar pentru a ajunge, deoarece vei face acest drum zilnic. Te rugam sa trimiti un CV prin intermediul publi24 . Dupa primirea CV-urilor , vei fi contactat pentru programarea unui interviu. Mesajele fara CV atasat , nu sunt luate in considerare .
-
-
Echipa Bistro Market își mărește echipa! Suntem in cautare de vânzătoare casierița, pentru locația din sectorul 3, strada Câmpia Libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon . Te asteptam!
-
Compania noastra, lider in industria dezinsectiei, dezinfecției si deratizarii, angajeaza Operator Servicii Dezinsectie, Dezinfecție si Deratizare pentru a se alatura echipei noastre din Bacău. Cerinte: -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Capacitatea de a lucra independent si in echipa - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform standardelor companiei - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sa ne contactati la numarul de telefon s-au wattap pentru mai multe informatii. Va multumim pentru interesul dumneavoastra si asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre de profesionisti in dezinsectie, dezinfecție si deratizare.
-
Angajăm Faianțari cu experiență în domeniu. Salariul pleacă de la 250-300 de lei pe zi, plata se face la 2 săptămâni, Cerem și oferim seriozitate! Salariul poate crește în funcție de experiență! Nu oferim cazare!!! Pentru mai multe detalii va rugăm să ne contactați la numărul afișat în anunț.
-
Vanzatoare macelarie ( pui/mezeluri) Locatia: Piata Ramnicul Sarat, sector 3 Program flexibil Salariu atractiv Doar 15 zile lucratoare ( In fiecare luni, magazin este mereu inchis) Rog seriozitate! Informatii:
-
firma angajeaza lacatus confectii metalice cu carte de munca , 4000 bani in mana NU suntem in constructii Firma e situata in cartier Republica, sect 3, Bucuresti
-
Inginer electric electrotehnic electronic, sisteme de securitate, cu sau fara experienta Tehnician Sisteme de securitate, cu sau fara experienta Absolventi de liceu profil electric, cu sau fara experienta
-
-