Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-10-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Frigotehnist cu sau fara experienta pentru instalatii de climatizare rezidentiale, comerciale sau industriale. Cerinte: - Experienta pe un post similar nu este obligatorie, dar prezinta avantaj; - Califcare in domeniu; - Seriozitate si vointa de a invata. Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Decontarea transportului; - Asiguram facilitati pentru cazarea persoanelor care se reloca din alte judete
-
Promovat
RPG SECURITY Angajeaza Tehnician/Electrician Descriere RPG Security angajeaza personal calificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate (supraveghere video, control acces, automatizari porti, detectie incendiu, antiefractie) Candidatul ideal: -Studii medii (Liceu); -Detine calificare(curs) - Tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces ; -Permis auto categoria B (obligatoriu); -Cunostinte teoretice si practice despre instalarea si intretinerea sistemelor de securitate; -Experienta in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi (montaj cablu / canal cablu / pat cablu, realizare conexiuni echipamente); -Organizat, responsabil, dinamic, dornic sa lucreze in echipa, dorinta de perfectionare; -Disponibilitate la deplasarile in teritoriu (ocazional); - Responsabilitati: -Realizarea cablajului, instalarea echipamentelor si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de alarma antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie, alarmare si semnalizare in caz de incendiu, interfonie/videointerfonie); -Executarea lucrarilor in termenele stabilite conform planurilor de executie; -Intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise, jurnale de service, etc. -Apt pentru lucru la inaltime; Va oferim -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri -Posibilitate de dezvoltare profesionala; -Mediu de lucru placut, echipa tanara si dinamica. Pentru programarea unui inteviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728.683.074.
-
Promovat
De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari. De ce vanzari ? Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Bonus pentru fiecare prieten coleg recomandat (de pana la 1000 de euro ) Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro, in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Trei vacante gratuite (Mare, Munte, Delta ) Zi de nastere libera Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari;
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
-
Angajam in zona Ilfov Pregatitor-vopsitor și tinichigiu auto . Salariu atractiv Bonus pentru orele lucrate in plus mai multe detalii la nr
-
Dacă sunteți o persoană cu abilități excelente de comunicare, atenție la detalii și empatie față de nevoile pacienților, vă încurajăm să aplicați pentru postul de receptionist in cadrul Centrului de Oncologie Neolife. Oferim servicii medicale de cea mai înaltă calitate, iar rolul dumneavoastră în cadrul centrului nostru va fi esențial pentru a asigura o experiență pozitivă pentru pacienții noștri. Vă veți alătura unei echipe dedicate de profesioniști în domeniul sănătății, contribuind la îmbunătățirea vieților pacienților noștri și la promovarea unui mediu care încurajează speranța și încrederea.
-
Ofer trei locuri de munca pentru Germania Nürnberg la împachetat legume și fructe in hala! Detalii la numărul de telefon
-
Atelier incaltaminte dama angajeaza talpuitor cu experienta, pentru program full-time, nu imbraca tocuri si nu consolideaza tocuri, manopera atractiva. Contract munca pe perioada nedeterminata. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic la numarul afisat.
-
-
Candidatul Ideal O persoană serioasă, atentă la detalii care să lucreze cu pasiune și responsabilitate care este deschisă să învețe lucruri noi. Experiența și studiile cursurile în domeniu reprezintă un avantaj important. Job-ul este fulltime cu program LU-VI de la 08:00 la 17:00. Cerințe generale: Să știe să lucreze cu pastă de zahăr și alte materiale similare Să realizeze machete Să decoreze torturile din comenzi conform solicitărilor clienților Să aibă îndemânare pentru realizarea florilor, modelarea figurinelor 3D sau decorurilor speciale pentru torturi și deserturi Ce oferim: Salariu motivant Tort la ziua de naștere Produse specifice pentru Craciun Produse specifice pentru Paste Bonuri de masa în valoare de 40 lei zi Achiziționarea produselor noastre cu discount
-
Societate comercială romanescă caută 4 fete femei la curățenie într-un șantier naval din Germania. Necesar minime cunoștințe de limba engleză germana. Ce oferim: 10 net plus salariul minim net pe România Transport plus cazare Asigurare de sănătate privată în Germania
-
La noi nu conteaza varsta ! Conteaza sa fii OM ! Daca esti o persoana sociabila , corecta , sa iti placa interactiunea cu oamenii , curatenia , te astepatam in echipa noastra . Se lucreaza 2 zile cu 2 zile libere ( In prima zi 10 ore , in a doua zi 12 ore ). Salarul in mana este de 3200 lei la care se adauga tichete de masa in valoare de 800-900 lei , cu posibiliitati de negociere in functie de performante . Programul cafenelei este de la ora 08-23 . Prime de Paste , Craciun , 8 Martie . Sarbatorile legale nu se lucreaza .
-
Hai în echipa noastră!!! Angajam sofer profesionist,perioada nefeterminata. Cursa fixa Arad -Sibiu . Șalariu atractiv.
-
DescriereConducator autocamion transport marfa Descriere : SC NOVAJERRY TRANS SRL angajeaza conducator autocamion pentru transport MARFA in sistem tur-retur, curse fixe, tari: Cehia, Polonia, Germania, Franta. - rute:Romania - Franța - Romania ( cursa fixa) - Romania -Polonia-Romania - Romania - Germania -Romania - Romania - Cehia - Romania Cerinte: - permis BCE ; - card tahograf ; - atestat marfa ; - program flexibil ; - oferim si cerem seriozitate maxima ; Se oferă: - se lucreaza in regim tur-retur ; - contract pe România, perioada nedeterminata ; - respectarea programului de lucru si odihna ; - telefon de serviciu. Pentru informatii suplimentare va rog sa sunati la:
-
-
Firma de transport si curierat angajeaza manipulanti de marfuri pentru depozit.
-
CAUT 2 SOFERI CATEGORIA B PENTRU LIVRARE PACHETE IN GERMANIA- BADEN WÜRTEMBERG ,SALARIU MOTIVANT INTRE 1700-3000 EURO , IN FUNCTIE DE ABILITATI, ACTE LEGALE+ ASIGURARE MEDICALA . VA ROG SERIOZITATE !!!
-
Societate comerciala angajează Tehnician Mecanic de întreținere utilaje pentru linie de îmbuteliere -Industrie Alimentara ( vin ) Programul de lucru este de luni pana vineri, 8 ore zi. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Candidatul ideal: - studii tehnice - experiență de minim 1 an intreținere echipamente specifice activității de producție în industria alimentară Descriere job: Responsabilitati: - menținerea în parametrii de funcționare a utilajelor din produție - planifică, coordonează și verifică activitatea de întreținere a echipamentelor - asigură condițiile tehince de funcționare a echipamentelor - intreținerea utilajelor Beneficii: - salariu motivant - transport asigurat - posibilitate relocare
-
angajam soferi cu masina personala se lucreaza pe teritoriu croatiei salariu la fiecare cursa
-
-
Angajam Manager de Echipa Icredit pentru București, sector 1,2,3,4,5 și 6. Salariu fix, bonuri de masă 400 lei + Target
-
Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : -Abilitati de comunicare ,negociere si luarea de decizii -Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite -Crearea si conducerea unei echipe de succes,cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: -salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; -tichete de masa; -asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; -zile de concediu suplimentare; -cadou aniversar; -evenimente corporate si team building uri; Pe langa beneficiile mentionate,oferim si un mediu de lucru stimulant,oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat ,te asteptam in echipa Icredit! Punct de lucru București Titan.