Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Companii Nivel de studii: Absolvent Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 3

    ARTMATCH angajeaza Client Service

    Cautam un CLIENT SERVICE - DEPARTAMENT CLIENT SERVICE Rolul presupune atingerea urmatoarelor cerinte: Studii - de preferinta superioare in domeniul: tehnic, economic, comunicare relatii publice Experienta in comercial: relatii clienti/furnizori (minimum 3 ani) Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Familia Office Word, Excel, Powerpoint Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru In plus, enumeram urmatoarele atributii: Preluare comenzi clienti de regula retailerii din Romania Se documenteaza permanent despre clienti, furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficient si competent in munca sa Organizare flux comanda - predare produse finite client. Practic de la preluare comanda, pana la finalizarea ei, organizeaza tot ce este necesar: - colaboreaza cu departamentele ofertare, logistica, productie, achizitii pentru realizarea optima si eficienta a comenzii - se informeaza despre statusul lucrarilor si pastreaza legatura cu clientii - rezolva problemele care se ivesc si propune solutii alternative - intocmeste documentele necesare: fise tehnice, comenzi etc Pastreaza permanent relatia cu clientii/furnizorii in foarte bune condiții Negociaza contracte, preturi si termene Se documenteaza permanent despre preturi, solutii alternative, caracteristici tehnice Ofera solutiile cele mai bune clientilor, in conditii de rentabilitate si maximizarea profitului pentru firma Analizeaza permanent piata, activitatea proprie, preturile, comenzile, volumul, profitul si prezinta concluzii, rapoarte si solutii sefului de departament Daca te identifici cu cele de mai sus, te asteptam cu drag la o discutie. Trimite-ne CV-ul tau catre #perform #opportunity #project #retail #fmcg #manager

  • 1

    Consultant vanzari in magazin Sabrini- VIVO Mall - Baia Mare

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta VIVO! Baia Mare (Str. Victoriei Nr. 73) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • Angajare contabil

    Societate specializata in prestarea de servicii este in cautarea unei persoane serioase , stabile si comunicative, care sa dispuna de studii medii sau superioare economice, bune cunostinte de contabilitate si operare PC , experienta minim un an , cunoasterea soft-ului SAGA prezinta avantaj. Activitatea presupune intocmirea evidentei contabile primare pana la nivel de declaratii fiscale , operatiuni de contabilitate de gestiune, indosariere / arhivare documente. Programul de lucru este flexibil si va fi stabilit de comun acord . Oferim salariu motivant in functie de cunostintele profesionale si experienta , bonusuri, zile suplimentare pentru concediu de odihna , s.a. CV-ul se va trimite la adresa de mail :

  • 5

    Operator vanzare magazin online

    Abilitati: Persoană atenta la detalii; Viteza d lucru si eficienta ridicata; Cunostinte operare PC (word, excel); Abilitati d comunicare si claritate in exprimare (atat verbal cat si in scris); Abilitati d organizare (organizarea sarcinilor d pe lista to-do list); Abilitati d orientare virtuala (sa stie sa caute rapid informatiile in mediul online). Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii; Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online. Descrierea jobului Aptitudini de comunicare excelente; Experienta in vanzari online; Cunostinte de operare PC ((word excel); Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor; Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp; Responsabilitati: Preluarea comenzilor plasate de clienti pe site, telefonic sau chat; Consultanta si suport clientilor; Solutionarea solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile; Adauga produse noi si actualizeaza informatiile din platforma online a magazinului; Emiterea AWB-urilor si facturilor în baza comenzilor primite. Beneficii Loc de munca stabil; Ore suplimentare platite (cand si daca este cazul); Sambata si duminica libere; Bonusuri pentru performanta si implicare; Discount partener pentru achizitionarea produselor companiei; Oportunitate de dezvoltare profesionala.

  • 3

    Agent Vanzari rame pentru ochelari

    Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

  • Inginer proiectare retele electrice

    Inginer proiectant retele electrice Competente: Bună cunoaștere a normativelor de proiectare și a prescripțiilor tehnice din domeniul energiei electrice; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Responsabiliati: realizarea proiectelor de instalații electrice, dimensionarea instalațiilor aferente proiectului, întocmirea documentației necesare, verificarea proiectului, oferirea de asistență tehnică pe parcursul execuției acestuia, și realizarea modificările de rigoare. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:

  • 2

    angajam farmacist/asistent farmacie

    farmacist /asistent farmacie,experienta minim 1 an,

  • Arhitect/desentor arhicad/autocad

    Descriere: Suntem in cautarea unui arhitect - pentru biroul de proiectare din Constanta. Daca esti o persoana entuziasta, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre! Responsabilitati: *utilizator avansat a soft-urilor de proiectare de arhitectura asistata AutoCad, ArhiCad, Adobe PSD si Microsoft Office; *realizeaza documentatie tehnica SF, DTAC, PTh si DDE pentru toate tipurile de imobile (locuinte unifamiliale, ansambluri rezidentiale, cladiri de birouri, spatii comerciale, hale industriale, institutii medicale, etc.); *intocmeste memoriile tehnice, caiete de sarcini, listele de cantitati, etc.; Cerinte: *sustine proiecte de arhitectura in discutiile cu beneficiarii; *urmareste santierul, supravegheaza desfasurarea lucrarilor de executie; *intelege si verifica documentatiile tehnico-economice aferente proiectelor elaborate; *cunoaste si respecta normele de proiectare si legislatia in vigoare (inclusiv cea specifica proiectarii de arhitectura); *lucreaza corect si rapid in reprezentarile grafice, redactare si printare/plotare; *este o persoana comunicativa, pozitiva si determinata; *are capacitatea de a lucra intr-o echipa dinamica. Beneficii: *Salariu si avantaje motivante in functie de competenta si munca desfasurata. *Desenator Arhicad si Autocad: 3500-6000 net/luna in functie de competente *Arhitect stagiar: 5000-6500 net/luna in functie de competente; *Arhitect cu drept de semnatura: 7000 net/luna plus 5% comision lucrari.

  • Urgent secretara - contabilitate primara

    Angajam urgent secretara cu experiență și în contabilitate primara. Varsta minima de angajare 28 ani, Varsta maxima 45 ani. Cerem și oferim seriozitate.

  • 6

    Angajăm manager pentru Casa de Modă Tudor. CV+ fotografie București București Cv+ fotografie.

    Persoană prezentabilă cu știința de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

  • 6

    Angajam consultant vânzări (Iulius Mall TM)

    Angajam consultant(ă) vanzari Voore - magazin tigari electronice. Salar atractiv + bonusuri + tichete de masa (card) *Cunoștințele sau experiența in domeniul țigărilor electronice constituie avantaj

  • Tehnician electromecanic

    Candidatul Ideal * Studii superioare - profil agronomic / industrie alimentara. * Minim 2 ani experienta de activitate; * Cunoasterea pachetului MS Office Descrierea jobului - Efectueaza receptionarea , depozitarea , curatarea , sortarea materiilor prime , transferuri intre celule . -Efectueaza operatii de curatarea si igienizarea a echipamentelor si spatiilor de productie -Efectueaza masuratori si colecteaza date referitoare la situatia reala a spatiilor de depozitare -Verifica documentele insotitoare ale fiecarui mijloc de transport la receptia marfii -Planifica reparatiile, suprevizeaza si executa reparatiile accidentale -nu are rău de înălțime. -Supervizeaza reglarea utiljelor si urmareste modul in care functioneaza utilajele -Urmareste parametrii utilajelor si decide reglaje (debite,consumuri etc) - toate sarcinile de serviciu le va realiza împreună cu echipa pe care o va conduce.

  • 2

    Angajez tehnician / inginer sisteme de securitate.

    Profilul candidatului: - Studii medii/superioare curs calificare ARTS sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani in punerea in functiune a sistemelor de securitate (reprezinta avantaj) - Mod riguros de organizare si abilitati tehnice excelente. - Permis conducere cat. B, disponibilitate program prelungit, seriozitate, loialitate - Persoana dinamica, entuziasta, spirit de echipa rezistenta la stress abilitati de comunicare si de prezentare, gandire analitica excelente aptitudini de organizare a timpului, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala, persoana cu initiativa, ordonata. Responsabilități: -Preluarea / inventarierea / gestionarea echipamentelor și materialelor aferente unui proiect sau aflate în custodia echipei, intocmirea documentelor specifice; -Asigurarea mentenantei sistemelor de securitate (testari functionalitate, curatare, reparatii, punere in functiune etc.), analizarea si remedierea disfunctionalitatilor tehnice si a defectiunilor; -Instruirea beneficiarilor privind utilizarea sistemelor de securitate; -Desfășurarea activității în condi ii de securitate, în conformitate cu politica societă ii, legisla ia i normele de securitate in muncă specifice locului de muncă. Cerinte: - Realizarea cablarii si a conexiunilor necesare pentru implementarea sistemelor de securitate tehnica, conform proiectelor si programarea sistemelor de securitate - Instalarea si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de detectie si alarmare antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie si alarmare la incendiu, audio si videointerfonie, automatizari) - Instruirea personalului desemnat de catre beneficiar si activitati de service in garantie si post garantie. Condiții: Angajat full time in conditiile legii, part time sau colaborare. CV-urile pot fi transmise la email

  • Proiectant structuri rezistenta

    Descriere: Suntem in cautare de ingineri structuristi - pentru biroul de proiectare din Constanta. Daca esti o persoana entuziasta, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre! Salariu 3800-6000 lei/net, in functie de competente. Responsabilitati: Asigura activitatea de proiectare pentru proiect tehnic rezistenta. Intocmeste breviare si note de calcul, extrase materiale, liste de cantitati. Colecteaza informatii si documente relevante, documentatia tehnica de autorizare constructie. In calitate de membru al echipei de proiect, participa la planificarea proiectului, impreuna cu seful de proiect. - Raspunde de corectitudinea solutiilor tehnice si calitatea documentatiilor elaborate in toate etapele de derulare a lucrarii. Raspunde de respectarea termenului de predare a documentatiilor contractate. Raspunde de asigurarea evidentei tuturor modificarilor proiectului aparute pe perioada executiei. Se prezinta pe santier, la etapele de urmarire a executiei lucrarilor. Raspunde de calitatea si termenele de elaborare a lucrarilor si documentatiilor tehnice de proiectare. Intocmeste documentatia tehnica aferenta tuturor fazelor e proiectare (SF, DTAC, PTh, DDE, DTOE, AS BUILD) conform HG 907/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. Respecta normele si normativele in cadrul solutiilor tehnice. Urmareste proiectul si asistenta tehnica necesara in faza de executie. Cerinte: Studii superioare - diploma a Facultatii de Constructii Civile Experienta in pozitia de inginer structurist: tanar absolvent sau minim 1 an Utilizarea programelor de tip AutoCad, Allplan Cunostinte avansate a programelor din pachetul Office Cunostinte tehnice dobandite in domeniul de specializare, legislatie specifica domeniului tehnic Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan - disponibilitate de deplasare pe teren. Beneficii: Colectiv de munca tanar si dinamic Job sigur si pe termen lung Program de lucru flexibil Pachet salarial care compenseaza experienta si rezultatele Mediu de lucru stimulativ Decontare combustibil auto sau orice alt mijloc de transport pentru deplasari in interes de serviciu.

  • 7

    Asistent manager

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3500 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Candidatul Ideal Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 1

    Angajez Agent Vanzari in jud.Cluj

    Angajez Agent Vanzari pentru dezvoltare clienti in Romania. Cerinte: Carnet categoria B, experienta in vanzari, disponibilitate pentru deplasare, operare calculator, ordonat si meticulos in evidente. Salariu net 5000-8000 lei/luna Birou loc de munca: Floresti, jud.Cluj

  • Salveaza cautarea