Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Telesales

    Responsabilități principale: 1. Contactarea clienților: -Apelarea listelor de clienți potențiali și existenți pentru a le prezenta produsele sau serviciile. -Utilizarea de scripturi și tehnici de vânzare pentru a convinge clienții să facă achiziții. -Prezentarea produselor și serviciilor: -Explicarea beneficiilor și caracteristicilor produselor sau serviciilor oferite. -Răspunsul la întrebările și obiecțiile clienților. 2. Încheierea vânzărilor: -Negocierea prețurilor și a termenilor de vânzare. -Procesarea comenzilor și actualizarea informațiilor în sistemul CRM. -Menținerea relațiilor cu clienții:Urmărirea și monitorizarea satisfacției clienților după vânzare. -Gestionarea reclamațiilor și oferirea de soluții. 3. Îndeplinirea obiectivelor de vânzări: -Atingerea sau depășirea targeturilor de vânzări stabilite. -Elaborarea de rapoarte periodice privind performanța vânzărilor. -Cerințe și competențeAbilități excelente de comunicare verbală și persuasiune. -Experiență în vânzări sau customer service, de preferință în telesales. -Cunoștințe de bază de operare pe calculator și utilizare a sistemelor CRM. -Capacitatea de a lucra sub presiune și de a îndeplini obiectivele de vânzări. -Abilități bune de negociere și rezolvare a problemelor. -Atitudine proactivă și orientată spre client. 4.Beneficii și oportunități -Salariu fix plus comision din vânzări. -Posibilitatea de avansare în cadrul echipei de vânzări. -Training-uri periodice pentru dezvoltarea abilităților de vânzare și cunoașterea produselor. 5. Mediu de lucru dinamic și competitiv.

  • 9

    ANGAJARE, Specialist in Implementarea Procedurilor Manual HACCP, Instruire, Restaurant, Catering

    CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;

Categorii

Locuri de munca
Salvează căutarea