Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Carnet conducere: B Experienta: Experienta 1-3 ani-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) 90 - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca.
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm un montator talentat și dedicat să se alăture echipei noastre.Dacă ai experiență în utilizarea in condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montarea sinelor si galeriilor pentru perdele, a subansamblelor și ești pasionat de munca precisă și de calitate, te invităm să aplici pentru acest post.Responsabilități:- Montarea și instalarea galeriilor perdelelor conform specificațiilor și cerințelor clienților- Utilizarea corectă și în condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Asamblarea și montarea pieselor conform planului de montaj- Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru montaj- Respectarea standardelor de siguranță și calitate- Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele la timpCerințe:- Experiență anterioară în domeniul montajului constituie avantaj- Abilități în utilizarea bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Cunoștințe despre tehnicile de montaj și utilizarea instrumentelor specifice- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă- Atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B oferim:- Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă- Training și suport în procesul de integrare- Program 8 ore, de luni pana vineri, sambata 5 ore salariu 2700 ron NET sau posibilitate de part time ! Dacă sunteți interesat și considerați că îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scurtă prezentare a experienței dumneavoastră relevante sau să ne contactați la numărul de telefon.Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii.
-
Societate comerciala afiliaza soferi proprietari de autoturisme pe platformele Bolt si Uber Conditii Atestat de pregatire profesionala in regim de inchiriere de la ARR ITP regim 6 luni la autoturisme pregatite in regim specific tehnic si legal RAR Se ofera Contract de munca prin colaborare cu plata saptamanala de 300 de lei de catre sofer Contract de comodat cu societatea prin care se va percepe comsion de 8% din incasarile nete saptamanale de pe platformele Bolt si Uber. Contractul de combat cu societatea/flota va avea anexat un contract legal de colaborare, pe langa contractul legal de munca, prin care se vor stipula si necogia anticipat conditii diverse de ambele parti prin legislatie. Bacsisurile saptamanale de pe platformele Bolt si Uber nu se vor calcula din totalul net saptamanal, ci se vor plati soferului Comisioanele de afiliere la platformele Bolt si Uber prin societate/flota se vor imparti cu soferii. De asemenea, si alte tipuri de comsioane saptamanale oferite de catre platformele Bolt si Uber pe conturile Bolt si Uber ale soferilor se vor imparti cu soferii In viitorul apropiat societatea va oferi si masini in regim de inchiriere pentru soferi atestati ARR care nu detin autoturisme. Pe langa comisioanele de afiliere acordate de catre platformele Bolt si Uber pentru fiecare sofer si autoturism, societatea acorda comisioane separate si pentru fiecare sofer afiliat cu atoturism care recomanda alti soferi proprietari de autoturisme pentru afiliere la flota Mai multe detalii in privat si la telefon
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Inginer proiectant retele electrice Competente: Bună cunoaștere a normativelor de proiectare și a prescripțiilor tehnice din domeniul energiei electrice; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Responsabiliati: realizarea proiectelor de instalații electrice, dimensionarea instalațiilor aferente proiectului, întocmirea documentației necesare, verificarea proiectului, oferirea de asistență tehnică pe parcursul execuției acestuia, și realizarea modificările de rigoare. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Candidatul ideal : - Experienta in domeniu de minim 2 ani ; - Calificare de Frigotehnist; - Certificare AGFR reprezinta un avantaj; - Permis de conducere cat. B; - Disponibilitate la deplasari; - Seriozitate, corectitudine, disciplina in munca. Descrierea jobului : - Operatiuni de mentenanta la echipamentele si instalatiile frigorifice; - Efectuarea lucrarilor de mentenanta preventiva /corectiva a echipamentelor de climatizare (splituri,vrv-uri,Chillere ,CTA-uri,etc.); - Constatarea si diagnosticarea defectiunilor aparute la echipamentele de climatizare; - Asigura suport tehnic precum si functionarea in conditii bune a instalatiilor frigorifice de care raspunde; - Intocmirea rapoartelor de lucru in urma activitatii desfasurate .
-
Studii: calificare sudor Experienta ca sudor minim 2 ani; Cautam persoana serioasa, cu bune abilitati practice si indemanare; Disponibilitate de deplasari in tara; Cunostinte din domeniul calificarii; Experienta in domeniul instalatiilor constituie avantaj.
-
Cautam studente dornice de munca si sa doreasca sa invete lucruri noi. Locul de munca Cafe Bar La Vlad Țepeș situat în Piață Dacia lingă fostul BRD sau fosta Poștă
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
SC Alexiana Group - de 30 de ani producator si lider de piata in domeniul usilor de garaj si rulourilor exterioare, angajeaza 2 persoane, pentru montajul produselor proprii: - usi de garaj sectionale - rulouri exterioare Se asigura Un loc de munca stabil, intr-o firma cu traditie in domeniu, cu contract de munca pe perioada nedeterminata Se ofera: - masina de serviciu - complet echipata - carti de vizita - legitimatie de servici - set complet scule - echipament complet - 2 seturi (pantaloni, bluza salopeta, tricouri, pantaloni scurti, vesta, incaltaminte vara, incaltaminte iarna) - statie - telefon - tableta - pliante pentru clienti Pachet motivant Peste media pietei pentru aceasta pozitie si este constituit din parte fixa plus comision din contravaloarea fiecarui montaj realizat Total pachet lunar Poate depasi 7.000 lei net in functie de experienta si de numarul de montaje efectuate intr-o luna si porneste de la minim 3.500 lei net (in mana) Pachetul salarial nu este limitat la o suma maxima, iar in plus pe langa de salariul de baza, se plateste fiecare montaj efectuat. Se asigura training tehnic pentru specializare si pentru insusirea particularitatilor montajului de rulouri si usi de garaj. Conditii obligatorii: - experienta in montajul usilor de garaj sau rulourilor exterioare sau tamplariei - permis de conducere categoria B - cunostinte minime operare tableta sau Pc Candidatii trebuie sa ataseze CV cu datele de contact, in care sa se detalieze activitatea profesionala de pina acum (angajator, perioada, functia, etc) Cv-urile se pot incarca incadrul anuntului sau se pot trimite pe orice adresa de e-mail de pe site-ul firmei Alexiana Persoanele a caror CV-uri vor fi selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) 90 - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca.
-
Igiena Serv angajeaza operatori de teren pentru deplasari in tara. Deplasarile au loc de luni pana vineri. Se lucreaza in echipe de 2 persoane. Se executa lucrarile conform program. Obligatoriu permis conducere categoria B de minim 3 ani. Operatorii vor efectua servicii de dezinsectie, deratizare, curatare cosuri de fum, sobe, hote, conform serviciilor afisate pe site-ul nostru. Operatorii trebuie sa fie calificati in toate aceste domenii, insa noi va oferim aceste calificari. Daca esti serios, harnic, capabil sa inveti lucruri noi si iti doresti un loc de munca stabil si in plus, sa vizitezi intreaga tara, te asteptam in echipa noastra. Asiguram carte de munca! Salariul 3500 lei bonuri de masa incluse.
-
Suntem în căutarea unui coleg talentat (handyman - priceput in mai multe domenii), cu abilități în manevrarea sculelor electrice și cunoștințe minime de tâmplărie pentru a se alătura echipei noastre în confecționarea de rame pentru tablouri Responsabilități: Confecționarea ramelor pentru tablouri folosind scule și utilaje specifice cu toate operatiunile necesare (debitare, imbinare, pregatire de livrare) Manipularea și întreținerea corespunzătoare a sculelor și echipamentelor. Lucrul în conformitate cu standardele de calitate și siguranță. Cerințe: Experiență anterioară în tâmplărie sau într-un domeniu similar poate fi un avantaj Abilități în manevrarea sculelor electrice și a utilajelor specifice. Cunoștințe de bază în tamplarie și prelucrarea lemnului. Atent la detalii și capacitatea de a lucra curat si cu precizie. Capacitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Capacitatea de a tine evidentele (pe calculator) a materialelor din gestiune Beneficii: Salariu competitiv și oportunități de creștere în cadrul companiei. Mediu de lucru prietenos, colegi de calitate Posibilitatea de a lucra cu scule și echipamente de ultimă generație. Training specific gratuit Dacă esti interesat să te alături echipei noastre și ai abilitățile necesare, te rog sa trimiti CV-ul la adresa de e-mail si sau pe watsapp la nr
-
Locul de munca : Bucuresti , sector 6, str Rasadnitei 92 Candidatul ideal Persoana tanara cu spirit de echipa, - studii superioare sau medii - bune abilitati de comunicare, socializare si negociere - capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi Experienta comerciala in vanzarea produselor naturiste reprezinta un avantaj Responsabilitatile postului - Identificare de clienti - Activitati depozit ( pregatire marfa,logistica ,etc) - Dezvoltarea portofoliului prin cresterea numarului de clienti noi Beneficii: - Telefon, masina de serviciu - Salariu fix + comision din vanzari
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Firma in domeniul instalațiilor termice ,cu lucrări industriale pe raza județului Gorj și în tara,angajează instalatori cu experiență Se oferă: -program de lucru 8 ore. - mașina de serviciu. - plata orelor suplimentare. - diurna la deplasari -cadru de munca legal. - salariu atractiv.