Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-01-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Venit net între 3 000 - 4 500 lei. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Angajam LUCRATOR CONFECTII METALICE Domeniul de activitate: productie mobilier inox pentru industria alimentara Responsabilitatile principale ale postului: - finisare si slefuire mobilier metalic din inox; - debitare teava si profile din inox; - lucrul cu polizor unghiular (flex), bormasina, masini de slefuit, utilaje CNC pentru debitarea si indoirea tablei. Cerinte post: - cunostinte elementare de algebra si geometrie: adunari, scaderi, tabla inmultirii, cunoasterea formelor geometrice, transformari ale unitatilor de masura pentru lungime (din m cm in mm); - abilitati tehnice si experienta de lucru cu echipamentele specifice postului; - experienta in domeniu si permisul de conducere (categoria B) constituie un avantaj; - se cere punctualitate si seriozitate. Alte detalii: - Activitatea se va desfasura in hala de productie moderna, comuna Domnesti, jud. Ilfov (zona garii). - Program: Luni-Vineri, 7-15.30 (30 min pauza de masa). - Concediu de odihna si zile libere conform legislatiei in vigoare. - Salariu net 4500 lei, cu posibilitatea de negociere in functie de competentele profesionale. - Contract de munca cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ANGAJAM SOFER DIN CODLEA SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -MASINA RAMANE ACASA LA SOFER, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 160 LEI PE ZI LUCRATA IN MANA, -CARTE DE MUNCA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 MARIANA 193834
-
Angajam sofer din NASAUD si comunele apropiate pentru distributie la scoli si gradinite CU 3 ANI EXP
ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834
-
Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa pregateasca paletii pentru comenzile clientilor - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Descrierea companiei: - Strategic Ventures SRL a pus in functiune in iunie 2020 cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii, langa Timisoara , in Dumbravita ,strada Bartok Bela nr.1-3 (langa statia Peco Mal) - Brandul nostru este Painea Dumbravita - Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim consumatorilor, produse de calitate, cu gust deosebit. Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!
-
Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro
-
S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Alba Iulia - Sebes, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Alba si judetele limitrofe Hunedoara, Mures, Cluj, Sibiu, Brasov, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail !
-
Bucura-te de flexibilitate și libertate livrand alături de Bringo! Se poate livra atât full time cat și part time! Daca-ti doresti un loc de munca stabil sau doar suplimentarea venitului actual, te invitam sa faci parte din echipa noastra de livratori. Experienta nu este necesara, deoarece echipa noastra iti va oferi training gratuit si suport neconditionat. Ce îți oferim?! -Contract de munca part time sau full time. -Plata este pe comanda la saptamana, iar veniturile vor fi conform implicării tale. -Instruire personala. -Programul de lucru este flexibil, în funcție de timpul tău. -Ai posibilitatea de a pleca cu mai multe comenzi în același timp. -Bonusuri pentru depasire target comenzi. Cerințe: -Masina personala. -Permis de conducere categoria B. -Telefon cu sistem de operare Android.
-
Cerinte : Sunt necesare urmatoarele documente : Permis categoria CE, Card tahograf Atestat profesional de marfuri Analize si psihologic Cazier judiciar Conturi in Romania LEI EURO Experienta pe camion in transporturi internationale de marfuri rutiere prezinta un avantaj Este necesara cunoasterea limbi italiene nivel minim incepator pentru desfasurarea activitatii Descrierea jobului Sunt disponibile 3 posturi de soferi autocamion mare tonaj C+E pentru Italia intern . Se lucreaza pe camioane DAF XF Euro 6 cu PRELATA doar in programul efectiv de lucru . Se ofera echipament de protectie ( casca , manusi , bocanci ) extra zile de concediu platit plus alte beneficii discutate dupa interviul telefonic Activitatea se desfasoara doar pe teritoriul Italiei , pauza saptamanala de odihna se efectueaza la cazarea pusa la dispozitie . Garajul este in zona de centru est a Italiei ( Provincia Ancona ) Se poate reveni in tara la un interval de 2-3 luni , transportul NU este suportat de angajator Contractul pe perioada nedeterminata este declarat in Romania , fiind inregistrat si la autoritatile italiene Se oferta salariu 2700 euro plus CAZARE Salarizarea este platita in conturile personale intre 1-3 ale fiecarei luni
-
Avem un post liber pentru operator servicii DDD, nu necesita experienta. -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus, - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform legislatiei in vigoare - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa ne contactati la numarul de telefon pentru mai multe informatii. E-mail:
-
Te invităm în echipa Optimall Optic SRL! Dacă simți că ai capacitatea de a aduce un suflu nou, iar dorința ta este să te dezvolți alături de noi sau să îți construiești propria afacere, atunci locul tău este în departamentul nostru de vânzări. Ce zici? Ai experiență în distribuția ramelor de vedere, lentilelor de contact sau în optică medicală? Ești o fire sociabilă, cu un background în vânzări? Cum arată rutina ta? Vei călători 3-4 zile săptămână în interes de serviciu prin Braila Galati , Vrancea , Buzau , Botosani , Suceava , Nemat , Iasi , Vaslui. Responsabilități: Reprezinți imaginea noastră în opticile medicale, promovând și vânzând produse precum lentile aeriene, accesorii și lentile de contact. Îți însușești cunoștințe tehnice despre produse. Faci analiza pieței și dezvolți relațiile cu clienții. Ce îți oferim? Mașină de serviciu, telefon, comision, bonusuri, asigurare privată, șansa de a-ți cumpăra mașina după perioada de leasing, traininguri pentru dezvoltare personală și profesională, fidelitate și stabilitate într-o companie de succes.
-
ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!!! Te pasionează mașinile și dorești o carieră în domeniul auto? Ai experiență și cauți o noua provocare? Alătură-te echipei noastre conduși de excelență, dedicați meseriei și clienților. Service Auto Alexa Bacau caută colaborare angajare tinichigiu auto. Cerințe: -Experiența in domeniul tinichigerie auto -Atenție la detalii respectând procedurile tehnice de lucru conform comenzilor de service -Efectuarea controlului final după reparație pentru asigurarea calității lucrării -Seriozitate -Permis cat.B -Deschis colaborării in echipă -Atenție față de client -Efectuarea curățeniei la postul de lucru Oferim: -Venituri financiare motivante cu procent din lucrările efectuate -Plata săptămânal -Condiții bune de lucru cu echipamentele necesare -Cursuri perfecționare -Contract de muncă nedeterminat -Înțelegere și respect -Flexibilitate în luarea deciziilor și deschiși la o colaborare bună pe termen lung -Suportul echipei -Diverse avantaje personale -Avantajul de a lucra într-o companie stabilă și serioasă, cu vechime de peste 30 de ani în domeniul auto in formare și dezvoltare continua cu oameni profesioniști. Program: Luni-Vineri: 8:00-17:00 Pauza masa: 60 min. Sâmbăta-Duminica: Liber De abia așteptăm să ne cunoaștem și să lucrăm împreună. CV-urile se pot depune la sediu în Str.Izvoare Nr.6 Bacau sau pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon.
-
Promovat
Dacă îți dorești o schimbare profesională, îți oferim o nouă oportunitate de muncă în Mioveni Pitești! Suntem în căutare de Inginer în domeniul auto! Ești candidatul ideal dacă: Ai studii universitare într-un domeniu relevant pentru poziția vizată; Ai minim 3 ani experiență în ingineria auto; Cunoști limba engleză la nivel avansat (scris și vorbit); Deții carnet de conducere categoria B (obligatoriu); Ai disponibilitate pentru deplasări în județ. Responsabilități: Inginerie și rezidență; Furnizează clienților servicii prompte și eficiente; Intermediază relațiile dintre clienții interni și externi; Propune soluții pentru îmbunătățirea performanței echipei. Oferim: Salariu fix; Tichete de masă 35 lei zi; Program L-V; Transport asigurat; Mediu de lucru dinamic; Posibilitatea dezvoltării pe plan profesional. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. În prezent, compania are birouri în 13 țări. Prin depunerea CV-ului pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
-
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu
AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;
-
Se caută șofer curier pentru Timișoara - permis categoria B - vechime permis minim 1 an - program luni-vineri de la ora 08:00 la 17:00,(dacă termină mai devreme este liber) - salariu fix + bonus + prime. - se livrează pachete. Mai multe detalii la telefon ...
-
Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.
-
Candidatul ideal : - Experienta in domeniu de minim 2 ani ; - Calificare de Frigotehnist; - Certificare AGFR reprezinta un avantaj; - Permis de conducere cat. B; - Disponibilitate la deplasari; - Seriozitate, corectitudine, disciplina in munca. Descrierea jobului : - Operatiuni de mentenanta la echipamentele si instalatiile frigorifice; - Efectuarea lucrarilor de mentenanta preventiva /corectiva a echipamentelor de climatizare (splituri,vrv-uri,Chillere ,CTA-uri,etc.); - Constatarea si diagnosticarea defectiunilor aparute la echipamentele de climatizare; - Asigura suport tehnic precum si functionarea in conditii bune a instalatiilor frigorifice de care raspunde; - Intocmirea rapoartelor de lucru in urma activitatii desfasurate .
-
Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam
-
Angajam sofer profesionist cat. CE pt intern, curse zilnice din depozitul Lidl Ploiesti pentru magazine pentru mai multe detalii va stam la dispoziție, salariu intre 5000-6000 lei pentru 15 zile lucrate.
-
Responsabilitati: -executie tablouri electrice de distributie; -executie tablouri electrice de automatizare; -diagnosticarea și remedierea defecțiunilor tablourilor electrice; -realizare scheme electrice monofilare pentru tablouri electrice automatizare. Cerinte: - calificare in domeniul electric - permis de conducere categoria B - experienta in domeniu.
-
Cautam colaboratori part-time la curatwnie fete femei bărbați băieți dornici de munca. Suntem o firma de curatenie. plata se face pe la zi și la sfârșitul muncii bine făcute. Dacă ești o persoana harnica și îi mai place și curățenia atunci nu ezita să mă sunați pentru un interviu.