Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-04-09

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Angajez asistenta manager

    Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.

  • 10

    Lucrator comercial - Gestionar

    BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.

  • 4

    Operator,agent intretinere si alimentare aparate de cafea si snack Bucuresti si Ilfov

    Angajam operatori ,agent distribuitie, pentru automate de Cafea și Snack, locații în București și Ilfov. Servicul consta in gestionarea unui numar de apartate de cafea conform rutei , Alimentarea aparatelor si igienizarea acestora, alimentarea aparatelor de snack. Pachet salarial motivant. Asteptam Cv.urile dvs la adresa de email sau la numărul de telefon afișat.

  • 10

    îngrijesc doamnă învărstă

    Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,

  • 46

    Angajam sofer din CODLEA si comunele apropiate CU MINIM 3 ani experienta pe duba,poate fi PENSIONAR

    ANGAJAM SOFER DIN CODLEA SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -MASINA RAMANE ACASA LA SOFER, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 160 LEI PE ZI LUCRATA IN MANA, -CARTE DE MUNCA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 MARIANA 193834

  • 14

    Angajam sofer din NASAUD si comunele apropiate pentru distributie la scoli si gradinite CU 3 ANI EXP

    ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834

  • 5

    Angajam Gestionar depozit

    Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa pregateasca paletii pentru comenzile clientilor - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Descrierea companiei: - Strategic Ventures SRL a pus in functiune in iunie 2020 cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii, langa Timisoara , in Dumbravita ,strada Bartok Bela nr.1-3 (langa statia Peco Mal) - Brandul nostru este Painea Dumbravita - Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim consumatorilor, produse de calitate, cu gust deosebit. Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!

  • 1

    Electrician - executie tablouri electrice si automatzari

    Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro

  • 12

    Angajam montator tamplarie PVC si Aluminiu

    S.C. PadiTerm angajează montator tâmplărie PVC și ALUMINIU și accesorii, cu experiență și fără experiență în domeniu. Se oferă: - loc de munca stabil - salariu atractiv care crește în funcție de experiența și gradul de implicare al fiecăruia. - bonusuri de Pasti si de Craciun - bonusuri de performanță - contract de muncă pe perioadă nedeterminată. - program de muncă: Luni-Vineri; sărbătorile legale libere Cerințe: - seriozitate, implicare în buna desfășurare a proiectelor - respect față de beneficiari și față de colegi - abilități privind lucrul în echipă Mai multe informatii - la telefon : - în showroom-ul nostru din Suceava, str. Calea Burdujeni nr.22 Te așteptăm la o discuție cu o cafea din partea noastră

  • angajam tehnician sisteme de securitate specialist

    Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.

  • 2

    Angajam reprezentant comercial in Alba Iulia - Sebes

    Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona Alba Iulia - Sebes, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Alba si judetele limitrofe Hunedoara, Mures, Cluj, Sibiu, Brasov, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail !

  • Sofer autocamion prelata Italia

    Cerinte :  Sunt necesare urmatoarele documente : Permis categoria CE, Card tahograf   Atestat profesional de marfuri   Analize si psihologic Cazier judiciar  Conturi in Romania LEI EURO   Experienta pe camion in transporturi internationale de marfuri rutiere prezinta un avantaj Este necesara cunoasterea limbi italiene nivel minim incepator pentru desfasurarea activitatii Descrierea jobului Sunt disponibile 3 posturi de soferi autocamion mare tonaj C+E pentru Italia intern . Se lucreaza pe camioane DAF XF Euro 6 cu PRELATA doar in programul efectiv de lucru . Se ofera echipament de protectie ( casca , manusi , bocanci ) extra zile de concediu platit plus alte beneficii discutate dupa interviul telefonic  Activitatea se desfasoara doar pe teritoriul Italiei , pauza saptamanala de odihna se efectueaza la cazarea pusa la dispozitie . Garajul este in zona de centru est a Italiei ( Provincia Ancona ) Se poate reveni in tara la un interval de 2-3 luni  ,  transportul NU este suportat de angajator Contractul pe perioada nedeterminata este declarat in Romania , fiind inregistrat si la autoritatile italiene   Se oferta salariu 2700 euro plus CAZARE  Salarizarea este platita in conturile personale intre 1-3 ale fiecarei luni

  • 1

    Reprezentant medical Cluj - Napoca

    Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.

  • 13

    Angajam Operator DDD fara experienta

    Avem un post liber pentru operator servicii DDD, nu necesita experienta. -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus, - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform legislatiei in vigoare - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa ne contactati la numarul de telefon pentru mai multe informatii. E-mail:

  • 1

    Angajare Electrician si ajutor de electrician

    Companie activa in sfera serviciilor de mentenanta cladiri birouri si servicii de implementare lucrari de instalatii electrice, angajam electrician sau ajutor de electrician. - Constiintiozitate, abilitatea de a lucra in echipa si capacitatea de adaptare in cadrul unei companii in plin proces de dezvoltare. - Experienta in activitatea specifica unui santier, capacitatea de citire si intelegere a schemelor planurilor tehnice si abilitatea de comunicare a informatiilor in mod precis si coerent. - Angajament pe termen lung cu posibilitatea dezvoltarii profesionale, proportional cu abilitatile si calitatile dovedite in cadrul companiei.

  • 7

    Angajare Agent Vanzari

    Societatea METCONF FERALLA IMPORT EXPORT angajeaza agent vanzari: - pachet salarial atractiv Societatea are ca obiect de activitate comercializarea de produse metalurgice si fasonarea otelului beton, inclusiv executia pentru carcase de piloti forati, pereti mulati.

  • 7

    Sofer cat B

    Angajam sofer categoria B, cu experienta, fara evenimente rutiere, pentru livrari comenzi la firma de Catering. Relatii la telefon .

  • 2

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Bu

    AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate, cu un venit min. lunar incepand cu 3500 lei pana la 8000/9000 lei DESCRIERE AGENT/CONSILIER VANZARI SERVICII FINANCIARE pentru judetul Ialomita, Calarasi, Constanta, Braila, Buzau, Prahova, Giurgiu, Dambovita, Arges, etc, deplasari zilnice in judetele antementionate. Ne intereseaza, ne dorim sa: Experiența in vanzari de orice natura este obligatorie ( cu acte doveditoare,continuu si cu rezultate); Nu exista o limita maxima pentru varsta; Studii medii finalizate; Persoana sociabila, întrucât interacțiunea umană reprezintă temelia fiecărei zile; Îți place să vinzi, să negociezi și ești orientat către rezultate; Persoana deschisa să invețe lucruri noi, deoarece vrem să fii dornic să evoluezi; Disciplinat, punctual, capacitate organizatorica, rezistenta la stres, atenție la detalii si disponibil la deplasari zilnice in judetele mai sus mentionate 5 zile/saptamana; Persoana optimista, ambitioasa, perseverenta si care face lucrurile cu pasiune, deoarece vrem să iubești locul de muncă și să menținem o atmosferă cât mai plăcută; Nu ești o persoană sensibilă și/sau orgolioasă și te poți adapta cu ușurință în discuțiile cu diverse categorii de clienți; Ești pasionat de condus și ești dispus să te deplasezi în țară (judetele mai sus mentionate) 5 zile/săptămână. Permis de conducere cat. B .(experienta condus) ; Înveți repede lucruri noi și ești dispus la autoperfecționare pentru a te dezvolta profesional și personal; Tinuta business; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren 100% ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata) ; Abilități excelente de relaționare și comunicare si o atitudine orientata spre client, deoarece urmărim satisfacerea deplină a tuturor nevoilor clienților, respectiv promovarea, planificarea intalnirilor, negocierea, vanzarea si analizarea cerintelor; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor stabilite cu echipa de management; Dorință puternică de dezvoltare profesională și progres; Pregătit să dobândească cunoștințe consistente din domenii precum: economic, financiar, juridic; Descrierea jobului Obiectivul principal: Vindem/Prestam Servicii Financiare si Juridice, destinate IMM-lor din domeniul Productiei, Agriculturii, Turismului, Serviciilor si Comertului; Dezvoltarea activitatii companiei în zona repartizată prin realizarea volumelor de vânzări servicii financiare destinate persoanelor juridice , stabilirea rela iilor de parteneriat cu to i clien ii din portofoliu și identificarea noilor clienți, respectând obiectivele și politica firmei; Responsabilită i principale: Promovează produsele și serviciil compani i; Responsabilitatea principală îi va fi realizarea nivelului prognozat de vânzări; stabileste si planifica intalnirile de lucru cu potentialii clienti conform rutei desemnate; se deplaseaza zilnic în țară 5 zile/săptămână (judetele mai sus mentionate) ; identifica nevoile clientilor, intocmeste fisa de investitii propus de client spre analiza , incheie cu acesta contractul de prestari servicii, emite facturi, chitante, incaseaseaza contravaloarea acestor servicii, colecteaza documente, conform politicii comerciale ale societatii; negocieaza preturile pentru serviciile din portofoliu; monitorizeaza cererile clientilor si rezolva sesizarile; realizeaza volumele de vânzări stabilite în zona alocată; cooperare proactiva si functionala cu reprezentantii/colegii celorlalte depatamente in vederea atingerii obiectivelor stabilite; Ne ajuța cu informații dobândite prin activitatea ta de teren, cu rol vital în marketing; Implicare în activitățile de marketing atât în etapa de implementare, cât și prin generarea de idei creative; un jucător de echipă; Să demonstreze determinare în atingerea obiectivelor echipei; Beneficii: Pachet VENIT LUNAR competitiv, motivant 2500 lei parte fixa + bonusuri aprox. 5-7% din incasari ( în func ie de performan ă, contracte incheiate, etc) + diurne 1000 lei ; Program de lucru, de Luni pana Vineri ( in fiecare saptamana, tot anul, dimineata plecam din BUCURESTI si ne intoarcem la finalizarea intalniriilor de lucru (min. 8/9); In aceasta perioada, avem diurna asigurata); Programul de lucru il stabilim in functie de intalnirile de lucru respectiv de timpul si disponibilitatea clientilor in teritoriu ; Șansa de a lucra într-un mediu orientat spre performanță; Posibilitatea de a beneficia de traininguri în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă; Sus inere în construirea unei cariere de success pe termen mediu și lung;

  • 7

    Angajez Curier sofer (cat B)

    Se caută șofer curier pentru Timișoara - permis categoria B - vechime permis minim 1 an - program luni-vineri de la ora 08:00 la 17:00,(dacă termină mai devreme este liber) - salariu fix + bonus + prime. - se livrează pachete. Mai multe detalii la telefon ...

Salvează căutarea