Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-04-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
La Compania DDD TIMISOARA, cautam sa ne extindem echipa cu persoane dedicate, care impartasesc valorile noastre fundamentale: integritate, respect, dezvoltare profesionala si angajament pe termen lung. Daca vrei sa te alaturi unei echipe unde esti apreciat si respectat, unde mediul de lucru sanatos primeaza si unde patronul firmei pune pe primul loc bunastarea angajatilor, te invitam sa aplici pentru pozitia de Operator DDD. Responsabilitati: Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfectare, deratizare in Timioara si imprejurimi, cu posibilitate de deplasari in tara. Deplasare la locatiile indicate si conducerea vehiculului companiei. Interactiunea cu clientii pentru consiliere si solutii preventive. Operarea echipamentelor specifice si utilizarea instrumentelor de baza pe calculator. Cerinte: Permis de conducere categoria B, cu minim 1 an experienta. Flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari. Abilitati bune de comunicare si interactiune cu clientii. Capacitatea de a lucra independent si de a gestiona eficient sarcinile. Experienta in domeniul DDD constituie un avantaj. Oferim: Salariu atractiv: DE INCEPUT 3.500 lei (Fara experienta) - 4.000 lei NET (Cu experienta) (5.983 - 6.837 lei Brut). Bonuri de masa: 30 lei zi (aproximativ 630 lei luna). Masina si telefon mobil furnizate de companie. Diurna si cazare acoperite in timpul delegatiilor. Colaborare pe termen lung si suport in dezvoltarea profesionala si certificare in domeniul DDD. Salariul se va renegocia in functie de implicare, realizari si devotament. Suntem dedicati crearii unui mediu de lucru unde fiecare membru este valorizat si respectat, unde comunicarea sincera si corectitudinea stau la baza succesului nostru comun. Dorim sa colaboram cu persoane care cauta nu doar un job, ci o cariera implinitoare, intr-un colectiv unit si un mediu de lucru pozitiv. Daca valorile si obiectivele noastre rezonaza cu tine, trimite-ne CV-ul tau si o scrisoare de intentie la adresa de e-mail, specificand in subiect "Aplicare Operator DDD - TIMISOARA". Vrem sa te cunoastem si sa te intampinam in echipa noastra, unde fiecare zi este o oportunitate de a creste si de a contribui la un viitor mai bun. Echipa Companiei DDD TIMISOARA asteapta cu entuziasm sa te cunoasca si sa iti ofere locul pe care l-ai cautat mereu: unde respectul, aprecierea si dezvoltarea profesionala nu sunt doar promisiuni, ci realitatea de zi cu zi.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional, 100 zi calendaristica. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) 100 - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. - Chirie pentru repaus saptamanal cu toate utilitatile achitate de angajator.
-
Angajam operator deratizare dezinsectie , curatat cosuri de fum , etc Calificare la locul de munca. Se fac deplasari in tara. Salariul 3000 lei net. Aveti program luni vineri.
-
Candidatul Ideal -Persoana ambitioasa, motivata -Inclinatie spre domeniul tehnic. -Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta -Experienta in domeniul vanzarilor constituie avantaj -Aptitudini de comunicare relationare cu clientii -Cunostinte operare PC -Orientarea catre rezultate si solutii -Initiativa si atitudine pozitiva -Flexibilitate si spirit de echipa Descrierea jobului Titularul jobului va promova si vinde produsele companiei noastre Ce trebuie sa faci ? - Prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; - Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; - Stabileste si participa la intalnirile cu clientii; - Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor; - Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - Urmareste atingerea targetului lunar de vanzari si a obiectivelor individuale stabilite; - Urmareste derularea si finalizarea contractelor. - Participa la actiunile comerciale din magazin; - Raspunde solicitărilor clientilor cu privire la informatii despre produse, preturi; - Asigura curatenia magazinului (inclusiv echipamente si utilaje) si a anexelor. - Urmarire competitie (promotii, preturi concurenta, estimari vanzari). Oferim un salariu fix, bonuri de masa si comision din vanzari. Se asigura scolarizari locale, cat si la furnizorii nostri. Descrierea companiei CINE SUNTEM? Compania Tehno, cu showroom in Buzau, a fost infiintata in anul 1994 ca raspuns la cerinta tot mai mare a pietii in domeniul sculelor electrice, ajungand in prezent unul din cei mai mari distribuitori autorizati ai unor producatori de renume din tara. Suntem o echipa de profesionisti, care punem pe primul loc satisfacerea clientilor, iar milioanele de comenzi si de clienti multumiti din toata tara sunt cartea noastra de vizita. CE OFERIM? La momentul actual oferim o gama foarte larga de produse de calitate superioara, pentru care oferim acoperire la nivel national, asigurand totodata livrarea in siguranta a produselor noastre, intr-un timp foarte scurt. Producatorii de renume comercializati de noi sunt: Bosch, Makita, Stihl, Ruris, Metabo, AGT, Media Line, Skill, Unior-Tepid, Dremel, Drager, Telewin, Pro Weld, Airmaster, Imer Group, Bisonte, Hawera, Karcher, Masalta, Pentax. DE CE NOI? Daca ai nevoie de seriozitate si vrei sa stii ca orice situatie s-ar ivi, rezolvarea acesteia va fi in favoarea ta, magazinul nostru este exact ceea ce cauti! Experienta de peste 25 de ani si sutele de clienti care ne ofera zilnic increderea lor, ne recomanda. Ne diferentiem prin seriozitate, flexibilitate si prin faptul ne contactam toti clientii si ne mulam pe necesitatile fiecaruia dintre ei. La noi orice tranzactie inseamna un client multumit!
-
Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
Old School Auto Service angajeaza mecanic auto cu experienta. Facem calitate nu cantitate. Program L S 09:00- 18:00 Cerinte: - experienta de minim 5 an in domeniul auto; - bune abilitati de comunicare; - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii; - permis conducere categoria B. Salariu se negociaza in urma interviului! Perioada de proba este de 3 saptamani. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati.
-
Firma in domeniul instalațiilor termice ,cu lucrări industriale pe raza județului Gorj și în tara,angajează instalatori cu experiență Se oferă: -program de lucru 8 ore. - mașina de serviciu. - plata orelor suplimentare. - diurna la deplasari -cadru de munca legal. - salariu atractiv.
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Angajam personal pentru productie si montaj tehnica de protectie solara ( jaluzele , rulouri , plase de insecte , rulouri exterioare , copertine ) permisul de conducere constituie un avantaj. Salariu atractiv.
-
Angajăm pt. partenerul nostru din Belgia, PROJECT MANAGER: Necesar: - Lb. engleză, franceză sau netherlands, nivel mediu, scris vorbit; - Experiență construcții amenajări interioare; - Permis conducere categ. B. Se oferă: - Salariu net: 13-15 h; - Cazare achitata de firmă; - Taxe achitate integral de firmă; - Mașină de serviciu. - Bonusuri în funcție de realizări; - Prime de Sărbători;
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
CASTEL DISTRIBUTION SRL, firma import si distributie materiale electrice, cu sediul in Popesti Leordeni, angajeaza sofer distributie pentru livrari catre clientii din Bucuresti si Ilfov. Program de lucru: luni-vineri, 8:30-17:30. Pachet salarial: 3.600 lei (include bonuri de masa). Masina ramane la sofer, nu se lasa la firma. In baza acestui lucru, luam in considerare CV-urile persoanelor cu domiciul in cartierele 23August, Pantelimon, Dristor, Obor, Colentina, Voluntari, Otopeni, Pipera, Tunari, Bucurestii Noi, Chitila. Pentru programari la interviu se poate contacta telefonic dl. Stan Valentin sau va rugam sa atasati CV la prezentul anunt.
-
S.C SILVER CLIMA S.R.L, firma specializata in instalatii de climatizare, angajeaza instalator aer conditionat,instalatii termice cu fara experienta Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Salariu NET incepand de la 4000 lei si poate creste in functie de performante.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
Cerinte: Studii medii; Permis conducere categ B; Serios, cinstit, adaptabill, rapid; Responsabil, onest, dinamic; Bune abilitati de comunicare, atent la detalii; Responsabilitati: Asigura livrarea marfurilor catre clientii din zona, conform traseului primit; Participa la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Efectueaza receptia cantitativa a marfurilor conform documentelor comerciale; Oferta: Pachet salarial motivant (corelat cu performanta); Posibilitatea dezvoltarii profesionale inr-un mediu profesionist si dinamic
-
Societate comerciala avand ca domeniu de activitate Lucrari de Foraj si Sondaj pentru Constructii angajeaza personal tanar ( 18 - 35 ani ) chiar si necalificat in domeniu, pentru postul de SONDOR foraje puturi de apa. Ce oferim : salarii motivante calificare la locul de munca cursuri de specializare in domeniu , acreditate ( Sondor ) posibilitate de a avansa pe postul de Sondor Sef alte cursuri acreditate ( masinist la masini pentru terasamente , sudori, etc ) ajutor pentru obtinere permis de conducere ( Cat. C, E ) Diurna pe toata perioada de deplasare, inclusiv Duminica daca se ramane in deplasare Cazare Transport Plata la timp a salariilor si a diurnei ( 15 - 30 ale fiecarei luni ) Ce asteptari avem : disponibilitate pentru deplasari pe intreg teritoriul Romaniei pe perioade mai lungi persoana onesta, serioasa, organizata si prompta permis minim cat. B persoana implicata si dornica sa invete Avem in dotare utilaje noi ( nu necesita reparatii ) , performante, de ultima generatie. OFERIM SI DORIM SERIOZITATE !!
-
Angajam personal Specializat pe urmatoarele posturi : SONDOR: -executa , impreuna cu echipa, lucrari de foraj, manevra, tubaj, probe de productie in conformitate cu programele de executat - experienta minima 1 an la un post de lucru esemanator ( foraje puturi de apa, pompe de caldura, micropiloni, prospectiuni, etc - bun organizator - disponibil pentru deplasari pe intreg teritoriul Romaniei - persoana onesta, serioasa, organizata, prompta - constituie avantaj domiciliul in Judetul Bacau - Permis minim cat B ( cat. C E constituie avantaj ) - Avem in dotare utilaje aproape noi ( nu necesita reparatii ) de ultima generatie, fiind printre cele mai performante din Tara ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru sau pe toate retelele de socializare ) - OFERIM SI DORIM SERIOZITATE !! - Activitatea se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei - SE ASIGURA TRANSPORT, CAZARE si DIURNA pentru deplasare - SALARII MOTIVANTE in functie de performanta - Plata la timp a salariului si a diurnei Suntem deschisi pentru colaborare si cu personal tanar, dornic de afirmare si invatare a unei meserii .
-
Descrierea companiei ARALEX și-a început activitatea în anul 1992 ca societate cu capital privat integral românesc, fiind una dintre cele mai vechi companii din Municipiul Pitești. În prezent suntem cel mai mare producător de sistem complet de acoperiș din Pitești, cu o capacitate de fabricație considerabilă, desfășurată pe 1.1 ha, locație ce cuprinde: spații de producție, spații de depozitare, birouri și mijloace tehnologice specifice. Atribuții post: identifică clienți potențiali în piața; menține și dezvoltă relația cu clienții existenți (constructori, distribuitori, clienți finali) promovează și se ocupă de vânzarea sistemelor de învelitori; prezintă și întocmește oferte tehnice și comerciale; Cerințe necesare: abilitați de vânzare și negociere experiență profesională în vânzări reprezintă un avantaj; Pentru aplicare trimiteti un cv pe adresa de mail
-
Atelier confectii metalice angajează sudori-lacatusi Confectii de porti , garduri , balustrade inox si diverse lucrari metalice . Ofer si cer seriozitatea. Program de 8 ore cu contract de munca. Salariul se discuta dupa interviu la sediul firmei. Locația atelierul este pe Str. Valea Oltului ,sector 6, București.