Anunțuri
Locuri de munca Companii Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-04-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Venit net între 3 000 - 4 500 lei. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Dacă îți dorești o schimbare profesională, îți oferim o nouă oportunitate de muncă în Mioveni Pitești! Suntem în căutare de Inginer în domeniul auto! Ești candidatul ideal dacă: Ai studii universitare într-un domeniu relevant pentru poziția vizată; Ai minim 3 ani experiență în ingineria auto; Cunoști limba engleză la nivel avansat (scris și vorbit); Deții carnet de conducere categoria B (obligatoriu); Ai disponibilitate pentru deplasări în județ. Responsabilități: Inginerie și rezidență; Furnizează clienților servicii prompte și eficiente; Intermediază relațiile dintre clienții interni și externi; Propune soluții pentru îmbunătățirea performanței echipei. Oferim: Salariu fix; Tichete de masă 35 lei zi; Program L-V; Transport asigurat; Mediu de lucru dinamic; Posibilitatea dezvoltării pe plan profesional. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. În prezent, compania are birouri în 13 țări. Prin depunerea CV-ului pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim,una din cele mai serioase firme de curierat din Germania,cu peste 320 de angajati dintre care cel putin 200 sunt romani, își mărește echipa și caută șoferi pentru : Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-18:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate! Echipa MTL va doreste o zi frumoasă!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam
-
Angajam sofer profesionist cat. CE pt intern, curse zilnice din depozitul Lidl Ploiesti pentru magazine pentru mai multe detalii va stam la dispoziție, salariu intre 5000-6000 lei pentru 15 zile lucrate.
-
Responsabilitati: -executie tablouri electrice de distributie; -executie tablouri electrice de automatizare; -diagnosticarea și remedierea defecțiunilor tablourilor electrice; -realizare scheme electrice monofilare pentru tablouri electrice automatizare. Cerinte: - calificare in domeniul electric - permis de conducere categoria B - experienta in domeniu.
-
Cautam colaboratori part-time la curatwnie fete femei bărbați băieți dornici de munca. Suntem o firma de curatenie. plata se face pe la zi și la sfârșitul muncii bine făcute. Dacă ești o persoana harnica și îi mai place și curățenia atunci nu ezita să mă sunați pentru un interviu.
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Angajez șofer taxi cu autoturism propriu în vederea cesionari autorizației taxi. Mai multe amănunte la telefon .
-
Staer Brasov -producator national de mobilier , angajeaza MONTATOR . Cv-urile se trimit pe email : , sau se depun la magazin : Complex Altex Bartolomeu etaj 1 . Informatii la telefon
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Societate Franceza angajeaza Dulgheri-Tamplari cu experienta pentru montaj case pe structura din lemn cu incepere din data de 13,05,2024. Este necesar sa cunosca planuri de montaj, permis categoria B, limba franceza este un atu. Contractul de munca se inregistreaza in Franta. Se asigura cazare platita de societate, asigurare medicala franceza, transport cazare-locul de munca asigurat. Primul transport catre Franta asigurat. Program de lucri luni-vineri 7 ore pe zi. Salariul 2000 euro net. Tel.:
-
Firma partenera Tazz face colaborări cu curieri in orașele - Buzau - Constanta - Cluj - Botosani - Pitesti - Bucuresti - Arad - Craiova - Targu Mures - Brasov - Oradea - Deva - Satu Mare Program flexibil, se stabileste inainte si poate fi modificat in functie de necesitate. Plata se face saptamanal! Cerințe: Este necesar sa dispuneti de un mijloc de transport propriu sau inchiriat( scuter, masina) Varsta minima 18 ani Un smartphone cu Android sau iOS Seriozitate, o buna capacitate de a lucra in echipa, dornic de a-si mari constant veniturile, respectos si responsabil. Responsabilitatile postului: Tot cea ce trebuie sa faci este sa ridici comanda de la parteneri nostri( restaurante magazine) si sa o livrezi in conditii optime clientului. La baza acestui job sta o aplicatie care iti arata de unde trebuie ridicata comanda si unde trebuie livrata. Daca te-am facut macar un pic curios, te asteptam sa ne contactezi telefonic sau pe Whatsapp la numerele de telefon: sau adresa de e-mail https: forms.gle HQtMApEfVwPNxbubA
-
Cautam persoana cu experienta ca si inginer constructor si manager de proiect; Studii in domeniu Facultatea de Construcții Permis de conducere. Munca in echipa, leadership, implicare Asumarea responsabilitatii, comunicare in timp real. Implicarea in proiecte de portofoliu, echipa cu colegi cu vasta experienta. Dotare consistenta a companiei. Capacitate financiara foarte buna in derularea proiectelor. Bonusuri în funcție de performanță; Salariu motivant 7000 -10 000 RON/ lună net; CV- la adresa :
-
Firma Electroexpert Proinstal specializata in montajul si reparatia sistemelor de interfoane - videointerfoane , angajeaza tehnician cu experienta in domeniu. Sarcini cu caracter tehnic : Cablare , montaj , configurare , mentenanta sistemelor de securitate : interfoane , videointerfoane , sisteme supraveghere , yale electromegnatice , amortizoare hidraulice. Dorim serioziitate , capabil de a invata lucruri noi ., punctual . In proportie de 90 % activitatea firmei noastre se desfasoara la asociatiile de proprietari Salariu : 2800 -3500 lei cu posibilitatea de prelungire in functie de implicare si cunostintele avute Bonusuri pentru fiecare lucrare efectuata
-
Angajez șofer BOLT UBER în Pitești Program flexibil part-time sau full-time în funcție de nevoile dvs. CEL MAI MIC COMISION DIN PITEȘTI ! 5% Cerințe : - Permis de conducere valabil de cel puțin 2 ani - Mașină personală - Atestat de transport persoane Pentru cei care nu au încă atestat vă pot ajuta să-l obțineți în cel mai scurt timp posibil. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați !
-
Societate comerciala cu vechime de peste 20ani in domeniul reparații echipamente de ridicat si manipulat, echipamente de construcții, angajează , pe baza de contract individual de munca : - mecanic - ajutor mecanic Se solicita: - cunoștințe minime in domeniu : mecanica, hidraulica, electrica (motoare, transmisii,instalație frânare, instalație hidraulica, instalație electrica) - permis de conducere cat.B Program : 8h/zi L-V
-
Angajez sofer taxi cu atestat taxi cu contract de munca la 8 ore! Rog seriozitate!
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com
-
RESPECT SECURITY SRL angajeaza inspector de securitate cu domiciliul in Bucuresti, pentru obiective (cladiri de birouri) din Bucuresti. Cerinte: atestat inspector securitate sau echivalent, experienta pe post similar. Interviuri la sediul societatii din Bucuresti, Str. Ion Campineanu 11, et.5, camera 5.08, Sector 1, zilnic, de luni pana vineri intre orele 10:00 - 14:00. Rugam seriozitate.