Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-05-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Promovat
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Presteaza servicii in cadrul Centrului de refacere si Recuperare Medicala Fiziolife in specialitatea de medicina fizica si reabilitarea medicala constantind in: consultarea pacientilor si stabilirea unui diagnostic si a unui plan de tratament adecvat ; trimterea pacientilor catre investigatii suplimentare atunci cand este cazul , urmarirea evolutiei tratamentului si modificarea lui atunci cand este cazul , prestrarea de servicii conexe conform competentelor dobandite( ecografii, infiltratii,ozonoterapie s.a.) Cerințe: Certificat de medic specialist sau primar, aviz de libera practica si asigurare malpraxis, Program: Full Time-35 ore saptamana in ture (2 zile seara- 3 zile dimineata); Experienta:cautam medici cu experienta de cel putin 1-2 ani , dar se accepta si proaspat specialist;remuneratia fiind in functie de experienta si competente. Disponibilitate de a intra in contract cu CASA de sanatate ; Forma de colaborare: CIM, si SC sau P.F. ; Disponibilitate angajare: imediata. Beneficii: - Microbus transport din Focsani( distanta fata de clinica cca 5 KM) - Bonuri de masa - Prima Craciun+Pasti+8 martie+zi de nastere - Prima loialitate (din al doilea an de activitate) - Locuinta de serviciu( apartament cu 2 camere in Focsai complet mobilat si utilat)
-
Candidatul Ideal: Detineti o diploma universitara in Stiinte Economice; Intelegeti usor procesele economice si contabile Aveti minim un an de experienta relevanta in domeniul contabilitatiii; Cunoasteti programul Saga Cunostinte medii de Microsoft Ofiice: (Excell si Word Outlook) si alte programe informatice; Dornic de acumulare de noi cunostinte; Organizat si Focusat pe realizarea sarcinilor Bune abilitati de comunicare atat in interiorul echipei cat si cu clientii din portofoliu. Descrierea jobului Pozitia presupune: Interpretare si prelucrarea documentelor contabile pana la nivel de balanta contabila. Intocmirea de rapoarte si situatii; Comunicarea cu clientii pentru rezolvarea situatiilor curente; Invatati continuu impreuna cu ceilaiti membri ai echipei; Identificati oportunitati si imbunatatirea proceselor. Oferim: - Suntem o echipa dinamica cu oportunitati reale de dezvoltare in cariera; - Un mediu de lucru profesionist si orientat spre echipa; - Pachet salarial atractiv (tichete de masa, asigurare privata de sanatate) Descrierea companiei PROACTIVE ACCOUNTING este o firma de contabilitate cu sediul in Bacau cu o echipa tanara si proactiva in crestere continuua. Lucram in fiecare zi pentru a oferi servicii de calitate clientilor nostri si un mediu de lucru cat mai placut angajatilor.
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
2800 -3000 Panczi I Fills Trans S.L angajeaza SOFERI pentru comunitate. Santem o firma dinamica an plina dezvoltare cu o echipa de profesionisti . Firma are sediul an Spania. Se lucreaza pe prelata fara schimb de remorci,singur pe cabina. Transportam marfa generala fara adr. Facem transport an aproape toata Europa cu o flota moderna de camioane,Daf Man,Iveco si Renault toate Euro6. Contract de munca de Spania nedeterminat direct de la angajare. Platim regulat si fara antarzieri iar respectarea timpilor de condus si a periodelor de odihna este obligatorie. E-mail WhatsApp
-
Brutarie angajeaza Patiser cu experienta in domeniul panificatiei ( framantare, modelare si coacere cuptor pe vatra) Locatia : Bragadiru,Ilfov Program de lucru flexibil, se asigura o masa zi, ( concediu de odihna platit, toate actele la zi, ) Dorim să angajăm persoane pasionate de acest domeniu, responsabilitățile vor fi următoarele: prepararea produselor de patiserie panificație; lucru în echipă cu colegii pentru a dezvolta perfecționa rețetele și modul de lucru; curățarea, întreținerea echipamentelor folosite; comunicarea cu colegii pentru o mai bună organizare; menținerea curățeniei a spațiului de muncă. Oferim si cerem seriozitate ! Pt mai multe detalii apelati nr de telefon
-
Angajam personal productie publicitara Responsabilități: - Execuția și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi/suprafețe - Realizare litere volumetrice - Confecționarea/montarea de casete luminoase - Amenajări showroom-uri și magazine, decorări vitrine. - Indeplinirea sarcinilor de producție - Cunoașterea fluxului de producție și respectarea metodei de lucru Cunostine operare Corel Draw prezinta un avantaj. Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, - Bonuri de masă.
-
Responsabilitati: - Raspunde de ambalarea sortimentelor de paine, precum si de modul de ambalare al acestora in vederea evitarii deformarii painii, - La intrarea in tura se informeaza de la seful de schimb ce sortiment de paine se afla in lucru pentru ambalarea lui corespunzatoare. - Urmareste evitarea supraincarcarii mesei de receptie cu paine, pentru a se elimina deformarea painii. - Selecteaza navetele pentru a ambala painea numai in navete spalate, curate si uscate. - Stivuieste navetele cu paine pe carucioare, cu respectarea normelor stabilite. - Manipuleaza navetele cu paine Cerinte: - Minim studii generale - Rapiditate in miscari, dorinta de a invata lucruri noi - Persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu - Disponibilitate pentru program de lucru in trei schimburi (6-14; 14-22; 22-6) Se ofera: - salariu net 3030 lei - tichete de masa de 30 lei tichet - transport platit in suma maxima de 15 lei zi lucrata, functie de distanta
-
Căutați un loc de muncă în domeniul alimentar? Vă place să lucrați cu făina și să creați produse delicioase? Dacă da, atunci vă invităm să aplicați pentru postul de operator la fabricarea produselor fainoase. Veți face parte dintr-o echipă dinamică și profesionistă, care se ocupă de producerea și ambalarea pâinii. Veți avea responsabilitatea de a urmări rețetele, de a folosi utilajele și de a respecta normele de igienă și calitate. Pentru a fi eligibil, trebuie să aveți studii medii, experiență în domeniu sau disponibilitate de a învăța, și să fiți serios, punctual și dornic de muncă. Programul de lucru este în 3 schimburi (06-14, 14-22 și 22-06). Oferim salariu motivant, bonuri de masă, decontarea transportului și prime de sărbatori. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți un CV lsau să ne sunați la numărul de telefon afișat. Vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră!
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Promovat
Angajăm Șef Echipă Mercantizori, pentru a asigura și verifica vizibilitatea produselor la raft, superviza si coordona activitatea echipei de Merchandiseri si care va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de Retail. Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Deții permis auto categoria B; Deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l folosi în scop de serviciu (toate cheltuielile, uzură + carburant, vor fi decontate de către companie) - reprezinta avantaj; Ai cunoștinte minime de limbă Engleză. Program de lucru: Repartizare: LUNI-VINERI Salarizare și Beneficii: Venit lunar NET 3500- 3600 Lei ( salariu fix + tichete de masă + bonus lunar); 1000 Lei NET lunar Uzură autoturism personal; Autoturism de serviciu; Card de combustibil; Program de instruire la angajare.
-
Pentru zona Renania-Palatinat si Hessen Sofer numai local in Distributie 7,5,12 ,40 T Program- Luni - Vineri Salariu 2400 euro (7,5 T) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie instalatii sanitare 2500 (12 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie frigidere etc 2700-2800 (40 T ) cu atestat de marfa si card tahograf Distributie Lidl , Aldi Cazare singur in camera contra cost 400
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Firma de transport persoane cu sediul in Bucuresti doreste sa angajeze un sofer detinator de categoria D,card tahograf si atestat de transport persoane care sa domicilieze in Bucuresti sau Otopeni.Se efectueaza curse turistice ocazionale cu microbuz mercedes sprinter 19+1 locuri Salariul porneste de la 4000 lei luna la care se adauga si diurna in fiecare zi lucratoare Asteptam cv-urile dvs si va multumim
-
Promovat
Despre companie : Fabrica de lactate ROMLACT din Satu Nou Mircea Vodă județul Constanța Produsele sunt realizate din lapte de vaca din ferma proprie cu respectarea celor mai stricte norme de igiena si management și al calitatii. Profilul cautat: - experienta in vanzari pe piata FMCG, in special industria alimentara, constituie un avantaj. - Persoana dinamica, proactiva, cu abilitati dezvoltate de comunicare si negociere; - studii medii sau superioare - cunoștințe de operare PC (Word, Excel, e-mail); - carnet de conducere categoria B - Adaptabilitate si seriozitate; - persoana organizata, responsabila, proactiva, cu spirit de echipa Responsabilitati: - Efectuarea de vizite regulate conform rutei pe zona alocata; - Verificarea si raportarea prezentei produselor si a nivelului de stoc in magazinele vizitate; - Oferirea de informații clienților (consiliere), - mecanizarea mărfii companiei conform standardelor si spațiului la raft negociat - monitorizarea activității concurentei - raportare si comunicare conform procedurilor interne ale companiei Oferim: Salariu atractiv plus bonusuri in funcție de rezultat.
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Cautam colaboratori cu experienta pentru frizerie. Salonul este localizat pe strada Zugrav Nedelcu Nr.1, la colț cu 16 Decembrie 1989(este chiar pe bulevardul principal) ,in zona Maria, amplasat langa fostul sediul Elefant. Ne dorim colaboratori seriosi, cu experienta in domeniu. Pentru alte detalii ne puteti contacta telefonic.