Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-06-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Descrierea Postului - Consilierea clienților actuali ai companiei in vederea dezvoltarii imbunatatirii sistemelor achizitionate pana in prezent, - Dezvoltarea portofoliului de clienți si consilierea acestora in vederea achizitionarii sistemelor concepute si executate in cadrul companiei, - Stabilirea de relații comerciale cu noi parteneri, - Promovarea soluțiilor tehnice ale companiei și întărirea pozitiei in piață . Profilul Candidatului - Abilități de comunicare și negociere cu diversi clienti, de organizare și planificare, - Competente in domeniul electric - automatizari si sau instalatii HVAC, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor BMS constituie avantaj, - Experienta in instruirea promovarea vanzarea sistemelor fotovoltaice constituie avantaj, - Deține permis de conducere Categoria B. Beneficii - Se ofera conditii salariale avantajoase, - Se ofera masina , laptop si telefon de serviciu, - Se ofera posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un domeniu de mare actualitate si de viitor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam soferi camion 40T cu experiență Se lucrează doar pe intern Cerem si oferim seriozitate Contract de munca pe o perioada nedeterminata Camion cu semiremorca prelata 40 T Fiecare pauza saptamanala este de minim 45 de ore ( nu se fac pauze reduse de 24 ore } Fiecare pauza saptamanala se face acasa la adresa angajatului Oferim flexibilitate in cererea de zile libere catre angajat Oferim zile libere si in mijlocul saptamanii Oferim carburant in plus de salariu pt masina dvs Oferim prime de sarbatori pt angajatii nostri Oferim bonusuri pt diferite aptitudini de lucru Oferim cea mai buna salarizare pe acest segment !!! Disponibilitate de posturi pt judetele : MS, BN, HR, CJ Pentru a face parte din echipa noastra , aveti nevoie de: - Permis categoria C+E - Atestat de Marfuri ( CPI/CPC) - Analize medicale tip siguranța circulatiei Responsabilitati : - Efectueaza servicii de transport marfa pe traseu intern ( România ) - Respecta programarea la încarcare si descarcare - Respecta legislația in vigoare privind circulația pe drumurile publice - Respectă exploatarea camionului în parametrii optimi si normali -Sa fie persoana responsabila si serioasa in activitatea prestata - Salarizare intre 6000 ron - 8000 ron
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de Inginer de Cantitati, vei juca un rol vital in estimarea cantitatilor de materiale, contabilizarea costurilor si gestionarea riscurilor, punand accentul pe ingineria valorii si conformitate cu standardele legale. Te vei ocupa de: Mentinerea unui budget (lunar, annual sau cu alta periodicitate) si urmarirea deviatiilor dintre ce s-a planificat si ce s-a realizat; Analiza datelor financiare pentru a identifica tendinte, oportunitati de imbunatatire, predictii si riscurile potentiale; Colaborarea cu liderii organizationali pentru a propune si initia implementarea masurilor de reducere a costurilor de operare si crestere a profitabilitatii; Furnizarea rapoartelor de estimare a costurilor si profitului in mod regulat; Viitorul nostru coleg: Are studii economice (Economie, Inginerie Economică sau similar); Are experiență de minim 3 ani într-un rol similar; Cunoaste programele Microsoft Excel, AutoCad, SAP, devize (intersoft windev); Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Computer, telefon de serviciu Oportunități de dezvoltare Programe nationale si internationale Mediu de lucru stabil, placut si dinamic Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Esti un lider colaborativ, organizat si cu simt al raspunderii? Ai competente tehnice, o gandire analitica si experienta in proiecte civile, industriale, de infrastructura sau hidrotehnice? Alatura-te echipei noastre! În calitate de inginer proiectant, vei juca un rol vital în toate lucrările de inginerie civilă, punând accentul pe calitate, sănătate, siguranță, planificare si management de proiect, ingineria valorii și conformitate. Te vei ocupa de: Intocmirea proiectelor la toate fazele de proiectare (D.T.A.C., P.T., D.D.E.): calcule preliminare de predimensionare a constructiilor in scopul conformarii calitative a acesteia, intocmirea partilor scrise (elaborarea de memorii, caiete de sarcini, extrase de materiale, fise tehnice etc.) si desenate, conform normativelor tehnice si legislatiei in vigoare; Calcul structural in programe specifice (ETABS, SAP2000, GRAITEC DESIGN); Intocmirea documentatiei pentru expertize tehnice; Colaborarea cu toate specialitatile, in vederea coordonarii proiectului; Urmarirea executiei lucrarilor in baza documentatiei elaborate si oferirea suportului tehnic constructorului pe perioada de executie; Viitorul nostru coleg: Este absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie a instalatiilor Constructii si Instalatii Constructii Hidrotehnice Universitatii Tehnice de Constructii Inginerie si Management in Constructii Construcții Civile, Industriale și Agricole etc.; Are experiență în proiectare de minim 3 ani, fie in inginerie structurala, ingineria drumurilor si a podurilor sau ingineria instalatiilor; Are cunostinte de calcul structural (Etabs, Sap2000 etc.); Cunoaste programele AutoCAD 2D 3D si Microsoft Office; Cunoaste programul Revit sau alte programe de detaliere 3D (Advance Steel, Nemetschek, Tekla etc. - reprezinta un avantaj) Are cunostinte profesionale temeinice în domeniul legislației si normativelor în construcții civile; Vorbeste limba engleza la nivel conversational; Detine permis de conducere categoria B; Iti oferim: Pachet salarial competitiv Bonus de performanta Computer, telefon si masina de serviciu Oportunități de dezvoltare Interesat? Te rugam sa ne trimiti CV-ul si te vom contacta in cel mai scurt timp.
-
Suntem o firma specializata in instalarea, intretinerea sistemelor electrice din Cluj-Napoca si imprejurimi, si cautam un electrician experimentat si dedicat pentru a se alatura echipei. Responsabilitati: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice in conformitate cu normele si reglementarile locale si nationale. Diagnosticarea si remedierea defectunilor electrice. Lucrul in echipa cu colegii pentru a finaliza proiectele in termen si conform standardelor de calitate. Respectarea procedurilor de siguranta si a masurilor de protectie la locul de munca. Cerinte: Experienta demonstrata in domeniul electric, de preferat cel putin 2 ani. Cunostinte solide in interpretarea schemelor electrice si a diagramele de circuit. Abilitati excelente de diagnosticare si rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Certificare în domeniul electric (de exemplu, certificat de calificare electrician sau echivalent). Capacitatea de a lucra la inaltimi si in conditii variate de lucru. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Mediu de lucru placut si dinamic. Beneficii suplimentare, cum ar fi tichete de masa si asigurare medicala. Suntem pregatiti sa discutam pentru a stabili o intalnire !
-
Despre companie Clientul nostru, este un dealer de vehicule comerciale IVECO cu locații în Brugge, Ardooie, Bavikhove, Deinze și Aalter. Ofera un pachet total care variază de la vânzări la post-vânzari, contracte de reparații și întreținere și soluții specifice. Scopul lor este de a livra vehicule comerciale de încredere, astfel încât clienții să își poată continua activitatea de zi cu zi fără întrerupere. Pentru a răspunde acestei nevoi, echipa de profesioniști este pregătită să ofere sprijin în toate privințele. Fiecare aspect este de mare importanță. În acest fel, ajută la alegerea vehiculul potrivit în condiții favorabile. Service-ul tinut la mare stima, ofera servicii de intretinere si reparatii impecabile. Obiectivele personale merg mână în mână cu obiectivele organizaționale. Cu alte cuvinte, dacă clienții lor sunt mulțumiți, atunci si ei sunt. Fișa postului: Lucrând alături de alți patru tehnicieni, sunteți responsabil pentru: - întreținerea camioanelor și furgonetelor IVECO - reparatii mecanice Profil: Educație experiență (mecanică auto tehnologie auto) Trebuie să fi lucrat deja la mașini sau camioane De obicei lucrează singur Au voie sa lucreze tot ceea sunt pricepuți Detineti permis de conducere B Sunteți dornic să urmați o pregătire suplimentară Vorbești limba engleză
-
FOOZZ DELIVERY, Restaurant cu livrare la domiciliu, angajeaza AJUTOR BUCATAR cu sau fara experienta, Loc de munca stabil, program LUNI - VINERI 10:00 - 18:00, locatia se afla in Voluntari. Salariu DE LA 2500 lei, angajam doar cu contract de colaborare (carte de munca) Pentru mai multe detalii si interviu: