Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-06-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Adresa desfășurării activității de bază este în Șos Olteniței nr 223, Popești Leordeni, Ilfov. Programul de lucru este luni-vineri, în intervalul 8:00 - 17:00. Venit net între 3 000 - 4 500 lei. Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite cunoștințele practice în: - lăcătușerie și lucrul cu scule de mână, - cunoștințe de electrică și conectică, - abilități de a măsura spațiile de montaj, - o bună capacitate de comunicare, - atenție la detalii, - răbdare și amabilitate. Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: - comunicarea cu colegii din departamentul de vânzări privind devizul de instare sau service - comunicarea cu clienții privind ora programată și pregătirea spațiilor de lucru - încărcarea echipamentelor și deplasarea în locațiile clienților - instalarea produselor, punerea în funcțiune și recepția acestora cu beneficiarii - predarea documentelor de însoțire și completarea formularelor de lucrări. Pachetul de recompensă pe care noi îl oferim are următoarea structură: - salariu lunar de bază - bonusuri lunare în funcție de activitate - bonus anual în funcție de performanța echipei - bonuri de masă - prime de Paște și de Crăciun - autoturism la dispoziție în afara orelor de activitate (în funcție de organizarea de lucrări) - asigurare medicală (cu decontare 90%). Prin contribuția ta în echipa noastră tehnică vei ajuta la realizarea celei mai important etape din activitatea MCA: punerea în funcțiune și întreținerea echipamentelor necesare clienților noștri. Misiunea MCA este de a furniza soluții de calitate pentru sisteme de închideri în construcții: - uși sectioanle industriale și de garaj, - uși rezistente la foc și multifuncționale, - sistem de andocare (rampe de egalizare și burdufuri izotermice), - uși cu deschidere rapidă, - bariere și automatizări de porți de acces). Suntem o echipe de peste 90 de persoane implicate în diverse activități: producție, instalare, vânzare, service, logistică sau administrare. Clienții noștrii sunt utilizatori finali ai produselor, constructori, dezvoltatori de proiecte de investiții sau distribuitori la nivel local, național sau european. Pe parcursul ultimilor 25 de ani am învățat și am evoluat continuu astfel încât astăzi ne putem mândri cu un număr tot mai mare de clienții care ne apreciează pentru nivelul nostru de profesionalism. În calitate de nou coleg vei primii susținerea necesară într-o perioadă dedicată de practică și învățare adaptată pe cât posibil nevoilor tale. În echipa noastră vei avea oportunitatea de câștiga experiență într-un domeniu cu perspective de dezvoltare, vei lucra într-un mediu organizat și profesionist, vei avea parte de un colectiv unit care colaborează pentru a încheia proiecte de succes și a obține satisfacția lucrului bine făcut și a clientului mulțumit. Pentru orice neclarități nu ezita să ne suni pentru a te ajuta cu clarificări. Mai multe detalii despre noi găsești și aici:
-
Promovat
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul: Pickeri pentru Edenia Distribution Center din Campia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Picker - 3420 lei Net Toate pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecăruia + spor ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete de masa in valoare de 35 ron zi lucrata, valoare totala de 735 lei luna + pachete cu produse si tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sarbatorilor, 8 Martie, 1 Iunie, transport asigurat sau decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru pozitii similare, Bookster. Ce trebuie să știi? Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la 49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (lize, transpalete electrice). Se lucrează în 2 schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profi, în intervalul L-V: 09:00 16:00 sau aplica aici. Alege să faci parte din echipa noastă unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari! P
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Thessaly Greek Taverna din Cluj își mărește echipa. Avem 2 locuri disponibile pe următorul post: -preparator grill Programul de muncă este de 2 zile la muncă cu 2 zile libere, de la 10:00 la 22:00. Contract de muncă pe perioada nedeterminată, mâncarea asigurată în timpul programului plus alte beneficii. Salariile pleacă de la 4000 lei net. Salariile sunt negociabile și există posibilatea de creștere în funcție de implicare. Locația este pe bulevardul 21 Decembrie 1989 numărul 120 Mărăști, Cluj. Contact: Cosmin.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
Cautam persoana de incredere pentru transportul sculelor si materialelor la locul de montaj parchet,mocheta sau linoleum si participarea acestuia la montaj.Se ofera contract de munca sau colaborare.
-
Firma de transport International din Timisoara ( BJ TRANSP LOGISTIC SRL ) angajeaza sofer profesionist pe comunitate. Necesar permis categoria C+E, card tahograf, atestat. Masini MAN si Mercedes euro 6 - Remorci Walkingfloor. Aparate plati pt. toate tarile, singur pe cabina. Perioada de lucru la intelegere incepand cu minim 4 saptamani pe comunitate si 2 saptamani acasa. - Experienta minima de 1 an pe comunitate. Curse:Austria-Germania. Soferii care doresc sa se alature echipei noastre vor beneficia de: - Suport continuu pentru integrarea in activitate -Telefon +abonament de serviciu -Transport dus-intors ( de acasa pana la tir si inapoi) decontat. -Bonusuri pe durata anului. Salarizare: 3000euro luna (salariu + diurna). Pauzele de 45 se fac la garaj cu toate dotarile. Baza Se afla in Austria cu toate conditiile.(baie cu dus si masina de spalat, bucatarie cu toate cele necesare, dormitor). Se cere: engleza sau germana nivel minim. Indicat ar fi să trimiteți un SMS cu câteva detalii ( CV) și veti fi sunat.Avand in vedere ca ultima data din cauza numărului foarte mare de apeluri , nu am putut discuta cu toți dintre dvs. Drumuri bune!
-
Persoana cu studii medii, obligatoriu liceul, organizata, atenta la detalii si avand cunostinte medii de IT. Gestiunea se tine pe calculator, marfa se manipuleaza cu transpaleti, stivuitoare electrice. Este necesar sa detineti permis auto categoria B deoarece depozitul este situat in Moara Vlasiei. Solicitam cazier. Experienta in domeniu este apreciata dar nu obligatorie.
-
Societate Norvia meat distribution srl, societate specializata in transare pui, angajeaza pentru punct de lucru in Stefanesti: - Transator ( salariul minim net 4500 ron); - Ambalator Tel Dan
-
Candidatul Ideal - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA
-
CERINTE: - studii medii - ordonat, capabil de efort fizic de nivel mediu, temperament echilibrat - capacitate de memorare, numarare, identificare erori - experienta in activitati de gestiune RESPONSABILITATI : - livrarea si monitorizarea stocurilor pe termene de valabilitate ; - livrarea si monitorizarea alcatuirii loturilor de produse conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - intretinerea curateniei si ordinii in depozit si pe rampa de incarcare - disponibilitate program de lucru : + sambata si duminica, cu acordarea zilelor libere din luna. BENEFICII OFERITE - tichete de masa, decont transport, zile libere pentru evenimente speciale Persoanele interesate pot depune CV-ul personal la sediul firmei din Buzau: Soseaua Brailei, Nr.15, sau pot transmite CV-ul pe whatsapp la nr. tel. mobil de pe site, persoana de contact Carmen Mihai