Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2020-07-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Vendi Café angajează barman. Candidatul ideal are experiență de bar, este ambițios și iubește cafeaua și oamenii. Descriere job și responsabilități - se ajunge în cafenea cu 20 de minute înaintea programului de lucru pentru a pune totul în funcțiune astfel încât clienții să fie întâmpinați fără dificultăți încă din primul minut; - la finalul zilei de lucru cafeneaua trebuie lăsată într-un mod în care persoana care sosește dimineata, a doua zi, să nu fie preocupată de curățenie, refill-ul și alte lucruri care i-ar îngreuna începutul turei; - comenzile de la clienți se preiau și se pregătesc într-o ordine eficientă; - se poartă echipamentul de bar (șorț tricou bluză) curat; - abilități de cross-selling și up-selling; - se completează document de început și sfârșit de zi cu conștiinciozitate; Beneficii - Salariu fix, negociat în funcție de experiența fiecăruia; - procent din vânzări; - Tips individual; - Oferim cafea gratuita în timpul programului de lucru și 50% discount la restul produselor; - Training gratuit pentru abilități specifice lucrului în bar; - Creșterea venitului pentru colaborare pe termen lung; Program: - flexibil Orar: - 08:00-20:00 CV-urile se trimit pe Whatsapp la nr. de telefon din anunț sau pe adresa de e-mail
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal bucatarie,zona preparare,montare,etc ajutor bucatar,operator bucatarie,montator
-
Angajam lucrător comercial - vânzătoare cu experienta pentru magazin alimentar situat in calea Vitan 201. Sector 3 Necesar 2 posturi pentru : Tura de zi și tura de noapte. Atribuții : - vânzare pe casa cu scaner și încasare cu pos bancar - aranjare și aprovizionare marfa la raft și frigidere - aranjare si aprovizionare aprozar - aranjare vitrina mezeluri și feliat mezeluri - verificare termene de valabilitate la produse - curățenie în magazin. Salariu de început 3300 lei.
-
Angajez infirmier ă pentru un cămin de vârstnici. Program de lucru:12 ore lucrătoare cu 24 de ore libere. Salariul este negociabil. Mai multe detalii se ofera la interviu sau la numarul de telefon: Caminul se afla in Arad pe strada Gheorghe Doja,zona pârneava
-
Recrutam menajere pentru echipa de curatenie, sediu de birouri. Locatie: Sector 1, Piata Victoriei Program de lucru: 8 ore zi, activitatea se desfasoara in intervalul orar 7-15 de Luni pana Vineri Oferta: 3000 - 3500 lei net, contract de munca perioada nedeterminata, bonuri de masa, abonament de servicii medicale oferit de angajator. Cerinte post: experienta pe post similar reprezinta avantaj, seriozitate, persoana interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: profilesrecruitment
-
SC Alexiana Group - de 30 de ani producator si lider de piata in domeniul usilor de garaj si rulourilor exterioare, angajeaza 2 persoane, pentru montajul produselor proprii: - usi de garaj sectionale - rulouri exterioare Se asigura Un loc de munca stabil, intr-o firma cu traditie in domeniu, cu contract de munca pe perioada nedeterminata Se ofera: - masina de serviciu - complet echipata - carti de vizita - legitimatie de servici - set complet scule - echipament complet - 2 seturi (pantaloni, bluza salopeta, tricouri, pantaloni scurti, vesta, incaltaminte vara, incaltaminte iarna) - statie - telefon - tableta - pliante pentru clienti Pachet motivant Peste media pietei pentru aceasta pozitie si este constituit din parte fixa plus comision din contravaloarea fiecarui montaj realizat Total pachet lunar Poate depasi 7.000 lei net in functie de experienta si de numarul de montaje efectuate intr-o luna si porneste de la minim 3.500 lei net (in mana) Pachetul salarial nu este limitat la o suma maxima, iar in plus pe langa de salariul de baza, se plateste fiecare montaj efectuat. Se asigura training tehnic pentru specializare si pentru insusirea particularitatilor montajului de rulouri si usi de garaj. Conditii obligatorii: - experienta in montajul usilor de garaj sau rulourilor exterioare sau tamplariei - permis de conducere categoria B - cunostinte minime operare tableta sau Pc Candidatii trebuie sa ataseze CV cu datele de contact, in care sa se detalieze activitatea profesionala de pina acum (angajator, perioada, functia, etc) Cv-urile se pot incarca incadrul anuntului sau se pot trimite pe orice adresa de e-mail de pe site-ul firmei Alexiana Persoanele a caror CV-uri vor fi selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Restaurant în apropiere de rondul de la Piata Alba Iulia, angajează ospatar, ajutor ospatar. Program de lucru 11:00 - 22:00 de Luni până Vineri, Sâmbătă și Duminică liber
-
Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional, 100 zi calendaristica. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) 100 - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. - Chirie pentru repaus saptamanal cu toate utilitatile achitate de angajator.
-
Firma de construcții, caută să angajez meserias în construcții pentru execuție rigole betonate carosabile. Salariu începând de la 4500 pe lună, salariul este negociabil în funcție de performanțe. ofer și cazare pentru ca unele lucrări sunt în deplasare
-
Suntem încântați să anunțăm că ne cautăm un nou membru dedicat pentru echipa noastră, în rolul de receptioner. Dacă doriți să vă alăturați unei echipe pasionate și să vă desfășurați cariera într-un mediu ospitalier de top, aceasta ar putea fi o oportunitate unică pentru dumneavoastră. La Best Western Central, ne străduim să oferim o experiență deosebită pentru fiecare oaspete și căutăm un receptioner care să contribuie la realizarea acestui obiectiv. Candidatul ideal va avea următoarele calități: - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; - Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau serviciilor de recepție (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie); - Abilitatea de a lucra în echipă și de a face față situațiilor tensionate; - Pasiune pentru a oferi servicii de calitate superioară; - Atitudine profesională și prietenoasă; - Abilități organizatorice și de gestionare a timpului. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și să vă cunoaștem în cadrul procesului de selecție. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
-
Postul presupune activităti de proiectare structurala, întocmire a documentatiei tehnice, proiect tehnic, detalii de executie, devize, antemăsurători în domeniul proiectării constructiilor civile, industriale si agricole. Cerinte: Absolvent al Facultatii de Constructii Civile, Industriale si Agricole; Experienta în domeniu este o cerinta obligatorie, Cunostinte de utilizare a programelor de proiectare si desen tip autocad, revit, etabs, sap etc. prezinta un avantaj; Abilităti si aptitudini necesare: Capacitatea de a lucra organizat cu termene limită; Seriozitate, orientarea spre rezultate si dorinta de perfectionare în domeniul proiectării; Abilităti de comunicare si organizare; Spirit de echipă, Salariu minim 4000 lei. Negociabil. Daca sunteti interesat sa va alaturati echipei noastre, asteptam un cv la adresa de email element.design.iasi gmail.com
-
Camin de batrani de 14 ani unde principala grija este starea de bine a varstnicilor
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Graph Productie cauta colegi noi! Cautam persoane sociabile, ce au mai lucrat in domeniu publicitar pentru productia de litere volumetrice, firme luminoase si colantari. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Oferim: - salariu in functie de experienta 3000 - 5000 lei - ore suplimentare platite - carte de munca - program 9-18 (1 ora pauza 12-13) Sediul Ion Sahighian nr 2, sector 3 (aproape de statia de metrou Republica si Ratb 102)
-
Angajam transator carne pui in zona Iuliu Maniu, program lucru 8h, carte de munca, ratie saptamanala.
-
AL-PROMT, companie ce executa proiecte in domeniul tamplariei din aluminiu, peretetilor cortina si fatadelor ventilate angajeaza lucrator gestionar (ajutor gestionar) pentru atelierul din Constanta . Salariile sunt in functie de experienta si vor fi discutate la interviu. Pentru detalii suplimentare, va asteptam la sediul societatii din str. Nerva, nr. 49 (intre Andromeda serv si Anvelope A-Z) sau la tel. .
-
Pensiune situată în Târgu Mureș, zonă centrală caută cameristă pe perioadă neterminată. Pentru detalii mă puteți contacta la numărul de telefon.
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Magazin de bricolaj, instalații apa, gaz, canalizare, electrice, grădină, etc situat in com Sântana de Mures, jud Mures, angajam pe rajon gestionar marfa . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de bricolaj, instalațij, scule, suruburi,feronerie Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, semnalarea produselor care trebuie aprovizionate, precum si a produselor fara rulaj conducerea firmei, ajutor profesional cu date technice la cererea clientilor despre articolele , aranjarea si ordinea rafturilor, ordinea si curatenia la locul de muncă Calificari ,experienta avantaj permis conducere categoria B, experienta pe un post similar, stare buna de sanatate Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu Sântana de Mures tr.Viilor, jud Mureș
-
Angajez brutar cu experinta , masina transport , brutaria se afla in jilavele , ialomita
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente