Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Promovat
Candidatul Ideal Cunostinte de frigotehnie , entry-level Experienta in domeniu 2 ani reprezinta un real avantaj Permis de conducere categ. B; Seriozitate si corectitudine Descrierea jobului Activitate de montare, punere in functiune si service pentru echipamentele frigorifice si aer conditionat comercializate Activitate de intretinere a echipamentelor frigorifice si A C Asigurarea garantiei in locatiile clientilor, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente Oferirea de informatii necesare clientilor cu privire la defectele constatate si modul corect de exploatare in garantie Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate Beneficii: - salariu net : 5.000 - 6.000 RON, in functie de nivelul de cunostinte, - echipament de lucru si protectie, - conditii de lucru foarte bune, - posibilitatea afirmarii intr-o firma cu mari perspective, - program normal de lucru 08.00-16.00 de luni pana vineri - S-D libere. -deplasari scurte, ocazionale (3 4 an)
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Craiova Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Societate angajeaza cu norma intreaga muncitor in constructii, permisului auto, cat. B este OBLIGATORIE, pentru echipa tehnica ce se ocupa cu activitati de aprovizionare materiale, intretinere, reparatii, mentenanta cladiri, in Cluj Napoca. Activitati: renovari, reparatii interioare, gleturi, zugraveli, montaj parchet, pereti rigips, reparatii instalatii. Programul de lucru este de luni - vineri 8-18 si o sambata pe luna 8-14.
-
-
Cerinte: -Seriozitate; -Adaptabilitate; -Dorinta de munca; -Abilitati de lucru la inaltime; -Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Descrierea jobului: -Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice -Instalare fibra optica hfc aerian subteran -Interventii service fibra optica -Configurari echipamente acceptante mediu fibra optica -Asigura intretinerea retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.) -Efectueaza deplasari in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica -Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare Beneficii oferite: -Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Timisoara Candidatul ideal: -experienta in domeniul vanzarilor - persoana onesta, harnica si ordonata - cunostinte de utilizare PC - bune abilitati de comunicare -permis categoria B Beneficii : - salariu fix - bonus din vanzari -tichete de masa - autoturism - telefon - laptop -servicii medicale decontate de angajator Responsabilități: - desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate -dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi - identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie - stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin alimentar locațiile sunt în lucru acomodarea se realizează în magazinele vechi până la deschiderea celor noi posturi casier ,sala,mezeluri și operator calculator preferabil cu experiența in domeniu salariu motivant program atractiv rugam seriozitate
-
Promovat
Pentru firma noastra de pe Platforma Incontro Calea Sagului, cautam colegi harnici, indemanatici si implicati, pentru activitati in Sectia de Tamplarie și Metale, dupa cum urmeaza: Cerintele postului: Studii medii in domeniul tehnic; Experienta in sectii de productie cu profil mecanic tehnic; Cunostinte desen tehnic; Atentie la detalii; Orientare spre finalizarea lucrarilor repartizate; Spirit de echipa; Operativitate in executarea lucrarilor. Responsabilitati principale: Executarea de lucrări de lacatuserie pentru mobilier comercial; Verificarea, masurarea reperelor in diferite faze de executie; Verificarea produsului final; Folosirea uneltelor de mana si a masini-uneltelor pentru prelucrarea metalului. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Cerinte Excel nivel avansat Experienta coordonare personal Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Cunostinte limba engleza nivel mediu Responsabilitati Realizari Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Gestionarea stocurilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall-Targoviste Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 4000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Salon ultracentral din Satu Mare caută Coafeză și Frizer Pentru mai multe informații Nr tel:
-
cartea de munca salariu de3000 in mana nu raspund la.mesaje doar telefonic...programul de lucru flexibil
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online
-
Angajam un baiat pentru amenajari si intretinere gradini si spatii verzi Se cere -Experienta in domeniu -Permis de conducere cat B -Rezistenta la efort fizic -Seriozitate Se ofera -Salariu este cuprins intre 2600-3200 de lei, in functie de experienta si implicare. -Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 08.00-16.30 cu pauza de masa inclusa. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Gradinita Peek-A-Boo cu sediul in Bucuresti, Sector 1, cauta un nou coleg pentru pozitia de educatoare educator. Daca esti o persoana vesela, creativa, pozitiva si pasionata de interactiunea cu copiii, ne-am bucura foarte mult sa vii in echipa noastra. Canidatul ideal: Absolvent al facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei (PIPP) Disponibilitate pentru program full-time Descrierea jobului educatorului: Sa supravegheze si sa asigure siguranta copiilor in timpul activitatilor de invatare si joc. Sa monitorizeze si sa evalueze performantele copiilor in ceea ce priveste obiectivele de invatare, sa identifice si sa abordeze nevoile de dezvoltare. Sa creeze un mediu de invatare pozitiv care sa incurajeze copiii sa exploreze si sa invete prin joc si prin activitati interactive. Oferim: Pachet salarial motivant și compatibil cu experienta si formarea candidatului Grupa de varsta: 1-3 ani Zona Baneasa, Sector 1 Asteptam CV-ul tau pe adresa
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare