Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-04-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania: Comfortex Energy SRL *Descrierea companiei: Comfortex Energy este cea mai nouă companie din grupul COMFORTEX. Ne dedicăm dezvoltării unei game revoluționare de profile din aluminiu pentru industria panourilor solare. Comfortex Group, înființată în 2008, este o companie cu capital 100% românesc, reunind 7 companii din România și Turcia. Alătură-te echipei Comfortex Energy, o companie tânără și dinamică! *Descrierea Jobului: Căutăm agent de vânzări, specialist în domeniul construcțiilor, specific pe partea de balustrade din sticlă și profile fațade ventilate. Rolul principal este să oferim o experiență remarcabilă clienților și potențialilor clienți, îmbunătățind performanța în vânzări. *Responsabilități: - Prezentarea și ofertarea produselor noastre, conform politicilor companiei. - Implementarea strategiei de vânzare și urmărirea fidelizării clienților. - Menținerea relațiilor cu clienții sau potențialii clienți. - Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței. - Susținerea întâlnirilor la sediu sau deplasarea fizică la acestea. - Cunoașterea și înțelegerea produselor, serviciilor și ofertelor companiei. - Respectarea proceselor și procedurilor de lucru ale companiei (GDPR). *Candidatul Ideal: - Abilități de ascultare activă și comunicare eficientă. - Capacitatea de a stabili relații de încredere. - Abilități de negociere și orientare spre nevoile clientului. - Atitudine pozitivă și optimism. - Motivație și orientare către realizarea obiectivelor și îndeplinirea target-ului. - Experiență în vânzări call center constituie un avantaj. - Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul construcțiilor. - Cunoștințe solide despre balustrade din sticlă și sau profile fațade ventilate. - Permis de conducere valabil. - Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonal. *Beneficii: - Salariu motivant și negociabil, în funcție de experiență, plus comision in funcție de vânzări. - Transport asigurat sau posibilitatea de a avea acces la mașină de serviciu. - Laptop și telefon. - Atmosferă de lucru plăcută, într-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune. - Program fix de lucru L-V, 08:30 17:30, cu pauză de masa. - Concediu de odihnă. *Cum să aplici: Lasa-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau află mai multe detalii la numărul de telefon. Alătură-te echipei Comfortex Energy și contribuie la dezvoltarea unor soluții inovatoare!
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
Tip job: Full-time Descrierea Companiei: HEAVY METAL este o fabrică de confecții metalice de renume, specializată în producția de componente metalice de înaltă calitate pentru diverse industrii. Cu o echipă dedicată și tehnologii de ultimă generație, ne străduim să oferim produse și servicii excelente clienților noștri. Valorile noastre includ inovația, calitatea și satisfacția clientului, ceea ce ne-a făcut să fim lideri pe piața de profil. Responsabilități: Realizarea operațiunilor de lăcătușerie mecanică conform desenelor tehnice și specificațiilor. Asamblarea și montarea structurilor și componentelor metalice. Efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații pentru echipamentele din fabrică. Identificarea și soluționarea problemelor tehnice apărute în procesul de producție. Respectarea normelor de siguranță și a standardelor de calitate. Colaborarea cu echipa de producție pentru a îndeplini termenele și obiectivele proiectelor. Participarea activă la îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru. Cerințe: Experiență anterioară de minim 2 ani în domeniul lăcătușeriei mecanice. Cunoștințe solide de citire și interpretare a desenelor tehnice. Abilități de utilizare a echipamentelor și uneltelor specifice (mașini de găurit, sudură, tăiere etc.). Atenție la detalii și abilitatea de a lucra cu precizie. Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. Seriozitate, responsabilitate și dorință de a învăța și de a se perfecționa. Disponibilitate pentru program de lucru flexibil și pentru a răspunde la situații de urgență tehnică. Oferim: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Posibilități de dezvoltare profesională și instruire continuă. Condiții de muncă moderne și echipamente de calitate. Posibilitatea de a lucra într-o echipă talentată și de a contribui la proiecte inovatoare. Bonusuri de performanță. Cum să aplici: Dacă ești pasionat de lăcătușerie mecanică și dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email: sau sună-ne la numărul de telefon: pentru mai multe informații. Procesul de selecție include un interviu și o probă practică pentru a ne asigura că ești candidatul potrivit. Te așteptăm în echipa HEAVY METAL pentru a construi împreună viitorul! Data limită pentru aplicare: 30 iunie 2024 Nota: Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!
-
Promovat
Angajez sofer tir permis categoria CE pentru curese tur retur: România-Franța-România România-Italia-Romania România-Germania-România România-Luxemburg-România România-Belgia-România România-Olanda-România România-Spania-România Se lucrează numai la program Camion euro 6 prelata standard La retur se fac și grupaje Salariu între 9000-12000 lei net Nu răspund la mesaje
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salariul minim 4.500 lei ( net) . Salariul poate creste în funcție de eficienta la locul de munca. Program de luni pana vineri
-
Suntem în căutarea unui tăpiter talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea experiență în domeniul tapițeriei și va fi capabil să lucreze cu diverse tipuri de materiale pentru a crea mobilierul tapițat. Responsabilități: - Confecționarea și repararea mobilierului tapițat conform specificațiilor și cerințelor clienților. - Selectarea și tăierea materialelor pentru tapițerie (piele, stofe, etc.). - Montarea și fixarea tapițeriei pe cadrele de lemn metal. - Utilizarea uneltelor și echipamentelor de tapițerie în mod corespunzător și sigur. - Asigurarea calității și esteticului produselor finite. - Respectarea standardelor de calitate. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul tapițeriei (minim 2 ani). - Abilitatea de a lucra cu diferite materiale de tapițerie. - Dexteritate manuală și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. - Cunoașterea tehnicilor și uneltelor specifice tapițeriei. - Creativitate și simț estetic dezvoltat. - Capacitatea de a interpreta schițe și planuri tehnice reprezintă un avantaj. Beneficii: - Salariu competitiv cu posibilitate de crestere in functie de randament. - Mediu de lucru prietenos și dinamic. - Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în carieră. - Program de lucru flexibil. - Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților. Atelierul este situat pe Bld. Iuliu Maniu 187,Sector 6 (incinta Nufarul), Mijloace de transpor in comun in apropierea locatiei Metrou Preciziei, RATB Statia Nufarul. Dacă ești pasionat de tâmplărie și tapițerie și dorești să te alături unei echipe de profesioniști, te rugam sa ne contactezi la (Adrian). SALARIU 3500-4500 RON NET.
-
Responsabilități: Confecționarea și repararea mobilierului tăpitat conform specificațiilor tehnice. Selectarea și tăierea materialelor pentru constructia de lemn a modelelor ce urmeaza a fi tapitate. Montarea si fixarea cadrului de lemn sau metal. Utilizarea uneltelor și echipamentelor de tâmplărie și în mod corespunzător. Cerinte: Experiență anterioară în tâmplărie (minim 2 ani). Abilitatea de a citi și interpreta schițe și planuri tehnice. Dexteritate manuală și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient. Cunoașterea materialelor și a tehnicilor de tamplarie. Flexibilitate și capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan. Ce oferim: Salariu competitiv cu posibilitate de crestere in functie de randament. Mediu de lucru dinamic și prietenos. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. Program de lucru flexibil. Atelierul este situat pe Bld. Iuliu Maniu 187,Sector 6 (incinta Nufarul), Mijloace de transpor in comun in apropierea locatiei Metrou Preciziei, RATB Statia Nufarul. Dacă ești pasionat de tâmplărie și tapițerie și dorești să te alături unei echipe de profesioniști, te rugam sa ne contactezi la (Adrian). SALARIU 3500-4500 RON NET.
-
Căutăm un tâmplar talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre specializate în realizarea mobilei la comandă. Candidatul ideal va avea o atenție deosebită la detalii și va fi capabil să transforme ideile clienților în piese de mobilier unice și funcționale. Responsabilități: - Realizarea mobilei la comandă conform schitelor thenice. - Selectarea și pregătirea materialelor necesare pentru fiecare proiect. (Lemn MDF PAL etc.) - Montarea,asamblarea și finisarea pieselor de mobilier utilizând unelte și echipamente specializate. - Interpretarea și citirea schițelor și planurilor tehnice. - Colaborarea cu echipa pentru a asigura respectarea cerintelor si preferintelor prevazute in planuri. - Menținerea standardelor de calitate și siguranță în toate etapele procesului de producție. Cerințe: - Experiență anterioară în tâmplărie și realizarea mobilei la comandă (minim 3 ani). - Abilitatea de a citi și interpreta schițe și planuri tehnice. - Cunoștințe solide despre tipurile de materiale utilizate în realizarea mobilei. - Dexteritate manuală și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă. - Creativitate și simț estetic dezvoltat. - Flexibilitate și capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan. - Permis Cat. B reprezinta un spor benficiu. Beneficii: - Salariu competitiv cu posibilitatea de crestere in functie de randament. - Mediu de lucru prietenos și colaborativ. - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră. - Program de lucru flexibil. - Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților. Atelierul este situat pe Bld. Iuliu Maniu 187,Sector 6 (incinta Nufarul), Mijloace de transpor in comun in apropierea locatiei Metrou Preciziei, RATB Statia Nufarul. Dacă ești pasionat de tâmplărie și tapițerie și dorești să te alături unei echipe de profesioniști, te rugam sa ne contactezi la (Adrian). SALARIU 4000-5000 RON NET.
-
Reprezentanta Peugeot Constanta, angajam mecanici si electricieni auto, Oferim salariu motivant, conditii de munca foarte bune, program luni-vineri.Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
-
Societate din Bucuresti ,angajeaza urgent frigotehnisti/ instalatori AC/HVAC Beneficii: salariu motivant tichete de masa prime/bonusuri permisul catB prezinta un avantaj / masina Oferim training& perioada de formare!
-
DESCRIERE Candidatul Ideal Persoanele vizate vor interacționa direct cu clienții și vor promova produsele și serviciile Băncii Cooperatiste Muntenia Pitești. Descrierea jobului Cerințe: - studii superioare medii în domeniul economic; - experiența bancară, de preferat în front-office în activitățile de promovare, sau vânzarea de produse financiare (leasing, asigurări), reprezintă un avantaj; - orientare către client; - abilități de comunicare și relationare interpersonală; - persoane dinamice, flexibile, cu inițiativă și atitudine proactivă. Responsabilități: - Inițiază, menține și dezvoltă relațiile cu clienții existenți și potențiali din segmentul Retail, pentru conturi curente și conturi de plăți, pentru produse de economisire și de creditare; - Efectuează operațiuni de încasări și plăți cu numerar și fără numerar; - Realizează rapoarte periodice Descrierea companiei Banca Cooperatistă Muntenia Pitești face parte din Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP, singura rețea cooperatistă din România. Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP are capital privat, integral românesc, cu peste 650 mii de membri asociați și 1,2 milioane clienți. Banca Cooperatistă Muntenia Pitești funcționează ca instituție de credit, sub supravegherea și controlul Băncii Centrale Cooperatiste CREDITCOOP și Băncii Naționale a României și își desfășoară activitatea pe raza județului Argeș Toate CV-urile vor fi păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicaţii sunt selectate vor fi contactați pentru interviu.
-
- Urmarirea si gestionarea stocurilor, lansarea comenzilor de materii prime si auxiliare - Masuri de indeplinirea calitativa si la termen a programului de productie stabilit - Realizarea de activitati de creare si organizare a documentelor (pregatire dosare, verificare proceduri de lucru, completare registre) - Gestionarea eficienta a productiei si asigurarea conformitatii in mediul de lucru (coordonare si controlare activitate productie) - Sustine activitatea de comunicare interna
-
- Administreaza portofoliul de clienti existent si initiaza noi colaborari - Contribuie la implementarea activitilor din planul de vanzari - Asigura activitati de organizare a documentelor, contractelor, materialelor si a bazei de date - Implicarea in realizarea materialelor de promovare - Sustine activitatea de comunicare interna si externa CANDIDATUL IDEAL: - Sustine si dezvolta implementarea planurilor de extern, vanzarea si prezentarea produselor pe plan international - Cunoasterea sistemelor de operare MS OFFICE, intocmirea documentatiei aferent exportului - Bune abilitati de comunicare, relationare, empatie si prezentare - Persoana carismatica, persuasiva, cu initiativa, organizata, responsabila si dispusa de lucru in echipa - Limba engleza nivel cel putin mediu - Disponibilitatea deplasarilor la evenimente interne internationale - Constituie un avantaj pregatirea specializarea in vanzari si marketing si studiile economice de specialitate
-
Incepand de astazi compania noastra se mareste. Daca doresti sa te alaturi unei echipe tinere si dinamice te asteptam sa ne cunoastem mai bine. Oferim mediu de lucru placut, program flexibil. Conditii obligatorii: -varsta min. 20 ani; -posesor permis de conducere categoria B, precum si detinerea unui autoturism personal pentru activitati de teren; -experienta in domeniu Descriere job: -cunoasterea portofoliului agentiei; -raspunderea prompta si profesionista la cererile primite; -identificarea ofertelor potrivite pentru fiecare solicitare in parte; -promovarea ofertelor; -stabilirea pasilor pentru incheierea tranzactiilor; -vizionarea imobilelor cu clientii interesati; -intermedierea si negocierea tranzactiilor imobiliare; -consilierea clientilor si a proprietarilor; -asistarea negocierilor si finalizarea tranzactiilor; -comunicare activa prin telefon, email si in persoana; -crearea si mentinerea relatiilor cu proprietarii imobilelor si cu clientii; -prospectarea pietei; -identificarea ofertelor imobiliare de pe piata si aducerea lor in portofoliu; Candidatul potrivit pentru noi este unul cu abilitati de comunicare, cu atitudine de invingator, negociere si convingere, punctual, cunostiinte PC, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, proactivitate si spontaneitate, adaptare la situatii noi, putere de concentrare si atentie distributiva, cu diponibilitate atat pentru munca de birou cat si pentru cea de teren, pregatit sa dobandeasca cunostiinte consistente din domenii precum imobiliar, financiar si juridic, dornic sa dezvolte o cariera in acest domeniu si totodata dornic sa obtina venituri nelimitate direct proportional cu efortul si munca depusa. Beneficii: castiguri nelimitate din comisioane+diverse bonusuri in functie de realizari, program flexibil, suport pentru dezvoltarea ta profesionala si personala, mediu de lucru antrenant, deschis, in care echipa, dar si fiecare membru al acesteia conteaza, posibilitatea de dezvoltare in cadrul firmei. Zona de desfasurare a activitatii: Sectorul 4, Sectorul 3, Popesti-Leordeni.
-
Promovat
Educatie: - Liceul cu sau fara diploma de bacalaureat. - Diploma de calificare pentru meseria de electrician sau echivalent Experienta: - Minim 1 an in domeniul electricii - electrician sau un rol similar Cerinte: - Carnet conducere categoria B - Experienta dovedita ca electrician sau intr-un rol similar, minim 1 an - Atentie la detalii - Rezistenta fizica buna si capcaitatea de a lucra in diferite conditii - Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa - Cunostintele de instalatii, experienta si acreditarile aditionale sunt un plus Descrierea jobului: - Raporteaza direct supervizorului (Inginer & Sef de echipa) - Realizeaza trasee electrice si de instalatii apa pentru piscine si bazine cu apa - Instalarea si asamblarea sistemelor de tratare a apei, conducte, inclusiv fitinguri, supape de siguranta, valve electrice si alte componente - Instalarea si efectuarea de probe de functionare a echipamentelor pentru filtrarea si tratarea apei (pompa, filtru, panou de comanda,valve electrice, pompe de caldura etc.) - Lucreaza in echipa pentru a asigura finalizarea eficienta si la timp a proiectelor - Respecta standardele de calitate si siguranta in timpul lucrului - Posibile delegatii de zi in zona Bucurestiului Ilfov si zone limitrofe - Program de lucru: 7.00 16.00 Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial atractiv - Bonusuri in functie de performanta - Telefon de serviciu - Diurna si cazare pentru deplasari - Stabilitate si posibilitati de dezvoltare pe termen lung
-
Căutăm colegi harnici și pricepuți pentru postul: Pickeri pentru Edenia Distribution Center din Campia Turzii. Vino în echipa Macromex și alătură-te celor care pregătesc comenzile pentru livrarea a peste 1000 de clienți zilnic. VENIT NET GARANTAT: Picker - 3420 lei Net Toate pozițiile au bonus de performanță neplafonat, în funcție de productivitatea fiecăruia + spor ore suplimentare, ore de weekend, ore de noapte. Beneficii: Abonament la rețeaua Medlife, tichete de masa in valoare de 35 ron zi lucrata, valoare totala de 735 lei luna + pachete cu produse si tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sarbatorilor, 8 Martie, 1 Iunie, transport asigurat sau decont combustibil, bonus recomandare 150 Eur pentru pozitii similare, Bookster. Ce trebuie să știi? Depozitele sunt cu temperatura controlată (-24 C) echipamentele de lucru asigura protectie termica pana la 49 C, activitatea in depozit nu presupune efort fizic intens. Utilajele si echipamentele de lucru sunt de ultima generatie (lize, transpalete electrice). Se lucrează în 2 schimburi, program flexibil și inegal. Dacă vrei să afli mai multe informații despre posturi, nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon din profi, în intervalul L-V: 09:00 16:00 sau aplica aici. Alege să faci parte din echipa noastă unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari! P
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Promovat
Angajez sofer tir permis categoria CE pentru curese tur retur: România-Franța-România România-Italia-Romania România-Germania-România România-Luxemburg-România România-Belgia-România România-Olanda-România România-Spania-România Se lucrează numai la program Camion euro 6 prelata standard La retur se fac și grupaje Salariu între 9000-12000 lei net Nu răspund la mesaje