Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2022-01-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Permis categoria D - Atestat Transport Persoane - Cunoașterea legislației specifice conducătorilor auto - Disciplină în cadrul programului de lucru - Disponibilitate la program flexibil - Disponibilitate pentru deplasări De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Transportul muncitorilor catre santiere - Efectarea transportului de persoane în condiții de bună siguranță - Respectarea regulilor de circulație - Buna întreținere a mașinii de serviciu Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Galati. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic i electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Pentru firma noastra de pe Platforma Incontro Calea Sagului, cautam colegi harnici, indemanatici si implicati, pentru activitati in Sectia de Tamplarie și Metale, dupa cum urmeaza: Cerintele postului: Studii medii in domeniul tehnic; Experienta in sectii de productie cu profil mecanic tehnic; Cunostinte desen tehnic; Atentie la detalii; Orientare spre finalizarea lucrarilor repartizate; Spirit de echipa; Operativitate in executarea lucrarilor. Responsabilitati principale: Executarea de lucrări de lacatuserie pentru mobilier comercial; Verificarea, masurarea reperelor in diferite faze de executie; Verificarea produsului final; Folosirea uneltelor de mana si a masini-uneltelor pentru prelucrarea metalului. Beneficii: oferim transport pe raza Timisoara programul se desfasoara in 2 schimburi oferim tichete de masa de 35 lei zi lucrata bonus de prezenta bonus de productivitate si bonus de performanta prime de sarbatori Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 5000 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Ai peste 25 de ani? Esti o persoana harnica, cu simt al ordinii bine dezvoltat? La noi gasesti un loc de munca stabil, cu program flexibil, bine platit. Asteptam CV-ul tau pe whatsapp la . Candidatul Ideal: -aspect ingrijit, -harnica, organizata, reuseste sa duca o sarcina la indeplinire -are capacitatea de a vorbi frumos cu clientii si colegii, rezolvand orice problema cu rabdare si toleranta. -experienta ca si camerista constituie avantaj. Pentru informatii suplimentare, sunati la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Angajam Manipulant Marfa! Cautam persoane organizate pentru a se alatura echipei noastre ca Manipulanti Marfa, responsabili de incarcare descarcare marfa, repaletare, picking. Activitatea se desfasoara in Depozit Logistic Carrefour - DJ687, Deva , unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Oferta: Pachet salarial NET 3000 LEI ( salariu fix , tichete de masa); Program de lucru: DUMINICA- VINERI- intre orele 19:00 04:00; Decont transport Responsabilitati Repaletare; Incarcare descarcare marfa; Picking; Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim Cerinte: Experienta in manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare; Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita; Abilitati de comunicare si colaborare eficienta in echipa.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
angajam ospatar cu experienta dar si persoana cu dorinta de instruire rapida informatii in vederea interviului la
-
- experiența obligatoriu necesara -abilități de a lucra în echipa - punctualitate program 8.00-17.00 - permis categoria.B -lucrări de execuție în afara santierelor -prime și bonusuri de performanța -salariu 4000lei-6000lei Luni-Vineri RUGAM SERIOZITATE MAXIMA CU PRIVIRE LA CELE MENTIOMATE IN ANUNT
-
Angajam personal productie publicitara Responsabilități: - Execuția și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi/suprafețe - Realizare litere volumetrice - Confecționarea/montarea de casete luminoase - Amenajări showroom-uri și magazine, decorări vitrine. - Indeplinirea sarcinilor de producție - Cunoașterea fluxului de producție și respectarea metodei de lucru Cunostine operare Corel Draw prezinta un avantaj. Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, - Bonuri de masă.
-
Cerințe: Experiență în confecții metalice diverse (structuri metalice, porți și garduri, confecții din inox și accesorii pentru industria alimentară) Cunoscător al desenului tehnic Experiență în sudură TIG WIG și sau MIG MAG Beneficii: Salariu competitiv Echipă dinamică Contact: Dacă ești interesat să te alături unei echipe dinamice și să contribui la proiecte inovatoare, te rugăm să ne contactezi: Email: Telefon: Website: Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Bijuteria SORELLY își mărește echipa! Căutăm o persoană entuziasmată și creativă, care să se alăture echipei noastre pentru a dezvolta și implementa strategii de marketing. Cum este persoana potrivită în viziunea noastră? Știe să lucreze foarte bine în echipă Cunoaște platformele de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Tik Tok, Pinterest) Știe să își gestioneze eficient timpul și să prioritizeze taskurile Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv abilitatea de a crea conținut atractiv Este creativă și la curent cu trendurile de pe social media Cunoștințe necesare: Studii in Marketing Cunoștințe de bază despre Google Ads și Facebook Ads (nu sunt obligatorii, însă constituie un avantaj) Cunoștințe de bază despre Optimizare SEO MsOffice (Word, Excel, Powerpoint) Experiență/Cunoștințe în dezvoltarea de campanii promoționale Cunoștințe în administrarea unei pagini de Facebook / Instagram Rolul tău? Vei administra paginile de social media din portofoliul nostru și vei crea conținut original și relevant, urmând tendințele actuale, în vederea creșterii comunităților de pe paginile respective. Vei comunica cu clienții și cu persoanele din comunitatea online Vei crea si elabora materialele de marketing (foto, video) Vei gasi cele mai bune solutii pentru marketing offline, creșterea brandului și asocierea lui cu alte companii sau evenimente din oraș Vei crea și optimiza campaniile publicitare și reclamele de pe Facebook si Google Vei crea și optimiza campaniile de email marketing Vei analiza şi interpreta datele din Google Analytics Vei analiza comportamentului utilizatorilor online (customer journey) pentru optimizarea ROAS-ului Experienţă: Experienta intr-o agenţie de online marketing sau intr-un post similar reprezinta un avantaj Ce oferim: Tichete de masă pe suport electronic Bonus de performanță Oportunități de creștere salarială în funcție de performanța ta Un mediu de lucru într-o echipă tânără și dinamică Training-uri
-
Auto taxi 2019 benzina cu gpl colantate meridian taxi(se poate colanta și meridian taxi plus) Se oferă contract de munca, aplicatia star, permis otopeni,aplicatia meridian,statie și pos(garanție 200lei) inclusa in planul de încasări . Se cauta: 1 sofer schimb de zi zona Pantelimon-Fundeni Meridian Taxi 2,59lei km Dacia Logan 2019 Echipaj Dacia Logan 2019 Meridian Taxi 2,59lei km 1 sofer sau echipaj Dacia Logan 2015 Meridian taxi 2,59lei km(valabil cu data de 25.05.2024) Se oferă si se dorește respect si profesionalism. Relatii la
-
Recrutez urgent personal calificat în tâmplărie pentru muncă în Slovacia în fabrica de mobila. Salarizare 1300 nett. Program de lucru 8-12 h Asigurare cazarea gratuit. Pentru mai multe informații despre acest loc de munca va rugam sa ne contactați la numărul SAU pe whattsap sau viber la OO421905294996
-
DESCRIERE Candidatul Ideal Persoanele vizate vor interacționa direct cu clienții și vor promova produsele și serviciile Băncii Cooperatiste Muntenia Pitești. Descrierea jobului Cerințe: - studii superioare medii în domeniul economic; - experiența bancară, de preferat în front-office în activitățile de promovare, sau vânzarea de produse financiare (leasing, asigurări), reprezintă un avantaj; - orientare către client; - abilități de comunicare și relationare interpersonală; - persoane dinamice, flexibile, cu inițiativă și atitudine proactivă. Responsabilități: - Inițiază, menține și dezvoltă relațiile cu clienții existenți și potențiali din segmentul Retail, pentru conturi curente și conturi de plăți, pentru produse de economisire și de creditare; - Efectuează operațiuni de încasări și plăți cu numerar și fără numerar; - Realizează rapoarte periodice Descrierea companiei Banca Cooperatistă Muntenia Pitești face parte din Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP, singura rețea cooperatistă din România. Rețeaua Cooperatistă CREDITCOOP are capital privat, integral românesc, cu peste 650 mii de membri asociați și 1,2 milioane clienți. Banca Cooperatistă Muntenia Pitești funcționează ca instituție de credit, sub supravegherea și controlul Băncii Centrale Cooperatiste CREDITCOOP și Băncii Naționale a României și își desfășoară activitatea pe raza județului Argeș Toate CV-urile vor fi păstrate în condiţii de confidenţialitate. Doar candidaţii ale căror aplicaţii sunt selectate vor fi contactați pentru interviu.
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
Recrutam menajere pentru echipa de curatenie, sediu de birouri. Locatie: Sector 1, Piata Victoriei Program de lucru: 8 ore zi, activitatea se desfasoara in intervalul orar 7-15 de Luni pana Vineri Oferta: 3000 - 3500 lei net, contract de munca perioada nedeterminata, bonuri de masa, abonament de servicii medicale oferit de angajator. Cerinte post: experienta pe post similar reprezinta avantaj, seriozitate, persoana interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: profilesrecruitment
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Galati. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic i electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Căutăm 2 colegi noi, responsabili și dornici de a crește profesional într-un mediu dinamic și plăcut. Oferim un loc de muncă unde poți să înveți mereu și să te dezvolți. Ce oferim: - Salariu între 1000 EURO și 1400 EURO NET. - Program de lucru: 10:00 - 22:00. - Mediu excelent pentru creșterea profesională. Cerințe: - Minim 2 ani de experiență pentru bucătar. - Bune abilități de organizare. - Respectarea regulilor de curățenie și igienă. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creștem împreună!
-
Reprezentanta Peugeot Constanta, angajam mecanici si electricieni auto, Oferim salariu motivant, conditii de munca foarte bune, program luni-vineri.Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Candidatul ideal pentru pozit ia de Tinichigiu Auto i ntr-un service auto ar trebui sa fie o persoana cu cunos tint e tehnice auto, bine organizata si care poate colabora cu colegii, in vederea finalizării unui proiect. Candidatul ideal pentru postul de tinichigiu auto în cadrul unui service auto ar trebui să îndeplinească mai multe cerințe și să aibă anumite calități. Iată o listă a acestora: - Experiență anterioară în domeniul tinichigeriei auto ,sau mecanica auto este esențială. Cu cât are mai multă experiență, cu atât este mai bine. - Calificări sau certificate în tinichigerie auto,sau mecanica , reprezintă un avantaj. - Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în ceea ce privește reparațiile și procesele de tinichigerie auto, inclusiv sudura, vopsirea și repararea caroseriei. - Cunoștințe în utilizarea echipamentelor și a uneltelor specifice pentru tinichigerie - Abilități bune de sudură - Colaborarea cu mecanici auto, și alți colegi din service este adesea necesară pentru a finaliza proiectele cu succes.Firma se numeste SC APEX SALTRANS SRL
-
Compania: Comfortex Energy SRL *Descrierea companiei: Comfortex Energy este cea mai nouă companie din grupul COMFORTEX. Ne dedicăm dezvoltării unei game revoluționare de profile din aluminiu pentru industria panourilor solare. Comfortex Group, înființată în 2008, este o companie cu capital 100% românesc, reunind 7 companii din România și Turcia. Alătură-te echipei Comfortex Energy, o companie tânără și dinamică! *Descrierea Jobului: Căutăm agent de vânzări, specialist în domeniul construcțiilor, specific pe partea de balustrade din sticlă și profile fațade ventilate. Rolul principal este să oferim o experiență remarcabilă clienților și potențialilor clienți, îmbunătățind performanța în vânzări. *Responsabilități: - Prezentarea și ofertarea produselor noastre, conform politicilor companiei. - Implementarea strategiei de vânzare și urmărirea fidelizării clienților. - Menținerea relațiilor cu clienții sau potențialii clienți. - Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței. - Susținerea întâlnirilor la sediu sau deplasarea fizică la acestea. - Cunoașterea și înțelegerea produselor, serviciilor și ofertelor companiei. - Respectarea proceselor și procedurilor de lucru ale companiei (GDPR). *Candidatul Ideal: - Abilități de ascultare activă și comunicare eficientă. - Capacitatea de a stabili relații de încredere. - Abilități de negociere și orientare spre nevoile clientului. - Atitudine pozitivă și optimism. - Motivație și orientare către realizarea obiectivelor și îndeplinirea target-ului. - Experiență în vânzări call center constituie un avantaj. - Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul construcțiilor. - Cunoștințe solide despre balustrade din sticlă și sau profile fațade ventilate. - Permis de conducere valabil. - Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonal. *Beneficii: - Salariu motivant și negociabil, în funcție de experiență, plus comision in funcție de vânzări. - Transport asigurat sau posibilitatea de a avea acces la mașină de serviciu. - Laptop și telefon. - Atmosferă de lucru plăcută, într-o echipă tânără, dinamică și ambițioasă, în plină expansiune. - Program fix de lucru L-V, 08:30 17:30, cu pauză de masa. - Concediu de odihnă. *Cum să aplici: Lasa-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau află mai multe detalii la numărul de telefon. Alătură-te echipei Comfortex Energy și contribuie la dezvoltarea unor soluții inovatoare!