Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam secretara/receptie cunostinte contabilitate

    Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti

  • Vopsitor industrial

    Compania ENRX SRL angajeaza vopsitor industrial. Compania noastra face parte dintr-un grup de companii multinational, cu acoperire globala, avand peste 1000 de angajati, dintre care 100 se afla in Romania. Suntem in continua expansiune iar in acest moment cautam colegi care sa ni se alature in pozitia de Vopsitor. Cerinte: - Experienta de vopsire cu lichide pe constructii metalice; - Experienta in productie; - Persoana responsabila, organizata Responsabilitati: - vopsirea lichida a diverselor piese componente, cadre metalice; - Reglarea utilajului; Beneficii : - Salariul motivant corelat cu nivelul de experienta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Transport de la Piata Sudului si retur (compania are sediul in Comuna Vidra) Pentru a avea sansa de a aplica pentru aceasta pozitie, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail: , sau ne putem auzi la numarul de telefon- Astept cu interes sa ne cunoastem. Echipa

  • 4

    Angajări flotă Uber Bolt cu începere IMEDIATĂ!

    Societate autorizată ARR cu copii conforme, ce respectă OUG 49. 2019 privind activitățile de transport alternativ, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în regiunea București Ilfov. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin contract de colaborare și cu începere IMEDIATĂ a activității de ridesharing. Ce condiții trebuie să îndeplinească MAȘINA colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt: - Mașină cu anul minim de fabricație 2010; - Mașina trebuie să aibă 4 uși; - Aer condiționat funcțional. Ce acte solicităm de la colaboratori pentru începerea imediată a activității: - Buletin (C.I.); - Vârsta minimă 21 ani; - Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime; - Cazier auto pe ultimul an; - Cazier judiciar; - Atestat transport persoane în regim de închiriere; - ITP valabil; - Talonul mașinii; - Asigurarea RCA valabilă. Condițiile de lucru: - Compania percepe un comision de 10% din veniturile nete săptămânale; - Program flexibil; - Plata săptămânală în fiecare zi de Marți. Ce oferim noi: - Suport pentru obținerea atestatului de transport persoanelor care nu îl dețin; - Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane); - Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității; - Serviciul de contabilitate; - Consultanță în activarea aplicației. BONUSUL de colantare a mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator. Dorim sa colaborăm cu persoane serioase, diplomate și sociabile! Vom aprecia acest aspect. Vă încurajăm să ne contactați telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon.

  • 3

    Consultant agent imobiliar pentru Berceni comuna

    Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.

  • 11

    Angajam Sofer Profesionist C+E, ADR colete obligatoiu!

    Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 70 zi calendaristica) + salariul pe tara 4500 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Pentru contact, ne gasiti in Baia Mare pe strada Bazaltului Nr 17 ( langa Aramis ) sau puteti trimite cv-ul la adresa:

  • 18

    Angajam Sofer Profesionist C+E, ADR colete avantaj!

    Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență și echipaje pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 70 zi calendaristica) + salariul pe tara 4500 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Pentru contact, ne gasiti in Baia Mare pe strada Bazaltului Nr 17 ( langa Aramis ) sau puteti trimite cv-ul la adresa:

  • 4

    Angajam personal echipe de necalificati Lucrari - Bucuresti

    Angajam individual echipe de personal necalificat pentru munca în constructii. Experienta în construcții minim 2 ani. Program 7:30-17:30 Salariu motivant 5000 lei. Contract de munca pentru 12 luni cu posibilitate de prelungire. Persoana de contact

  • 6

    Angajez muncitori în construcții..

    Angajez muncitori în construcții pentru finisaje interioare și termosistem...mai multe detalii la telefon.

  • 2

    operatori masini de caserat Buftea

    Angajam operatori utilaje specifice industriei tipografice ( masini de stantat, debitat , caserat ) Salariatul trebuie sa respecte urmatoarele: - sa raspunda de utilizarea eficienta si in scopul productiei a bazei materiale primite sa indeplinineasca cerintele programului de productie stabilit; sa urmareasca si sa raspunda de exploatarea rationala a utilajelor si masinilor din dotare, in scopul cresterii indicelui de folosire al acestora; sa asigure si sa urmareasca respectarea disciplinei tehnologice, sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut; Cerinte Beneficii: Tichete de masa; Tichet de vacanta Asigurare private de sanatate

  • 8

    Consilier Vânzări Bijuterii | Roberto Bravo

    Candidatul Ideal Ești candidatul ideal dacă ai: *Experiență anterioară pe un post similar în vânzări (constituie un avantaj); *Studii superioare finalizate (avantaj); *Spirit de echipă și capacitate de organizare a activității; *Implicare, asumarea responsabilității și seriozitate; *Cunoștințe în efectuarea operațiunilor de încasare și înregistrări în sistemul de management al vânzărilor; *Cunoștințe de operare PC și contabilitate primară; *Bune abilități de învățare și flexibilitate; *Limba engleză (avantaj). Esti o persoana: *Comunicativă, organizată și cu atenție la detalii; *Eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor; *Atentă la nevoile clientului, amabilă; *Orientată către identificarea de soluții; *Iți dorești să lucrezi într-un mediu profesional de lux ? Vino în echipa Bravo și vei beneficia de: *Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată sau part time *Pachet salarial competitiv în funcție de experiență; *TS bonus - 5% lunar - conform procedurii interne; *Bonusuri vânzări; *Bonus pentru recomandare angajati, conform politicii interne; *Discount angajat la achizitia de bijuterii - conform procedurii interne; *Program în ture (locație mall); *O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră; *Training dedicat pentru a fi pregătit, specializarea te va ajuta să te dezvolți atât pe plan profesional și cât și pe plan personal. Descrierea jobului Printre atribuțiile tale: *Vei fi brand amsabador Roberto Bravo în relația cu clientul; *Identifici dorința clienților de a cumpăra și îi asiști în alegerea bijuteriilor; *Vei consilia clienții prin recomandari individualizate; *Ești un reprezentant al brandului, construim un portofoliu de clienți fideli; *Finalizezi vânzarea și eliberezi documente justificative; *Participi la inventarierea mărfii din magazin; *Vei efectua activități administrative de gestionare a activității magazinului inclusiv efectuarea zilnică a operațiunilor de casă (registru de casă, raport de gestiune, fișă de inventar etc.) Descrierea companiei **ROBERTO BRAVO o piatră prețioasă în mixul de magazine din Promenada Mall. Roberto Bravo este o companie fondată în anul 1948, câștigându-și notorietatea internațională cu fiecare din cele peste 130 de magazine din întreaga lume. Fiecare colecție Roberto Bravo spune o poveste în toată complexitatea ei, prin fiecare piesă de bijuterie care are ca inspirație o temă din natură sau istorie, ilustrată în toată complexitatea ei, iar numele alese pentru colecţii ilustrează exact autenticitatea brandului: Monarch Butterfly, Swan Lake, Gallica, Global Warming, Le Grand Bleu sau Noah s Ark. Inspirate din stilul renascentist, fiecare din ele având o poveste magică, bijuteriile Roberto Bravo se disting prin designul inovator şi prin valoarea materialelor folosite pietre preţioase şi semipreţioase, diamante, email şi metale nobile precum aur sau argint. Piesele sunt lucrate manual si poarta amprenta a trei generaţii de creatori pasionaţi de bijuterii. Colectiile Roberto Bravo se bucură de un design îndrăzneț, rafinat și de combinații pline de creativitate. Ele introduc iubitorii de bijuterii într-o lume fascinantă, misterioasă și plină de culoare. Fii unic ! Fii Bravo !

  • 1

    Angajam agent vanzari

    Angajam agent vânzări, magazin partener -telefonie mobila Candidatul ideal : -orientare către client - abilități de comunicare și negociere -promovarea serviciilor ,produselor și a imaginii companiei -empatie și buna înțelegere a nevoilor clienților Descrierea jobului : Responsabilități : -consiliaza clienții și identifica nevoile acestora -prezinta promoțiile clienților -isi desfășoară activitatea astfel încât să atingă obiectivele comerciale stabilite -interactionarea politicoasa și prietenoasă cu toți clienții Beneficii oferite : -salariu fix + comision din vanzari -bonuri de masa -programe structurate de training

  • 1

    Angajam mecanic

    Angajam mecanic cu excepția minima de 1 ani in domeniu. Societatea noastră se ocupa de întreținerea și repararea remorcilor auto. Salariu in funcție de cunoștințe. Program de lucru Luni-Vineri 09:00-17:00. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactați la numărul de telefon.

  • 1

    Societate cu domeniul de activitate Constructii Instalatii angajeaza Inginer Ofertare Achizitii

    In vederea desfasurarii activitatii specifice de ofertare-devizare in domeniul constructiilor instalatiilor dorim sa angajam o persoana cu experienta care sa se alature echipei noastre. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare tehnice; Cunoasterea programe de devize constituie un avantaj; Experienta pe un post similar constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MsOffice Word, Excel; Sa detina bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Sa fie resposabil, implicat, deschis la lucruri noi. Dorinta de invatare si perfectionare continua Responsabilitati: Incadreaza in norme de deviz si intocmeste oferta financiara in program de devize ; Intocmeste documentele aferente ofertei solicitate prin caietul de sarcini; Obtine oferte de pret de la furnizori sau producatori de materiale si echipamente care sa justifice bugetele de lucrari propuse; Intocmeste situatiile de lucrari si devizele de plata; Intocmeste devize pentru NCS si NR pe baza dispozitiilor de santier; Intocmeste baze de date referitoare la preturi; Analizeaza proiectele si caietele de sarcini in vederea elaborarii ofertei economice; Raspunde la cererile de clarificari si sau solicita clarificari din partea Comisiei de evaluare; Analizeaza caietul de sarcini si urmareste statusul licitatiilor in curs ( clarificari, contestatii, anulari); Beneficii: Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta candidatului; Activitate intr-un mediu dinamic cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala;

  • Cautam muncitor prelucrare piatra naturala

    Firma serioasa angajam urgent 2 persoane pentru prelucrarea si taierea granitului la dimensiune. Experienta pe post similar este necesara. Salariu foarte bun,program de lucru luni-vineri 9-18,pauza de masa de la 13-14,nu lucram in weekend,garantat concediu de vara,Craciun si Paste.

  • 9

    Secretar si arhivar birou notarial (2 posturi disponibile)

    Biroul notarial MARILENA BREHUI cu sediul în Timișoara își mărește echipa: ****CV-urile se vor trimite pe adresa de e-mail Avem disponibile următoarele posturi: -1 secretar -1 arhivar Cerințe atribuții pentru postul de secretar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -abilități excelente de operare a calculatorului (tehnoredactare, utilizare scanner, imprimantă, mail etc.) -va întâmpina clienții, va răspunde la telefon, mail, va face programări, consultându-se cu colegii; -va tehnoredacta acte cu specific notarial; -va analiza documentele care stau la baza încheierii actelor notariale; -va întocmi bazele mapele actelor încheiate și le va preda persoanei responsabile cu arhivarea acestora; -va păstra legătura (telefonic e-mail) cu clienții biroului; -va transmite adrese către notarii publici, bănci, instituții publice etc.; -va interoga va înscrie acte în registrele notariale (INFONOT); -va opera în sistemul electornic de cadastru și publicitate imobiliară; -va întocmi facturi fiscale; Cerințe atribuții pentru postul de arhivar: -persoană dornică de muncă, amabilă, responsabilă, comunicativă, atentă la detalii, spirit de echipă; -persoană cunoscătoare a limbajului specific domeniului notarial și a procedurilor notariale; -experiență în arhivarea actelor notariale; -va înregistra corespondența în registrul de corespondență și actele notariale dosare succesiuni dosare divorț în registrele notariale; -va arhiva actele notariale; -va întocmi declarația 208. Programul biroului este de luni-vineri, ora 9.00-17.00

  • 7

    Angajam mecanic auto

    Societate de transport angajeaza mecanic auto, cu sau fara experienta, salariul la angajare 5000 lei net plus tichete de masa si alte beneficii

  • 12

    Soferi profesionisti categoria C+E tur-retur

    Angajez conducator auto 40 tone,posesor permis conducere C+E, pentru curse tur-retur, Camioane EURO 6 cu semiremorci coil mulde. Oferim; contract de munca pe perioada nedeterminata Salariul pe Romania 14.5 eur 100 km din garaj in garaj. Bonus pentru weekend Pentru mai multe detalii apelati

  • 1

    Angajăm inginer tehnolog industria alimentara

    Candidatul Ideal Dacă esti absolvent al unei facultăți de Inginerie în industria alimentară sau biologie, chimie si printre pasiunile tale se numără si cea pentru producție, cercetare-dezvoltare în domeniul suplimentelor alimentare a extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure ,chiar dacă ai sau îti doresti să faci experientă în acest domeniu, esti responsabil, ît i place să lucrezi în echipă, ai abilităti organizatorice, comunicative si vrei să lucrezi într-o companie în plină dezvoltare, te asteptăm alături de noi. Descrierea jobului Responsabilităti: -Planificarea activității de productie în functie de planul de productie stabilit ( face lansarea zilnica de productie ); -Stabilește necesarul zilnic de materii prime, auxiliare si materiale; -Întocmeste comenzile de materii prime si materiale; -Monitorizează continuu si controlează producția, aprovizionarea cu materii prime si materiale, conditiile de lucru etc; -Tine evidenta consumului de materiale, a capacitatilor folosite, a productiei si performantelor obtinute; -Verifica produsele finite cantitativ si calitativ, rebuturile existente, si analizeaza cauzele care le determina; -Participa la elaborarea retetelor, la dezvoltarea produselor noi si raspunde de corectitudinea datelor introduse in Programul Integrat de Gestiune și Producție BORG , precum si a documentelor emise zilnic (intrari iesiri, bonuri de consum, predare produs finit în depozitul de distribuție ,etc.) prin acest Program; -Înregistrează, prelucrează si păstrează informa iile referitoare la procesul tehnologic din productie, situa ia stocurilor in programul BORG , verifică conformitatea datelor introduse în calculator, cu datele din documentele primare. -Stabileste si verifica punctele critice pe fluxul tehnologic; -Experiență în producție sau pe un post de muncă similar MINIM 3 ANI. Descrierea companiei Hypericum Impex, peste 26 de ani dedicați vindecării prin natură! Hypericum Impex reprezintă un concept născut în inima Maramureșului care a fost creat din dorința de a aduce natura și plantele vindecătoare din flora noastră spontană mai aproape de fiecare dintre noi. În cei peste 26 de ani de activitate în domeniul productiei de suplimente alimentare, extractelor naturale din plante medicinale si fructe de pădure, am reușit să creăm și să dezvoltăm un brand care vine în întâmpinarea nevoilor omului de a se trata cu remediile oferite de natură. Am pornit de la o idee, de la pasiunea pentru natură și calitățile ei vindecătoare, iar de atunci ne-am dezvoltat și am crescut astfel încât astăzi suntem prezenți în mai multe locații fizice din toată țara ( 33 magazine proprii Doctorul naturii), folosim aparatură de top cu o linie tehnologică de tip european (ce ne permite să obținem extracte naturale atomizate, net superioare pulberilor simple din plante) și aducem produse unice pe piața din România (suntem momentan singura, firmă producătoare de suplimente naturale care a inclus fructoboratul de calciu ca ingredient principal pentru gama sa de top). De-a lungul anilor, am fost invitați și am participat la numeroase târguri, simpozioane, expoziții, conferințe și alte evenimente naționale și internaționale. Am acumulat experiență și am progresat continuu de aceea ne bucurăm de recunoașterea calității produselor și serviciilor noastre. Deși ne bucurăm de recunoaștere la nivel național și de numeroase realizări, entuziasmul nostru de a ne continua misiunea de a ajuta omul modern să se vindece prin natură este ca la început. Continuăm să învățăm, să creștem și să ne dezvoltăm astfel încât să le oferim clienților noștri cele mai noi și bune produse naturale de pe piață la prețuri cinstite și fără a face rabat de la calitate.

  • 3

    Călcătoreasă

    Angajam călcătoreasă in Otopeni, curățătorie de haine ! Program 8 ore Luni-Vineri Salariul motivant

  • 2

    Angajam Ospatar cu ceva experienta.

    Restaurant Cozy House angajeaza ospatar. Experienta poate fi un avantaj!Programul este o zi cu o zi, Conditii bune de munca, seriozitate. Pentru stabilirea unui interviu, va rog sa sunati la .

Salvează căutarea