Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Angajam personal cu carte de munca, program 8 ore zi, 08:00-16:00, de luni pana vineri, salariul 1900 lei, pentru curatenie zilnica de intretinere din cadrul Universitatii Dunarea de Jos, Galati. Cautam persoane harnice si serioase! Mai multe detalii puteti afla apeland numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion, se fac la apartament. Se lucreaza de Luni pana Vineri-Sambata dimineata. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 90 - 100 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Chirie in germania achitata de angajator si utilitati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
firma din Kuwait angajeaza o vanzatoare, Ofera salariu 1100 euro net cu posibilitatea de cresterea a salariului + procent 15% din incasari de la 0 + cazare, transport si mancare+ un bilet de avion pe an dus si intors Persoana de contact in Bucuresti.
-
Te salutam! Ne marim echipa si asteptam alaturi un Electrician si un Tehnician sisteme de securitate. Ideal ar fi ca Electricianul sa aiba studii de specialitate si sau sa fi absolvit si alt curs in afara de "Electrician in constructii" (Ex: Electrician in instalatii energetice), iar Tehnicianul pentru sisteme de securitate sa aiba cunostinte reale despre instalatiile de detectie si alarmare la incendiu, alarmare la efractie, supraveghere video. Salariul: in primele 3 luni, asiguram pana la 4.500lei. La incheierea celor 3 luni, discutam pe baza fiselor zilnice de real executat si a evaluarii "inceput vs prezent". Programul de lucru: in principiu, este de Luni pana Vineri, intre 08:30 si 17:30, dar exista si exceptii, determinate. Zona de lucru: zona metropolitana Bucuresti si judetele limitrofe. Deplasarile in tara sunt ocazionale, se revine Acasa in fiecare week-end. Accesorii: haine de lucru (uniforma), telefon (numar dispecerizat), masina de serviciu (cu GPS) de tip Logan Logan Van, trusa de scule (scule de mana, scule cu acumulator, aparat de masura etc), rucsac tehnic (laptop, interfete, cabluri etc), cursuri de specializare. La interviu (30 minute), te rugam sa ai la tine: Cartea de identitate , Permisul de conducere (cat B), CV (format Europass), orice alte documente ce sustin calificarile tale (diplome). Sculele si materialele pentru proba practica (90 minute) iti sunt asigurate, la fata locului. Inaintea semnarii Contractului de munca, un coleg te va insoti la MedWorks unde va trebui sa obtii avizul medical pentru: lucrul la inaltime (nacela electrica sau termica), conducator auto (masina de serviciu) si meseria pentru care te angajezi (ca o faci in fiecare zi, mai bine ca in ziua anterioara) Te rugam sa intelegi retii nu omiti nici una din cele de mai sus, inainte de a ne contacta, caci "Timpul este singura resursa pe care nu o putem genera..." Iti multumim si te asteptam, cu drag! _______________ Pe curand, Echipa TCS
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 5000 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 5000 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:
-
Candidatul ideal pentru pozit ia de Tinichigiu Auto i ntr-un service auto ar trebui sa fie o persoana cu cunos tint e tehnice auto, bine organizata si care poate colabora cu colegii, in vederea finalizării unui proiect. Candidatul ideal pentru postul de tinichigiu auto în cadrul unui service auto ar trebui să îndeplinească mai multe cerințe și să aibă anumite calități. Iată o listă a acestora: - Experiență anterioară în domeniul tinichigeriei auto ,sau mecanica auto este esențială. Cu cât are mai multă experiență, cu atât este mai bine. - Calificări sau certificate în tinichigerie auto,sau mecanica , reprezintă un avantaj. - Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe solide în ceea ce privește reparațiile și procesele de tinichigerie auto, inclusiv sudura, vopsirea și repararea caroseriei. - Cunoștințe în utilizarea echipamentelor și a uneltelor specifice pentru tinichigerie - Abilități bune de sudură - Colaborarea cu mecanici auto, și alți colegi din service este adesea necesară pentru a finaliza proiectele cu succes.Firma se numeste SC APEX SALTRANS SRL
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Angajez sofer tir permis categoria CE pentru curese tur retur: România-Franța-România România-Italia-Romania România-Germania-România România-Luxemburg-România România-Belgia-România România-Olanda-România România-Spania-România Se lucrează numai la program Camion euro 6 prelata standard La retur se fac și grupaje Salariu între 9000-12000 lei net Nu răspund la mesaje
-
Daca esti o persoana activa si eficienta cand incepi sa lucrezi la un proiect, daca iti place sa fi la inaltime atat pe cladire dar si prin calitatea efortului depus, atunci, esti potrivit pentru echipa noastra. Salariu de inceput: (5000 lei NET, (în mână) + bonuri de masă de 40 lei zi. Vom avea nevoie de ajutorul tau pentru: Asamblare si montare structura metalica la sol sau pe acoperis; Fixare panouri solare; Pregatire circuite si impamantare pana la invertor pe baza proiectului; *cresterile salariale si bonusurile sunt strict dependente de nivelul de implicare, calitatea si numarul de montaje finalizate in fiecare luna. *perioada de proba de 3 luni
-
Angajam electrician Instalari invertor panouri fotovoltaice. Cerinte: -Calificare: in domeniul electric, certificat sau o diplomă in electricitate; -Experientă; -Cunostinte tehnice; -Abilitati de comunicare; -Abilitati de rezolvare a problemelor: trebuie sa fi capabil s identifice problemele si s găseasc solutii eficiente intr- un mod rapid si precis; -Flexibilitate: Deoarece job-ul implica deseori lucrul in diferite locatii, este important s fii flexibil si disponibil pentru a efectua deplasari la locatia clientilor; -Atentie la detalii: Trebuie sa fie foarte atent la detalii, deoarece o greseal minor poate avea consecinte grave în domeniul electric; -Respectarea normelor de siguranta; -Autorizare ANRE - constituie un avantaj; -Permis auto categ B - constituie un avantaj; Responsabilitati: -Se subordoneaza Site Managerului sau Project Managerului; -Vei face executia instalatiilor electrice conform proiectului si specificatiilor proiectantului si a coordonatorului de departament; -Vei face verificării si măsurători pe circuitele electrice; -Vei realiza tablouri electrice cu fară automatizare conform proiectului; -Vei asigura punerea lor in functiune; -Vel asigura suport in masuratorile Pram ; -Postul necesită deplas ri, dar nu deplasări lungi (media fiind de 2-3 zile săptămână - nu sunt necesare saptămânal, ci variaza în functie de proiecte); Beneficii Acordate: -Oportunitati de avansare in interiorul companiei; -Oportunitate de a face parte dintr-o echipă dedicata promovarii unei afaceri durabile si bazat pe valori morale; -Oportunitatea de a contribui la dezvoltarea produselor ecologice de inalta calitate; - Echipament adecvat; - Bonuri de masa;
-
Angajez sofer CE ,curse intern ROMANIA din zona Târgu Neamț sau din apropiere. Returul pe weekend în zona Târgu Neamț. Alte detalii la telefon.
-
Pentru Germania distributie local Sofer cu atestat si card tahograf 7,5,12 ,40 T Program- Luni - Vineri Salariu 2400 euro (7,5 T) 2500 (12 T ) 2700-2800 (40 T ) Cazare singur in camera contra cost 400
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online
-
Te invităm alături de noi! Oferim: - conditii de munca civilizate - depozitul este climatizat, curat; limbajul este politicos; - libertate de opinie - ne încurajăm colegii să vină cu propuneri si sa fie inovativi; - răbdare - organizam training-uri, oferim indrumare in efectuarea sarcinilor, ascultăm; - consiliere - colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate. Pentru a face parte din echipa Omnicom 2000 este important să: - vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță; - respecti ceea ce faci; - fii vesel, sociabil si dornic de a lucra in echipa. Ești de-al nostru dacă: - atenția la detalii reprezintă unul dintre punctele tale forte; - ai conditie fizica buna, fara probleme de sanatate; - esti nefumator; - nu ai cazier; - varsta maxima 40 ani - acceptam si elevi sau studenti in regim part-time. Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții: - pregătirea comenzilor pentru a fi livrate clienților de catre firme de curierat - impachetare, etichetare, manipulare; - împreună cu echipa, zilnic, la finalul programului, vei participa la realizarea curățeniei din depozit. La Omnicom 2000 te așteaptă: - o echipa energică, orientată către rezultat; - noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță; - un mediu de lucru plăcut. Pachet salarial: - contract de muncă pe durată determinata/nedeterminată; - salariul de inceput exceptional, bonuri de masa in valoare de 400 lei /luna din a doua luna de contract; - program de lucru: L-V 9-17:30 (8 h + 30 min. pauza de masa ). Descrierea companiei: - Omnicom 2000 are ca obiect de activitate comercializarea produselor din cristal, portelan si alte produse decorative si de uz casnic. Portofoliul nostru de clienti cuprinde magazine din Bucuresti si din tara, precum si clienti finali deserviti de platforma on-line bohemia-crystal . Locul de munca este in Bucuresti, in cartierul Berceni, langa statia de metrou Aparatorii Patriei. Așteptăm CV-ul tău!
-
cartea de munca salariu de3000 in mana nu raspund la.mesaje doar telefonic...programul de lucru flexibil program de 12 ore și 8ore
-
Angajam Sofer profesionist categoria C+E pentru transport intern marfa vrac cereale.Salariu 6000-8000
-
Societate comerciala afiliaza soferi proprietari de autoturisme pe platformele Bolt si Uber Conditii Atestat de pregatire profesionala in regim de inchiriere de la ARR ITP regim 6 luni la autoturisme pregatite in regim specific tehnic si legal RAR Se ofera Contract de munca prin colaborare cu plata saptamanala de 300 de lei de catre sofer Contract de comodat cu societatea prin care se va percepe comsion de 8% din incasarile nete saptamanale de pe platformele Bolt si Uber. Contractul de combat cu societatea/flota va avea anexat un contract legal de colaborare, pe langa contractul legal de munca, prin care se vor stipula si necogia anticipat conditii diverse de ambele parti prin legislatie. Bacsisurile saptamanale de pe platformele Bolt si Uber nu se vor calcula din totalul net saptamanal, ci se vor plati soferului Comisioanele de afiliere la platformele Bolt si Uber prin societate/flota se vor imparti cu soferii. De asemenea, si alte tipuri de comsioane saptamanale oferite de catre platformele Bolt si Uber pe conturile Bolt si Uber ale soferilor se vor imparti cu soferii In viitorul apropiat societatea va oferi si masini in regim de inchiriere pentru soferi atestati ARR care nu detin autoturisme. Pe langa comisioanele de afiliere acordate de catre platformele Bolt si Uber pentru fiecare sofer si autoturism, societatea acorda comisioane separate si pentru fiecare sofer afiliat cu atoturism care recomanda alti soferi proprietari de autoturisme pentru afiliere la flota Mai multe detalii in privat si la telefon