Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Fara experienta Disponibil imediat Disponibil din: 2021-04-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza servanti pompieri pentru cladiri birouri in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon 0734388654
-
Promovat
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 1 Pipera. 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 3917 lei Brut la angajare, cu mărire salarială la 4312 lei Brut la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
Vino să faci parte din echipa noastră ca barista și să aduci aroma și savoarea în fiecare zi! Cautăm o persoană pasionată de cafea, cu un zâmbet mereu pregătit și abilități excelente de comunicare. Dacă te pricepi să pregătești cafea delicioasă și îți place să oferi clienților o experiență memorabilă, atunci te vrem în echipa noastră! Beneficiile includ un mediu de lucru plin de energie și o echipă prietenoasă. Nu este necesară experiența anterioară, ci doar dorința de a învăța și de a te dezvolta. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creăm împreună cele mai bune băuturi pe bază de cafea!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea companiei: ELEGANCE IMOBILIARE este o Agentie Imobiliara care ofera intermediere si consultanta profesionala in domeniul Real Estate. Candidatul ideal: - Dornic sa invete si sa se perfectioneze continuu; - Optimist și focusat pe rezultate; - Responsabilitate, seriozitate, punctualitate și cu spirit antreprenorial; - Bune abilitati de comunicare si negociere; - Tinuta office (business); - Detinator de permis conducere categoria B si autoturism; - Promptitudine in realizarea sarcinilor, abilitati de munca in echipa; - Experienta in vanzari constituie un avantaj; Atributii: - Prospectarea pietei imobiliare in vederea crearii unui portofoliu cu imobile/terenuri/spatii comerciale; - Organizarea de vizionari cu potentialii clienti in vederea achizitionarii imobilelor/terenurilor/spatiilor comerciale; - Administrarea bazei de date cu proprietati; - Promovarea ofertelor prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie; - Promovarea proprietatilor din portofoliu in mediul online; Beneficii: - Contract de colaborare - Comision atractiv in functie de performante; - Program de lucru flexibil; - Telefon de serviciu; - Acces gratuit la toate materialele/platformele detinute de Agentie; - Promovare gratuită în cadrul celor mai importante site-uri de vanzari imobiliare din Romania; Aveti spirit antreprenorial si va place interactiunea cu oameni noi? S-ar putea sa fiti noul nostru Agent Imobiliar! Aplica acum!
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
firmă de lucrări funerare angajează muncitori calificați necalificati . Pentru mai multe detalii sunați la nr din anunț . nu lăsați mesaje. SUNAȚI
-
angajez meseriaș pentru finisaje și rigips cazare și transport gratuit permis de conducere ar fi un avantaj
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Cautam lucrator comercial care sa se alature echipei Sweet Pancakes! Alte informatii. Salariu peste media pietei. Decontarea transportului. Bonusuri in functie de vanzari. Responsabilitati: Interactiune cu clientii. Prepararea produselor la solicitarea clientilor. Incasare la casa de marcat cu POS. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta.
-
Societate comerciala avand ca domeniu de activitate Lucrari de Foraj si Sondaj pentru Constructii angajeaza personal tanar ( 18 - 35 ani ) chiar si necalificat in domeniu, pentru postul de SONDOR foraje puturi de apa. Ce oferim : salarii motivante calificare la locul de munca cursuri de specializare in domeniu , acreditate ( Sondor ) posibilitate de a avansa pe postul de Sondor Sef alte cursuri acreditate ( masinist la masini pentru terasamente , sudori, etc ) ajutor pentru obtinere permis de conducere ( Cat. C, E ) Diurna pe toata perioada de deplasare, inclusiv Duminica daca se ramane in deplasare Cazare Transport Plata la timp a salariilor si a diurnei ( 15 - 30 ale fiecarei luni ) Ce asteptari avem : disponibilitate pentru deplasari pe intreg teritoriul Romaniei pe perioade mai lungi persoana onesta, serioasa, organizata si prompta permis minim cat. B persoana implicata si dornica sa invete Avem in dotare utilaje noi ( nu necesita reparatii ) , performante, de ultima generatie. OFERIM SI DORIM SERIOZITATE !!
-
Responsabilitățile postului: * Promovarea și vânzarea produselor companiei noastre prin interacțiunea directă cu clienții. * Identificarea și dezvoltarea de noi oportunități de vânzare prin crearea și menținerea de relații cu clienții existenți și potențiali. * Atingerea obiectivelor de vânzare stabilite de companie. Cerințe: * Abilități excelente de comunicare și negociere. * Abilitatea de a lucra eficient într-o echipă și de a atinge obiectivele de vânzare * Capacitatea de a fi flexibil și adaptabil într-un mediu de lucru dinamic. * Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. * Permis categoria B. Ofertă: * Pachet salarial atractiv, inclusiv comisioane și bonusuri pentru atingerea obiectivelor de vânzare. * Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei. * Mediu de lucru dinamic și plin de provocări * Oportunități de dezvoltare personală și profesională. * Posibilitatea de a lucra într-o companie cu o reputație excelentă pe piața de vânzări directe. * Vacante gratuite in tara si in strainatate.
-
Cautăm absolvenți cu studii tehnice universitare pentru postul de Ilustrator tehnic operator print grafician DTP. Daca esti pasionat de design, grafica, print sau broderie, echipa noastra are nevoie de tine! Si noi suntem pasionati de ceea ce facem, asadar, te putem ajuta să îți dezvolti abilitatile în domeniul imprimarii si personalizarii echipamentelor de lucru, uniformelor, cadourilor corporate și produselor promoționale. Candidatul ideal ar corespunde următoarelor cerințe: Operarea PC-ului in platforma Windows sau OS Reprezinta avantaj experienta in utilizarea programului d grafica (Corel Draw) sau software similar. Daca nu ai experientă anterioară cu aceste programe de lucru, noi îți vom fi alaturi, este suficient ca tu să ai dorința de a învața. Personalitate: organizat, calm, calculat, un bun coechipier. Atenție la detalii pentru a asigura calitatea produselor finite. Capacitate de organizare si prioritizare eficienta a unui volum mare de comenzi, cu respectarea termenelor limita. Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Pasiunea pentru a oferi clientilor companiei servicii de calitate. Dorinta de a invata lucruri noi. Descrierea jobului: Cu ce te vei ocupa ? Preluare comenzilor online si offline, monitorizarea acestora pe parcursul procesului de producție. Pregatirea fișierelor de print în formatele compatibile pentru echipamentele de Print Broderie Gravura (DTP) Activități de productie produse personalizate (Imprimare Gravura PrintDTF PrintUV Cutter-Plotter Sublimare) Verificarea calitatii lucrarilor pe tot parcursul fluxului tehnologic de Print digital. Pregatirea și finalizarea comenzilor (identificare si achizitie produse, personalizare, ambalare, predarea către curier) Comunicarea eficientă cu celelalte departamente în vederea realizării comenzilor. Verificarea stării echipamentelor şi efectuarea mentenanțelor zilnice și săptămânale. Achiziția și recepția materiei prime, înregistrarea acesteia în programul de evidență a stocurilor. Descrierea companiei: RICAMO este un atelier de personalizari echipamente de lucru, uniforme, cadouri corporate, decorațiuni evenimente și alte produse promoționale. Pentru personalizarea produselor utilizăm tehnici precum: - Broderie - Termotransfer - Sublimare - Print DTF - Print UV DTF - Print Uv - Gravura - Print Laser Beneficii: - Salariu fix - Sistem de bonusare de sarbatori - Program fix de lucru de luni-vineri: Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră!
-
ANGAJAM: AGENTI CURATENIE FEMEI IN LOCAITATEA SAG - Judetul Timis Norma partiala - 4 ore Program LUNI - vineri Interval orar : 8:00 - 12:00 CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei ) Tag: femei pentru curatenie timisoara femei pentru curatenie sag judetul timis doamne pentru curatenie timisoara doamne pentru curatenie sag judetul timis