Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Experienta: Fara experienta Disponibil din: 2022-04-28

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    Agent Vanzari domeniul funerar Ploiesti

    1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.

  • Angajam operator PC Gestionare magazin Online

    Firma Dogav Grup angajează operator pc magazin online. Activitatea va consta în preluarea si procesarea comenzilor, precum și in expedierea lor către clienți. Descrierea postului: Reprezentantul(a) va prelua comenzile venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), va împacheta și livra produsele. Lucrul se va desfasura in echipa. Cerințe: Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online si programe de facturare gestiune. Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Studii minim liceale încheiate. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Se oferă: Salariu fix + bonuri de masa + decontare transport Program luni pana vineri 8.00-16.30 Locatie: Bratuleni, Parcul Industrial Miroslava ( in spatele METRO Iasi ) Așteptăm un CV atașat la acest anunț!

  • 12

    Angajez șofer BOLT UBER în Pitești

    Angajez șofer BOLT UBER în Pitești Program flexibil part-time sau full-time în funcție de nevoile dvs. CEL MAI MIC COMISION DIN PITEȘTI ! 5% Cerințe : - Permis de conducere valabil de cel puțin 2 ani - Mașină personală - Atestat de transport persoane Pentru cei care nu au încă atestat vă pot ajuta să-l obțineți în cel mai scurt timp posibil. Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați !

  • 152

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • 1

    Angajam : Casier ,Vanzator Coffee Corner , Vanzator Semipreparate

    Vino in echipa noastra ! Casier - lucrator comercial ,Vanzator coffee - corner si Vanzator semipreparate sunt acum job-urile disponibile pentru tine! Cauti un job aproape de casa , sigur , care sa-ti puna in valoare aptitudinile ? Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si eficienta ? Vrei un loc de munca cu posibilitati de promovare ? Vrei sa colaborezi cu cel mai mare lant de supermarketuri din tara ? Atunci nu ezita si vino cu CV-ul in Ramnicu Sarat ,str.Victoriei ,nr.2 la parterul Complexului Victoria sau cere detalii la numarul de tel. de mai jos

  • 7

    Angajam curieri Bringo

    Bucura-te de flexibilitate și libertate livrand alături de Bringo! Se poate livra atât full time cat și part time! Daca-ti doresti un loc de munca stabil sau doar suplimentarea venitului actual, te invitam sa faci parte din echipa noastra de livratori. Experienta nu este necesara, deoarece echipa noastra iti va oferi training gratuit si suport neconditionat. Ce îți oferim?! -Contract de munca part time sau full time. -Plata este pe comanda la saptamana, iar veniturile vor fi conform implicării tale. -Instruire personala. -Programul de lucru este flexibil, în funcție de timpul tău. -Ai posibilitatea de a pleca cu mai multe comenzi în același timp.  -Bonusuri pentru depasire target comenzi. Cerințe: -Masina personala. -Permis de conducere categoria B. -Telefon cu sistem de operare Android.

  • 109

    Distribuitor materiale publicitare - ARAD

    Condiții: Responsabilități: Pentru: Arad județul Arad, cautam persoane de incredere, cu simt de raspundere, care au disponibilitate de lucru cateva ore pe saptamana. Aria de activitate: in apropierea domiciliului dvs. Puteti ajunge in echipa noastra, apeland la numarul de telefon unde ne puteti furniza numele si prenumele dvs. , zona de domiciliu, numarul dvs. de telefon sau puteti trimite cv-ul dvs.la adresa de e-mail din anunt. Noi va vom contacta pentru a va oferi toate detaliile

  • 2

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 7

    Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com

  • Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 19

    Livrator BRINGO

    Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !

  • 22

    Muncitori pentru retele de telecomunicatii

    Candidatul Ideal - ambitios si proactiv - punctual si serios - disponibilitate de lucru conform unui program stabilit - carnet de conducere categoria B - potential de lucru sub presiune - capacitate de alternanta in munca individuala si in echipa - capacitate de efort prelungit - disponibil si pentru lucrarile efectuate in alte judete ale tarii - abilitati foarte bune de comunciare in scris si personal (fata in fata sau prin telefon) Descrierea jobului - Lucrari de jonctionare cabluri de telefonie de cupru si fibra optica. - Lucrari specifice in reteaua de acces ( instalarea in cablu de fibra optica aerian + canalizatie , cabluri in sapatura , instalarea stalpi telecomunicatii de lemn ) si asigurarea functionarii acestora in parametri optimi si la un nivel de calitate ridicat. - Este responsabil, de localizarea deranjamentelor si remedierea acestora in mod operativ pentru a imbunatati satisfactia clientilor prin asigurarea calitatii serviciilor si reducerea timpilor de nefunctionare -Conduce autoturismul in mod responsabil si respecta regulile de circulatie. Descrierea companiei S.C. REB COMTEL S.R.L. a fost înfiin ată în anul 1996 ca o societate cu răspundere limitată, cu capital în întregime privat, respectând reglementările din Legea 31/1990 privind societă ile comerciale. Firma a fost înregistrată la Registrul Comer ului de pe langă Camera de Comer i Industrie Bra ov, sub numărul J08/1068/1996. Domeniile de activitate acoperite de catre firmă sunt : -proiectare i consultan ă pentru re ele de telecomunica ii; -instalare i între inere de re ele de telecomunica ii de cupru si fibra optica; -instalare, întretinere i conectare echipamente de telecomunica ii; -service pentru re ele de telecomunica ii; Cautam sa angajam persoane pentru judetele Brasov , Buzau si Calarasi.

  • 2

    Consilier Imobiliar - Incepe-ti Cariera in Imobiliare

    Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată

  • 2

    Angajam electrician

    SC STINGPROT SRL din Oradea isi mareste echipa,ne cautam colegi noi cu experienta medie pentru echipa de electricieni : Executarea lucrarilor de instalatii electrice in constructii (hale, cladiri de birouri, hoteluri, etc) in Oradea Cerinte: Cunostinte în domeniul instalatiilor electrice, Abilitati de lucru in echipa, Orice calificare reprezinta un avantaj, Persoana serioasa, punctuala, energica, atenta la detalii; Responsabilitati: Realizare instalatii: citire plan, montat jgheab cablu, cablare, montat aparataje, conectat doze.

  • 3

    Muncitor necalificat

    Descrierea jobului: Disponibilitate de lucru in 2 schimburi. Program: SCH 1: 6:00 - 14:00 SCH 2 - 14:00 - 22:00 Sarcini de efectuat: - Evacuarea pubelelelor cu deseuri din zona de productie,sortarea si balotarea pe categorii de deseu : plastic,carton,folie,sortarea paletilor pe categorii. - Salar 2200 lei net + tichete masa in valoare de 25 lei zi. Cu mărire după perioada de proba de 3 luni. Transport asigurat din : Timisoara, Igris, Sampetru Mare, Gelu, Barateaz, Calacea, Sinandrei, Hodoni, Satchinez, Carani. Nu se oferă cazare. Nu angajam femei. Mai multe detalii la telefon, Luni-Vineri intre orele: 9:00 -15:00

  • 1

    Angajam necalificati abator Germania 1690-2300 EURO

    Angajam persoane pentru prelucrarea produselor din carne la abator, in Germania. Beneficii: Contract de munca in Germania - FARA COMISION! Salariul este intre 1500-2300 de euro, bani ramasi dupa retinerea cazarii, a utilitatilor si a transortului; Prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru persoanele care au copii minori - 250 euro copil; Echipament de lucru asigurat gratuit. Descrierea postului: Munca la banda in picioare Programul de lucru este de 6 zile pe saptamana, 8 ore zi, cu posibilitatea de a lucra ore suplimentare; Disponibilitate de a lucra pe ture (1si2); Varsta cuprinsa intre 18-55 ani. OBIGATORIU: cazier curat si adeverinta medicala! Plecari saptamanale pe traseul Brasov-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad. Transportul si cazarea platite de firma pana la primul salariu. Pentru detalii si programari ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon:

  • 2

    Abator Germania 1690-2300 EURO

    Angajam persoane pentru prelucrarea produselor din carne la abator, in Germania. Beneficii: Contract de munca in Germania - FARA COMISION! Salariul este intre 1500-2300 de euro, bani ramasi dupa retinerea cazarii, a utilitatilor si a transortului; Prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru persoanele care au copii minori - 250 euro copil; Echipament de lucru asigurat gratuit. Descrierea postului: Munca la banda in picioare Programul de lucru este de 6 zile pe saptamana, 8 ore zi, cu posibilitatea de a lucra ore suplimentare; Disponibilitate de a lucra pe ture (1si2); Varsta cuprinsa intre 18-55 ani. OBIGATORIU: cazier curat si adeverinta medicala! Plecari saptamanale pe traseul Brasov-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad. Transportul si cazarea platite de firma pana la primul salariu. Pentru detalii si programari ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon

Salvează căutarea