Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Fara experienta Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Angajam agenti de securitate pentru magazinele Deichmann. - salarii incepand de la 14 ron ora - scolarizare gratis daca este cazul - prime pentru conduita placuta - prime de punctualitate - beneficii in functie de vechime - contract perdioada nedeterminata - respectarea drepturilor legale(dar si agentul sa.si respecte obligatiile legale) - mediu de lucru placut - SANSE REALE DE PROMOVARE RAPIDA Oferim si cerem seriozitate, rugam persoanele care nu se incadreaza in tiparul agentului de securitate corect sa evite acest anunt!
-
Promovat
RPG Security angajeaza agenti securitate si servanti pompieri pentru diferite obiective (cladiri birouri,complexe rezidentiale, magazine supermarketuri, centre comerciale) in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0734388654">07 arata numarul</a></span>
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam agenti de securitate pentru magazinele Deichmann. - salarii incepand de la 14 ron ora - scolarizare gratis daca este cazul - prime pentru conduita placuta - prime de punctualitate - beneficii in functie de vechime - contract perdioada nedeterminata - respectarea drepturilor legale(dar si agentul sa.si respecte obligatiile legale) - mediu de lucru placut - SANSE REALE DE PROMOVARE RAPIDA Oferim si cerem seriozitate, rugam persoanele care nu se incadreaza in tiparul agentului de securitate corect sa evite acest anunt!
-
1.Activitate de birou: relationare clienti,furnizori,etc contabilitate primara intocmeste facturi,mail-uri,etc 2.Activitate teren: Actiuni in teren preluari depuneri decedati participare ceremonii funerare actiuni tipice cod caen 9603 Se ofera salariu salariu de baza+bonusari extra program,crestere graduala in functie de vechime,posibilitati de avansare,calificare.
-
Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.
-
Firma partenera angajam curieri Bringo cu contract de munca sau contract de colaborare. Program flexibil - iti alegi singur orele in care vrei sa lucrezi. Plata saptamanala cash/card. Training inainte de inceperea activitatii. Pentru detalii sunati la
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU BUCATARIA RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Aplicarea cunostintelor toretice si practice aferente tehnicilor culinare; - Primirea comenzilor, executarea lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, - Buna gestionare a materiei prime, materialelor si echipamentelor folosite; - Disponibilitate si dorinta pentru formare si afirmare profesionala. CERINTE - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, cu spirit de echipa ; - Experienta minimum doi ani in bucatarie de restaurant cu serviciu a la carte sau bucatarii de volum (pentru bucatari); - Calificare de bucatar reprezinta un avantaj (studii medii, absolvent liceu, scoala profesionala de specialitate); - Cunostinte privind modul de folosire a utilajelor si ustensilelor din bucatarie si intretinerea acestora (pentru bucatari); - Cunostinte privind tehnologia culinara, norme si reguli de iegiena, reguli de pastrare a alimentelor (pentru bucatari); - Capacitatea de a respecta intocmai structura retetelor, timpilor de preparare si setarea preparatelor (pentru bucatari); - Pentru personal necalificat spalare vase NU SE SOLICITA EXPERIENTA ANTERIOARA ; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul din cadrul anuntului, in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată
-
<p>Angajăm la NATURO , pe Nicolae Bălcescu 7, vis-a-vis de Împăratul Romanilor Sibiu. Facem salate, supe, sucuri naturale și smoothieuri. < p><p>< p><p>Te așteptăm cu pachet salarial atractiv, bonus pentru ziua de naștere, Crăciun, Paște, 8 martie, program Full Time (8h) sau Part Time (6h) și super smoothieuri delicioase!< p><p>< p> <p>< p> <p>Ce trebuie să faci? < p><p>- Prepararea sucurilor naturale și smoothieuri conform unor rețete simple< p><p>- Menținerea spațiului de lucru curat< p><p>- Sprijin pentru restul echipei și cu siguranță acest sprijin se va întoarce și la tine< p><p>- Interacțiune deschisă cu clienții cu scopul de a-i informa, învăța lucruri noi și a oferi o experiență faină< p><p>- Vânzare și încasare< p> <p>< p> <p>< p> <p>Ce oferim noi: < p><p>- Vei face parte din echipa unui brand vizionar în plină dezvoltare și vei avea șansa să înveți multe lucruri noi< p><p>- Vei fi înconjurat ă de un concept de viață sănătos care te va încuraja să îți menții propria sănătate și să îți diversifici cunoștințele în domeniu< p><p>- Vei primi sprijin și suport pentru orice problemă fie ea și una personală< p><p>- Postul nu necesită experiență se oferă training școlarizare în perioadă plătită< p><p>- Reducere 20% la produsele NATURO (salate, supe, sucuri) < p><p>- Pachet salarial atractiv< p><p>- Bonus pentru ziua de naștere, Crăciun, Paște, 8 martie< p><p>- Tichete de masă 30 lei zi lucrătoare - aprox 600 lei lună< p><p>- Posibilitate de mărire a salariului în funcție de performanțe și gradul de implicare< p><p>- Oferim posibilitatea de a lucra Part-time (6h)< p><p>- Posibilitatea de a deconta transportul< p><p>- Posibilitatea de a deconta abonamentul la o activitate sportivă (sală fitness, înot, tenis sau orice altceva te pasionează)< p> <p> < p> <p> <strong> BONUS: protocol pentru supe, salate, sucuri, cafea din partea noastră în timpul programului. < strong>< p>
-
Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.
-
Firma de curatenie angajam personal pentru curatenie. Locuri libere: - 2 posturi fulltime - echipa mobila - 1 post part time (locatie fixa, in centrul Bucurestiului) Daca esti o persoana serioasa si iti doresti un mediu de lucru placut, inseamna ca ai un loc asigurat in echipa noastra. Noi suntem o echipa in plina dezvoltare si avem nevoie de oameni responsabili. Iti oferim un loc de munca stabil si serios, si te asiguram ca vom face tot posibilul sa te integrezi repede in colectivul nostru. Experienta in curatenie este un avantaj. Activitatea se desfasoara in locatii fixe. Pentru persoane cu experienta salariul este 3500 de lei net (in mana) Pentru persoane fara experiente, salariul este de 2500 de lei net (in mana) Pentru detalii va rog sa ma sunati. Nu raspund la mesaje.
-
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operatori curatenie pentru farmacii, avem locatii disponibile in toate sectoarele, program full time sau part time pentru pensionari sau persoane cu alt loc de munca. Se lucreaza cu contract de munca Luni-Vineri Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr
-
Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale . Salariul se renegociaza la fiecare 3 luni in primul an. Program lucru : luni - vineri : 09-17 . Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare . Trebuie sa cunoasca produsele vandute si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare cunostinte de operare PC pentru intocmirea documentelor si trimiterea acestora pe mail . Instruirea se va face la firma in perioada de proba de 30 zile. De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Candidatul trebuie sa stie sa lucreze cu un calculator - configurat email , suita Microsoft Office . Responsabilitati : - raspunde la telefon si trimite emailuri cu facturi sau documente trimise de colegii din firma - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia - intocmire documentatie fiscalizare si alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc in perioada de proba Avantaje dupa perioada de proba : -tichete de masa - 30lei/zi - vor fi evidentiate si pe statul de plata ; -prime de sarbatori - posibilitate decontare carburant sau transport
-
Promovat
Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.
-
Felix Pension din Băile Govora caută personal hotelier entuziast pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Căutăm fete tinere și motivate, chiar și fără experiență în domeniul hotelier, dar cu o atitudine pozitivă și dorința de a învăța. Posturile disponibile includ ospătari și personal de curățenie. Cerințe: Atitudine pozitivă și entuziasm. Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient. Abilitatea de a fi atentă la detalii și la cerințele clienților. Beneficii: Pachet salarial atractiv Training și dezvoltare profesională Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de avansare în cadrul companiei Flexibilitate în programul de lucru Pentru a aplica, ne puteti contacta pe email sau prin apel telefonic. Așteptăm cu să vă alăturați echipei noastre!
-
Echipa Profi este in creștere! Angajam noi colegi pentru noul magazin partener Profi Berindei. Ce ne dorim? -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Funcții disponibile: - Lucrator comercial - Casier - Sef de tura Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea si aranjarea produselor la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Salariu atractiv în funcție de experiență. Pentru mai multe detalii te incurajăm să ne suni sau haide să facem cunoștință în magazin. Adresa magazinului este Strada Ion Berindei nr.11, Sector 2, Bucuresti.
-
DESCRIERE TERRA MOTORS SRL angajeaza lucrator depozit magazin online cu sau fara experienta. Cine suntem? Suntem o companie romaneasca cu experienta in domeniu de mai bine de 10 ani, in continua crestere. Comercializam piese de schimb pentru motoare de mici dimensiuni (drujbe, motocoase, si altele). Ce vrem de la tine? Cautam o persoana responsabila, serioasa, implicata si dispusa sa invete lucruri noi. Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze. Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionarea la raft Receptia marfii Diverse activitati in depozit Ce oferim? Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi. Salariul net porneste de la 2700 lei pana la 3500 lei si se va stabili in functie de experienta si abilitati, in urma interviului. Programul este de Luni pana Vineri de la 08:30, la 17:00, cu pauza de masa 30 minute. Activitatea ne-o desfasuram in Voluntari, Ilfov, in imediata apropiere a Sectorului 2 din Bucuresti, cartierul Colentina. Vezi candidații
-
Program luni-vineri, salariu net de 2.650 lei, decontare abonament transport, asigurare medicala, contract de munca. Locatie ultracentrala.
-
Dacă ești o persoană sociabilă, dinamică, dornică să învețe lucruri noi, o atenție și memorie bună , ai și cunoștințe economice, te așteptăm în echipa noastră. Nu se solicită experiență, full time, cinci zile pe săptămână, 8 ore zi. Jobul constă în gestionarea comezilor și livrărilor, o relație permanenta cu clienții. Operatori chimiști și ambalatori manuali pentru linie de producție stretch și amabalaje din mase plastice Poți să ne contactezi la nr. sau pe email :
-
Ne dorim un coleg sau colega absolventa de invatamant liceal sau superior care are cel putin cunostinte minimale de PC si OFFICE.Restul te invatam noi.In ce domeniu ne poti ajuta?In contabilitate, in relatii cu clientii, in social media (Facebook, Instagram, TikTok, Google etc) proiectare, IT, vanzari, asistenta vanzari. In functie de ceea ce sti sa faci si ceea ce iti place sa faci iti vom gasi locul potrivit in echipa noastra. Salariul este motivant bonusurile de performanta la nivel de companie si individual le acordam cu regularitate, bonuri de masa, traininguri acces la masinile companiei alocate departamentului, decontarea transportului. Merita sa iti trimiti CV-ul pe si sa stabilim o intalnire.Arunca-ti o privire pe www.distribuitoare-incalzire.ro, www.daver.ro, www.hidros-romania.ro sau pe www. actionclima.ro sa vezi ce facem sau daca vrei sa vezi parte din proiectele noatre cauta pe emag prousele Daver
-
Firma de curierat isi mareste echipa!(cargus) -2x Manipulare marfa ( descarcare , prelucrare , incarcare marfa) Depozit: 06.30 - 09.30; 16.00 - 21.00 Se cere doar cazier curat. Salariu incepe de la 3500 NET ( in mana )!! CV-ul il astept pe whatsapp sau la sediu !!! NU SUNATI!
-
Se subordoneaza Gestionarilor din depozit, si participa activ la incarcarea si descarcarea materialelor de constructii, la curatenie si alte activitati necesare in depozit. CV-urile se pot depune in aplicatie sau la sediul companiei din Tg. Mureș, str. Dezrobirii nr. 30A