Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Companii Experienta: Fara experienta

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 19

    Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.

    Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

  • Angajez medic de familie Sectorul 2 București

    Angajez medic de familie debutant sau cu experiență într-un cabinet medical in contract cu CASMB. Salariul este negociabil la interviu, in funcție de pregătirea profesională. Cabinetul este situat in Policlinica Nada Florilor. Relații la telefon

  • Secretariat Asistenta manager vanzari

    CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media

  • 17

    Spartan Brasov Coresi angajeaza!

    Hai si tu in echipa Spartan din Brasov Coresi/ Bartolomeu!! Daca iti place sa lucrezi intr-o echipa tanara, dispusa sa lucreze intr-un mediu de lucru cu viteza, la noi, sigur iti vei gasi locul! Posturile de lucru disponibile: Casier Preparator Taietor carne Brutar Lucrator bucatarie Programul o sa-ti placa: muncesti doua zile si doua zile esti liber. Salariul o sa-ti faca si el cu ochiul, iti dam si bonuri de masa dar te si premiem in cazul in care ne demonstrezi ca iti place la noi si te implici in ceea ce faci. Detalii si informatii: Bejan Regina Tel :

  • 1

    Angajam muncitor necalificat

    Angajam operator deratizare dezinsectie , curatat cosuri de fum , etc Calificare la locul de munca. Se fac deplasari in tara. Salariul 3000 lei net. Aveti program luni vineri.

  • 4

    necalificati la bauturi alcoolice germania

    Locuri de munca strainatate necalificati si la fabrici -ambalat bauturi alcoolice in , Germania , pentru personal necalificat, intre 18-55 ani, limba germana nu este obligatorie, se ofera salarii de de la 1800 euro, cazare, , transport organizat. Contracte prin fortele de munca din strainatate, angajari cu contracte, pe maxim 6 luni, cu posibilitate de prelungire Plecari saptamanale! .Cazare in apartamente maxim 2 persoane. Angajarea este in Germania cu contract de munca in limba germana si romana. Contact:

  • 2

    Angajam sofer

    Firma cu profil postal angajeaza soferJud Ilfov. Oferim salariu fix,instruire la locul de munca un climat corespunzator. Dorim seriozitate,colaborarea cat mai buna cu echipa,punctualitate. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactatii la numarul de telefon. 0759.030.641. Va asteptam in echipa noastra.

  • 1

    Angajam sofer/postas, Chiajna

    Angajam postas/curier, in Judetul Ilfov Chiajna Constituie avantaj daca locuiti in localitate si detineti auto+permis B,dar nu este o conditie obligatorie. Nu este necesara experienta. Oferim contract de munca,salariul fix decont transport STB,METROREX sau carburant daca utilizati auto personal,bonuri de masa. Activitaea este de distributie plicuri la cutiile postale. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau programare interviu. Acceptam si persoane care doresc sa lucreze part-time.

  • 46

    Ajutor de Barman / Barista - Part Time

    Cafenea in zona piata Romana angajeaza barista si ajutor de barista full time. Program o zi cu zi.

  • 3

    Angajam personal in domeniul securitatii in munca

    Angajam personal pentru dezvoltare cariera in domeniul securitatii in munca. Viitorul angajat va fi avantajat daca: are permis conducere categoria B. (important) Cunoaste limba engleza (sau alta limba straina). (nivel mediu) Sa stie sa utilizeze PC - nivel mediu (vezi pachet office). Asiguram: program alternativ: teren, birou, acasa; formare profesionala, specializari, autorizari in domeniul securitatii ocupationale; salariul motivant; transport; diurna; cazare (dupa caz) alte beneficii (se vor negocia la interviu si pe toata perioada contractuala). Zone de interes: Bucuresti si imprejurimi; Bacau; Brasov; Constanta; Tulcea; Buzau; Prahova.

  • 4

    Angajam Bucatar Ajutor Bucatar

    HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU BUCATARIA RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Aplicarea cunostintelor toretice si practice aferente tehnicilor culinare; - Primirea comenzilor, executarea lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, - Buna gestionare a materiei prime, materialelor si echipamentelor folosite; - Disponibilitate si dorinta pentru formare si afirmare profesionala. CERINTE - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, cu spirit de echipa ; - Experienta minimum doi ani in bucatarie de restaurant cu serviciu a la carte sau bucatarii de volum (pentru bucatari); - Calificare de bucatar reprezinta un avantaj (studii medii, absolvent liceu, scoala profesionala de specialitate); - Cunostinte privind modul de folosire a utilajelor si ustensilelor din bucatarie si intretinerea acestora (pentru bucatari); - Cunostinte privind tehnologia culinara, norme si reguli de iegiena, reguli de pastrare a alimentelor (pentru bucatari); - Capacitatea de a respecta intocmai structura retetelor, timpilor de preparare si setarea preparatelor (pentru bucatari); - Pentru personal necalificat spalare vase NU SE SOLICITA EXPERIENTA ANTERIOARA ; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul din cadrul anuntului, in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!

  • 2

    Consilier Imobiliar - Incepe-ti Cariera in Imobiliare

    Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată

  • 17

    Angajam Casier preparator sucuri salate

    <p>Angajăm la NATURO , pe Nicolae Bălcescu 7, vis-a-vis de Împăratul Romanilor Sibiu. Facem salate, supe, sucuri naturale și smoothieuri. < p><p>< p><p>Te așteptăm cu pachet salarial atractiv, bonus pentru ziua de naștere, Crăciun, Paște, 8 martie, program Full Time (8h) sau Part Time (6h) și super smoothieuri delicioase!< p><p>< p> <p>< p> <p>Ce trebuie să faci? < p><p>- Prepararea sucurilor naturale și smoothieuri conform unor rețete simple< p><p>- Menținerea spațiului de lucru curat< p><p>- Sprijin pentru restul echipei și cu siguranță acest sprijin se va întoarce și la tine< p><p>- Interacțiune deschisă cu clienții cu scopul de a-i informa, învăța lucruri noi și a oferi o experiență faină< p><p>- Vânzare și încasare< p> <p>< p> <p>< p> <p>Ce oferim noi: < p><p>- Vei face parte din echipa unui brand vizionar în plină dezvoltare și vei avea șansa să înveți multe lucruri noi< p><p>- Vei fi înconjurat ă de un concept de viață sănătos care te va încuraja să îți menții propria sănătate și să îți diversifici cunoștințele în domeniu< p><p>- Vei primi sprijin și suport pentru orice problemă fie ea și una personală< p><p>- Postul nu necesită experiență se oferă training școlarizare în perioadă plătită< p><p>- Reducere 20% la produsele NATURO (salate, supe, sucuri) < p><p>- Pachet salarial atractiv< p><p>- Bonus pentru ziua de naștere, Crăciun, Paște, 8 martie< p><p>- Tichete de masă 30 lei zi lucrătoare - aprox 600 lei lună< p><p>- Posibilitate de mărire a salariului în funcție de performanțe și gradul de implicare< p><p>- Oferim posibilitatea de a lucra Part-time (6h)< p><p>- Posibilitatea de a deconta transportul< p><p>- Posibilitatea de a deconta abonamentul la o activitate sportivă (sală fitness, înot, tenis sau orice altceva te pasionează)< p> <p> < p> <p> <strong> BONUS: protocol pentru supe, salate, sucuri, cafea din partea noastră în timpul programului. < strong>< p>

  • 16

    Angajăm secretară cu studii superioare. Buc. Trimiteți CV cu fotografie.

    Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.

  • 9

    Angajez personal curatenie

    Firma de curatenie angajam personal pentru curatenie. Locuri libere: - 2 posturi fulltime - echipa mobila - 1 post part time (locatie fixa, in centrul Bucurestiului) Daca esti o persoana serioasa si iti doresti un mediu de lucru placut, inseamna ca ai un loc asigurat in echipa noastra. Noi suntem o echipa in plina dezvoltare si avem nevoie de oameni responsabili. Iti oferim un loc de munca stabil si serios, si te asiguram ca vom face tot posibilul sa te integrezi repede in colectivul nostru. Experienta in curatenie este un avantaj. Activitatea se desfasoara in locatii fixe. Pentru persoane cu experienta salariul este 3500 de lei net (in mana) Pentru persoane fara experiente, salariul este de 2500 de lei net (in mana) Pentru detalii va rog sa ma sunati. Nu raspund la mesaje.

  • 47

    Angajare Operator Curatenie Bucuresti

    Firma specializata in servicii de curatenie angajam operatori curatenie pentru farmacii, avem locatii disponibile in toate sectoarele, program full time sau part time pentru pensionari sau persoane cu alt loc de munca. Se lucreaza cu contract de munca Luni-Vineri Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr

  • 5

    Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale

    Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale . Salariul se renegociaza la fiecare 3 luni in primul an. Program lucru : luni - vineri : 09-17 . Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare . Trebuie sa cunoasca produsele vandute si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare cunostinte de operare PC pentru intocmirea documentelor si trimiterea acestora pe mail . Instruirea se va face la firma in perioada de proba de 30 zile. De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Candidatul trebuie sa stie sa lucreze cu un calculator - configurat email , suita Microsoft Office . Responsabilitati : - raspunde la telefon si trimite emailuri cu facturi sau documente trimise de colegii din firma - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia - intocmire documentatie fiscalizare si alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc in perioada de proba Avantaje dupa perioada de proba : -tichete de masa - 30lei/zi - vor fi evidentiate si pe statul de plata ; -prime de sarbatori - posibilitate decontare carburant sau transport

Salvează căutarea