Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Fara experienta-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Angajam agenti de securitate pentru magazinele Deichmann. - salarii incepand de la 14 ron ora - scolarizare gratis daca este cazul - prime pentru conduita placuta - prime de punctualitate - beneficii in functie de vechime - contract perdioada nedeterminata - respectarea drepturilor legale(dar si agentul sa.si respecte obligatiile legale) - mediu de lucru placut - SANSE REALE DE PROMOVARE RAPIDA Oferim si cerem seriozitate, rugam persoanele care nu se incadreaza in tiparul agentului de securitate corect sa evite acest anunt!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de curatenie angajam personal pentru curatenie. Locuri libere: - 2 posturi fulltime - echipa mobila - 1 post part time (locatie fixa, in centrul Bucurestiului) Daca esti o persoana serioasa si iti doresti un mediu de lucru placut, inseamna ca ai un loc asigurat in echipa noastra. Noi suntem o echipa in plina dezvoltare si avem nevoie de oameni responsabili. Iti oferim un loc de munca stabil si serios, si te asiguram ca vom face tot posibilul sa te integrezi repede in colectivul nostru. Experienta in curatenie este un avantaj. Activitatea se desfasoara in locatii fixe. Pentru persoane cu experienta salariul este 3500 de lei net (in mana) Pentru persoane fara experiente, salariul este de 2500 de lei net (in mana) Pentru detalii va rog sa ma sunati. Nu raspund la mesaje.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operatori curatenie pentru farmacii, avem locatii disponibile in toate sectoarele, program full time sau part time pentru pensionari sau persoane cu alt loc de munca. Se lucreaza cu contract de munca Luni-Vineri Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr
-
Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale . Salariul se renegociaza la fiecare 3 luni in primul an. Program lucru : luni - vineri : 09-17 . Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare . Trebuie sa cunoasca produsele vandute si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare cunostinte de operare PC pentru intocmirea documentelor si trimiterea acestora pe mail . Instruirea se va face la firma in perioada de proba de 30 zile. De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Candidatul trebuie sa stie sa lucreze cu un calculator - configurat email , suita Microsoft Office . Responsabilitati : - raspunde la telefon si trimite emailuri cu facturi sau documente trimise de colegii din firma - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia - intocmire documentatie fiscalizare si alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc in perioada de proba Avantaje dupa perioada de proba : -tichete de masa - 30lei/zi - vor fi evidentiate si pe statul de plata ; -prime de sarbatori - posibilitate decontare carburant sau transport
-
Promovat
Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.
-
Felix Pension din Băile Govora caută personal hotelier entuziast pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Căutăm fete tinere și motivate, chiar și fără experiență în domeniul hotelier, dar cu o atitudine pozitivă și dorința de a învăța. Posturile disponibile includ ospătari și personal de curățenie. Cerințe: Atitudine pozitivă și entuziasm. Abilitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient. Abilitatea de a fi atentă la detalii și la cerințele clienților. Beneficii: Pachet salarial atractiv Training și dezvoltare profesională Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunități de avansare în cadrul companiei Flexibilitate în programul de lucru Pentru a aplica, ne puteti contacta pe email sau prin apel telefonic. Așteptăm cu să vă alăturați echipei noastre!
-
Echipa Profi este in creștere! Angajam noi colegi pentru noul magazin partener Profi Berindei. Ce ne dorim? -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Funcții disponibile: - Lucrator comercial - Casier - Sef de tura Descrierea jobului: -Aprovizionarea magazinului; -Etichetarea si aranjarea produselor la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Salariu atractiv în funcție de experiență. Pentru mai multe detalii te incurajăm să ne suni sau haide să facem cunoștință în magazin. Adresa magazinului este Strada Ion Berindei nr.11, Sector 2, Bucuresti.
-
DESCRIERE TERRA MOTORS SRL angajeaza lucrator depozit magazin online cu sau fara experienta. Cine suntem? Suntem o companie romaneasca cu experienta in domeniu de mai bine de 10 ani, in continua crestere. Comercializam piese de schimb pentru motoare de mici dimensiuni (drujbe, motocoase, si altele). Ce vrem de la tine? Cautam o persoana responsabila, serioasa, implicata si dispusa sa invete lucruri noi. Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze. Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionarea la raft Receptia marfii Diverse activitati in depozit Ce oferim? Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi. Salariul net porneste de la 2700 lei pana la 3500 lei si se va stabili in functie de experienta si abilitati, in urma interviului. Programul este de Luni pana Vineri de la 08:30, la 17:00, cu pauza de masa 30 minute. Activitatea ne-o desfasuram in Voluntari, Ilfov, in imediata apropiere a Sectorului 2 din Bucuresti, cartierul Colentina. Vezi candidații
-
Program luni-vineri, salariu net de 2.650 lei, decontare abonament transport, asigurare medicala, contract de munca. Locatie ultracentrala.
-
Dacă ești o persoană sociabilă, dinamică, dornică să învețe lucruri noi, o atenție și memorie bună , ai și cunoștințe economice, te așteptăm în echipa noastră. Nu se solicită experiență, full time, cinci zile pe săptămână, 8 ore zi. Jobul constă în gestionarea comezilor și livrărilor, o relație permanenta cu clienții. Operatori chimiști și ambalatori manuali pentru linie de producție stretch și amabalaje din mase plastice Poți să ne contactezi la nr. sau pe email :
-
Ne dorim un coleg sau colega absolventa de invatamant liceal sau superior care are cel putin cunostinte minimale de PC si OFFICE.Restul te invatam noi.In ce domeniu ne poti ajuta?In contabilitate, in relatii cu clientii, in social media (Facebook, Instagram, TikTok, Google etc) proiectare, IT, vanzari, asistenta vanzari. In functie de ceea ce sti sa faci si ceea ce iti place sa faci iti vom gasi locul potrivit in echipa noastra. Salariul este motivant bonusurile de performanta la nivel de companie si individual le acordam cu regularitate, bonuri de masa, traininguri acces la masinile companiei alocate departamentului, decontarea transportului. Merita sa iti trimiti CV-ul pe si sa stabilim o intalnire.Arunca-ti o privire pe www.distribuitoare-incalzire.ro, www.daver.ro, www.hidros-romania.ro sau pe www. actionclima.ro sa vezi ce facem sau daca vrei sa vezi parte din proiectele noatre cauta pe emag prousele Daver
-
Suntem în căutarea de colaboratori, atât PFA-uri cât și firme, pentru a efectua livrări în Timișoara, prin platforma Tazz. Dacă aveți o afacere sau sunteți PFA și doriți să colaborați pentru a livra produse clienților noștri, vă invităm să ne contactați. Pentru cei fără PFA, oferim asistență în obținerea acestuia. Beneficiați de oportunitatea de a vă extinde afacerea și de a lucra cu noi într-un mediu dinamic și competitiv. - Venituri lunare între 3500 și 8000 de lei, în funcție de performanță și disponibilitate. Poți opta pentru un program part time sau full time, iar livrările pot fi efectuate la orele care îți sunt convenabile. - Nu este necesar CV-ul sau experiența în domeniu. Job-ul constă în ridicarea comenzilor de la restaurante magazine și livrarea acestora la clienți. - Este necesară cunoașterea utilizării smartphone-ului personal Android sau IOS. Ai nevoie de un vehicul personal (mașină scuter bicicletă trotinetă). -Atentie!!! Beneficiezi de un bonus saptamanal în funcție de numărul comenzilor livrate și de un bonus suplimentar pentru fiecare coleg NOU adus în flota noastră. - Plata se face săptămânal, și există posibilitatea de a-ți rotunji veniturile cu tipsurile de la clienți. - Cei care livrează deja pentru Tazz se pot muta la noi dacă doresc. Pentru mai multe informații și pentru a aplica, te rugăm să ne contactezi.
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Firma de curierat isi mareste echipa!(cargus) -2x Manipulare marfa ( descarcare , prelucrare , incarcare marfa) Depozit: 06.30 - 09.30; 16.00 - 21.00 Se cere doar cazier curat. Salariu incepe de la 3500 NET ( in mana )!! CV-ul il astept pe whatsapp sau la sediu !!! NU SUNATI!
-
Se subordoneaza Gestionarilor din depozit, si participa activ la incarcarea si descarcarea materialelor de constructii, la curatenie si alte activitati necesare in depozit. CV-urile se pot depune in aplicatie sau la sediul companiei din Tg. Mureș, str. Dezrobirii nr. 30A
-
Adrian Sistem Glassware oferă posibilitatea unei cariere de viitor într-o meserie deosebită. Faptul că nu mai există școli profesionale nu ne oprește! Firma noastră va susține costurile cu educația ta în această meserie, iar tu vei câștiga bani în timp ce înveți. Vei învăța să faci obiecte frumoase tehnice și creative într-o echipă cu multă experiență, foarte dinamică si profesionistă. Lucrul într-o sticlărie este curat și într-un mediu fără praf sau noxe. 1. Munca într-o sticlărie de laborator si decorativă in tehnologia prelucrării de tub borosilicat este pentru persoane cu urmatoarele calitati: - serioase; - stabile; - care doresc să se dedice unei meserii frumoase, dificile și care se invață în timp; - cărora le place să lucreze cu mâinile pentru a crea ceva deosebit. 2. Vei învăța să faci: - pregătire de producție; - să citești un desen tehnic; - să tăi sticlă la: flacăra, la disc și la cuțit; - să șlefuiești sticlă (plan și conic); - să flambezi sticla (la flacăra mică); - să fasonezi sticla (diverse forme și obiecte simple). 3. Vei ajunge să fii foarte familiar cu: - transpirația și efortul; - planificarea acțiunilor tale în concordanță cu a colegilor; - lucrul și comunicarea într-o echipa dinamică; - claritatea în gândire; - concentrarea. 4. Planificarea carierei Ce urmează după? Timpul de ucenicie este între 6 luni și 2 ani. După această perioada vei ajunge să fii să lucrezi obiecte simple din sticlă și vei putea spune că ai deprins bazele sticlăriei. Mai departe te vom ghida spre noi abilități și responsabilități. Contract pe termen nelimitat. Beneficii: Salariu motivant 4000-5000 lei/luna (brut - toate taxele incluse) Transport platit pentru cei dinafara orasului; Prime de Craciun; Calificare la locul de muncă; Apropiere de metrou (statia Nicolae Teclu - Bd. Pallady nr.47).
-
Societatea ALIGRIMA BEAUTY SRL, cu sediul în Com. Crevedia, str. Salcâmilor nr. 64Z, Ap. 2, jud. Dâmbovița, având CUI: 36634106, J15 1696 2022 angajează MANICHIURIST, cod COR 514202, condiții cerute: studii medii. Activitatea se desfășoară la sediul secundar al societății din București, str. Ghiocei nr. 17, Sector 2. Condiții de muncă: 5 zile săptămână, 8 ore zi. Salariu motivant. Valabilitatea ofertei 12.04.2024. Selecția se va face pe baza actelor care dovedesc calificarea, curriculum vitae, scrisorii de intenție, care se vor transmite pe mail. Alte acte (de ex. recomandări) pot fi luate în considerare.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com