Anunțuri
Locuri de munca Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-06-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam muncitor necalificat pentru depozit de materiale de constructii situat in Timisoara
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5900 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza In Balotesti pt obiective retail. Se ofera salarii incepand cu 2300 lei, tichete de masa, decont transport.
-
CBS Eastern Europe angajează Instalator Responsabilități: Operarea și supravegherea instalatiilor; Intervenția promptă, prin acțiuni specifice și în limita competențelor, asupra unor cauze care pot produce funcționarea anormală sau avarii ale instalatiilor; Mentenanța preventiva a instalațiilor, etc. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea standardelor și codurilor relevante pentru instalarea și întreținerea instalatiilor; Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și diagnosticare a defecțiunilor; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
CBS Eastern Europe angajează Electrician curenți slabi Căutăm un electrician cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre de tehnicieni și mecanici. Electricianul va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale industriale și comerciale. Responsabilități: Realizează lucrări de montaj instalaţii electrice de curenţi slabi (detecţie incendiu, alarmare efracţie, supraveghere video, control acces, sonorizare, date-voce, etc.) în conformitate cu documentația tehnică pusă la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Realizează lucrări de mentenanţă pentru instalaţiile electrice de curenţi slabi; Realizare cablare curenți slabi aparent și îngropat (rețele voce-date, sisteme detecție incendiu, supraveghere video, sisteme antiefracție, automatizare porți, sisteme smart-home); Montaj și realizare conexiuni echipamente securitate (camere, detectori efracție + incendiu, rack), echipamente voce-date (prize voce-date, echipamente active rețea); Programarea sistemelor instalate; Intervenții pentru diagnosticare și remediere defecțiuni; Cablare fibră optică + sudură fibră optică + diagnosticare defecțiuni rețele fibră optică cu OTDR; Cablare rețele voce-date, verificare și certificare rețele realizate; Realizarea conexiuniilor și montajul tablourilor electrice - conform plan și schemă monofilară. Cerințe: Absolvent de școală profesională / liceu profil electric, automatizări; Experiența pe post similar, cursuri de specializare în domeniu constituie avantaj; Bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de muncă și studiu, dornic de perfecționare; Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilități de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare în țară. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Vorbitori de limbă germană, pentru a avea posibilitatea de a lucra periodic și în Germania constituie avantaj; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
CBS Eastern Europe angajează Electrician curenți tari Căutăm electrician cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre de tehnicieni și mecanici. Electricianul va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale, industriale și comerciale. Responsabilități: Realizarea corectă a instalărilor de componente și echipamente, din punct de vedere electric, la beneficiari; Asamblarea de tablouri, panouri și echipamente electrice de j.t. în conformitate cu documentația tehnică; Intervenții pentru diagnosticare și remediere defecțiuni; Montarea aparatajului, cablarea, etichetarea și verificarea funcționalității în conformitate cu schema electrică; Montarea și punerea în funcțiune a tablourilor, panourilor și echipamentelor electrice la beneficiari; Remedierea în cel mai scurt timp a defecțiunilor / erorilor în funcționarea instalațiilor/echipamentelor electrice, urmare a solicitărilor de intervenție a beneficiarilor societății. Cerințe: Absolvent de școală profesională / liceu profil electric, automatizări; Experiența pe post similar, absolvirea de cursuri de specializare în domeniu, autorizare ANRE constituie avantaj; bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, convertizoare de frecvență, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilitati de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de munca și studiu, dornic de perfecționare; Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilități de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare în țară. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară. Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Angajam sau cautam pentru colaborare Ingininer Tehnolog in Industria alimentara pentru fabrica de produse conservate din Arad (dulceata, sirop, jeleuri, compot, sucuri si alte bunatati) Detalii in Privat.
-
Angajam sofer permis cat B, domiciliul in orasul Sibiu, pentru transport international de marfuri tur-retur, in general pe Ungaria, Austria, Slovacia, Cehia, Slovenia,Polonia, plata la cursa, venituri 4500 - 6000 lei pe luna. Solicitam un CV complet.
-
Firma de transport persoane cu sediul in Bucuresti doreste sa angajeze un sofer detinator de categoria D,card tahograf si atestat de transport persoane care sa domicilieze in Bucuresti sau Otopeni.Se efectueaza curse turistice ocazionale cu microbuz mercedes sprinter 19+1 locuri Salariul porneste de la 4000 lei luna la care se adauga si diurna in fiecare zi lucratoare Asteptam cv-urile dvs si va multumim
-
Responsabil pentru efectuarea diferitelor sarcini mecanice: - Asamblarea structurii (distribuție și instalare) - Instalarea modulelor PV - Susținerea operațiunilor de ramare Cerințe și Abilități Experiență în manipularea uneltelor și echipamentelor speciale. Respect strict al măsurilor de siguranță. Abilitatea de a înțelege instrucțiunile scrise și manualele (în special pentru modulele PV). Suntem constructori de parcuri de mari dimensiuni de panouri terestre fotovoltaice. Activitatea se desfasoara exclusiv in strainatate pe santierele noastre din N-V Germaniei, Spania, Portugalia, Olanda.
-
Angajare: Electrician cu experiență Cerințe: Autorizare ANRE electricitate grad II B Locație: santierele noastre sunt în N-V Germania, Spania, Portugalia si Olanda Program: normă întreagă Beneficii: Cazare și transport asigurat Căutăm un electrician cu experiență pentru lucrări în santiere de mari dimensiuni de parcuri terestre fotovoltaice.
-
Cerinte permis de conducere categ. B; experienta in distributia de marfuri (masina 3.5 tone) minim 3 ani; atent la detalii, corectitudine, rezistenta la efort fizic; Descrierea jobului Preluarea zilnica a marfii de la sediul firmei din Isalnita, Dolj Efectuarea distributiei pe rutele stabilite, atat local cat si in intreaga tara; Gestionarea cu atentie a marfurilor incarcate ; Participarea activa la operatiunile de incarcare descarcare a marfii ; Familiarizat cu documentele fiscale si de incasare ( functie de politica comerciala face si incasari cash ); Exploatarea autovehiculului in conformitate cu instructiunile prevazute in cartea tehnica a acestuia; La CARETTA veti gasi un loc de munca stabil, oferta salariala se va discuta in cadrul unui interviu, in functie de experienta si cunostintele candidatului, iar pachetul salarial include : - salariu fix motivant; - tichete de masă ; - tichete cadou pentru evenimente speciale; - bonusuri in functie de km;
-
Restaurant Orizont angajează ospstar, ajutor de ospatar si personal curatenie.
-
Angajez sofer cu experiență din județul Buzău pentru transport intern la prelata. Se lucrează de luni pana vineri la program majoritatea curselor find pe moldova ,cu trecere prin buzau de cel puțin 2-3 ori pe săptămână mai multe detalii la telefon
-
Lacatusi mecanici, Sudori, Operator CNC, Necalificat (ajustor - curatare dupa sudare) SC HEFEX SRL angajeaza: Lacatusi mecanici Sudori Operator CNC Necalificat (ajustor - curatare dupa sudare)
-
PLASTIC RECYCLING EXPORT SRL cu sediul în Voluntari, Jud. Ilfov, având numărul de înmatriculare la ORC: J23 2388 2008 , angajeaza in cadrul societatii 10 posturi delucrător sortator deșeuri reciclabile (cod COR 932907). Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de telefon
-
SC Naposint Prodcom SRL, cu sediul in Rascruci angajeaza Lacatus Mecanic cu experienta Relatii la Tel: , Mobil: sau pe email
-
SC Naposint Prodcom SRL cu sediul in Rascruci str Tetarom FM, angajeaza Rectificator Universal (plan, rotund), Relatii la tel sau pe email
-
Angajez sofer pe comunitate pe un camion de 7.5 tone. Cabina dubla. Aparate automate pe toata Europa. Telefon mobil de firma. Se cere minim 1 an experiența international. 85 euro. Telefon
-
SC Naposint Prodcom SRL cu sediul in Rascruci, angajeaza strungar cu experienta Relatii la tel sau pe email
-
Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.