Anunțuri
Locuri de munca Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: 2020-07-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Operator curățare echipamente PROFILUL CANDIDATULUI: Obișnuința de a lucra conform unor obiective bine stabilite (realizabile și de bun simț); Capacitatea de organizare într-un mod eficient a activității și a timpului; Inițiativă; Foarte bune abilități de lucru în echipă; Capacitatea de a lucra în condiții de stres. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist Perspectiva de evoluție în companie și în carieră; Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Echipă unită, dornică să te primească în cadrul ei Locul desfasurarii activitatii: sediul BILANCIA din Corbeanca - DN 1, km 19,3, Jud. Ilfov. Program de lucru: 8:30-17:30 Puteti trimite CV-ul si pe www.bilancia.ro in zona de CARIERE Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Muncitor necalificat pentru depozit tevi otel - Prezenta zilnica la locul de munca conform programului de lucru Loc de munca zilnic : GHETU ANGHEL 1 , sector 3,incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii. - SALARIU NET: 3000 LEI - Persoana organizata, responsabila, meticuloasa - Forma fizica buna - Rabdare, atentie la detalii - Domiciliu: Zona CARTIER 23 AUGUST, AUCHAN TITAN, REPUBLICA, PANTELIMON, Bucuresti. Responsabilitati: - Sortare, aranjare marfa, prelucrare marfa pentru comenzi - Pregatirea coemenzilor venite.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam agenti interventie pentru Bucuresti. Se ofera salariu incepand cu 3400 lei si tichete de masa. Se solicita permis de conducere de cel putin 2 ani.
-
Dacă ești pasionat de rețelistică depanare hardware, ești dornic să te implici în problemele hardware și software apărute în cadrul departamentelor din compania noastră și poți oferi ajutor în rezolvarea acestora, ești candidatul ideal pentru funcția de NETWORK ENGINEER. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii superioare absolvite, în domeniu tehnic sau IT; - experiență în rețelistică și sisteme de securitate; - cunoașterea, susținerea și dezvoltarea de soluții IT&C; - cunoștințe legate de circuite, procesoare, cipuri, echipamente electronice, echipamente hardware și software de calculator, inclusiv programe și programare; - disponibilitate pentru lucru la înălțime și deplasări; - permis de conducere cat. B; - alte calificări și certificări în domeniu (constituie un avantaj). RESPONSABILITĂŢILE PRINCIPALE: - instalarea și configurarea echipamentelor: date - voce, sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, detecție incendiu, control acces; - configurarea si realizarea modificărilor de hardware software la echipamentele instalate; - actualizarea programelor și configurațiilor de pe echipamentele existente; - acordarea de suport tehnic la nivel avansat tehnicienilor din echipă. SE OFERĂ: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - pachet salarial motivant, în funcție de abilitățile candidatului; - diurnă pentru deplasări; - bonusuri de performanță; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Asteptam CV-ul tău!
-
Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! CE VEI FACE ALĂTURI DE NOI? Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de: - supraveghere video; - date - voce; - alarmă; - detecţie incendiu; - control acces. TE POTRIVEŞTI ÎN ECHIPĂ DACĂ AI: - studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric; - cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj); - disponibilitate de lucru la înălțime; - disponibilitate pentru deplasări; - permis de conducere cat. B (opțional). CE ÎŢI VOM OFERI: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - diurnă pentru deplasări; - instruire și calificare la locul de muncă; - pachet salarial atractiv; - posibilitatea de a participa la cursuri de specializare și dezvoltare profesională. Asteptam CV-ul tău!
-
Ești la începutul carierei în IT sau ai încercat deja mai multe joburi care nu ți s-au potrivit? Nexia îți propune o shimbare oportună, cu multe beneficii în favoarea ta. Dacă ai nevoie de acel "quelque chose" motivant și visezi să lucrezi într-o capitală europeană de prestigiu, aplică acum! CERINȚE: - experiență relevantă în dezvoltarea de aplicații cu diferite grade de dificultate; - competențe tehnice și de programare în: PHP, ASP.NET, JAVA, SAP, ABAP, C C++, PL SQL sau ANGULAR; - cunoștințe de limba franceză, nivel mediu (criteriu obligatoriu!); - cunoștințe de limba engleză, nivel avansat; - disponibilitate de relocare în Franța (Paris). RESPONSABILITĂȚI: - dezvoltarea de proiecte software captivante și provocatoare, pentru companii străine, în funcție de limbajul de programare cunoscut, în arii diferite de activitate (telecomunicații, medical, servicii). BENEFICII: - transport asigurat către Franța; - cazare asigurată pe durata contractului; - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - abonament mijloace de transport în comun în Franța; - - asigurare de sănătate; - diurnă; - 25 zile de concediu; - bonusuri în funcție de performanță. Așteptăm CV-ul tău și dorim să te cunoaștem!
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel.
-
Angajam șoferi pentru curierat în Germania Memmingen,salariu 1900 euro net. Cunoașterea limbii - nu este obligatorie dar binevenita; Prezența permisului de conducere cat.B; Respectarea regulilor de circulație; Responsabilitate și punctualitate. La sosirea în oraș veți fi întâmpinați și veți primi informarea necesară,detalii mai multe la tel
-
Promovat
ICSS Fire Systems este integrator de solutii de Securitate cu experienta in proiectarea, executia si mentenanta sistemelor cu rol de securitate la incendiu. Descrierea jobului: Instalarea conductelor(tevilor), filetare canelare tevi, necesare implementarii sistemelor de stingere incendiu; Instalarea canalelor de ventilatie, instalarea ventilatoarelor de extractie fum; Instalarea cablajelor sistemelor de securitate la incendiu respectiv (alimentare ventilatoare, voleti, sisteme de detectie incendiu), prin pozarea acestora in tub PVC sau jgheab metalic; Beneficii: Salariu:3.000-4.000 in functie de experienta si cunostinte tehnice; Bonusuri de performanta la finalizare de proiect; Mediu de lucru placut; Program lucru: Luni-Vineri, 9.00-18.00 Posturi disponibile: 5
-
Clinica dentara din Giurgiu .angajeaza medici dentisti. Program flexibil . Detalii la nr de tel 0723682544
-
Societate comerciala cu peste 10 ani vechime doreste sa angajeze pentru punctul de lucru din Bacau, o persoana pentru postul de inginer tehnico - comercial. Cerinte: - Absolvent studii tehnice, de dorit electrotehnica, energetica, instalatii, automatizari - Cu sau fara expeienta in domeniu - Permis categoria B - Limba engleza nivel mediu reprezinta un avantaj Oferim un pachet salarial competitiv și oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru stimulant. Veți avea șansa de a lucra alături de profesioniști talentați și de a contribui la proiecte tehnice complexe și inovatoare.
-
Esti o persoana harnica si iti place sa lucrezi cu mainile? Cautam un Ambalator Manual pentru a se alatura echipei noastre din departamentul de ambalare. Daca esti interesat de oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a contribui la procesul de ambalare al produselor noastre (plante in ghiveci si accesorii), atunci aceasta pozitie este pentru tine! Rolul tau: - Impachetarea produselor conform instructiunilor; - Etichetarea si pregatirea produselor pentru livrare; - Verificarea calitatii produselor ambalate; - Colaborarea cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient; - Respectarea normelor de siguranta si igiena in timpul procesului de ambalare. Cerinte: - Experienta anterioara in domeniul ambalarii sau in industria de productie reprezinta un avantaj; - Abilitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele limita; - Atentie la detalii si capacitatea de a urma instructiuni; - Capacitatea de a efectua sarcini repetitive cu precizie; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a invata noi abilitati; - Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv; - Perspectiva de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei; - Ambianta de lucru placuta si colegi prietenosi; Daca esti o persoana harnica, atenta la detalii si iti place sa lucrezi cu mainile, te invitam sa aplici pentru pozitia de Ambalator Manual. Trimite-ne CV-ul tau si o scurta descriere a experientei tale relevante. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa te alaturi echipei noastre!
-
Agenție de muncă temporară PRV COSAL INVEST SRL angajeaza șoferi profesionisti cat.C și E pentru colaboratorii noștri din Padova, Bologna, Modena, Piacenza, Bergamo, Milano, Torino. Salariul este 2800 - 3100 euro net. Se efectueaza curse intern Italia. Pentru mai multe detalii vă stam la dispoziție la nr de telefon afisat dupa orele 16: sau non stop la nr. .
-
Societate de constructii angajează pentru postul de secretară Poziția implică suportul echipei , activitate de birou. Cerințe: - Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei - Abilități de operare PC, MS Office, MS Excel, Internet - Seriozitate, confidențialitate, punctualitate; - Abilități organizatorice, atenție sporită la detalii; - Atitudine colaborativă și disponibilitate pentru suport; Responsabilități: - Suport administrativ si secretarial; - Gestionarea apelurilor telefonice; - Întâmpinarea clienților si asigurarea protocolului și a bunei desfășurări a întâlnirilor din punct de vedere organizatoric; - Comunicarea cu clienții, furnizorii, colaboratorii sau alte persoane și instituții de contact; - Recepționarea, înregistrarea si distribuirea corespondenței; - Suport privind documentele electronice - formatare, organizare fișiere - și fizice -copiere, scanare, îndosariere, arhivare; - Administrarea agendei de întâlniri, apeluri, termene, livrări, recepții; Beneficii: - Salariu atractiv; - Condiții de lucru excelente, spații primitoare si facilități pentru pauzele de lucru; - Mediu profesional; - Oportunități de dezvoltare personală . Notă pentru candidați: - Perioada de probă este de 1-3 luni cu începere de la data semnării contractului; - Candidatul selectat se obligă să respecte confidențialitatea tuturor documentelor, informațiilor și datelor de orice tip și în orice formă. - CV-urile vor conține fotografia candidatului; - Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate; - Doar candidații selectați vor fi contactați; - Persoanele selectate vor fi contactate în scris sau telefonic pentru interviu;
-
Candidatul Ideal - Absolvent al Facultății d Construcții; - Cunoștințe d utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (nivel citire) - Persoană meticuloasă, atentă la detalii; - Aptitudini d conducere și coordonare a activităților complexe, cu accent pe calitate, încadrarea în termene și buget; - Cunoașterea legislației în vigoare în domeniu; - Posesor permis d conducere categoria B; - Bune abilitați d comunicare (scris și verbal); - Abilitatea d a dezvolta relații bune cu clienții și reprezentanții clienților; - Punctualitate, eficiență și asumarea responsabilității; Descrierea jobului - Planific r , organizar și monitoriz r întregii ctivități l nivelul punctului de lucru, răspunzand de r zult te, de calitat c stor și d înc dr rea în t rm n le d xecuție st bilite; - Supravegherea și coordonarea angajaților și subcontractorilor; - Coordonarea asigurării Șantierului cu utilajele si uneltele necesare, răspunzând de exploatarea și întreținerea lor; - Pregătirea informațiilor necesare întocmirii situațiilor de lucrări lunare - Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; - Monitorizeaza executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; - Intocmeste si sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic; - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica si comunica orice neconformitate sau problema sesizata - Urmareste ca aprovizionarea cu materialele comandate sa se faca la timp si verifica existenta documentelor de calitate; - Isi insuseste si urmareste aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru. - Intocmeste liste cu necesarul de materiale pe baza planurilor si a altor documente din proiect
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Angajăm lucratori comerciali pentru magazinul Adriatica din Bd.Alexandru cel Bun,nr.4-Bacau. Salariu atractiv,intre 2700-4700 lei net in prima luna,intr-un mediu de lucru placut,cu doua zile libere pe saptamana. In fiecare luna,timp de 6 luni,salariul net va creste cu cate 100 lei pana la 3200 lei,astfel incat dupa 6 luni vechime salariul net lunar va fi intre 3200-5200 lei pentru 168 de ore lucrate. Va asteptam cu un C.V.la sediu,in zilele lucratoare,intre orele 10.00-16.00. (Experienta nu este obligatorie).
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare