Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-01-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere post: Medic veterinar sau tehnician veterinar pe farmacie veterinară Compania noastră caută un Medic veterinar sau Tehnician veterinar pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre din farmacie. Dacă iubești animalele și ești dornic să oferi îngrijire de calitate, acest post ar putea fi potrivit pentru tine. Responsabilități: Consilierea clienților cu privire la sănătatea și bunăstarea animalelor de companie și de rentă. Vânzarea de medicamente, hrană și accesorii pentru animale de rentă sau animale de companie. Supervizarea stocului de medicamente si hrană, întocmirea de liste cu necesarul de produse și gestionarea lor. Educație continuă pentru a-ți îmbunătăți cunoștințele și abilitățile. Salariu motivant - în funcție de realizări (salariu de baza + tichete de masa + bonusuri vânzări) Cerințe: Persoană dinamică, sociabilă, cu atenție distributivă și foarte implicată. Diplomă de Medic veterinar sau Tehnician veterinar. Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Pasiune pentru animale și grija față de bunăstarea acestora. Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient sarcinile. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dedicat îngrijirii animalelor Posibilitatea de a avansa în carieră Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Programul este de la 9:00 - 17:00 de luni până vineri, iar sâmbăta de la 9:00 - 13:00. Dacă ești pasionat de medicina veterinară și vrei să aduci o contribuție valoroasă în domeniu, te invităm să aplici pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm pentru bunăstarea animalelor noastre.
-
Promovat
Angajam Fochist la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - calificare fochist - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - cunoștințe despre funcționarea echipamentelor de cazan - experiență anterioară în operarea cazanelor sau într-un rol similar RESPONSABILITATI: - alimentarea și aprinderea focului în cazane - responsabil de alimentarea cu combustibil a echipamentelor - monitorizarea și menținerea temperaturii și presiunii adecvate în cazane - curățarea și întreținerea regulată a cazanelor și a echipamentelor aferente - asigurarea funcționării eficiente și sigure a echipamentelor și sistemelor de cazan BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 366 964 <span><a class="showNumber" data-tel="0723">07 arata numarul</a></span> 626 048.
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Bucuresti - llfov. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Daca sunteti apt pentru munca, veniti si completati-ne echipa! Nu trebuie decat sa fiti seriosi, corecti, responsabili, cu spirit de echipa, sa va placa ordinea si curatenia. Daca aveti ceva experienta, este un plus la interviu! Trebuie sa locuiti in apropierea orasului Baile Govora (unde este restautantul), sa aveti mijloc de transport cu autobuzul sau masina personala (vi se deconteaza cheltuielile de transport), sa fiti dispus pentru munca in ture. Veti avea salarii atractive, (negociabile), tichete de masa, facilitati fiscale pentru consumul propriu in unitate si alte beneficii. Detalii pentru interviu, la telefon: , d-nul Busu Ovidiu.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Flota partenera Uber bolt autorizata ARR,ofera posibilitatea de angajare,cu perceperea unui comision de doar 6%. Plata se face săptămânal în fiecare zi de miercuri(cash sau card)- doar două costuri de achitat :- comision doar 6%. carte de muncă OBLIGATORIE ( 2 4 8 ore ... după caz, dacă mai aveți sau nu și alt job in baza adeverintei de salariat copie contract munca).Colaboram cu persoane full-time Part-time. (fără alte taxe ... contabilitate ... etc)- Oferim o gama variata de masini in regim de inchirierer pentru a desfășura această activitate de ridesharing! in cadrul flotei noastre. Ajutor din partea noastra la deschiderea contului. Suport 24 7 pentru a raspunde intrebarilor si a oferi ajutorul nostru in rezolvarea oricarei nelamuriri. Seres 3 DFSK 100% ,electric SWM G01f G01 Automat,benzina Seat Ibiza Manual,motorina Seat Ibiza Manual,benzina Renault Megane automat., motorina Opel Astra J Manual,motorina Plus alte modele in functie de disponibilitate. pentru mai multe detalii ne gasiti la;
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 1 Pipera. 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Rolcenter SRL din 2007 cu o dezvoltare si o crestere continua, nr.1 in Romania in domeniul anvelopelor pentru stivuitoare, cu depozite in Oradea si Bucuresti este importator si distribuitor de produse industriale: roti, role si anvelope pentru stivuitoare. Rolcenter este reprezentanta, unic importator direct si distribuitor autorizat de roti si role WICKE si anvelope pentru stivuitoare SOLIDEAL, doar produse de cea mai inalta calitate! Rolcenter ofera servicii de calitate superioara partenerilor in schimbarea anvelopelor pline pe stivuitoare la fata locului. Cautam un coleg cu experienta in vanzari produse tehnice-industriale cu permis categoria B, cu bune abilitati de comunicare si negociere in zona SIGHISOARA, cu deplasari la companii industriale si logistice in judetul Mures si judetele limitrofe Bistrita, Cluj, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, deplasarile sunt de o singura zi , nu se sta peste noapte in delegatie. Se cere: - permisc conducere cat. B, cu experinta in Romania - experienta in vanzari produse industriale - bune abilitati de comunicare si negociere Sarcinile de lucru fiind : - identificare potentiali clienti in aceste judete - identificarea si contactarea persoanei responsabile de intretinerea utilajelor sau-si al persoanelor care se ocupa cu achizitionarea produselor comercializate de Rolcenter - prezentarea produselor comercializate si a serviciilor oferite de Rolcenter - informarea (educarea) potentialilor clienti privind avantajele utilizarii produselor si al serviciilor de calitate premium (explicare notiunii de cost ore de functionare) - obtinerea de informatii privind potentialul companiei vizitate numar utilaje, - obtinerea de informatii privind concurenta in piata ce produse folosesc cu cine lucreaza comapania vizitata Se ofera: - conditii de lucru corespunzatoare - masina si telefon de serviciu - pachet salarizare performant (experienta in domeniu rezultatele valoreaza mult la retributie) - diurna pentru zilele lucrate mai multe informatii pe www.rolcenter.ro Rog CV-uri doar pe e-mail ! Publ
-
Flota partenera Uber bolt autorizata ARR,ofera posibilitatea de angajare,cu perceperea unui comision de doar 6%. Plata se face săptămânal în fiecare zi de miercuri(cash sau card)- doar două costuri de achitat :- comision doar 6%. carte de muncă OBLIGATORIE ( 2 4 8 ore ... după caz, dacă mai aveți sau nu și alt job in baza adeverintei de salariat copie contract munca).Colaboram cu persoane full-time Part-time. (fără alte taxe ... contabilitate ... etc)- Oferim o gama variata de masini in regim de inchirierer pentru a desfășura această activitate de ridesharing! in cadrul flotei noastre. Ajutor din partea noastra la deschiderea contului. Suport 24 7 pentru a raspunde intrebarilor si a oferi ajutorul nostru in rezolvarea oricarei nelamuriri. Seres 3 DFSK 100% ,electric SWM G01f G01 Automat,benzina Seat Ibiza Manual,motorina Seat Ibiza Manual,benzina Renault Megane automat., motorina Opel Astra J Manual,motorina Plus alte modele in functie de disponibilitate. pentru mai multe detalii ne gasiti la;
-
Bragadiru . Inginer pentru activitatea de organizarea productiei de mobilier de exterior , urmarirea productiei si intocmirea de oferte tehnico-economice. Constituie avantaj cunoasterea de programe de prezentare vizuala.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, str. Avram Iancu, nr. 62 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Cautam agenti de vanzari pentru executie instalatii gaze si termice! Suntem autorizati: - ANRE - proiectare si executie, verificari si revizii tehnice periodice instalatii gaze naturale - ANRE - verificari instalatii electrice (PRAM) - ISCIR - instalare, montare, reparare, intretinere, verificari tehnice periodice (VTP ISCIR) centrale si cazane < 9000 kw, arzatoare, automatizari, instalatii de ardere - ISCIR - verificare, reparare si reglare supape de siguranta Lucram cu persoane fizice, Asociatii de Proprietari, firme, institutii de stat. Descrierea jobului: - prospectare piata Bucuresti si Ilfov (apeluri/ vizite/ oferte) - incheiere contracte, facturare si urmarire incasari clienti portofoliu - programarea si gestiunea lucrarilor in executie Candidatul ideal: - cunostinte tehnice/ experienta in domeniul instalatiilor de gaze si termice - seriozitate si implicare, bune abilitati de comunicare - cunostinte minime de operare PC – Microsoft Office - permis categorie B - cunostinte AUTOCAD in proiectare instalatii de utilizare gaze naturale – constituie avantaj - autorizatii ANRE / ISCIR sau alte autorizatii - constituie avantaj Oferim: - salariu de baza + comision din vanzari - masina + laptop + telefon servici - mediu de lucru placut - carte de munca
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Reprezentant comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.
-
ANGAJAM O PERSOANA CU VARSTA INTRE 25-45 ANI SA SERVEASCA INTR-O CANTINA IN ZONA GIULESTI. PROGRAM DOUA ZILE LUCRATOARE, DOUA ZILE LIBER SALARIU ARRACTIV, 3000LEI, RESPECTIV 1500LEI LA DOUA SAPTAMANI. SE POATE INCEPE LUCRU PE LOC, DACA CORESPUNZI CERINTELOR
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Salary: 214,113 - 257,193 p/a Job Description Our client is looking for a Consultant Psychiatrist specialised in general adult psychiatry. They are open to doctors looking to relocate to Ireland to work as a Consultant (who have their specialisation from another country). Requirements: Be registered (or be eligible to register) in the IMC (Irish Medical Council) under the specialist registration in General Adult. Have experience in General Adult Psychiatry. Driving license (this post will require driving to different locations). To Apply: Please send your CV mentioning reference M-34 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Suntem in cautarea unui Contabil Senior, pentru o firma de contabilitate. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea contabilității generale și a declaratiilor financiare. Cerinte: Experienta in realizarea activitatilor de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor, pregatirea declaratiilor fiscale Cunostinte bune de operare PC si pachetul MS OFFICE (Word si Excel) Abilitati de comunicare si relationare Atentie la detalii si capacitate de organizare si respectare a termenelor limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii Integritate, flexibilitate in gandire Capacitatea de a pastra confidentialitatea Disponibilitate pentru a studia legislatia fiscala Responsabilitati: Inregistreaza documentele contabile (activ fixe, extrase de cont, facturi, registru si altele); Realizeaza activitati de sfarsit de luna, calcularea taxelor si impozitelor pentru clienti, pregatirea analizarea declaratiilor fiscale (D100 D300 D390 D394 D101); Comunica in stil proactiv cu clientii; Administreaza situatii declaratii financiare si fiscale si rapoarte; Este interesat a de pregatirea si dezvoltarea profesionala; Colaboreaza si participa la activitatile echipei. Beneficii: Instruire si consiliere permanenta in domeniul contabil, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor Suport in construirea unui plan de cariera si oportunitati de dezvoltare profesionala
-
Căutăm persoane pasionate de cafea și servicii de calitate pentru a se alătura echipei noastre dintr-un mediu dinamic și plin de energie. Cerințe: - Experiență în domeniul barista sau în industria ospitalității este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. - Disponibilitatea de a lucra în ture și în weekend-uri. Oferim: - Salariu motivant și oportunități de creștere în cadrul companiei. - Tips generos. - Training și dezvoltare profesională continuă. - Un mediu de lucru plin de energie și colegi prietenoși. Dacă ești o persoană entuziastă, dedicată și îți place să faci parte dintr-o echipă dinamică, trimite-ne CV-ul tău la numărul de Whatsapp din anunț sau vino să ne vizitezi la locația noastră pentru o discuție în persoană. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să facem echipă împreună pentru a oferi cele mai bune experiențe clienților noștri!
-
We are searching for Indians who are in Romania, have a valid TRC and don't have a job or a free of contract and can obtain NOC from current employer. Candidates must have minimum 2 years of experience in Indian cuisine and speak medium English. Offer: - Salary 3500 ron net (700 euro) for cook, - Salary 2500 ron net (500 euro) for help cook - 6 working days week - Free accommodation - Food provided If you are interested,please send CV here, by message.
-
Compania noastra SC TRUSTUL DE CONSTRUCTII ZALMOXA SRL, este in cautare de colegi! Avem nevoie de electricieni dar si persoane necalificate, pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Daca sunteti pasionat de tehnologia verde si doriti sa contribuiti la dezvoltarea si implementarea solutiilor energetice durabile, aceasta ar putea fi o oportunitate extraordinara pentru dumneavoastra. Responsabilitati: 1.Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor fotovoltaice, inclusiv panouri solare, convertoare, baterii de stocare si alte echipamente asociate. 2.Evaluarea si diagnosticarea eficienta a problemelor tehnice legate de sistemele fotovoltaice. 3.Implementarea standardelor de siguranta si reglementarilor specifice pentru instalari fotovoltaice. 4.Colaborarea stransa cu echipa de proiectare si inginerie pentru a asigura implementarea corecta a proiectelor fotovoltaice. 5.Efectuarea inspectiilor periodice si intretinerea preventiva a sistemelor fotovoltaice existente. 6.Raspunderea la cererile clientilor si oferirea de asistenta tehnica si consultanta. Cerinte: 1.Experienta anterioara demonstrata in domeniul sistemelor fotovoltaice. 2.Cunostinte solide despre principiile si tehnologiile sistemelor fotovoltaice. 3.Capacitatea de a citi si interpreta schemele tehnice, diagramele si manualele echipamentelor. 4.Certificari relevante in domeniul electric si sau energiei regenerabile sunt apreciate. 5.Abilitati excelente de comunicare si lucru in echipa. 6.Atitudine proactiva si orientata catre rezolvarea problemelor. 7.Capacitatea de a lucra in conditii variate de mediu si disponibilitatea de a calatori la locatiile proiectelor. Beneficii: 1.Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu in plina expansiune, cu impact pozitiv asupra mediului. 2.Pachet competitiv de remuneratie si beneficii, inclusiv asigurare medicala si alte facilitati. 3.O cultura organizationala orientata catre inovatie, dezvoltare profesionala si echilibru intre viata personala si profesionala. 4.Posibilitati de avansare in cadrul companiei, pe masura ce va perfectionati abilitatile si cunostintele. Daca sunteti interesat sa va alaturati echipei noastre, va rugam sa ne contactati la numarul o764.o49.235 sau o77o.723.9o3. Va multumim.