Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Doar munca in strainatate

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Electrician mentenanta

    Angajam electrician mentenanta la o fabrica de tevi din Pantelimon! Descrierea jobului: Efectuează lucrări de întreținere și reparații de natură electrică la echipamentele din dotarea fabricii Realizează constatari și remediază defecțiunile de natură electrică la echipamente Realizează puneri în funcțiune a echipamentelor, în conformitate cu tehnologia producătorului și documentația specifică de lucru Înlocuiește, montează diverse piese componente pe utilaje Oferta: Salariu : 5000 lei NET; Tichete de masa: 30 lei zi (aprox 600 lei); Program: Luni - Vineri, 07:00 - 15:30 Locatie: Pantelimon, Ilfov.

  • Optometrist

    Cerințe: Studii superioare finalizate, in cadrul Universitatii Politehnice. Experiență practică in domeniu 5 ani; Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Atitudine profesională și etică; Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor. Beneficii: - asiguram cazare pentru persoanele care sunt interesate de acest post; - bonusuri in functie de performanta; - salariu : 5000 lei + comision; - mediu de lucru placut cu posibilitatea de dezvoltare personala.

  • 2

    Sofer personal

    Cerinte: - carnent de conducere categoria B; - prezentabil; - tinuta obligatorie :camasa, pantaloni, sacou (se pot asigura de către firma, în cazul în care nu aveti); - fara cazier judiciar; - fara antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat); - studii medii; - experienta de cel putin 3 (trei) ani in conducerea de autovehicule; -corectitudine, flexibilitate, disponibilitate și sinceritate. Condiții: -masina de serviciu; -salariu 4000 lei; -program: L-V: 9:00-20:00; si doua sambete luna de la 9:00-15:00; -mediu de lucru plăcut; -alte beneficii salariale. Responsabilități: -se ocupa de bună funcționare a activității firmei, cât și de sarcinile date de către superior; -intretinerea autovehiculului; -livreaza documentele catre toate locatiile noastre; -livrează comenzile către locațiile noastre. Sunt rugate sa aplice un CV doar persoanele care se încadrează in cerinte de mai sus, iar noi va vom contacta.

  • Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • 1

    Personal curatenie menajera - Regim Hotelier Suceava

    Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.

  • 2

    Magazioner Primitor-Distribuitor

    Angajam Magazioneri Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. 2 dintre posturi necesita si autorizatie ISCIR manevrant stivuitor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site. Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si inventariere Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat

  • 5

    Munca in Olanda intr-un depozit cu imbracaminte a unui brand de prestigiu international

    Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.

  • 40

    Angajam ospatarita barmanita

    Salariul 4000 lei net ospatarita cu experienta minimum 2 ani , dispusa sa invete sa prepare produse in bar. Salariul 2800 lei net ospatarita fara experienta dispusa sa invete sa prepare produse in bar . Contract de munca perioada nedeterminata , posibilitate de bonusuri lunare , tips zilnic personal. Pentru detalii si interviu sunati la .

  • 109

    Angajam Receptionera

    Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .

  • 6

    Angajez curier

    Angajez șofer curier categoria B pe duba 3.5 T. Program fultime sau partime. Salariu între 3500-4500 Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în Chiajna sau inprejurimi Virsta minimă 20 ani-maximă 40

  • angajam personal pentru laborator clinic analize medicale

    ne marim echipa si angajam cu norma intreaga personal specializat cu sau fara experienta pentru laborator clinic analize medicale si anume medic specialist medicina laborator, biolog medical specialist si asistent medical laborator. Persoanele interesate sunt rugate sa depuna cv -urile pe site sau prin email

  • 38

    Angajăm Agent Imobiliar

    Angajăm Agent Imobiliar Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Dacă vrei să fii agent imobiliar și te-ai săturat să ți se spună că nu există o parte salarială fixă, atunci te așteptăm la FOXFORT Imobiliare, deoarece noi angajăm Agent Imobiliar. Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul; - Experiența in vânzări este esențială așa că dacă nu există experiență în vânzări te rog să nu ne pierdem timpul și să nu aplici. Ce obții alături de FOXFORT? - Parte salarială fixă + comisioane din vânări; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta. - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi. Așteptăm CV-ul pe adresa cariere @foxfort . ro cu menținea Angajăm Agent Imobiliar . Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 45

    Agent Imobiliar - FOXFORT Imobiliare

    Candidatul Ideal Suntem FOXFORT, cu o experiență în imobiliare de peste 10 ani și te vrem în echipa noastră. Ce vrem de la tine? Vrem să crești odată cu noi, să ne putem baza pe tine și să ne bucurăm împreună de fiecare reușită. Trebuie să știi de la început că este vorba despre multă ambiție, curaj, rapiditate, curiozitate și lista poate continua pentru că toate acestea definesc un consultant FOXFORT adevărat. Descrierea jobului Viitorul nostru coleg: - Va face parte dintr-o agenție cu personal foarte bine pregătit să facă față oricărei situații întâlnite; - Identifică nevoile clienților, oferă consultanță clienților noi și existenți în luarea celei mai bune decizii și îi asistă pe întreg procesul de tranzacționare; - Impune respect și își dorește să câștige mulți bani (mult peste media națională); - Setează și atinge obiective individuale si contribuie la atingerea obiectivelor echipei; - Are permis de conducere categoria B și mașină personală pentru că imobiliarele nu se fac nici cu bicicleta, nici cu trotineta electrică și nici pe jos sau cu taxiul. Ce obții alături de FOXFORT? - În funcție de cum ai interiorizat cele mai sus menționate, GARANTĂM că veniturile încep de la 6000 lei/lună (dacă doar respecți procedurile de lucru și nu faci nimic în plus) și crește direct proporțional cu implicarea și capacitatea ta de a te prezenta și a identifica nevoia clienților; - Oferim contextul să te dezvolți atât personal, cât și profesional, să crești și să performezi; - Îți punem la dispoziție training specializat documentat și suport permanent dedicat pe nevoia ta, în funcție de pragul la care te afli; - Comisioanele sunt motivante și se plătesc fără întârziere, nu doar se promit; - Îți punem la dispoziție infrastructură de lucru superperformantă și optimizată pentru ca tu să lucrezi în cele mai bune condiții, să câștigi timp valoros și să-și construiești cea mai tare experiență a vieții tale. Te așteptăm la FOXFORT, dar nu oricum, ci cu dorința să evoluezi constant. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere @ foxfort . ro cu mențiunea ''Agent Imobiliar''. Descrierea companiei Noi, cei de la FOXFORT Imobiliare, construim o experiență in care tu, timpul tău, casa ta și starea ta de bine sunt responsabilitatea noastră. Perspectivele și serviciile pe care le oferim contribuie la construirea încrederii pe piața de intermediere și reprezentare imobiliară. Lucrăm continuu pentru a îmbunătăți calitatea tuturor serviciilor noastre, investind în oamenii noștri și în inovație. Având o echipă extinsă formată din oameni de suport, oameni de vânzări specializați și colaboratori externi, suntem mândri că putem oferi o experiență superioară și sperăm să fim prima ta alegere. Pentru a putea descoperi și mai multe despre noi și activitatea noastră, îți recomandăm să parcurgi și celelalte secțiuni ale site-ului nostru.

  • 45

    Sofer transport local, tur-retur sau comunitate - Timisoara - Germania

    Angajam sofer, categoria B, curse externe tur - retur sau comunitate, Sprinter 3.5 tone, Timisoara-Germania, experienta minim 3 luni, sau sofer pe intern, curse locale Timisoara. Transport marfa. Sediu: LUXUS TRANS (Google maps) - Bucovat (Remetea Mare), judet Timis, nr 381 A.

  • Casier pentru Pizza Shop Timpuri Noi

    Hey, viitor coleg! Ești în căutarea unui job fresh, fun și friendly? Vino să te alături echipei noastre pentru noua locație Pizza Shop Timpuri Noi! Pizza Shop & Espresso Bar e genul de loc care se adresează persoanelor cool ca tine. Calitatea, servirea rapidă și o ambianță chill sunt pe lista noastră. Responsabilități: Gestionarea plăților și a casetei de bani Preluarea comenzilor din locație și online ( restaurant și delivery ) Prepararea cafelei yummy, fără să fii barista expert Colaborarea tight cu echipa de bucătărie pentru pregătirea comenzilor Relaționare easy cu clienții și livratorii Menținerea curățeniei în locație (sparkling clean) Spirit de echipă, jovialitate și vibe pozitiv Cerințe: Studii medii finalizate, de preferat student la facultate Limba engleză la nivel conversațional (for real) Abilități de comunicare și interacțiune on point Dorință de a învăța și de a fi parte dintr-o echipă super cool

  • 3

    Mecanic intretinere

    Cerinte: Studii medii tehnice de specialitate - studiile superioare in domeniul tehnic reprezintă un avantaj. Experienta necesară: minim 2 ani de zile; Cunostinte tehnice: mecanica, hidraulica, pneumatica, electricitate; Indemanare, precizie, rezistenta la stres, capacitate de lucru in echipa, responsabilitate; Disponibilitate pentru 3 schimburi. Responsabilitati: Colaborează cu membrii echipei pentru îndeplinirea sarcinilor, creeaza şi menţine relaţii profesionale; Identifica si rezolva probleme complexe evaluand rezultatele obţinute; Citeşte desene de execuţie si interpretează planuri de operaţii; Efectuează operaţii pregătitoare in vederea reviziilor; Coordonează lucrări de montaj pentru organe de maşini şi mecanisme si execută lucrări de reglare şi întreţinere ale transmisiilor mecanice; Utilizează tehnici de măsurare pentru determinarea monitorizarea mărimilor fizice specifice proceselor industriale; Stabileşte procesul tehnologic de asamblare, realizează produse specifice prin asamblări nedemontabile si efectuează lucrări de asamblare demontabilă Oferim: Pachet salarial format din salariu fix + multiple beneficii extrasalariale ( bonus pentru performanta, prima de Craciun, prima de Pasti, spor de vechime, prima de recomandare); Ore suplimentare dublu plătite; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Transport gratuit; Transparenta si claritate in ceea ce priveste posibilitatea de promovare; Un loc de munca sigur si posibilitatea de a creste si promova.

Salvează căutarea