Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil imediat Disponibil din: 2020-06-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa Macromex caută Recepționist Marfă pentru depozitul de produse congelate Edenia Distribution Center din Câmpia Turzii. Ce trebuie să faci? - Asiguri gestionarea corespunzătoare și controlul fluxului de mărfuri intrate și ieșite din depozit; - Gestionezi mișcarea fizică a mărfurilor, verifici cantitativ și calitativ comenzile de marfă la predarea către distribuitori interni, clienți sau transferuri între depozite; - Operezi recepțiile în sistemul informatic și faci periodic verificări scriptice și fizice ale stocurilor de marfă, întocmind rapoarte specifice. Ce trebuie să ai? - Studii medii; - Cunoștințe PC, pachetul Office, lucrul cu aplicații ERP-reprezintă un avantaj; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi și program prelungit; - Capacitate de lucru în echipă; - Rezistență la temperaturi scăzute ( +5 si -24 de grade C). Accesul în depozit se face cu echipament termoizolant, rezistent până la -49 grade C. Ce oferim pe lângă salariu fix: - Tehnologie modernă, după ultimele standarde în domeniu; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Instruire asigurată; - Bonus neplafonat, acordat în funcție de indicatori specifici postului; - Tichete de masă de 30 RON/zi, în medie 630 RON/lună; - Spor de frig 20% din salariul brut; - Spor ore de noapte 25%. - Spor ore suplimentare 75%; - Spor de weekend 75%; - Pachete cu produse și tichete cadou de 300 RON cu ocazia Sărbătorilor de Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie; - Decont transport sau transport asigurat; - Bookster; Așteptăm cu mare interes aplicația ta! Alege să faci parte din echipa noastră unde lucrăm în siguranță și livrăm doar performanță! MACROMEX Oameni mari, Ambiții mari, Branduri mari!
-
Promovat
Căutăm 2 colegi noi, responsabili și dornici de a crește profesional într-un mediu dinamic și plăcut. Oferim un loc de muncă unde poți să înveți mereu și să te dezvolți. Ce oferim: - Salariu între 1000 EURO și 1400 EURO NET. - Program de lucru: 10:00 - 22:00. - Mediu excelent pentru creșterea profesională. Cerințe: - Minim 2 ani de experiență pentru bucătar. - Bune abilități de organizare. - Respectarea regulilor de curățenie și igienă. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creștem împreună!
-
Promovat
Ești un maestru al cocktailurilor și al cafelelor delicioase? Te invităm să te alături echipei noastre, unde fiecare zi este o ocazie de a crea momente memorabile pentru clienții noștri! Căutăm pe cineva care: Are experiență în bartending și prepararea cafelei Este comunicativ și sociabil, cu abilități excelente de relaționare Are o atitudine creativă și o atenție deosebită la detalii Este disponibil pentru lucru în ture flexibile Îți oferim: Un salariu competitiv și procent din vânzări Un mediu de lucru prietenos și motivant Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri de specialitate Posibilitatea de a lucra într-un local de prestigiu, cunoscut pentru atmosfera sa unică Responsabilitățile tale vor include: Pregătirea și servirea băuturilor alcoolice și non-alcoolice, inclusiv a cafelelor Crearea de cocktailuri inovatoare și respectarea rețetelor clasice Asigurarea unei atmosfere calde și primitoare pentru clienți Gestionarea stocurilor și a echipamentelor de bar și cafea Respectarea normelor de igienă și siguranță Dacă ești o persoană dinamică, pasionată de mixologie și cafea, trimite-ne CV-ul tău pe Whatsapp la nr de telefon din anunț. Abia așteptăm să te cunoaștem și să îți oferim ocazia de a străluci alături de noi! Vino să faci parte din echipa noastră și să transformi fiecare băutură într-o poveste! Vendi Café Strada Apollonia Hirscher, Nr. 14, Brașov Te așteptăm cu drag!
-
Promovat
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12 24 - 12 48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC Alexiana Group - de 30 de ani producator si lider de piata in domeniul usilor de garaj si rulourilor exterioare, angajeaza 2 persoane, pentru montajul produselor proprii: - usi de garaj sectionale - rulouri exterioare Se asigura Un loc de munca stabil, intr-o firma cu traditie in domeniu, cu contract de munca pe perioada nedeterminata Se ofera: - masina de serviciu - complet echipata - carti de vizita - legitimatie de servici - set complet scule - echipament complet - 2 seturi (pantaloni, bluza salopeta, tricouri, pantaloni scurti, vesta, incaltaminte vara, incaltaminte iarna) - statie - telefon - tableta - pliante pentru clienti Pachet motivant Peste media pietei pentru aceasta pozitie si este constituit din parte fixa plus comision din contravaloarea fiecarui montaj realizat Total pachet lunar Poate depasi 7.000 lei net in functie de experienta si de numarul de montaje efectuate intr-o luna si porneste de la minim 3.500 lei net (in mana) Pachetul salarial nu este limitat la o suma maxima, iar in plus pe langa de salariul de baza, se plateste fiecare montaj efectuat. Se asigura training tehnic pentru specializare si pentru insusirea particularitatilor montajului de rulouri si usi de garaj. Conditii obligatorii: - experienta in montajul usilor de garaj sau rulourilor exterioare sau tamplariei - permis de conducere categoria B - cunostinte minime operare tableta sau Pc Candidatii trebuie sa ataseze CV cu datele de contact, in care sa se detalieze activitatea profesionala de pina acum (angajator, perioada, functia, etc) Cv-urile se pot incarca incadrul anuntului sau se pot trimite pe orice adresa de e-mail de pe site-ul firmei Alexiana Persoanele a caror CV-uri vor fi selectate, vor fi contactate telefonic pentru stabilirea unui interviu
-
Restaurant în apropiere de rondul de la Piata Alba Iulia, angajează ospatar, ajutor ospatar. Program de lucru 11:00 - 22:00 de Luni până Vineri, Sâmbătă și Duminică liber
-
DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Producator suplimente alimentare, extracte naturale ,angajam personal (absolventi studii medii sau superioare) în depozitul nostru de suplimente alimentare (produse naturiste) situat în Tăuții de Sus, Foretierului 65, Baia Sprie. Cerințe: * persoana serioasa, atenta, responsabila; Responsabilități: * participarea la operațiuni de recepție a mărfii; * colectarea marfurilor utilizand scannerul si pregatirea comenzilor pentru livrare; * manipularea și așezarea produselor în spațiile special destinate, în funcție de sortimente; * asigurarea depozitării mărfurilor în condiții de siguranță; * participarea la operațiuni de inventariere a mărfii; * menținerea și asigurarea curățeniei igienei în depozit. Program LUNI-VINERI , program 07h30min-16h30min . Sambata si Duminica nu se lucreaza. Vărugăm trimiteti CV . Mai multe informații la telefon.
-
Spectral Mobila angajeaza ECONOMISTA cu STUDII SUPERIOARE pentru departamentul de contabilitate de la sediul central din Barlad. CV-urile se trimit folosind aplicatia din site. Relatii la telefon. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 29 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Adjud, Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 36 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 36 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional, 100 zi calendaristica. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) 100 - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. - Chirie pentru repaus saptamanal cu toate utilitatile achitate de angajator.
-
Angajam operator deratizare dezinsectie , curatat cosuri de fum , etc Calificare la locul de munca. Se fac deplasari in tara. Salariul 3000 lei net. Aveti program luni vineri.
-
Lucrator depozit Esti in cautarea unei oportunitati de a lucra intr-un mediu dinamic si de a-ti dezvolta abilitatile in domeniul logisticii? Suntem in cautarea unui Lucrator depozit entuziast si dedicat pentru a se alatura echipei noastre. Depozitul se afla localizat in Popesti-Leordeni, mai exact in cadrul parcului logistic CTPark Sud. Ca Lucrator depozit, vei juca un rol vital pentru companie in asigurarea functionarii eficiente a depozitului si livrarea la timp a tuturor comenzilor catre clientii nostri. Dintre responsabilitati, in functie de pozitia pe care o vei ocupa, vor putea face parte: Culegerea produselor din depozit cu ajutorul scannerului (picking cu ajutatorul scannerelor) Pregatirea comenzilor pentru livrare, asigurandu-te ca produsele sunt ambalate corespunzator si etichetate corect (packing); Stocarea marfurilor in mod eficient si organizat, utilizand echipamentele si sistemele de depozitare adecvate; Asigurarea curateniei si ordinei in depozit, respectand normele de sanatate si securitate; Participarea la inventare periodice si asigurarea acuratetii stocurilor; Utilizarea echipamentelor de manipulare a marfurilor in mod sigur si eficient. Pentru a fi un candidat potrivit pentru acest rol, trebuie sa ai: Experienta anterioara in domeniul depozitarii sau logisticii este un avantaj; Rapiditate in executarea saricinilor zilnice si atentie la detalii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termenele limita; Flexibilitate si adaptabilitate la schimbari de sarcini si prioritati; Capacitatea de a utiliza echipamente de manipulare a marfurilor (palete, transpalete, stivuitoare) este un plus; Existenta unui atestat de stivuitorist reprezinta un avantaj si este recompensat ca atare. Depozitul este construit la cele mai inalte standarde, astfel ca temperaturile sunt mai mult decat agreeabile atat iarna cat si vara. NU avem produse grele. Majoritatea produselor sunt articole pentru bebelusi, copii, parinti. Oferim un pachet salarial competitiv si un mediu de lucru prietenos si dinamic. Vei avea sansa de a invata si de a-ti dezvolta abilitatile in domeniul logisticii, intr-o companie cu o reputatie solida pe piata. Conexiuni foarte bune pentru transport: Exista linie STB la 5 minute de intrarea in depozit, care leaga zona de Piata Sudului (linie metrou). Poti ajunge in circa 10-15 minute cu masina in localitati precum Berceni, Jilava si 1 Decembrie sau 15-20 minute pana la Bragadiru, Magurele si Adunatii Copaceni. Daca esti o persoana motivata, responsabila si dornica de a face parte dintr-o echipa de succes, te invitam sa aplici pentru pozitia de Lucrator depozit. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!
-
Firma de construcții, caută să angajez meserias în construcții pentru execuție rigole betonate carosabile. Salariu începând de la 4500 pe lună, salariul este negociabil în funcție de performanțe. ofer și cazare pentru ca unele lucrări sunt în deplasare
-
Angajam personal cu experienta pentru ingrijire batrana nedeplasabila. Atributii: supraveghere si ingrijire pacienta nedeplasabila, administrare medicatie,hranire, menaj de intretinere Locatie: Brasov Program de lucru: intern. Zile libere lunar stabilite de comun acord cu angajatorul. Beneficii: cazarea, hrana si transport sunt asigurate de angajator. Oferta salariala: 5000 - 6000 lei luna Posturi disponibile: 2 Recrutam persoane cu experienta anterioara si referinte, persoane serioase interesate de colaborare pe termen lung. Cum aplici: Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: www.profiles.ro inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Programari interviu telefonic de Luni pana Vineri intre orele 12:00-15:00. Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Atributii: supraveghere pacienta deplasabila, companie, administrare medicatie, insotire plimbari zilnic, menaj de intretinere, gatit. Locatie: Bucuresti, apartament in zona centrala, Piata Romana. Program de lucru: intern, 2 saptamani lucratoare luna Beneficii: Cazarea si hrana sunt asigurate de angajator. Sarbatorile de Craciun si Paste sunt zile libere. Oferta salariala: 2500 lei luna Posturi disponibile: 1 Recrutam persoane cu experienta anterioara si referinte, persoane serioase interesate de colaborare pe termen lung. Cum aplici: Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: www.profiles.ro inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Programari interviu telefonic de Luni pana Vineri intre orele 11:00-15:00. Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Suntem încântați să anunțăm că ne cautăm un nou membru dedicat pentru echipa noastră, în rolul de receptioner. Dacă doriți să vă alăturați unei echipe pasionate și să vă desfășurați cariera într-un mediu ospitalier de top, aceasta ar putea fi o oportunitate unică pentru dumneavoastră. La Best Western Central, ne străduim să oferim o experiență deosebită pentru fiecare oaspete și căutăm un receptioner care să contribuie la realizarea acestui obiectiv. Candidatul ideal va avea următoarele calități: - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; - Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau serviciilor de recepție (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie); - Abilitatea de a lucra în echipă și de a face față situațiilor tensionate; - Pasiune pentru a oferi servicii de calitate superioară; - Atitudine profesională și prietenoasă; - Abilități organizatorice și de gestionare a timpului. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și să vă cunoaștem în cadrul procesului de selecție. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
-
Angajam manager service auto În Cluj-Napoca. Contract pe perioada nedeterminata , 8 ore pe zi de luni pana vineri de la 9 la 18 cu o ora pauza de masa. Decont transport Cerințe : Disciplinat, punctual și corect Recepție facturi Ofertare clienți Se asigura Trainig si posibilitatea de promovare. Pachet salarial atractiv în funcție de performanță Detalii la nr de telefon
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU BUCATARIA RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Aplicarea cunostintelor toretice si practice aferente tehnicilor culinare; - Primirea comenzilor, executarea lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, - Buna gestionare a materiei prime, materialelor si echipamentelor folosite; - Disponibilitate si dorinta pentru formare si afirmare profesionala. CERINTE - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, cu spirit de echipa ; - Experienta minimum doi ani in bucatarie de restaurant cu serviciu a la carte sau bucatarii de volum (pentru bucatari); - Calificare de bucatar reprezinta un avantaj (studii medii, absolvent liceu, scoala profesionala de specialitate); - Cunostinte privind modul de folosire a utilajelor si ustensilelor din bucatarie si intretinerea acestora (pentru bucatari); - Cunostinte privind tehnologia culinara, norme si reguli de iegiena, reguli de pastrare a alimentelor (pentru bucatari); - Capacitatea de a respecta intocmai structura retetelor, timpilor de preparare si setarea preparatelor (pentru bucatari); - Pentru personal necalificat spalare vase NU SE SOLICITA EXPERIENTA ANTERIOARA ; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul din cadrul anuntului, in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si servirea oaspetilor intr-o maniera cat mai profesionista ; - Servirea bauturilor alcoolice non alcoolice, a preparatelor pe baza de cafea si a produselor culinare; - Rezolvarea cererilor clientilor potrivit standardelor si regulilor interne ale restaurantului; - Obligatia respectarii calitatii si gramajului produselor inainte de efectuarea serviciului; - Obligatia de a asigura clientilor servicii atente si complete: - Obligatia de a asigura curatenia spatiilor deservite, integritatea inventarului folosit si stocurile necesare; - Intocmirea notei de plata si a incasarilor potrivit instructajului si procedurilor legale prezentate; - Activitati specifice la casa de marcat (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Realizarea inventarului si gestiunea marfii (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); CERINTE - Experienta minim 3 ani in domeniul HORECA (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Tinuta generala intotdeauna ingrijita si igiena personala impecabila; - Disciplinat(a), motivate(a), stabil(a) emotional, stare buna de sanatate; - Atitudine pozitiva, de intelegere si sprijin reciproc in relatiile cu colegii; - Capacitatea de dialog corect in limba engleza reprezinta un avantaj (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Invatarea tuturor preparatelor din meniu (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca conform normelor in vigoare. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CURATENIE cu salariul integral consemnat in contractul de munca CERINTELE POSTULUI - Calificarea profesionala reprezinta un avantaj insa nu este o cerinta obligatorie; - Insușirea si respectarea regulilor si procedurilor de lucru; - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, spirit de echipa - Responsabilitate, seriozitate, implicare; DESCRIEREA JOB-ULUI - Program de lucru full-time; - Curatenia camerelor, holurilor, spatiilor comune si altor incaperi folosind echipamentul din dotare si solutiile de curatenie si igienizare prestabilite ; - Asigurarea si mentinerea curateniei pe intreaga suprafata de activitate alocata; - Prestarea serviciilor de curatenie zilnica sau ocazionala, in conformitate cu graficul stabilit de catre supraveghetor; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta, in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
Primum Imobiliare isi mareste echipa! Ce iti oferim? - un loc de munca stabil - mediu placut si confortabil de munca - sediu cu o locatie semicentrala - posibilitatea dezvoltarii unui program flexibil - venituri nelimitate, direct proportionale cu implicarea in munca Experienta in domeniu nu este un criteriu obligatoriu pentru noi. Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență - responsabilitate personală - fire optimista - aspect ingrijit Te invitam la un interviu pentru a ne cunoaste!
-
SC BLUE ACQUA MARINE SRL, IASI Angajeaza pe prioada nedeterminata : MUNCITOR IN SERVICII PT CURATENIE -MENTENANTA RESTAURANT, SPALATOR DE VASE SI OSPATAR CU EXPERIENTA SI PREPARATOR FAST-FOOD Pentru detalii sunati la - (manager ) Cosmin
-
Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl