Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-05-18 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza URGENT Operator Productie Locatie: Sebes, Jud.Alba BENEFICII: - Salariu atractiv; - Tichete de masă in valoare de 30 RON - Se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri; - Transport asigurat din Sibiu, Alba Iulia si Sebes. CERINTE: - Minim 10 clase; - Cunostinte experienta linii de productie, linii de montaj reprezinta un avantaj; - Orientare spre calitate; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat; - Capacitatea de invatare si adaptare. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Angajam fata pentru servire la autoservire/impinge tava in zona sectorului 5. Salariu + tips. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de tel. din anunt.
-
Promovat
Societatea OTHUA INDUSTRIAL SRL este o societate romaneasca, cu capital francez, infiintata in anul 2009. Sediul societatii este in apropierea uzinei Dacia, in Maracineni, jud. Arges. Activitatea principala a societatii este studiul, realizarea si punerea in functiune de instalatiilor industriale automatizate si robotizate, in cadrul liniilor de fabricatie auto precum si in diverse alte domenii. Suntem in cautarea unui a unui electrician si ing. automatist pentru a ne mari echipa. Cerinte ELECTRICIAN: -Citire si Interpretare schema electrica -Cunoasterea simbolurilor aparatelor electrice -Masurarea intensitatii curentului electric cu aparatul de masura -Disponibilitate la deplasare intern extern -Utilizare scule de mana -Permis conducere cat. B Cerinte ING. AUTOMATIST : -Cunostinte echipamente automate, Siemens(SCube) si sau Schneider -Cunostinte bune PC -Limbi straine Franceza si sau Engleza -Permis conducere cat. B -Disponibilitate la deplasare intern extern -Cu sau fara experienta in domeniul automotive sau in proiecte industriale -Persoana motivata Responsabilitati: -Proiectarea si programarea plc-urilor conform proiect -Elaborare scheme si studii de automatizare conform proiect Oferta: - Salariu motivant stabilit in urma interviului, prime de sarbatori, prime de performanta - Formare la locul de munca - Participare la proiecte inovatoare in industria automotive - Mediu de lucru tanar si motivant - Transport
-
Promovat
Cerinte: Ești un tâmplar constructor experimentat și cauți o provocare nouă? Alătură-te echipei Cossi Costruzioni Gruppo Webuild Locatie : Italia (Verona Vicenza) - Experienta in constructia de autostrazi cai ferate poduri; - Cunostinte de limba Italiana (avantaj) - Cunoasterea si utilizarea instrumentelor echipamentelor de santier; - Detinere de licenta pentru ascensoare telescopice; - Abilitatea de lucru in echipa. Responsabilitati Realizari: - Executarea lucrarilor din beton armat precum pereti, stalpi, punti de viaduct, ingrijirea fazelor de cofraj, turnarea de beton in cofraj; - Utilizarea materialelor pentru tamplarie civila este fundamentala (panouri din lemn, scanduri, legaturi cu sarma, legaturi cu fier pentru beton armat) si materiale pentru tamplarie de infrastructura (panouri DOKA din lemn fier, console, turnuri pentru suporturi tip DOKA). Alte informatii: - Un salariu competitiv și un pachet de beneficii atractiv; - Cazare asigurata cu cantina si camere individuale; - 3 mese pe zi gratuite; - Posibilitate de a munci ore suplimentare; - Bonus lunar în valoare de 500 EURO BRUT; - Oportunitatea de a lucra la un proiect de infrastructură majoră; - Posibilitatea de a te dezvolta profesional și de a-ți consolida abilitățile de conducere; - Un mediu de lucru dinamic și prietenos.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de contabilitate, cu sediul in sectorul 1, angajeaza full time, contabil cu experienta, pentru inregistrarea documentelor primare trimise de clientii din portofoliu in Saga (facturi, bonuri fiscale, extrase de cont etc.). Activitatea se va desfasura la sediul societatii. Experienta si cunoasterea programului de contabilitate reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot trimite CV pe adresa de mail
-
S.C. COOL BABACIU S.R.L,angajează personal (O DOAMNĂ SAU O DOMNIȘOARĂ) ,la rotiseria situată în municipiul Arad,județul Arad,str.Pf.Dr.Aurel Ardelean nr.143 ( fosta str.Padurii),paralel de Lidl de lângă PIAȚA OBOR ARAD. -PROGRAM DE 8 ORE ZI ,doar un schimb,de L-V de la 10:30-19:00 BENEFICII: Prânzul asigurat la locul de muncă. (40 ron zi) -Specializare la locul de muncă. -Cursuri plătite de societate Salarizarea pentru prima luna de 3300 ron brut,după care crește procentual. FISA POSTULUI: -prepararea produselor pentru introducerea acestora în rotisor -curățenie la locul de muncă Tel:
-
Angajam Consilier de Vânzări cu sau fără experiență Responsabilități: Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor Darel Identificarea nevoilor clienților, propunerea celor mai bune soluții Consilierea clienților Cerințe: Utilizarea calculatorului Nivel studii - cel puțin nivel liceal Abilități de comunicare, relaționare, prezentare si negociere Lucru in echipă Orientare către client și rezultate Beneficii: - salariu motivant ; - bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Te așteptăm în echipa noastră! Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Brasov din Sos. Cristianului nr.1-3 langa fostul Tekzen. www.darel.ro Detalii și CV la nr. de telefon
-
Angajăm operator mașină aplicat cant ABS Responsabilități: Preluarea diagramei de aplicare a cantului ABS Verificarea calitativă a suprafeței prelucrate Manipularea pieselor prelucrate Participarea la inventare Cerințe: Punctualitate Păstrarea curățeniei la stația de lucru Experiența în domeniu este necesară Disponibilitate la efort și muncă fizică Beneficii: - salariu motivant ; bonuri de masă; - program : 8:00-17:00; Descrierea companiei Firma este în activitate din anul 1992 și se ocupă cu distribuirea PAL-ului melaminat, MDF, blaturilor de bucătărie si a accesoriilor pentru mobilier. Activitatea se va desfășura la sediul din Sos. Cristianului nr.1-3 langa fostul Tekzen , Brasov www.darel.ro Detalii și CV la nr. de telefon Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajaze lăcătuși, sudori și vopsitori construcții metalice
-
Angajam manipulant in fabrica. Se lucreaza un schimb. Necesita munca fizica. Asiguram transport pe rutele :Talmaciu, Talmacel, Sadu, Vestem, Mohu, Selimbar, Sibiu, Rasinari, Cristian Oferim salariu atractiv plus bonuri masa 630lei luna.
-
Promovat
Tucano Coffee - rețea internațională de coffee shop-uri, caută Personal curățenie pentru locațiile sale din București. Dacă ești o persoană responsabilă și în căutarea unui loc de muncă unde să te simți apreciat, află mai jos ce ne dorim de la tine și ce îți oferim :) Cerințe: - Responsabilitate; - Atenție la detalii. - Punctualitate. Responsabilități: - Asigură curățarea vaselor de resturi alimentare - manual si cu ajutorul mașinii de spălat vase; - Menține curățenia și dezinfectează toate încăperile din coffee - shop; - Prepară soluțiile dezinfectante, conform normelor stabilite. Beneficii: Salariu fix; Tips; Cafea, ceai & mediu plăcut. Locații: Tucano Coffee Dorobanți ( Sector 1) și Tucano Coffee Plaza Mall (Sector 6) Detalii la telefon:
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Angajam lucrator comercial(vanzator sau vanzatoare).Salariul,conditiile de munca bune,insotite de bonuri de masa.Posibilitate si de efectuare de ore suplimentare.
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de bona: 1.Bona cu experienta, recomadari pentru un bebe de 3 luni.Program 8-9 ore zi zona Calarasi sector 2 Salariu 4000-4500 lei 2.Bona educata , cu experienta in lucrul cu copiii pentu copil 2 ani , zona Metrou Jiului.Program 8-9 ore zi salariu 4000-5000 lei 3. Zona Floreasca -Bona menajera pentru o familie cu copil de 1 an ..Atributii:curatenie, calacat ( 2- 3 zile saptamana ) , implicare in activitati si ajutor la gatit pentru copil .Program 8 ore zi .Salariu 5000 lei 4.Bona in zona Otopeni pentru un copil de 2 ani .Familia mai are un copilas de 4 ani care merge la gradinita , insa cand sta acasa este nevoie sa fie si el supravegheat .Program 8-9 ore zi 5.Zona Stirbei -Voda , bona cu copil 1 an si 10 luni.Familia mai are un copil de 5 ani si atunci cand este in vacanta va fi nevoie sa fie supravegheata .Salariu 4000-4500 lei Pentru alte angajamete contactati Agentia Select Family
-
Agentia Select Family are disponibile urmatoarele locuri de munca de ingrijitoare : 1.Ingrijitoare pentru o persoana deplasabila cu ajutor, educata , fara probleme mintale .Programul intern 2 saptamani luna , Salariu 2500 lei ,zona Piata Victoriei Bucuresti 2.Ingrijire persoana varstnica , deplasabila cu ajutor ,fara alte probleme majore de sanatate .Program intern , 2 weekenduri libere luna Salariu 4000 lei 3 .Persoana varstnica are nevoie de o ingrijitoare care sa lucreze program de noapte .Zona Piata Victoriei , 6 libere luna .Salariu 4000 lei Pentru alte angajamente de ingrijitoare contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Compania noastra cauta un gestionar pentru sediul din Rm Valcea, responsabil si organizat. Responsabilitatile principale ale unui gestionar deseuri-ambalaje: - Gestionarul foloseste echipamente speciale,precum scanere de coduri de bare sau aplicatii software, pentru a identifica si scana codurile asociate cu produsele sau ambalajele returnate, - Verificarea autenticitatii si a starii produselor pentru a se asigura ca sunt in conditii adecvate pentru reutilizare,reciclare sau eliminare corespunzatoare, - Inregistreaza informatii importante asociate cu codurile scanate,cum ar fi data si ora returnarii,motivul returului si starea produselor sau a ambalajelor, - Pe baza informatiilor obtinute prin scanare,gestionarul poate dirija produsele sau ambalajele returnate catre reutilizare, reciclare sau eliminare, - Generarea rapoartelor si a analizelor , - Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul firmei, - Transportul si depozitarea: acestia trebuie sa asigure transportul eficient si sigur al deseurilor ambalaje catre facilitatile de procesare sa de reciclare ,precum si depozitarea temporara in locuri sigure si conform regulamentelor, - Trebuie sa coordoneze procesele de sortare,reciclare si valorificare a deseurilor , - Sa respecte reglementarile locale,nationale privind gestionarea deseurilor ,precum si standardele de mediu si de siguranta in munca, - Trebuie sa intocmeasca rapoarte privind cantitatile de deseuri colectate, sortate,reciclate - Intocmirea documentelor de evidenta a receptiilor cantitative calitative a materiei prime; - Intocmirea avizelor de insotire a marfii pentru livrarea produselor de magazie; Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea stocurilor, - Studii medii , -Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa, - Atentie la detalii ,adaptabilitate la schimbari, Oferta: - Posibilitatea de dezvoltare si avansare profesionala, - Salariu fix plus tichete de masa 40 lei zi, contract de munca perioada nedeterminata - Mediu de lucru profesionist. Program de lucru in doua schimburi , de luni vineri de la 7:00- 16:00 sau 14:00 -23:00 New Recycling este o companie matură, cu o experienţă vasta în domeniul transporturilor rutiere şi managementul deşeurilor nepericuloase
-
Promovat
Familie din Bucuresti doresc colaborarea cu o menajera interna , cu experienta , recomandari care sa se implice la curatenia unei case ,calcatul rufelor si implicare la gatit .In programul de zi mai exista o menajera angajata . Profil dorit: muncitoare , ordonata , ingrijita , sanatoasa , meticuloasa, responsabila. Facilitati :cazare , masa asigurate , 4 zile libere luna Salariu min 5000 lei Pentru alte detalii contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Căutăm o persoană responsabilă și dedicată pentru postul de Femeie de Serviciu pentru Birouri pentru a se alătura echipei noastre. Programul de lucru este de luni până vineri, cu o durată de 8 ore pe zi, și vizează menținerea curățeniei și igienei în birourile noastre. Adreda: Șoseaua Viilor nr. 38. Responsabilități principale: - Curățarea și întreținerea birourilor, sălilor de ședințe, holurilor, bucătăriei și băilor conform programului stabilit. - Igienizarea și sterilizarea suprafețelor și obiectelor utilizând produsele de curățenie adecvate. - Golirea coșurilor de gunoi și colectarea deșeurilor conform regulilor stabilite. - Asigurarea că sălile de baie și bucătăria sunt curate și igienizate în mod regulat. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități de comunicare și colaborare eficiente. - Capacitatea de a urma instrucțiuni. - Atitudine pozitivă și atenție la detalii. - Flexibilitate în adaptarea la cerințele postului. Beneficii: - Salariu atractiv și beneficii competitive. - Mediu de lucru profesionist și plăcut. - Dacă sunteți o persoană dedicată, organizată și dornică să contribuiți la menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat, vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Pentru informații suplimentare, contactați-ne!
-
Cautam un coleg a care sa ocupe postul de Analist resurse umane Cerinte: Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar contabil si legislatia muncii; Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj; O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare; Limba engleza nivel mediu avansat ( se lucreaza cu cetateni straini); Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj; Cunostiinte MS Office ; Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Responsabilitati : estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane; organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului; elaboreaza si gestioneaza fise de post; mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca; elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului; arhivarea documentelor; efectueaza cercetari disciplinare; intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului; organizeaza programe de pregatire a personalului; pregatirea dosarelor IGI pentru cetatenii straini; organizeaza recrutarea si selectia personalului; oferirea informatiilor privind problemele de personal; organizeaza sistemul de evaluare a performantelor resurselor umane; planifica necesarul de resurse umane pe specialitati planifica si dezvolta cariere; inregistreaza facturi si verifica pe E-Factura; verifica jurnalul de vanzari lunar; intocmirea registrului de casa,deconturi . Ce oferim: Salariu competitiv+ tichete de masa 40 lei zi; Bonus in functie de obiective; Prime de sarbatori; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut. Asteptam mesajele dumneavostra. Incercam sa va contactam in cel mai scurt timp posibil
-
Angajam sofer din NASAUD si comunele apropiate pentru distributie la scoli si gradinite CU 3 ANI EXP
ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834
-
ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834
-
ANGAJAM STRAINI CARE SANT IN ROMANIA,OFERIM CAZARE,1 MASA PE ZI,SALAR 2.400 LEI LUNA,ABONAMENT PENTRU TRANSPORT IN ORAS, -MUNCITORI IN SECTIA DE FABRICAT BISCUITI SI PATISERIE, -INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.
-
ANGAJĂM TEHNICIENI! Companie FM angajeaza electrician si instalator pentru intretinere reparatii instalatii spatii de birouri. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la nr de telefon: Job description instalator RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare ale clientului si efectueaza operatiile de termoviziune la echipamentele si instalatiile electrice Participa efectiv la lucrarile de intretinere si reparatii planificate precum si la cele accidentale comunicate prin Help Desk si sau de Managerul Tehnic. Raporteaza efectuarea lucrarilor aferente tichetelor relationate cu aria sa de responsabilitate, prezinta documentele necesare, acorda sprijin operatorilor Help Desk pentru solutionarea si inchiderea tichetelor Sa cunosca normele si normativele legale din specializarea sa. Respecta tehnologiile de executie si instructiunile de lucru pentru operatiile care ii revin Executa operatiile repartizate de Managereul Tehnic si respecta toate indicatiile si detaliile de realizare, astfel incat rezultatul operatiunii respective sa corespunda cu cerintele tehnice Selecteaza si foloseste corect aparatura pentru reparatia instalatiilor electrice Interpreteaza corect schemele electrice din documentatia electrica pusa la dispozitie Scoate pune sub tensiune echipamentele electrice cu respectarea normelor tehnice de securitatea muncii si P.S.I. Executa verificari asupra instalatiilor electrice vizual, auditiv sau cu ajutorul aparatelor de masura, prin proceduri adecvate Identifica echipamentele si componentele defecte in vederea remedierii Alege sculele, materialele si aparatele de masura conform operatiilor ce trebuie executate, le utilizeaza si intretine corespunzator Stabileste traseul instalatiei in functie de cerinte si disponibilitati Monteaza tuburile de protectie, conductorii, echipamentele, realizeaza conexiunile si izolatiile conform documentatiei tehnice Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie si a instructiunilor de lucru pentru operatiile care ii revin Alege traseele si solutiile optime pentru lucrarile executate astfel incat sa optimizeze consumurile de materiale Participa la descarcarea si depozitarea materialelor necesare executiei lucrarilor Raspunde de remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate Raspunde de exploatarea corecta si intretinerea instalatiilor, utilajelor si echipamentelor electrice Se prezinta la serviciu conform programului Respecta timpul de lucru si il foloseste integral si eficient Poarta echipamentul de lucru si protectie Aduce la cunostinta sefului direct toate neconformitatile constatate in desfasurarea activitatii Respecta ordinea si disciplina la locul de munca Participa la elaborarea de cerinte tehnice, solutii tehnice, propuneri de reparatii si investitii (insotite de antemasuratori, devize, fotografii, etc.) Participa la supervizarea si controlul serviciilor obtinute de la subcontractori Participa la actualizarea bazelor de date necesare bunei desfasurari a serviciilor: baze de date spatii, echipamente pentru cladiri, contracte, citiri contori, baza de date operationala, etc. Efectueaza Auditurile dn aria sa de activitate Tine evidenta cheltuielilor pentru sumele primite in vederea achizitionarii de materiale si scule. Intocmeste corect toate documentele financiare. Este responsabil de functionarea instalatiilor si echipamentelor aferente cladirilor (instalatii electrice, electroalimentare, etc.) conform legislatiei in vigoare Asigura expertiza tehnica in aria de responsabilitate Propune actiuni de optimizare a serviciilor Intocmeste situatiile solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate Participa la relocarile de mica amploare si la reconfigurarea instalatiilor electrice in cadrul amenajarilor interioare.