Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Str. Stadionului, nr. 15 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
CIVITAS, lider in piata serviciilor de securitate din Romania, angajeaza agenti de securitate pentru CAMERON PLOIESTI! Conditii: - Cunostinte PC (e-mail, word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) - Seriozitate Beneficii: - Salarizare peste medie - Sporuri de noapte, de sarbatori legale si de ore suplimentare; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. Atestatul de paza si cel de specialist pentru prevenire constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregatiit, având în comun ambi ia pentru performantă si pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere. Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CERINTELE POSTULUI - Disponibilitate pentru a invata si lucra in departamentul Microbiologie - Studii finalizate specialitate în domeniu (asistent medical de laborator sau biolog) - Foarte bune abilitati de comunicare - Autorizatie de libera practica medicala certificat de membru vizat la zi malpraxis - Orientare catre pacient - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte operare PC - Participarea la sistemul de management al controlului de calitate - Capacitate de coordonare şi rigurozitate - Capacitate de analiză şi sinteză Constituie avantaj: - experienta de lucru intr-un laborator acreditat CV-urile pot fi trimite pe adresa:
-
Angajam Coordonator Manager - dezinfectie, deratizare, dezinsectie , cu experienta minima de 3 -5 ani Cautam un bun Manager Coordonator care isi doreste sa organizeze, coordoneze si sa intemeieze o echipa operativa de agenti DDD Cerinte: - permis conducere categoria B, cunostinte word xls, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: pachet salarial atractiv, telefon, masina. Pentru detalii 0751169473 de luni pana vineri.
-
DESCRIEREA POSTULUI SE LUCREAZĂ DE LA BIROU! Agentul de vânzări asigură promovarea și vânzarea directă a mărfurilor și serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale a organizației. Cunoștinte foarte bune PC; Cunoașterea unei limbi străine de circulație, preferabil limba engleză (avansat) permis de conducere categoria B. Pachet atractiv (salariu atractiv). DESRIEREA SARCINILOR ATRIBUȚIILOR ACTIVITĂȚILOR POSTULUI Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Prospectează în permanență piața în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor serviciilor în zona în care acționează; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Urmărește preluarea comenzilor și face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amânări de plată pentru clienții fideli; Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii; Cere oferte de preț, analizează și propune soluții de achiziții; Întreține baza de date și dezvoltă sistemul de evidență al furnizorilor; Elaborează și lansează comenzi către furnizori; Urmărirea situației comenzilor lansate; Prospectează piața și realizează comparații de preț și produse între furnizorii din portofoliu și cei potențiali; Colaborează cu departamente interne (ofertare, contabilitate, tehnic etc.) pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate. DESCRIEREA RESPONSABILITATILOR POSTULUI Răspunde de corectitudinea informațiilor furnizate către șefii ierarhici și către departamentele din firma cu care colaborează; Acordă consultanță și feedback clienților în legătură cu produsele vândute; Răspunde de urmărirea încasării comenzilor; Răspunde de întocmirea corectă a documentelor comerciale; Răspunde de promovarea imaginii firmei în relațiile cu clienții; Răspunde de confidențialitatea datelor la care are acces; Respectă procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea în întocmirea și predarea rapoartelor etc.).
-
STELLENANGEBOT IN ÖSTERREICH - Koch Chef de Partie oder Sous Chef in einem 4-Sterne-Hotel Arbeitsort: A-5612 Hüttschlag Arbeitszeit: Vollzeit, Schichtarbeit (Zimmerstunde) Beginn: Sofort möglich oder nach vorheriger Absprache bis April, danach Sommersaison. Bezahlung: Koch Chef de Partie - 2200 EUR netto wöchentlich 6 Tage 8 Stunden täglich Sous Chef - 2500 EUR netto wöchentlich 6 Tage 8 Stunden täglich Unterkunft und Verpflegung kostenlos im Hotel verfügbar. Verpflegungssystem: Halbpension Kreative und schmackhafte Zubereitung von Speisen gemäß dem Menü Verwendung und Vorbereitung hochwertiger Zutaten Effiziente und saubere Durchführung der Küchenprozesse Koordinierte Zusammenarbeit mit dem Chef und dem Küchenpersonal Anforderungen: Ausbildung als Koch und oder relevante Erfahrung Kreativität und Leidenschaft in der Küche Gute Problemlösungs- und Organisationsfähigkeiten Flexibilität und Engagement für Teamarbeit
-
Candidatul ideal responsabil de crearea de conținut captivant pentru diverse platforme de social media optimizarea SEO analizarea rapoartelor susținerea campaniilor de email inițierea ideilor creative pentru promovarea produselor noastre. Responsabilități: Crearea și editarea conținutului vizual (foto și video) folosind instrumente precum Adobe InDesign, Lightroom, Canva etc. Optimizarea SEO pentru îmbunătățirea vizibilității online a companiei. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing digital. Administrarea și supervizarea campaniilor Google Ads și Facebook. Asigurarea funcționării optime a paginilor web ale companiei. Gestionarea postărilor pe Facebook, Instagram & Pinterest Realizarea posterelor și afișelor pentru produsele și campaniile noastre promotionale. Cerințe: Experiență anterioară în crearea și editarea de conținut pentru rețelele de socializare Abilități excelente de editare foto și video. Cunoștințe solide în SEO și analiza de date. Capacitatea de a iniția și implementa idei creative de promovare. Dorința de a contribui la dezvoltarea continuă a imaginii și identității companiei. Capacitatea de a coordona eficient cu alte departamente pentru alinierea strategiilor și obiectivelor. Studii finalizate în domeniul marketing afaceri sau experiență relevantă în domeniul marketingului sau comunicării. Beneficiile jobului: Loc de muncă stabil într-un mediu profesionist și dinamic. Oportunități de dezvoltare și promovare în cadrul companiei. Salariu motivant și plătit la timp, în concordanță cu performanța și contribuția dumneavoastră. Tichete de masă Program de lucru de la 8:00 - 16:30, pentru a vă permite să vă gestionați eficient timpul. Mediu de lucru plăcut și organizat, echipat cu toate instrumentele necesare pentru a vă ajuta să atingeți excelența în performanță. Aceste beneficii reflectă angajamentul nostru față de bunăstarea și satisfacția angajaților noștri. Ne dorim să vă oferim un mediu de lucru în care să vă simțiți valorizați și încurajați să vă dezvoltați profesional. Detalii despre aplicare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: Menționați în subiectul email-ului "Aplicare Specialist Marketing Digital". Termen limită pentru aplicare: 22 Martie 2024 Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Despre firmă: Suntem o firmă producătoare de lumânări decorative specializată pe evenimente fericite cu experiență de 14 ani în domeniu. Avem colaborări cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente la nivel national.
-
Poziție disponibilă: Lumânărar Descrierea jobului: Suntem în căutarea unui coleg care să ne ajute în producția de lumânări. Responsabilități: Turnarea lumânărilor reprezintă un proces îndelungat, de aceea căutăm un coleg care să fie atent la detalii și doritor să învețe arta turnatului de lumânări. Învățarea și respectarea standardelor de producție Colaborarea eficientă cu celelalte departamente ale companiei în vederea producției lumânărilor Recepționat și depozitat marfă de la furnizori (saci 25kg). Beneficiile jobului: Loc de muncă stabil într-un mediu profesionist și dinamic. Perioadă de instruire Oportunități de dezvoltare și promovare în cadrul companiei. Salariu motivant și plătit la timp, în concordanță cu performanța și contribuția dumneavoastră. Tichete de masă Program de lucru - 06:30 15:00 Mediu de lucru plăcut și organizat, echipat cu toate instrumentele necesare pentru a vă ajuta să atingeți excelența în performanță. Aceste beneficii reflectă angajamentul nostru față de bunăstarea și satisfacția angajaților noștri. Ne dorim să vă oferim un mediu de lucru în care să vă simțiți valorizați și încurajați să vă dezvoltați profesional. Detalii despre aplicare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de email: Menționați în subiectul email-ului "Lumânărar". Termen limită pentru aplicare: 22 Martie 2024 Doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați. Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră în a face parte din echipa noastră! Despre firmă: Suntem o firmă producătoare de lumânări decorative specializată pe evenimente fericite cu experiență de 14 ani în domeniu. Avem colaborări cu unii dintre cei mai mari organizatori de evenimente la nivel national.
-
Service autorizat, multimarcă, angajăm mecanic auto cu experiență în domeniu. Cerințele noastre sunt: -experiență în identificarea și diagnosticarea erorilor prin intermediul diagnozei computerizate -experiență în verificarea componentelor mecanice ale autoturismelor ( sistem direcție, suspensie, frânare etc) -experiență în recondiționarea motoarelor cu combustie internă -simț de răspundere în efectuarea lucrărilor! -seriozitate vis a vis de locul de muncă, colegi Ce oferim noi: -salariu fix cu posibilitate de avansare -program de lucru luni-vineri de la 8:00-17:00 (pauză masă între 12:00-13:00) -condiții bune de muncă și la locul de muncă -atmosferă plăcută între noi -respectul nostru! În vederea stabilirii unei discuții, așteptăm cv-urile dumneavoastră pe WhatsApp-ul numărului de telefon . Vă mulțumim!
-
Salutare 500 euro pe cursa, 4 curse pe luna ,plata saptamanala,sfarsit de saptamana acasa Angajăm Șofer Tir Curse tur-retur România -Italia -România Exporturile sunt din:Cluj,Zalau,Satu Mare,Bihor,Ungaria (uneori Timis),pentru nordul Italiei Export Cereale Importurile sunt din nordul Italiei pentru: Bihor,Satu Mare,Baia Mare Zalau,Cluj,Bistrita Import Generala Seriozitatea si comunicarea sta la baza dezvoltari noastre Viziunea noastra:"Tot ce voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le și voi la fel" Candidatul ideal: sa fie dispus sa-si isuseasca viziunea noastra Orice INFO la 0 7 4 5 2 5 2 1 5 5
-
Firma de transport distributie marfa angajeaza soferi cat. C pentru distributie marfa la magazine din Ploiesti_Prahova. Descrierea Job-ului: - Distributie: distribuirea marfurilor pe rastele din depozit catre magazine conform unei planificari si la temperatura controlata. Cerinte: -Permis cat. C -Atestat marfa , card tahografic, - seriozitate la program - atentie deosebita la manevrarea autocamioanelor in jurul magazinelor - atentie la documentele ce insotesc marfa numarul de rastele ce trebuiesc livrate catre magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa.
-
Companie de distributie marfa catre magazine din Ploiesti-Prahova, angajeaza manipulant ajutor pe autoutilitara Desctrierea Job-ului: -incarcare autoutilitara la depozit si descarcarea la magazine impreuna cu conducatorul auto. -preluarea rastelelor cu marfa din depozit -preluarea rastelelor retur din magazine Oferim: Salariu atractiv+bonuri de masa
-
Winebar angajează barman și pizzar, cu sau fără experiență. Program de lucru flexibil, salariu în funcție de experiență, bonusuri.
-
AUTO VLD PIESE SH SRL este in cautarea unui coleg nou cu experienta pe postul de mecanic auto pt demontat piese din dezmembrari. Cautam persoana care a activat in parcuri de dezmembrari si are experienta necesara in demontarea pieselor fara distrugerea acestora si a componentelor auto : motoare si anexe, cutii de viteze, piese mecanice si electrice din subansamble, elemente de caroserie, etc. Cerintele sunt cat se poate de simple: comunicare eficienta, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă, seriozitate, promptitudine. Persoana cu inițiativa, implicare si un bun organizator. - Permis de conducere categ. B Oferim: contract de muncă din prima zi, pe perioada nedeterminata salariul la timp program de lucru intr-un singur schimb loc de munca stabil intr-o companie in continua dezvoltare Asiguram tot necesarul de echipamente pt desfasurarea activitatii. - salariu negociabil în funcție de performanța si experienta fiecarui aplicant Auto Vld Piese Sh Srl activeaza in domeniul auto piese second hand din dezmembrari exclusiv marca Opel.
-
Fisa jobului Candidatul Ideal Esti pasionat de vânz ri iar comunicarea este calitatea ta? Atunci te vrem in echipa noastra! Care sunt asteptrile noastre? - o bună comunicare în echipa - experient de minim 1 an pe o pozitie similar (vânzări); - o bună coordonare organizare a sarcinilor zilnice; - cunoasterea unei limbi strine constituie un avantaj - Comunicarea directa in showroom (clientii sau potentiali), prin telefon, email. - Preluarea comenzilor si urmărirea lor Beneficile Land of Stone: - Salariu fix si comision super relevant din vânzări. Program: Luni - Vineri: 09.00 - 18.00
-
Restaurantul Prime caută un ospătar pasionat și energic pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea un simț extraordinar al ospitalității și va oferi o experiență de neuitat clienților noștri. Responsabilitățile cheie includ: Servirea clienților cu profesionalism și atenție la detalii Cunoașterea meniului și oferirea de recomandări personalizate Menținerea unui mediu curat și ordonat în zona de servire Gestionarea comenzilor și a plăților cu precizie și eficiență Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Dacă ești pasionat de arta ospitalității și ești dornic să faci parte dintr-o echipă dedicată, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău . Alătură-te echipei noastre și fi parte din povetea Prime Restaurant&Bar
-
Angajez casier cu experiența pentru un magazin Profi. Program in doua ture, doua Weekend-uri lucratoare pe luna. In funcție de experiența si de evoluția la locul de munca, oferim salariul fix, bonuri de masa si bonus lunar in funcție de performanța. Pentru detalii si interviu sunați la
-
Angajez bucatar cu experienta in restaurante si evenimente, ajutor bucatar, ospatar, posibil si cazare contra cost, program de lucru 48 48 liber, pentru mai multe informatii ne puteti contacta la nr de tel sau in Locatia noastra"Popasul lui Radu " str. Mihai viteazu nr 110, Dn6, Jud dolj, Bradesti, ( drumul Craiova- - Filiasi) ,rog doar persoanele cu expetienta , ofer salariu in functie de experienta
-
Societate de transport angajează șoferi profesioniști cu experiență pe basculante articulate. Salariu atractiv.
-
Companie din domeniul prelucrarii carnii,angajeaza pickeri magazineri cu experienta de minim 3 ani in industria alimentara. Program de lucru de luni pana vineri,orele suplimentare se platesc Se deconteaza transportul. Se ofera bonuri de masa in plus fata de salariu In functie de performanta se acorda bonusuri. Salariul se negociaza in urma interviului.
-
Angajam 3 absolventi studii superioare in informatica , calculatoare, sau studii tehnice cu cunostiinte in IT Accept Software comercializeaza calculatoare, Laptopuri, case de marcat, Camere de supraveghere, Sisteme de alarma etc Producem si comercializeazam programe de gestiune, contabilitate, salarii, vanzari cu casa de marcat in regim imprimanta fiscala, cu evidenta stocuri etc Producem Programe pentru restaurante, baruri , terase, cluburi utilizant POS. Se asigura Masina, Telefon si supliment financiar functie de activitate Puncte de lucru : VATRA DORNEI STR DORNELOR BL 2 PARTER FALTICENI BULEVARDUL 2 GRANICERI NR. BL 15 RADAUTI SEDIU CENTRAL CALEA BUCUVINEI NR. 8 BOTOSANI Str VICTORIEI NR 1 SUCEAVA MIHAI EMINESCU BL. 36
-
Producator de produse de patiserie angajeaza Asistent Manager -activitati de contabilitate/secretariat - participa la operatiuni de vanzari, marketing atunci cand este cazul - va avea si atributii de marketing: actualizarea bazei de date a clientilor, trimiterea de newslettere/oferte clientilor/promotii, actualizarea informatiilor de pe site-ul companiei/blog, realizarea pliantelor Cunostinte de contabilitate primara. Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare. Cunostinte bune PC-Word, Excel etc. Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu cu produse de patiserie. Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos. Salariu adaptat la competente. Accesul la diverse programe de pregatire. Locul de munca va fi in Petrachioaia / Dascalu IF CV la info%unitedbrands.ro