Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Moinești Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5800 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473
-
Promovat
Angajez personal feminin pentru cabinet de optica medicală in sect 6. Experiența in vânzări obligatorie. Program full time Detalii numai la tel. Puteti trimite cv numai pe whatsapp, la nr afișat în anunt.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Angajez îngrijitor clădiri (servicii de curățenie) part tine, in Deva. Persoana cu pensie de boala gradul 3 sau care mai este angajat cu part tine.
-
Reglor -companie de producție multinațională Cisnădie - Reglor cu experiență pe mașini Arburg, injecție mase plastice Cerințe: -experiență în mentenanță, -reglare și planificarea producției Se lucrează în 2 schimburi de luni -vineri . Oferta : Salariu :5000 net Tichete de masa 40 lei pe zi lucrată Prime de Paști,Crăciun și vacanță Tip : FullTime Locatie : Cisnădie, Sibiu CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Operatori CNC Montatori subansamble Tehnicieni electromecanici Sudori Operator depozit Tip : full time Locatie : Sibiu CV: CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Angajam lucrător depozit în Oradea. Persoana potrivită pentru noi are domiciliul în Oradea, are abilități organizatorice, capacitatea de a lucra în echipa și atent la detalii. Experiență anterioară în domeniul depozitarii și manipulare a mărfurilor poate fi un avantaj. Oferta noastră include salariu competitiv și un mediu de lucru stabil.
-
-
societate cu profil de proiectare angajeaza inginer silvic sau absolventi ai facultatii de silvicultura (licenta/master). angajatii beneficiaza gratuit de cazare, transport si echipament de protectie. de asemenea se pot angaja si studenti pe perioada vacantei de vara pentru stagii de practica platita. studentii beneficiaza gratuit de cazare si transport. persoanele interesate pot trimite cv-urile la:
-
Vrei să fii propriul tău șef ? Nimic mai simplu alăturăte flotei noastre cu masina personală sau cu mașina noastră ,programu ti-l faci tu singur ,fără costuri ascunse cu un comision de 10% în acesti bani fiind incluse toate taxele :contabilitatea , TVAintracomunitar si impozit pe venit .masina rămâne permanent la șofer ,,copia conforma si ecusoanele pentru soferi vin din partea firmei carte de munca ,,2,4 sau 8 ore in functie de preferinte vii cu un prieten ai un plus de 5% pe luna respectiva pentru mai multe detalii contactatine la numarul de whatsapp din anunt ,,,
-
Societate de distributie dispozitive cautam reprezentanta de vanzari si vanzatoare aparate medicale si auditive
-
-
Gradinita privata din zona Mega Mall, sector 2, angajeaza educatoare full-time. Pentru detalii si interviu ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon:
-
Angajam lacatus (confectii metalice), sudor (electric,CO2),electromecanic,program de 8 ore, salariu de la 2362 net + bonuri de masa, ore suplimentare platite separat. Detalii la telefon 0726348221
-
Macelarie cu sediul in Piata Mare (Halelor) angajeaza macelar cu experienta in domeniu. Se ofera : - Salariu motivant - Contract de munca permanent - Bonusuri de performanta - Bonusuri saptamanale - Bonusuri aniversare si zile de sarbatoare Se cere : - Experienta in domeniu este obligatorie - Seriozitate, dorinta de munca si motivatie Contact :
-
Devino Curier GLOVO Suntem o echipa tanara intr-o continua dezvoltare suntem in cautare de colegi prietenosi cu dorinta de munca pentru a evolua impreuna. Dorim sa ne marim echipele din orasele: -Iasi -Piatra Neamt -Botosani -Suceava -Bacau ACCEPTAM COLABORARE CU PFA SRL Esti potrivit pentru noi daca: -Ai o atitudine pozitiva -Telefon cu sistem de operare android IOS -vehicul propriu Bicicleta Scuter Masina Avem si posibilitatea inchirieri vehiculului. Responsabilitatile tale vor fi: Ridicarea si livrarea comenzilor prin intermediul aplicatiei Ce iti oferim? Program de lucru flexibil Suport 24 7 Castiguri atractive intre 2000 si 8000 de lei luna Bonusuri Plata saptamanala Posibilitatea de dezvoltare Daca cele de sus ti se potrivesc ne puteti contacta la numarul de telefon: Tu livrezi. De restul ne ocupam noi!
-
Macelarie cu sediul in Piata Mare (Halelor) angajeaza macelar cu experienta in domeniu. Se ofera : - Salariu motivant - Contract de munca permanent - Bonusuri de performanta - Bonusuri saptamanale - Bonusuri aniversare si zile de sarbatoare Se cere : - Experienta in domeniu este obligatorie - Seriozitate, dorinta de munca si motivatie
-
-
Partener Profi cauta personal respectuos , serios si dornic de munca pentru casa de marcat si raion bistro-bake off (preparare sandwich si coacere panificatie ). Pentru mai multe detalii ne gasiti in zona Baneasa la adresa Bd. Ion Ionescu de la Brad nr 81-85 , autobuz 112 , 205 , 261 statia Universitatea Biotera.
-
TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează revizor gestiune. CONDITII: Studii medii/superioare economice Experienta anterioara semnificativa in domeniu Cunostinte de contabilitate primara, cunostinte in programe de contabilitate reprezinta un avantaj Excelente capacitati de comunicare verbale si in scris Creativitate, capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism Cunostinte avansate pachet MS OFFICE (Excel in special) RESPONSABILITATI: Efectuarea inventarierii partiale si totale a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a procedurilor de inventariere adoptate de catre societate Urmarirea si verificarea corectitudinii intocmirii actelor contabile de la punctele de lucru vizitate Verificarea respectarii dispozitiilor legale si a procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta operativa a acestora Intocmirea documentelor premergatoare, necesare desfasurarii inventarierii BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com
-
TERMOCONSTRUCT, cu sediul în Reșița, Str.Aleea Gugu, Nr.1A, angajează Director Economic. In cadrul firmei Termoconstruct, directorul economic organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatilor financiar-contabile. CONDITII: Absolvent studii superioare economice; Cunoștințe în ceea ce privește legislația în vigoare în domeniul financiar-contabil; Cunoștințe avansate de operare calculator (excel, word, programe de contabilitate); Persoană dinamică, organizată, atentă la detalii, capacitate de analiză și sinteză; Capacitate de lucru în echipă și relaționare. Capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului Experienta minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activitatii financiar-contabile; RESPONSABILITĂȚI: Operarea și analiza încasărilor și plăților prin bancă sau casă, urmărirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru. Operarea și analiza documentelor de intrare-ieșire în/din societate; Realizare centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului; Întocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare; Urmărirea și operarea documentelor de încasări și plăți prin bancă; Operarea documentelor de intrare-ieșire în gestiuni și urmărirea custodiilor; Înregistrarea în evidența contabilă a facturilor de la furnizori și clienți; Urmărirea documentelor cu regim special; Asigurarea desfășurării ritmice a operațiunilor de decontare cu furnizorii și beneficiarii; BENEFICII OFERITE: Se oferă pachet salarial motivant și posibilitate de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru tânăr și plăcut. Aceste aspecte se vor discuta și în cadrul interviului. CONTACT: CV-ul/cererea de angajare se pot transmite la următoarea adresă de email: recrutare @ termoconstruct.com
-
Promovat
Angajam persoana curatenie in Bucuresti,Cladirea Miro Office- Soseaua Bucuresti-Ploiesti, locatie fixa(spatii de birouri), la program de 8 ore, in intervalul 9-17,30 cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Oferim salariu net 2700 lei . Seriozitate, corectitudine si respect. Cautam personal serios, harnic, cu abilitati de comunicare si intelegere. Munca se face intr-o locatie fixa, stabila.