Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-10 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Agent vanzari consumabile hoteliere

    Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.

  • Barman (cluj)

    Recrutăm BARMAN pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil.

  • Oportunitate de angajare - Ospatar a la carte

    Descrierea postului Ai o pasiune pentru ospitalitate și pentru tot ce înseamnă Food Beverage? Ai o capacitate instinctivă de a anticipa nevoile oaspeților? Îți place să fii omul potrivit la locul potrivit? Te entuziasmează ideea de a fi gazdă și de a oferi experiențe memorabile? Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze? Cerințele postului Experiență relevantă într-un restaurant cu reputație bună; Buna cunoaștere a limbii engleze și orice altă limbă constituie un avantaj; Profesionalism excepțional; Bune abilități de coordonare și comunicare; Eficiență și imaginație; Personalitate plăcută; Atenție la detalii; Abilitatea de a menține o atitudine pozitivă și profesională atunci când gestionează toate situațiile; Abilitatea de a lucra într-un program flexibil, inclusiv în zilele de sărbători și în weekend-uri; Beneficii Tichete de masă Asigurare medicală Rate preferențiale de angajat în toate hotelurile Radisson Hotel Group Bonusuri de performanță Mediu de lucru dinamic Training-uri adaptate la nevoile individuale Suport în dezvoltarea profesională și personală Responsabilitățile postului Servirea oaspeților cu promptitudine și curtoazie, în conformitate cu standardele de servire din departamentul de FB; Cunoașterea temeinică a meniurilor pentru a putea sfătui oaspeții cu privire la selecție și pentru a face upsell; Sprijinirea departamentului de FB; Asigurarea curățeniei în zonele de lucru; Menținerea standardelor și respectarea procedurilor de lucru din hotel;

  • 6

    ELECTRICIENI reparatii navale

    Recrutam ELECTRICIENI FOREMAN echipa electricieni pentru proiecte REPARATII NAVALE doc uscat santier Belgia . Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic la Luni-Vineri (interval orar 9.00-16.00) sau sa trimita CV la

  • 3

    Reprezentant tehnic

    La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!

  • Operator depanare telefoane

    Suntem in cautarea unui Operator depanare telefoane pentru clientul nostru! CONTACT: - Patricia Locație: Mogosoaia (Complex Logicor) Program: pauze a cate 10 minute si 1 pauza de 20 de minute) Ce oferim: - Pachet salarial: 2600-3000 lei NET+ 35 lei tichetul de masa pe zi + sporuri+ 270 de lei decont de transport - Oportunitatea de dezvoltare profesionala - Mediu de lucru prietenos - Posibilitatea de avansare Ce ne dorim: - O persoana cu abilitati tehnice in domeniul repararii electronicelor - Om de echipa Responsabilitati: - Repararea (inlocuirea pieselor) telefoanelor mobile tablete GPS - Asigurarea unui serviciu de calitate Alatura-te echipei noastre!

  • 1

    Lucrator depozit

    Suntem în căutarea unor persoane dinamice pentru postul de LUCRATOR IN DEPOZIT . CONTACT: - Patricia Locație: Rudeni, Chitila Program: o saptămână L-V, o săptămână L-S (orele de intrare și ieșire variază în funcție de rută) Ce oferim: Salariu de 2600 lei NET + 35 lei zi tichete de masă + sporuri pentru ore suplimentare + sporuri de noapte + sporuri de weekend Abonament medical Transport asigurat din unele zone de lângă București. (Gasesti rutele in primul comentariu) Echipament adecvat sarcinilor. Ce vei face: Vei ajuta cu descărcarea manipularea si aranjarea acestora din în depozit. Vei pregătii comenzile de produse procesate zilnic. Vei participa la operațiuni de recepție a mărfii. Ce ne dorim: Amabilitate și toleranță. Abilități de lucru în echipă. Experiența anterioară în domeniu oferă un avantaj. Contactează-mă la numărul de telefon de mai sus.

  • 2

    Fermier in productia animala (ovine)

    Angajam Fermier in productia animala (ovine) in Teliu, jud Brasov. CERINTE: - studii medii - disponibilitate la relocare - experienta in productia animala RESPONSABILITATI: - să administreze hrana necesare hrănirii animalelor - să cureţe boxele ţarcurile animalelor, echipamentele şi utilajele folosite - să verifice starea aşternutului să l schimbe în funcţie de gradul de umezeală - să verifice hala locul de odihnă din punct de vedere al ventilaţiei, nivelului de amoniac, temperatură - să ajute personalul veterinar la efectuarea acţiunilor sanitar-veterinare (examinări, tratamente, vaccinări) BENEFICII: - salariu motivant - decontare transport - cazare asigurata persoanelor din alte judete

  • 3

    SGP angajeaza in Oradea pe pozitia de sudori si reglori in fabrica

    Beneficii: - Salariu competitiv - Transport asigurat gratuit - Tichete de masa 35 lei - Masa calda gratuita felul unu si felul doi - Bonus de performanta lunar care poate sa fie pana la 15% din salariul de incadrare - Al 13-lea salariu - Tichete cadou de Pasti si Craciun 300 lei net - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare sau lucrate in weekend sunt platite cu 200% - Ore lucrate in zi de sarbatoare legala platite cu 300% - Asigurare medicala private Programare la interviu si informatii suplimentare la numarul de telefon:

  • 1

    Educatoare gradinita full-time

    Echipa Grădinița Răsărit angajează educatoare de după-amiază, full time! Căutăm o persoană pasionată de educaţie ce vede copilul ca fiind autor al propriului proces de învăţare iar adultul un ghid instruit ce îl însoţeşte în acest drum cu spirit de inițiativă. Să fie curioasă și deschisă la metodele de educație alternativă să îşi dorească să se auto perfecționeze şi să se dezvolte personal. În momentul de față căutăm personal pentru tura II Cerințe: Liceu pedagogic sau facultatea de Stiinte ale educatiei Experienta cu copiii minim 1 an Persoană organizată și ordonată Experiență în gestionarea grupurilor de copii Atitudine proactivă, pozitivă, orientată spre echipă Comunicare caldă și empatică cu copiii O etică bună a muncii Comunicare prietenoasă, respectuoasă, diplomatică și pozitivă cu părinții Confortabilă cu utilizarea de instrumente tehnologice ( Kinderpedia) Studiile superioare în educația timpurie sunt un avantaj Deschidere înspre alternativele educaţionale Limba engleza este un plus Persoana comunicativă și empatică Interes pentru dezvoltarea personală

  • Angajam Secretara Constanta

    Suntem o agentie imobiliara în plină expansiune și căutăm un asistent manager dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă iti place sa lucrezi cu oamenii și dorești să îți aduci contribuția într-un mediu de lucru stimulativ, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilități: 1. Asistență în gestionarea activităților zilnice ale agenției imobiliare. 2. Coordonează și supraveghează procesul de vânzare și închiriere a proprietăților. 3. Asigură un nivel înalt de servicii clienților, inclusiv răspunsuri prompte la întrebările și solicitările acestora. 4. Întocmește și actualizează documentele și contractele necesare în procesul de tranzacționare. 5. Colaborează strâns cu managerul agenției pentru a dezvolta strategii și planuri de creștere a afacerii. 6. Asigură menținerea unor relații bune cu clienții, partenerii și furnizorii. 7. Oferă suport administrativ echipei de agenți imobiliari, inclusiv gestionarea programărilor și a corespondenței. Cerințe: 1. Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj. 2. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonala. 3. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a prioritiza sarcinile. 4. Cunoștințe solide de operare PC și experiență în utilizarea aplicațiilor Microsoft Office sau a altor programe relevante. 5. Capacitatea de a lucra în echipă și de a contribui la un mediu de lucru pozitiv. 6. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta noastră: Oportunitate de a te dezvolta profesional într-un mediu dinamic și stimulativ. Participare la proiecte interesante și variate în domeniul imobiliar. Posibilitatea de a crește și avansa în cadrul agenției pe măsură ce aceasta se extinde. Mediu de lucru colaborativ și suportiv. Dacă te consideri potrivit pentru această poziție și ești gata să îți aduci contribuția în dezvoltarea agenției noastre imobiliare, te invităm să aplici trimițându-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa de email .

  • 12

    Sofer Categoria B cu ADR ARAD si ORADEA

    Descriere Companie STERILECO este una dintre cele mai importante companii locale de servicii in domeniul colectarii, transportului si procesarii deseurilor medicale, cu o activitate la nivel national de peste 20 de ani. Ce oferim: Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; Salariu raportat la cerintele pietei; Bonuri de masa; Echipament de lucru adecvat; Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; Cerinte pentru ocuparea postului: Permis conducator auto categ. B; Fara cazier judiciar si fara antecedente rutiere grave; Studii medii liceale (cel putin) Certificat ADR (reprezinta un avantaj) Ce vei face la noi: Asiguri colectarea deseurilor periculoase sau nepericuloase de la clienti, preluarea de ambalaje din depozit si predarea lor clientilor, precum si realizarea altor sarcini trasate de catre Coordonatorul de Transport, Managerul operatiuni statii procesare si de catre Managerul Logistica.

  • 8

    Angajam mecanic auto

    Angajam mecanic auto pentru reparatii sisteme directie , franare , suspensie,

  • 2

    Ne marim echipa!

    Angajam pe perioada nedeterminata,contract de munca norma intreaga,ore suplimentare platite,concediu de odihna,bonusuri de performanta,INSTALATOR cu experienta in instalatii termice si sanitare.Toti angajatii lucreaza cu echipamente profesionale de ultima generatie, echipament de protectie, asigurare medicala privata.

  • 3

    Electromontaj "Carpati" SA angajeaza Electricieni si Lacatusi mecanici

    Electromontaj "Carpati" SA Sibiu angajeaza Electricieni si Lacatusi mecanici pentru proiectul CT Iernut! SE OFERA: Salariu motivant in functie de experienta; Transport gratuit din localitatea de domiciliu la organizarea de santier sau cazare pentru persoanele din alte localitati; Ore suplimentare platite cu spor de 175%; Tichete de masa in valoare de 25 lei zi; Sporuri (de inaltime, de functie, de sef de echipa, etc.) Prima de concediu in valoare de 1450 lei pe an; Prime de Paste Craciun. CERINTE: Experienta in domeniul Medie Inalta Tensiune constituie avantaj; Disponibilitate pentru munca pe santier; Disponibilitate pentru deplasarea intre santiere; Seriozitate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon

  • 2

    Agenti paza Isaccea

    Libra Guard angajeaza agenti paza in Isaccea. Salariu incepand cu 2.300 lei si tichete de masa.

  • 13

    Faianțari Germania

    Caut personal pentru angajare in Germania, domeniul construcții. In special faianțari.Cazare asigurată, contract de muncă in Germania.

  • 1

    Barista 5togo Bolintin Deal

    5togo Bolintin Deal este in cautarea unui Barista pasionat. Prin acest rol vei participa la crearea unei experiente agreabile de servire a cafelei pentru clientii nostri. Daca te pasioneaza acest domeniu si ai o usurinta in a stabili relatii cu oamenii atunci acest job poate fi potrivit pentru tine. Responsabilitati cheie: Operarea echipamentelor de preparare a produselor Prepararea si servirea bauturilor din portofoliul 5 to go conform standardelor de calitate si retetelor Mentinerea curateniei si organizarea spatiului cafenelei conform standardelor de igiena Inchiderea si deschiderea zilei fiscale in sistemul electronic de gestiune Monitorizarea vanzarilor si participarea activa in procesul de comanda a produselor Preluarea si verificarea comenzilor de la furnizori Inregistrarea in sistemul electronic de gestiune afacturilor care se achita cash - max. 5 facturi saptamana Refacerea stocurilor produselor la raft, vitrine si frigidere Verificarea periodica a datei de expirare pentru produsele din cafenea Curatarea aparatelor - aparat cafea, portafiltre, storcator, cuptor, sandwich maker, blender, aparat frotare PROGRAM Luni-Vineri 8:00-16:00 Calificari: Experienta intr-un rol similiar nu este obligatorie, dar este de preferat Manifestarea unui comportament respectuos fata de clienti si in relatie cu colegii de munca si partenerii de afacere Punctualitate si abilitati de organizare si gestionare a timpului Bune abilitati de comunicare interpersonale Abilitatea de a gestiona mai multe comenzi simultan Dorinta de a livra servicii de cea mai inalta calitate clientilor cafenelei Bune abilitati de vanzare a produselor Beneficii: Asigurarea trainingului de specialitate la locul de munca O bautura pe baza de cafea din partea casei Orar de lucru flexibil Sistem de bonusare in functie de volumul de vanzari Salariu 2500-3000 lei, in functie de experienta

  • 1

    Angajăm coafeză!

    Salon de înfrumusețare, cu vad de peste 30 de ani, ANGAJEAZĂ COAFEZĂ. Oază de relaxare, amenajat profesionist și cu bun gust, salonul Prințesa Margareta este situat pe str. Basarabiei, nr. 39, între străzile Domnească și Traian, în imediata apropiere a intersecției cu str. Grădina Veche. Telefon/WhatsApp:

  • 12

    Angajam personal TANAR pentru formare sondori foraje

    Societate comerciala avand ca domeniu de activitate Lucrari de Foraj si Sondaj pentru Constructii angajeaza personal tanar ( 18 - 35 ani ) chiar si necalificat in domeniu, pentru postul de SONDOR foraje puturi de apa. Ce oferim : salarii motivante calificare la locul de munca cursuri de specializare in domeniu , acreditate ( Sondor ) posibilitate de a avansa pe postul de Sondor Sef alte cursuri acreditate ( masinist la masini pentru terasamente , sudori, etc ) ajutor pentru obtinere permis de conducere ( Cat. C, E ) Diurna pe toata perioada de deplasare, inclusiv Duminica daca se ramane in deplasare Cazare Transport Plata la timp a salariilor si a diurnei ( 15 - 30 ale fiecarei luni ) Ce asteptari avem : disponibilitate pentru deplasari pe intreg teritoriul Romaniei pe perioade mai lungi persoana onesta, serioasa, organizata si prompta permis minim cat. B persoana implicata si dornica sa invete Avem in dotare utilaje noi ( nu necesita reparatii ) , performante, de ultima generatie. OFERIM SI DORIM SERIOZITATE !!

Salvează căutarea