Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajează operator autogreder pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). CERIȚE: - Experiență de lucru pe autogreder dotat cu joy-stick și GPS - Calificare masinist la masini pentru terasamente RESPONSABILITĂȚI: Realizarea la timp a lucrărilor de calitate; Cunoașterea și exploatarea în parametrii normali a utilajului din dotare. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon afișat mai jos.
-
Promovat
METROPOLITAN CAD își mărește echipa! Căutăm un coleg pentru a ocupa postul de ajutor topograf în Pitești, județul Argeș. Compania noastră caută coleg pentru postul de Ajutor Topograf Personal în Domeniul Cadastru, pasionat de lucrul în aer liber și de lucrul cu echipamente topografice. Dacă ești o persoană atentă la detalii, dornică să învețe și să se dezvolte în domeniul cadastrului, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: -Asistarea inginerului topograf în activitățile de teren, inclusiv măsurători topografice și cadastrale; -Manipularea echipamentelor de măsură topografică conform instrucțiunilor primite; -Colaborarea cu echipa pentru realizarea proiectelor în termenele stabilite; -Deplasări în interes de serviciu pe raza județului Argeș; Cerințe: -Studii medii (liceale obligatoriu) sau superioare în domeniul tehnic sau geodezic (reprezintă avantaj nu obigativitate); -Permis categoria B; -Abilități bune de lucru în echipă și comunicare eficientă; -Atenție la detalii și capacitatea de a respecta instrucțiunile primite; Beneficii: -Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a învăța de la profesioniști din domeniu; -Siguranta unui loc de munca stabil, cu salariu fix si prime in functie de performanta si implicare; -Posibilitatea de a participa la proiecte variate și interesante; CV-urile se pot transmite si prin posta electronica (e-mail) la cadastruargespunctcom sectiunea contact. Te așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră!
-
Promovat
Descriere post: Kinetoterapeut sau Asistent medical pentru formare Consilier în Vânzări de Produse Ortopedice Compania noastră caută un KINETOTERAPEUT sau ASISTENT MEDICAL - PENTRU TG JIU dedicat și pasionat de produse ortopedice, care să se alăture echipei noastre din domeniul ortezarii protezarii. Dacă aveți o abordare empatică față de clienți și o dorință puternică de a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor, acest rol ar putea fi potrivit pentru dumneavoastră. Responsabilități: Consilierea clienților cu privire la produsele ortopedice disponibile Identificarea nevoilor individuale ale clienților și oferirea de soluții personalizate Asigurarea unei experiențe pozitive pentru clienți prin servicii de calitate Menținerea relațiilor cu clienții și crearea unei baze de clienți fidele Colaborarea cu echipa pentru atingerea obiectivelor de vânzări Beneficiile de a lucra ca și consilier în vânzări de produse ortopedice în cadrul companiei noastre includ: Oportunitatea de a face o diferență în viața clienților: Prin oferirea de soluții ortopedice de calitate, veți contribui la îmbunătățirea calității vieții clienților noștri. Dezvoltare profesională: Veți avea acces la training-uri specializate pentru a vă perfecționa abilitățile în domeniul ortopediei și vânzărilor. Mediu de lucru dinamic: Veți lucra într-un mediu stimulant, alături de o echipă dedicată și pasionată. Oportunități de avansare: Performanța și angajamentul dumneavoastră vor fi recunoscute și recompensate prin oportunități de creștere în cadrul companiei. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să aducă un impact pozitiv în viața altora, vă încurajăm să aplicați pentru poziția de consilier în vânzări de produse ortopedice. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Daca iti doresti sa gasesti un loc de munca unde castigul sa fie direct proporțional cu implicarea ta , atunci te asteptam in echipa noastră Pentru a deveni livrator bringo , ai nevoie de permis de conducere categoria B , autoturism personal si dorința de a iti castiga proprii bani , sumele crescând odata cu implicarea ta . Iti oferim posibilitatea de a lucra cu contract de munca la 4 8 h sau PFA SRL Daca ai intrebari sau esti nerăbdător sa incepi , nu ezita sa ne suni ! Acceptam si flote partenere !
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Hai să ne cunoaștem dacă: Ești prietenos, agreabil și îți place să lucrezi cu oamenii Înțelegi nevoia clientului și ești dispus să îl ajuți Ești atent și dornic să înveți tot timpul Experienta nu este necesara atata timp cat esti dispus sa inveti lucruri noi Ești organizat, cu inițiativă Esti binevenit si daca esti student la inceput de cariera, sau esti deja experimentat in campul muncii si doresti sa schimbi domeniul de activitate Descrierea jobului Ce vei face tu pentru noi? Servirea clienților din magazin Afișarea prețurilor și termenelor de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare Verificarea și corectarea afișajul prețului din magazin Aranjarea produselor la raft conform procedurilor specifice Scanarea produselor așezate de către clienți pe banda Încasarea contravalorii produselor achiziționate de către clienți Participarea la ac iunile comerciale din magazin Ce îți oferim noi? Un mediu de lucru plăcut Oportunități de dezvoltare și promovare O echipă tânără și veselă Beneficii conform politicilor interne Pachet salarial motivant 2500 ron NET + bonusuri ocazionale (program 8 ore) Sau Pachet salarial motivant 3750 ron NET + bonusuri ocazionale (program 12 ore) De aproape 22 ani, lanțul de magazine Profi se dezvoltă continuu, în ritm accelerat. În 2021 Profi a introdus un nou concept de magazin care, în baza succesului de care se bucură, urmează să se extindă în întreaga rețea lucru ce punctează încă un pas important în evoluția companiei. Povestea Profi nu are sfârșit ci doar capitole noi, ce prind contur alături de toți colegii noștri și anunță transformări însemnate! Magazinul este situat in centrul Bucurestiului, pe Strada Sfanta Vineri 21. Abia așteptăm să aflăm mai multe despre tine și să ne cunoaștem!
-
Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail
-
Se angajează urgent cu după 1 Iunie. . 4 locuri de munca. Femei sau cupluri. Cu contract romanesc.. Firma CRYSWORK 1992 SRL. 10 euro in mana salar minim in Romania și restul în diurnă . Se lucrează 8-10, 1-2 ore pauza de masa, de Luni-Vineri. Eventual sâmbăta dacă e de lucru. Cazare la pensiune sau apartament. 2 persoane în camera. Apartamentul e dotat cu, vase, paturi, mașina de spălat, frigider, , cuptor cu microunde, fierbător de apa, internet,TV. Chiria 300 euro pe luna de persoana. Doar persoane care dețin permis auto. Femei sau cupluri. Se muncește în zona Rheinland-Pfalz, 67659 Kaiserslautern și Ramstein. În baza la Americani. Pentru mai multe informații la whatupp
-
Promovat
Angajăm casieri pentru restaurant în Eforie Nord Salariu motivant + bonus sfârșit de sezon. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne trimiteti CV-uri aici sau sa ne contactați la numărul de telefon din anunț.
-
Promovat
Angajăm recepționeri pentru hotel în Eforie Nord Cerințe: - experiență în domeniu - abilități de comunicare - atenție sporită la detalii - atitudine pozitivă - abilitatea de a gestiona situații neprevăzute și de a acționa în timp util pentru remedierea acestora - competențe digitale - disponibil pentru lucrul în ture Responsabilități: - primirea oaspeților și îndeplinirea formalităților specifice cazării acestora, conform standardelor (check-in check-out) - oferă clienților toate informațiile necesare, încasează contravaloarea serviciilor prestate, emite bon fiscal și factură către clienți Salariu motivant + bonus la sfârșitul sezonului. Pentru mai multe detalii ne puteti atașa CV-uri aici.
-
Angajam operator buldoexcavator Cerinte : -Calificare -Experienta -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă -Permis de conducere categoria B Atributii: -Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate -Efectuarea săpăturilor Oferim : -Carte de munca -Salariu atractiv, plata la timp -Seriozitate, siguranta
-
Ne marim echipa ! Angajam bucatar cu experienta pentru cantina scolara. Program de luni pana vineri 6:00-14:00 sambata si duminica liber. Salariul incepe de la 5000 lei net in functie de experienta. Va asteptam la o discutie !
-
Angajam bucatar cu experienta dovedita in restaurante cu specific mediteraneean. Program de lucru 2 2, decont transport.Salariu in functie de experienta incepand de la 6000 lei net. Va asteptam la interviu !
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
cartea de munca salariu de3000 in mana nu raspund la.mesaje doar telefonic...programul de lucru flexibil
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
cautam sa marim echipa cu un inginer statie itp in locatie deschisa de 2 ani .salariul atractiv si conditii excelente de lucru
-
Angajez muncitori calificati in constructii , pentru detalii sunati la numarul de telefon afisat in anunt
-
Firmă parteneră BOLT și UBER, licențiată pentru transport persoane în regim de închiriere. Angajam șoferi cu mașina proprie, posibilitatea unui câștig de 6000-8000 lei lunar. Contract de muncă pe 2 4 8 ore. Vârsta minimă de 23 de ani, iar vechimea permisului de 2 ani. Acte necesare angajării: - cazier judiciar ( fără înscrisuri) - atestat transport persoane în regim închiriere Cerințe autovehicul: - autovehicul cu 4 uși și aer condiționat - certificat înregistrare - asigurare obligatorie RCA - asigurare accident persoane și bagaje - ITP valabil 6 luni Comision 10% Plata in fiecare miercuri Programul este flexibil in funcție de posibilități. Oferim seriozitate deplina, fără comisioane ascunse, iar plata contribuțiilor contractuale efectuate corespunzător. Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Angajăm spălătoreasă călcătoreasa textile - Zona Institutul de Marină ( în spatele alimentarii Alfa Beta ) - Str Steagului, nr 56, Constanța. Utilaje folosite - mașini de spălat, calandru, fier de călcat. Posturi - 3 Salariu 3000 - 3500 lei.
-
S.C. Grădina Mea 2012 S.R.L. din Șendreni, jud Galați, , angajează muncitori plantații și amenajare spații verzi.
-
Ofertă colaborare SC RBR IDEAL DELIVERY SRL caută colaboratori subcontractori cu autoutilitare de până la 3,5t pentru servicii poștale și de curierat pe bază de contract în localitatea Sibiu,respectiv Alba Iulia. Activitatea constă in livrarea si preluarea de colete,zilnic,pe o ruta alocată. Aria de acoperire a unei rute poate sa fie de câteva străzi in cazul rutelor de oraș sau câteva localitati in cazul rutelor exterioare. Cerinte : - Detii un SRL sau esti dispus sa-ti faci unul - Detii una sau mai multe autoutilitare de 3,5t - Responsabilitate,buna comunicare şi orientare spre client - Cazier judiciar curat - Buna organizare și gestionare a rutelor Beneficiile tale ? - Ai predictibilitate în venituri. Câștigi în funcție de volumul de ridicări livrări,colete gestionate. - Îți poți dezvolta afacerea sigur și pe termen lung. - Beneficiezi de experiența, sistemele și procedurile companiei,pe toată durata parteneriatului. - Ai acces la reţea şi suport în dezvoltarea afacerii, în funcție de performanţele de livrare. - Ai continuitate. Ne dorim un partener serios, alături de care să construim o reţea eficientă de curierat, pe termen lung. Pentru mai multe detalii si stabilirea unei intalniri regăsiți următoarele date de contact: [email protected]
-
SC RBR IDEAL DELIVERY SRL angajează: curier pentru livrări colete in Alba și împrejurimi Ce căutăm? persoane dornice de învățare; perseverență și seriozitate; rezistența la munca sub presiune; flexibilitate; minim doi ani de permis categoria B; Ce oferim? contract nedeterminat; pachet salarial foarte atractiv; seriozitate și respect; colegialitate; training; angajare imediată; mașină pentru navetă în limita a 30 KM depărtare; Experiența in domeniu reprezintă un avantaj Consideri ca ești o persoana potrivită? Te așteptăm cu mare drag in echipa noastră! Puteți aplica pentru post la: