Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru Dambovita pentru magazin de cofetarie si brutarie. Pentru mai multe detalii sunati la
-
Promovat
Restaurant Pizzeria Volare, angajeaza in condiții avantajoase ospătari! Programul este de 2 2 zile, de la ora 10:00 la ora 23:00 si salariul este de 3000 lei . Salariul nu reflecta tipsul, salariul reflecta doar profesionalismul pe care îl cerem! Tips-ul este bun, restaurantele merg destul de bine! Suntem un restaurnat care-si respecta f mult clienții si dorim oameni civilizați, respectuoși si plăcuți! Colectivul este plăcut si mesele personalului sunt incluse! Exclus persoane fără experiența! Pentru detalii, sunați la numărul din anunt!
-
Promovat
Compania #CivitasPSG, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza agent de securitate - Domeniul RETAIL ! CONTACT; Locatia: - CRAIOVA (Mall-uri) Programul: Ture de zi, program de zi Ture de 8 ore Tarif pe ora si conditii salariale foarte bune! Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor in domeniul RETAIL Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta personal pentru postul de montator panouri fotovoltaice. Responsabilități: - Asamblare și montare structură metalică pe acoperiș; - Fixare panouri solare; - Pregătire circuite și împământare până la invertor pe baza proiectului; - Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; - Atenție la detalii; - Asigurarea calității lucrărilor realizate; - Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; - Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Beneficii: -salariu avantajos; -cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; -transport gratuit la inceputul misiunii; -contract de muncă temporar detasat -dreptul la concediu; -norma de lucru 8 ore zi -îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; -asigurare medicală, în caz de accident; -dezvoltare și avansare pe plan profesional; -loc de muncă stabil și sigur. Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
Cerinte: - Diploma de bacalaureat; - Experienta minima de 1 an intr-un rol similar sau intr-o pozitie administrativa. - Abilitati in utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); - Cunostinte in utilizarea echipamentelor de birou (imprimante, scannere); - Capacitatea de a redacta si edita documente oficiale si corespondenta; - Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a respecta termenele limita; - Capacitatea de a se adapta rapid la schimbarile de prioritati si de a rezolva problemele pe masura ce apar. Responsabilitati Realizari: - Realizarea anexelor privind rapoartele de evaluare; - Tiparirea rapoartelor de evaluare; - Indosarierea rapoartelor de evaluare; - Corespondenta fizica si e-mail; - Preluarea si organizarea apelurilor de pe telefonul fix, precum si a acelor telefoane la care colegii nu au putut raspunde, in vederea rezolvarii cat mai rapide a solicitarilor; - Organizarea stocurilor: papetarie, protocol, alte obiecte; - Scanarea documentelor si mentinerea arhivei de documente de la colegi si colaboratorii din teritoriu.
-
Ce competențe vă sunt necesare? Experiență în domeniul vulcanizării auto constituie un avantaj sau studii in domeniul mecanicii auto. Responsabilitati Realizari ; - Diagnosticarea defectelor anvelopelor; - Vulcanizarea anvelopelor camerelor de aer; - Demontarea asamblarea rotilor si montarea rotii pe autovehicul; - Inlocuirea anvelopelor uzate sau in vederea adecvarii la sezon; - Echilibrarea rotilor. Oferim: -Salariu atractiv; -Tichete de masa: 30 lei tichet; -Bonus de performanta; Detalii:
-
Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric
-
<p>Angajam urgent mecanic auto cu experienta multimarca.< p><p>< p><p>OFERIM: salariul motivat in functie de cunostinte, contract de munca si cazare pentru persoanele din afara Bucurestiului!!< p><p>Service-ul se afla in zona Trapezului Ozana.< p><p>< p><p>CERINTE: cautam persoane cu experienta in domeniul auto, persoane serioase si responsabile care isi doresc un loc de munca stabil!!< p><p>< p><p>Pentru mai multe informatii si detalii va rugam sa ne contactati: 785298901< p>
-
Firma de transport marfa angajeaza sofer cu categoria B+C + atestat marfa si card tahograf pe camion de 7,5 tone cu experienta pentru distributie in Bucuresti si in tara cu domiciliu in sectosul 3 peuntu interviu va asteptam la adresa Str. Drumul Lunca Prutului nr.75-79 sector 3, intre orele 10 - 16. Relati la telefon 785298901 dupa ora 09.00. Multumim!
-
Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori
-
--Quick Top Service isi mareste echipa. --Daca vrei sa faci parte din colectivul nostru ,te asteptam la interviu --Montator demontator (tinichigiu) auto cu experienta pentru a extinde echipa. --Program Luni-Vineri ora 09.00-18.00 cu o ora pauza Sambata ora 09.00-13.00 (2 sambete luna) --Cerinte: - seriozitate, respectarea programului, dedicatie, perseverenta, capacitatea de a lua cele mai bune decizii pentru a fi productiv, comunicativitate, organizare. --Oferim: - pachet salarial foarte atractiv, negociabil in functie de experienta, cu posibilitate de bonusare suplimentara si contract de munca. --Service auto - echipat complet pentru toate serviciile necesare: mecanica, electrica auto, vopsitorie, tinichigerie, testare computerizata.
-
-
Angajăm în Brașov - Controlor Calitate Cerințe: - Cunoștințe de desen tehnic; - Cunoștințe în utilizarea instrumentelor de măsurare (micrometru, alezometru, șubler); - Urmărirea și verificarea tuturor condițiilor de calitate ale pieselor; - O bună capacitate de organizare și atenție la detalii; - Disponibilitate de a lucra în trei schimburi. Beneficii: - transport asigurat; - tichete de masă în valoare de 30 de lei; - prime de randament; - prime de fidelitate; - Card Medlife.
-
Alpinism utilitar Alpinismul utilitar este o metodă de acces în zona de lucru, utilizând corzi, care permite realizarea unei varietăți de lucrări la înălțime, dar și în locații cu acces dificil - fără a implica montarea schelelor, ceea ce înseamnă, implicit, și efectuarea acestor lucrări într-un mod mai rapid și cu costuri reduse. Dintre tipurile de lucrări pe care echipa noastră de profesioniști le pot realiza, se numără și: renovări și consolidări la construcțiile industriale și civile montare demontare structuri metalice, hale industriale înlocuire geamuri la fațade de hale industriale liftare echipamente grele spălare, etanșare suprafețe vitrate toaletare arbori în situații dificile
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Viostar COM Buzau cauta vulcanizator auto. Se ofera: 1. salariu 4500-6000 ron; 2. bonuri masa; 3. transport asigurat; 4. voucher vacanta; 5. spor vechime; 6. comision din realizari.. Telefon contact:
-
Compania de paza RO isi mareste echipa! Cautam agenti de securitate pentru obiectiv Shopping City Sibiu Agenti securitate Bonusuri - tichete de masa Decont transport Cerinte: studii de minim 8 clase fara inscrisuri in cazier seriozitate Oferim: seriozitate, punctualitate salariala conditii bune de lucru contract de munca pe perioada nedeterminata program de lucru flexibil, in ture de 12 sau 24 de ore Contact: Rosca Dorin
-
Suntem în cautarea unui Inginer zootehnist medic veterinar pentru a optimiza activitățile din ferma de pui de carne a companiei noastre. Responsabilități: Coordoneaza si lucreaza indeaproape cu echipa de muncitori pentru îndeplinirea tuturor activităților zilnice conform procedurilor standard de operare din cadrul fermei; Asigura vaccinarea de rutină respectând planul de vaccinare sau, la nevoie, ori de cate ori este necesar; Asigura respectarea condițiilor de microclimat și funcționarea corespunzătoare a sistemului de ventilație a halelor; Asigura si monitorizeaza funcționarea corespunzătoare a sistemelor de furajare și adapare. Supravegheaza efectuarea examenelor medicale și diagnosticarea afecțiunilor animalelor; Elaborarea și implementarea planurilor de tratament; Monitorizarea stării de sănătate a animalelor și administrarea medicamentelor; Supravegherea și gestionarea fermelor zootehnice; Dezvoltarea și implementarea strategiilor de îmbunătățire a performanțelor zootehnice; Asigurarea respectării standardelor de igienă și biosecuritate în fermele zootehnice; Colaborarea cu echipa de specialiști pentru a asigura bunăstarea animalelor și creșterea eficienței producției. Cerințe: Diplomă de Inginer zootehnist medic veterinar; Experiență relevantă în domeniul veterinar sau zootehnic; Cunoștințe solide în anatomia și fiziologia animalelor; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii în situații de urgență; Atenție la detalii și abilități de organizare; Cunoștințe de operare a echipamentelor medicale și a tehnologiilor zootehnice moderne; Cunoașterea legislației și standardelor în domeniul veterinar și zootehnic; Beneficii: Salariu competitiv + Bonus de performanta la fiecare serie livrata; Asiguram cazare in caz de relocare Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Participarea la cursuri de instruire in tara si strainatate. Dacă sunteți o persoană dedicată, cu o pasiune pentru animale și cu abilități solide în domeniul veterinar sau zootehnic, vă invităm să aplicați pentru poziția de Medic veterinar Inginer zootehnist. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre
-
Angajam personal curatenie si electrician pentru o cladire de birouri din Bucuresti - Centrul istoric. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati telefonic. Cerem si oferim seriozitate!
-
Suntem in cautarea unei persoane care sa reprezinte si sa promoveze serviciile de logistica si transport ale societatii noastre catre alte companii din Romania, in scopul dezvoltarii colaboratorilor si mentinerii relatiilor cu acesti parteneri de afaceri. Daca profilul tau corespunde cu descrierea de mai jos, asteptam candidatura ta! Abilitati de comunicare: capacitatea de a comunica eficient si de a stabili conexiuni cu clientii; imbunatatirea relatiilor cu transportatorii; Abilitati de organizare: bun organizator, care sa gestioneze eficient timpul si resursele; Abilitati de vanzare: un bun agent de vanzari, cu capacitatea de a convinge si de a negocia cu clientii; disponibilitate catre numeroase vizite apeluri pe zi in scopul promovarii si vanzarii serviciilor noastre; Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii si transportatorii existenti; Ofertarea solutiilor de transport catre potentiali exitenti clienti; Experienta in in vanzari; Cunostinte operare PC; Pasionat de industria transporturilor, care sa inteleaga nevoileclientilor si sa le ofere solutii eficiente. S.C. EDIL TRANSPORT S.R.L. este o companie cu capital exclusiv romanesc, cu o experienta de peste 20 de ani in oferirea de servicii si solutii eficiente, calitate in transportul rutier de marfa.
-
Spalatorie- curatatorie textile angajeaza personal feminin . Tanara, responsabila , cu spirit de echipa ,spirit estetic ,cu experienta la calcat,isteata si capabila sa invete lucruri noi. Perioada de proba , training la locul de munca.Relatii post de LUNI pana VINERI, intre orele 10 si 16. Telefon
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Căutăm persoane sociabile, responsabile, cu sau fără experiență pentru postul promoter. Principala sarcină: Distribuirea de pliante in apropierea locațiilor. Posturile sunt disponibile in sectorul 2. 15-20 ron/h in functie de experiență. Te așteptăm în echipa noastră!