Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oportunitate de Job în Retail! Alătură-te echipei noastre din supermarket! Job: Casier - în magazine de tip supermarket Locatii: Supermarket Complex Restaurant Miorita , Mamaia , Constanta, Navodari Program de lucru: Schimbul 1: 6:00-14:30 Schimbul 2: 14:00-22:30 Schimbul 3: 22:00-06:00; Beneficii: Tichete de masa; Bonus de prezență; Bonus sezon; Loc de muncă stabil cu oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Responsabilități: Scanarea și încasarea corectă a produselor achiziționate;
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Promovat
Ești plin de energie și determinare? Alătură-te echipei noastre și fii motorul care menține în mișcare producția, contribuind direct la succesul nostru comun în industria de producție! Cum arată candidatul ideal: -Experiență relevantă în domeniul întreținerii echipamentelor din industria de producție; -Cunoștințe tehnice solide în domeniile specifice precum mecanică, electricitate, automatizări etc; -Abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice într-un mod eficient; -Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu diversele departamente; -Certificări sau calificări relevante pentru fiecare domeniu specific de întreținere (lacatus mecanic, automatist, sudor etc.); -Disponibilitate pentru lucrul în ture și intervenții de urgență în afara programului normal de lucru. Responsabilități: -Realizarea întreținerii preventive și corective a echipamentelor din zona de producție, asigurând funcționarea optimă și sigură a acestora; -Înlocuirea și reglarea pieselor uzate sau defecte conform specificațiilor tehnice; -Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor tehnice ale echipamentelor, în conformitate cu procedurile stabilite; -Întocmirea și actualizarea documentației tehnice referitoare la întreținerea echipamentelor; -Asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor specifice în timpul efectuării activităților de întreținere; -Colaborarea cu departamentele de producție pentru a minimiza timpul de inactivitate al echipamentelor și a maximiza eficiența producției; -Identificarea și implementarea de îmbunătățiri tehnice pentru a optimiza performanța și fiabilitatea echipamentelor; -Efectuarea lucrărilor de mecanică pentru repararea și întreținerea echipamentelor mecanice din zona de producție; -Asigurarea bunei funcționări a componentelor mecanice ale mașinilor și utilajelor; -Diagnozarea și remedierea problemelor de natură electrică și electronică ale echipamentelor; -Respectarea instructiunilor de lucru, a programului de lucru si a regulilor de buna practica si igiena; -Participă la acțiunile KAIZEN din cadrul companiei DIANA SRL. Ce oferim: -Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; -Salariu competitiv in funcție de competențe; --Gustare (mezeluri) și masa calda (ciorbă+ fel principal), gătite zilnic în cantina companiei; -Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; -Ore suplimentare plătite 200%; -Bonusuri de performanță; -Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; -Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; -Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; -Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Și mai oferim: -Un mod de lucru adaptat unei piețe dinamice aflată în continuă dezvoltare; -Procese și proceduri de lucru clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut; -O echipă care să îți fie alături și un manager care te va îndruma și va fi acolo pentru a te ajuta cu sfaturi practice; -Echipament de lucru la standarde europene. -Dacă pentru tine contează respectul, aprecierea, garanția respectării promisiunilor făcute, stabilitatea locului de muncă, posibilitatea a fi susținut să crești profesional și sa avansezi în cadrul companiei. Vino în echipa DIANA!
-
Promovat
MVT LOGISTIK SRL ANGAJEAZA SOFERI CU O MINIMA EXPERIENTA PENTRU RUTE DE COMUNITATE SAU TUR-RETUR . CASTIG LUNAR 2400 EUR .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de constructii ,angajam lucratori atat calificati cat si necalificati pentru executie si montaj tamplarie de aluminiu, pereti cortina si fatade ventilate .Oferim loc de munca stabil , salariu motivant si bonuri de masa .
-
Buna ziua, cautam personal CALIFICAT pentru santiere din Romania (NECESITA RELOCARE) pentru urmatoarele posturi: -LACATUS MECANIC -SUDOR TIG Cerinte: -Diploma acreditata -CV -Disponibilitate de deplasari in tara Beneficii: Salariu fix, diurna, prime de sarbatori, ore suplimentare platite dublu, transport asigurat, cazare asigurata, asigurare de risc si accidente, servicii medicale la clinica privata. Veniturile totale sunt de aprox. 6500-7000 lei lunar. Camerele sunt la comun. Interviul se sustine la Bucuresti si consta in proba de lucru.
-
Societate de constructii, angajam meseriasi (cu sau fara experienta, calificati sau necalificati) Detalii la telefon:
-
Avem nevoie de vanzator pentru magazinul Relay si Hub din incinta Garii Brasov - daca doriti puteti sa va prezentati si la magazin. Full Time Salariu 2000 - 2600 RON pe lună Descrierea ofertei Cerințe: Minim 12 clase - preferabil; Disponibilitatea de a lucra in 2 schimburi si 2 weekend-uri pe luna; Experienta constituie un avantaj dar nu este necesara. Oferta de munca: Program de lucru full-time, în schimburi: schimbul 1 de la , schimbul 2 de la 14:00 - 20:00; Contract de muncă; Concedii conform legislației; Bonuri de masa in valoare de 600 de lei; Bonusuri de performanță; Salariul este cuprins intre 2000 - 2600 RON pe lună net Responsabilități: Sa asigure servirea clientilor; Sa asigure incasarea banilor de la clienti si efectuarea platilor catre clienti; Sa primeasca in mod corect numerarul pentru alimentarea casei; Sa semneze registrul de casa de primire a numerarului; Sa deschida si sa alimenteze casa; Sa puna in functiune casa de marcat si POS-ul; Sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei; Sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact
-
Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atitudine pozitivă; Ai inițiativă; Ai experienta de lucru cu voluntari locali si straini, experienta cu programul ESC - European Solidarity Corps al UE Ne vom baza pe rolul tău pentru: Oferirea de suport administrativ și logistic managerului de proiect; Pregatire si Organizare intalniri de lucru cu echipa de proiect; Pregatire si coordonare activitati dedicate copii si tineri; Coordonarea fluxului de documente (transmiterea, primirea și înregistrarea documentelor) și derularea operațiunilor specifice implementării unui sistem de arhivare eficient, conform contractului de finanțare; Transmiterea tuturor documentelor de raportare și monitorizare (rapoarte specifice activității de implementare, progres, cereri de prefinanțare și rambursare etc) pe durata implementării proiectului; Traduceri, tehnoredactări și protocoale documente pentru proiect; Întreținerea relațiilor cu furnizorii: verifică, îndosariază și sintetizează rapoartele echipei de implementare, menține legătura cu finanțatorul și alte organisme și autorități implicate în finanţarea și monitorizarea proiectului aprobat în scopul depunerii de documente; Te întâmpinăm cu: Mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul; Portofoliu de evenimente, campanii, platforme și produse, foarte divers; Pachet salarial + tichete de masa; Participare la diferite conferințe, traininguri, formări, evenimente; Zi liberă de ziua copilului tău; Participare la ieșiri trimestriale cu colegii și teambulding-uri; Fiecare zi vitaminizată cu ceai sau cafea; APLICATIA TA va trebui să contină CV in ro sau Engleză, care să aibă date valide de contact si care să fie trimisă pe email la adresa Informații suplimentare pot fi oferite și la nr. de telefon: . Aplicatiile primite vor fi analizate in ordinea sosirii de către o comisie din partea organizatiei iar cei a căror aplicatie corespunde asteptărilor noastre vor fi contactati telefonic și email.
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Angajam personal pentru magazin fornetti str.3august(zona Traian ). Atributii:recepție marfa,coacerea produselor,vanzare,emitere bonuri fiscale,incasare bani cash și card,efectuare inventar. Programul de lucru: -luni,miercuri și vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți și joi ,vineri intre orele 06:16:30 Sau -luni,marți,miercuri, joi ,vineri intre orele 06:16:30 Persoanele interesate pot stabili un interviu la nr. .
-
Angajam muncitori calificati executie termosistem si muncitori necalificati in constructii. Salariu motivant.
-
Angajăm personal spălătorie de covoare Căutam persoane motivate si dornice sa se alăture echipei noastre. Candidatul ideal va fi responsabil pentru menținerea standardelor ridicate de curățenie, asigurându-se că fiecare covor tratat în spălătorie este livrat clienților noștri într-o stare impecabilă. Responsabilitate: Spălarea și curățarea covoarelor în conformitate cu standardele noastre de calitate, folosind doar echipamente noi complet automatizate. Folosirea corecta a echipamentelor și solutiilor de curatare. Inspectarea și verificarea covoarelor curatate. Cerințe: Experienta nu este necesara, se asigura instruire. Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii de muncă. Permis cat. B reprezinta un avantaj Beneficii: Pachet salarial atractiv + bonusuri Mediu de lucru plăcut și echipa prietenoasa. Formare și dezvoltare profesională continuă. Pentru mai multe detalii privind serviciul și salarizarea ne puteți contacta.
-
-
SC.cu domeniul transport marfa Angajază Contabilă cu experiență CRAIOVA program 8 ore zi birou salariu 5000 - 6000 lei rugăm seriozitate CV
-
Cofetarie Floreasca angajeaza persoana curatenie salariu 4.000 lei net . program de dupa amiaza :14-20 miercuri-sambata 14-20 duminica :8-16 LUNI si MARTI LIBER
-
Aceasta presupune asigurarea suportului tehnic pentru procesele de mobilitate ale personalului, inclusiv a celor legate de relocare, transfer și schimbarea locului de muncă. Tehnicianul Mobilității Personale poate fi responsabil de asigurarea suportului administrativ și tehnic necesar pentru a se asigura că angajații sunt relocați în mod corespunzător. De asemenea, acest cod poate implica și asigurarea suportului tehnic pentru procesele de recrutare, inclusiv pregătirea documentelor și a contractelor de angajare. Tehnicianul Mobilității Personale poate fi, de asemenea, responsabil de asigurarea unei comunicări eficiente cu angajații și de monitorizareași îmbunătățirea proceselor de mobilitate a personalului.
-
Cabinet recuperare medicala Tulcea angajeaza fiziokinetoterapeut cu experienta in masaj. Relatii la sediul din Tulcea, cartier E 3, str Meduzei, FN . sau la telefon sau .
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Cautam colega pentru postul de asistent medical stomatologie, part time ( repartizarea orelor se va discuta la interviu) Va rugam trimiteti cv pe adresa de mail : Cerinte: - studii de asistent medical finalizate; - amabilitate, empatie, orientare catre pacient si lucrul in echipa; - experienta in domeniu - minim 2 ani; - seriozitate, punctualitate; - atitudine pozitiva ; - abilitati de comunicare eficienta; - cunostinte minime de utilizare calculator; Oferim: - seriozitate; - atmosfera de lucru placuta intr-o clinica moderna ; - salariu motivant; Atribuții: - primeste si pregateste pacientul in cabinet - asista medicul stomatolog in timpul procedurilor - asigura dezinfectia si curatenia cabinetului - sterilizeaza instrumentarul Program de lucru: L-V 4 h zi sau 2 zile pe saptamana 8 h si o zi 4 h
-
Smart SA - Societatea pentru Servicii de Mentenanță A Rețelei Electrice de Transport - Sucursala Sibiu angajeaza electricieni la Centrele de Mentenanta din Sibiu, Mures si Brasov! Studii necesare: studii medii sau postliceale in specialitatea electrica (electrotehnica, electromecanica, energetic), certificat de calificare profesionala pentru calificarea de electrician; Alătură-te profesioniștilor de la Sucursala Sibiu și fii și tu printre cei mai buni la înaltă tensiune! Informații pe www.smartsb.ro
-
Smart SA - Societatea pentru Servicii de Mentenanță A Rețelei Electrice de Transport - Sucursala Sibiu angajeaza ingineri in profil electric si ingineri proiectanti la Centrele de Mentenanta din Sibiu, Mures si Brasov! Studii necesare: studii superioare in specialitatea electrica, (electrotehnica, electromecanica,energetica); Alătură-te profesioniștilor de la Sucursala Sibiu și fii și tu printre cei mai buni la înaltă tensiune! Informații pe www.smartsb.ro
-
Cerințe: Absolvent studii superioare Inginerie electrică Experiență profesională minim 6 luni sau proaspăt absolvent Abilități de operare PC; Cunoștințe operare în EPLAN sau WSCAD Descrierea job-ului: Realizare planșe Proiect Tehnic + detalii de execuție Realizare Scheme electrice monofilare și multifilare Dimensionare Circuite Electrice Realizare Documentație Tehnică Proiect Realizare Memorii Tehnice Realizare documentații pentru opținere Avize Intocmire Oferte Urmărirea comenzilor și verificare materiale proiect Asistență Management Proiect Oferim: Nivel salarial negociat în urma interviului Tichete de masă, cadouri de sărbători Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Stabilitate pe termen lung Atmosferă colegială