Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC. STIL AMBALAJ SRL angajeaza lucratoare comerciala vanzatoare operatoare Pc pentru magazinul nostru din Afumati, Complex Doray . Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale, curate, cu initiativa si cu simtul raspunderii pentru o colaborare de lunga durata!!! Cerinte: - experienta de lucru Pc - abilitati numerice - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - capacitate de adaptare la solicitarile specifice postului. Posibilitati de promovare. Colectiv tanar si dinamic . Oferim conditii avantajoase !!!
-
Promovat
Descriere: Angajam soferi autocamion pentru efectuarea transporturilor externe de marfuri pentru curse internationale. Durata curselor este de aproximativ 3-4 saptamani. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C+E; - Card digital pentru tahograf; - Atestat profesional pentru transport marfuri generale; - Motivatie, seriozitate si profesionalism. Oferta beneficii: - Loc de munca stabil la una din cele mai performante companii de profil din Romania; - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica (zi calendaristica) + salariul pe tara 3300 lei brut; - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Suntem o cofetărie din Timișoara și ne mărim echipa. Căutăm o cofetară cu sau fără experiență care să fie pasionată de domeniu. Ce calități sunt necesare? - Pasionată de domeniul de cofetărie - Spirit de echipă Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam manipulant in fabrica. Se lucreaza un schimb. Necesita munca fizica. Asiguram transport pe rutele :Talmaciu, Talmacel, Sadu, Vestem, Mohu, Selimbar, Sibiu, Rasinari, Cristian Oferim salariu atractiv plus bonuri masa 630lei luna.
-
S.C CARABUS GRUP CONSTRUCT S.R.L cu sediul in Com. Dumesti, Jud. Iasi, angajeaza: - Fierar betonist - Cod COR: 711402 - Dulgher restaurator - Cod COR: 711502 - Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli, zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet - Cod COR: 931301
-
Promovat
Tucano Coffee - rețea internațională de coffee shop-uri, caută Personal curățenie pentru locațiile sale din București. Dacă ești o persoană responsabilă și în căutarea unui loc de muncă unde să te simți apreciat, află mai jos ce ne dorim de la tine și ce îți oferim :) Cerințe: - Responsabilitate; - Atenție la detalii. - Punctualitate. Responsabilități: - Asigură curățarea vaselor de resturi alimentare - manual si cu ajutorul mașinii de spălat vase; - Menține curățenia și dezinfectează toate încăperile din coffee - shop; - Prepară soluțiile dezinfectante, conform normelor stabilite. Beneficii: Salariu fix; Tips; Cafea, ceai & mediu plăcut. Locații: Tucano Coffee Dorobanți ( Sector 1) și Tucano Coffee Plaza Mall (Sector 6) Detalii la telefon:
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Angajam lucrator comercial(vanzator sau vanzatoare).Salariul,conditiile de munca bune,insotite de bonuri de masa.Posibilitate si de efectuare de ore suplimentare.
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Promovat
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de bona: 1.Bona cu experienta, recomadari pentru un bebe de 3 luni.Program 8-9 ore zi zona Calarasi sector 2 Salariu 4000-4500 lei 2.Bona educata , cu experienta in lucrul cu copiii pentu copil 2 ani , zona Metrou Jiului.Program 8-9 ore zi salariu 4000-5000 lei 3. Zona Floreasca -Bona menajera pentru o familie cu copil de 1 an ..Atributii:curatenie, calacat ( 2- 3 zile saptamana ) , implicare in activitati si ajutor la gatit pentru copil .Program 8 ore zi .Salariu 5000 lei 4.Bona in zona Otopeni pentru un copil de 2 ani .Familia mai are un copilas de 4 ani care merge la gradinita , insa cand sta acasa este nevoie sa fie si el supravegheat .Program 8-9 ore zi 5.Zona Stirbei -Voda , bona cu copil 1 an si 10 luni.Familia mai are un copil de 5 ani si atunci cand este in vacanta va fi nevoie sa fie supravegheata .Salariu 4000-4500 lei Pentru alte angajamete contactati Agentia Select Family
-
Agentia Select Family are disponibile urmatoarele locuri de munca de ingrijitoare : 1.Ingrijitoare pentru o persoana deplasabila cu ajutor, educata , fara probleme mintale .Programul intern 2 saptamani luna , Salariu 2500 lei ,zona Piata Victoriei Bucuresti 2.Ingrijire persoana varstnica , deplasabila cu ajutor ,fara alte probleme majore de sanatate .Program intern , 2 weekenduri libere luna Salariu 4000 lei 3 .Persoana varstnica are nevoie de o ingrijitoare care sa lucreze program de noapte .Zona Piata Victoriei , 6 libere luna .Salariu 4000 lei Pentru alte angajamente de ingrijitoare contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Compania noastra cauta un gestionar pentru sediul din Rm Valcea, responsabil si organizat. Responsabilitatile principale ale unui gestionar deseuri-ambalaje: - Gestionarul foloseste echipamente speciale,precum scanere de coduri de bare sau aplicatii software, pentru a identifica si scana codurile asociate cu produsele sau ambalajele returnate, - Verificarea autenticitatii si a starii produselor pentru a se asigura ca sunt in conditii adecvate pentru reutilizare,reciclare sau eliminare corespunzatoare, - Inregistreaza informatii importante asociate cu codurile scanate,cum ar fi data si ora returnarii,motivul returului si starea produselor sau a ambalajelor, - Pe baza informatiilor obtinute prin scanare,gestionarul poate dirija produsele sau ambalajele returnate catre reutilizare, reciclare sau eliminare, - Generarea rapoartelor si a analizelor , - Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul firmei, - Transportul si depozitarea: acestia trebuie sa asigure transportul eficient si sigur al deseurilor ambalaje catre facilitatile de procesare sa de reciclare ,precum si depozitarea temporara in locuri sigure si conform regulamentelor, - Trebuie sa coordoneze procesele de sortare,reciclare si valorificare a deseurilor , - Sa respecte reglementarile locale,nationale privind gestionarea deseurilor ,precum si standardele de mediu si de siguranta in munca, - Trebuie sa intocmeasca rapoarte privind cantitatile de deseuri colectate, sortate,reciclate - Intocmirea documentelor de evidenta a receptiilor cantitative calitative a materiei prime; - Intocmirea avizelor de insotire a marfii pentru livrarea produselor de magazie; Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea stocurilor, - Studii medii , -Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa, - Atentie la detalii ,adaptabilitate la schimbari, Oferta: - Posibilitatea de dezvoltare si avansare profesionala, - Salariu fix plus tichete de masa 40 lei zi, contract de munca perioada nedeterminata - Mediu de lucru profesionist. Program de lucru in doua schimburi , de luni vineri de la 7:00- 16:00 sau 14:00 -23:00 New Recycling este o companie matură, cu o experienţă vasta în domeniul transporturilor rutiere şi managementul deşeurilor nepericuloase
-
Promovat
Familie din Bucuresti doresc colaborarea cu o menajera interna , cu experienta , recomandari care sa se implice la curatenia unei case ,calcatul rufelor si implicare la gatit .In programul de zi mai exista o menajera angajata . Profil dorit: muncitoare , ordonata , ingrijita , sanatoasa , meticuloasa, responsabila. Facilitati :cazare , masa asigurate , 4 zile libere luna Salariu min 5000 lei Pentru alte detalii contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Căutăm o persoană responsabilă și dedicată pentru postul de Femeie de Serviciu pentru Birouri pentru a se alătura echipei noastre. Programul de lucru este de luni până vineri, cu o durată de 8 ore pe zi, și vizează menținerea curățeniei și igienei în birourile noastre. Adreda: Șoseaua Viilor nr. 38. Responsabilități principale: - Curățarea și întreținerea birourilor, sălilor de ședințe, holurilor, bucătăriei și băilor conform programului stabilit. - Igienizarea și sterilizarea suprafețelor și obiectelor utilizând produsele de curățenie adecvate. - Golirea coșurilor de gunoi și colectarea deșeurilor conform regulilor stabilite. - Asigurarea că sălile de baie și bucătăria sunt curate și igienizate în mod regulat. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități de comunicare și colaborare eficiente. - Capacitatea de a urma instrucțiuni. - Atitudine pozitivă și atenție la detalii. - Flexibilitate în adaptarea la cerințele postului. Beneficii: - Salariu atractiv și beneficii competitive. - Mediu de lucru profesionist și plăcut. - Dacă sunteți o persoană dedicată, organizată și dornică să contribuiți la menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat, vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Pentru informații suplimentare, contactați-ne!
-
Cautam un coleg a care sa ocupe postul de Analist resurse umane Cerinte: Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar contabil si legislatia muncii; Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj; O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare; Limba engleza nivel mediu avansat ( se lucreaza cu cetateni straini); Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj; Cunostiinte MS Office ; Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Responsabilitati : estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane; organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului; elaboreaza si gestioneaza fise de post; mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca; elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului; arhivarea documentelor; efectueaza cercetari disciplinare; intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului; organizeaza programe de pregatire a personalului; pregatirea dosarelor IGI pentru cetatenii straini; organizeaza recrutarea si selectia personalului; oferirea informatiilor privind problemele de personal; organizeaza sistemul de evaluare a performantelor resurselor umane; planifica necesarul de resurse umane pe specialitati planifica si dezvolta cariere; inregistreaza facturi si verifica pe E-Factura; verifica jurnalul de vanzari lunar; intocmirea registrului de casa,deconturi . Ce oferim: Salariu competitiv+ tichete de masa 40 lei zi; Bonus in functie de obiective; Prime de sarbatori; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut. Asteptam mesajele dumneavostra. Incercam sa va contactam in cel mai scurt timp posibil
-
Angajam sofer din NASAUD si comunele apropiate pentru distributie la scoli si gradinite CU 3 ANI EXP
ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834
-
ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834
-
ANGAJAM STRAINI CARE SANT IN ROMANIA,OFERIM CAZARE,1 MASA PE ZI,SALAR 2.400 LEI LUNA,ABONAMENT PENTRU TRANSPORT IN ORAS, -MUNCITORI IN SECTIA DE FABRICAT BISCUITI SI PATISERIE, -INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.
-
Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.
-
ANGAJĂM TEHNICIENI! Companie FM angajeaza electrician si instalator pentru intretinere reparatii instalatii spatii de birouri. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la nr de telefon: Job description instalator RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare ale clientului si efectueaza operatiile de termoviziune la echipamentele si instalatiile electrice Participa efectiv la lucrarile de intretinere si reparatii planificate precum si la cele accidentale comunicate prin Help Desk si sau de Managerul Tehnic. Raporteaza efectuarea lucrarilor aferente tichetelor relationate cu aria sa de responsabilitate, prezinta documentele necesare, acorda sprijin operatorilor Help Desk pentru solutionarea si inchiderea tichetelor Sa cunosca normele si normativele legale din specializarea sa. Respecta tehnologiile de executie si instructiunile de lucru pentru operatiile care ii revin Executa operatiile repartizate de Managereul Tehnic si respecta toate indicatiile si detaliile de realizare, astfel incat rezultatul operatiunii respective sa corespunda cu cerintele tehnice Selecteaza si foloseste corect aparatura pentru reparatia instalatiilor electrice Interpreteaza corect schemele electrice din documentatia electrica pusa la dispozitie Scoate pune sub tensiune echipamentele electrice cu respectarea normelor tehnice de securitatea muncii si P.S.I. Executa verificari asupra instalatiilor electrice vizual, auditiv sau cu ajutorul aparatelor de masura, prin proceduri adecvate Identifica echipamentele si componentele defecte in vederea remedierii Alege sculele, materialele si aparatele de masura conform operatiilor ce trebuie executate, le utilizeaza si intretine corespunzator Stabileste traseul instalatiei in functie de cerinte si disponibilitati Monteaza tuburile de protectie, conductorii, echipamentele, realizeaza conexiunile si izolatiile conform documentatiei tehnice Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie si a instructiunilor de lucru pentru operatiile care ii revin Alege traseele si solutiile optime pentru lucrarile executate astfel incat sa optimizeze consumurile de materiale Participa la descarcarea si depozitarea materialelor necesare executiei lucrarilor Raspunde de remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate Raspunde de exploatarea corecta si intretinerea instalatiilor, utilajelor si echipamentelor electrice Se prezinta la serviciu conform programului Respecta timpul de lucru si il foloseste integral si eficient Poarta echipamentul de lucru si protectie Aduce la cunostinta sefului direct toate neconformitatile constatate in desfasurarea activitatii Respecta ordinea si disciplina la locul de munca Participa la elaborarea de cerinte tehnice, solutii tehnice, propuneri de reparatii si investitii (insotite de antemasuratori, devize, fotografii, etc.) Participa la supervizarea si controlul serviciilor obtinute de la subcontractori Participa la actualizarea bazelor de date necesare bunei desfasurari a serviciilor: baze de date spatii, echipamente pentru cladiri, contracte, citiri contori, baza de date operationala, etc. Efectueaza Auditurile dn aria sa de activitate Tine evidenta cheltuielilor pentru sumele primite in vederea achizitionarii de materiale si scule. Intocmeste corect toate documentele financiare. Este responsabil de functionarea instalatiilor si echipamentelor aferente cladirilor (instalatii electrice, electroalimentare, etc.) conform legislatiei in vigoare Asigura expertiza tehnica in aria de responsabilitate Propune actiuni de optimizare a serviciilor Intocmeste situatiile solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate Participa la relocarile de mica amploare si la reconfigurarea instalatiilor electrice in cadrul amenajarilor interioare.
-
Promovat
Avem o veste excelentă pentru voi! Echipa noastră de la Lake House caută o bucătareasa și un ajutor de bucătar entuziaști, gata să se alăture familiei noastre. Dacă sunteți pasionați de arta culinară și de o atmosferă prietenoasă, vă așteptăm să ne cunoaștem mai bine. Privește viitorul alături de noi! #echipă #bucătar #lakehouse #oportunitate Tel: Chișoda, Str. Cooperatorilor, Nr.1 D
-
Centru medical sinapsis satu mare angajează medic specialist neurolog norma întreaga sau parțiala ! Deasemenea suntem interesați sa angajam medici in alte specialități : 1 psihiatrie 2 cardiologie 3 medicina interne 4 recuperare medicala in regim angajare , colaborare !
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii absolvite - Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor - Cunostințe bune de operare PC - Disponibilitate pentru program de lucru flexibil - Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale - Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor - Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați - Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu - Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor - Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.