Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ești în căutarea unui loc de muncă? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și ambițioasă, într-una dintre cele mai mari și moderne fabrici de preparate din carne din România. In prezent suntem in cautarea unei femei de serviciu. Cerinte: - minim 8 clase absolvite; - Persoana serioasă, muncitoare, responsabilă; - Atitudine pozitiva; - Capacitate de a lucra in echipa. - Disponibilitate pentru lucrul in schimburi, Responsabilitati: - mentinerea curateniei in spatiul alocat si dezinfectarea periodica a ustensilelor folosite; - utilizarea corespunzătoare a echipamentului din dotare şi a solutiilor de curăţenie. Oferim: - Salariu fix, - Bonuri de masa, - Contract de munca pe perioada nedeterminata, - Masa calda. Descriere companie: Poate ne știi de pe Facebook sau Instagram, unde punem chestii super mișto. Așa ne spun consumatorii și fanii. Sau poate ai aflat de la TV ori de pe net că avem crenvurştii perfecţi aşa cum sunt pur şi simplu nu ai cum să-i îmbunătăţeşti, sunt cei mai gustoşi. Nu degeaba crenvurștii noștri cu piept de pui sunt cei mai vânduți din piață şi din univers. Dacă îți sunăm cunoscut dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Avem o mulţime de produse de cea mai înaltă calitate. Hai să-ţi povestim despre salamurile noastre crud-uscate, despre şunca Praga, despre bacon, cârnaţii semiafumaţi, Salamul din Casa Meda, parizerul cu carne de porc, cârnaţii polonezi şi câte şi mai câte. Comunicăm deschis şi relaxat, iar în producţia de mezeluri punem suflet, pasiune, ambiţie şi răbdare. Ca să-ţi arătăm cât de serioşi suntem, avem și niște cifre pentru tine. Meda Prod 98 S.A. a apărut în 1998 în București, deci avem 25 de ani de experienţă. Suntem prezenţi în peste 6000 de magazine din toată ţara. Am crescut cu ambiţie până am ajuns pe a patra poziție în piață, unde suntem astăzi.
-
Promovat
Companie cu activitate de productie de geam termoizolant din Ploiesti, cu 27 ani experienta pe piata din Romania, angajeaza electromecanic care sa se ocupe de intretinerea si reparatia utilajelor industriale. Cerințe: Experienta in intretinerea si reparatia echipamentelor industriale; Experienta practica in lacatuserie sau mecanica industriala; Diploma de calificare profesionala constituie un avantaj Responsabilitati: Executa lucrari de intretinere si reparatii a utilajelor existente pe liniile de productie; Verifica starea tehnica a utilajelor si instalatiilor; Efectueaza operatii de ungere si gresare a utilajelor conform instructiunilor, inlatura pierderile de lubrifianti; Efectueaza reparatii accidentale la utilaje; Verifica si efectueaza toate operatiile in vederea mentinerii utilajelor in functiune; Conditii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru placut; Instruire in fabrica pe utilaje; Salariu motivant; Bonuri de masa. Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru sortare colete în noul depozit Cargus din Sibiu, zona Aeroport (lângă Bilstein). Postul preupune activități de sortare, scanare, recântărire colete precum și activități de încărcare-descărcare colete. Programul de lucru este luni până vineri în inervalul 22:30-07:30. Principalele beneficii: - salariu 2600 lei NET - bonuri de masă 600 lei lună - decontare transport în limita a 200 lei pe lună - contract pe perioadă nedeterminată - condiții foarte bune de muncă în depozit nou Candidatul ideal: - persoană dinamică și dispusă la efort fizic - vârsta minim 18 ani - cazier judiciar curat - studii minim 8 clase - domiciliu sau chirie în Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Angajăm Operatori producție linie de extrudare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii: -Experiența dovedită în domeniul extrudării de țeavă de polietilenă - OBLIGATORIU -Abilitate în efectuarea de măsurători și luarea de decizii rapide -Pregătire școlara medie (liceu sau scoală profesională) -Stare de sănătate satisfăcătoare și o bună condiție fizică Atribuții și responsabilități: -Trebuie să asigure buna funcționare a liniei de extrudare și realizarea produsului finit în parametrii prevăzuți de standard -Participă la montarea SDV-urilor -Pornește linia de extrudare -Asigură alimentarea liniei cu materie prime -Aduce țeava în parametrii optimi de producție -Face măsurători periodice de diametru, ovalitate și grosime de perete; măsurătorile sunt înregistrate în caietul de producție -Va păstra martorii din care s-au făcut măsurătorile -Asigură separarea produselor conforme de cele neconforme -Raportează șefului de schimb ori ce fel de abateri de la calitatea impusă -Colaborează cu tot personalul fabricii Oferta și condiții de muncă: -Salariul lunar: 4600 lei NET -Masa de prânz asigurată zilnic de angajator -Transportul din București este asigurat de către angajator -Pentru persoanele din alte localități angajatorul oferă cazare la cămin în București (4 paturi cameră) -Program de lucru normal, de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Cripal Impex SRL, cu sediul în București, angajează 2 Manipulanți Mărfuri. Pentru mai multe detalii, sunați la numărul de contact din cadrul anunțului.
-
Ce ne dorim să faci: preluarea clienților pentru toaletaj, tuns, spălat , descâlcit, aranjat. Mentenanța și curățarea mașinilor de tuns, a sofiatoarelor, a cuțitelor și a foarfecelor. Anunță dacă este cazul să fie trimise cuțitele foarfecele pentru ascuțit și se ocupă de pregătirea acestora în vederea acestei operațiuni. Menținerea și efectuarea curățeniei la locul de muncă. Dacă nu ai programări, ajuți restul colegilor din clinică. Cerințe: Să fie empatic, să îi placă animalele, și cu două și cu mai multe picioare :), în special cele cu mai multe, să aibă răbdare, să fie cu bun simț. Experiența constituie un avantaj, dar dacă nu o ai, și ești dispus să muncești și să înveți, ne ocupăm și de pregătirea ta. Ce oferim: un colectiv fain, spatiu larg, frumos, nou renovat, fără mirosuri neplăcute, încălzit, cafea la discreție și fructe ca gustare, promisiunea că lumea de aici te ascultă și îți ascultă părerile și este dispusă să te ajute și să te învețe ce ai de făcut. Program: Luni-Vineri de la 12:00 la 20:00
-
Cerinte: * experienta in lucrul cu copiii; * cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; * punctualitate; * rabdare si empatie pentru copii; * capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul. Oferim: * conditii exceptionale de lucru; * oportunitatea de a munci intr-o echipa tanara, entuziasta; * pachet salarial atractiv in functie de calificari si implicare profesionala; * servirea pranzului in institutie.
-
Cerinte: * experienta in lucrul cu copiii; * cunoasterea limbii germane sau engleza la nivel conversational; * punctualitate; * rabdare si empatie pentru copii; * capacitate de a comunica cu parintii, de a coopera cu colectivul. Oferim: * conditii exceptionale de lucru; * oportunitatea de a munci intr-o echipa tanara, entuziasta; * pachet salarial atractiv in functie de calificari si implicare profesionala; * servirea pranzului in institutie.
-
-
Angajare sofer cu atestat pentru transport alternativ, conditii avantajoase Tel.
-
Gradinita privata cu sediul in Dristor angajeaza ingrijitoare.Daca doresti sa te alaturi colectivului nostru poti sa ne contactezi pe e-mail sau telefon.
-
Candidatul Ideal: - absolvent facultate tehnica, de preferat de Echipamente Termice, Energetica, Mecanica; - minim 2 ani experienta in vanzari de echipamente si utilaje prelucrarea lemnului, - aducerea unui portofoliu de clienti prezinta avantaj; - persoana comunicativa, deschisa; - disponibil pentru deplasari in tara si strainatate; - domiciliu stabil in Bucuresti sau imprejurimi; - permis de conducere auto cat.B; - cunostinte solide utilizare PC; - cunosterea limbii engeze- nivel fluent; Descrierea jobului: - promoveaza produsele firmei (deplasari in tara pt contact clienti); - contribuie la mentinerea si extinderea portfoliului de clienti; - intocmeste oferte tehnice si comerciale; - participa la targurile de profil din tara si strainatate. Beneficii: -Salariu motivant ( fix+ commision din vanzari); -Laptop, telefon mobil, masina de serviciu. Descrierea companiei: Activitatea firmei este de vanzare utilaje si echipamente industria lemnului, vanzare cazane industriale (pentru diverse sectoare de activitate) si activeaza in Romania din anul 1992. Pornind de la busteni sau cherestea si parcurgand tot drumul catre produse finite, oferim clientilor: - consultanta tehnica in vederea alegerii tehnologiilor si utilajelor de prelucrare a lemnului si nu numai; - intocmirea de fluxuri tehnologice particularizate in functie de produsul finit si de amplasare; - ofertarea, contractarea si urmarirea derularii contractelor; - punerea in functiune a masinilor, utilajelor si cazanelor industriale vandute precum si instruirea tehnica a personalului operator; - asistenta tehnica in perioada de garantie si post-garantie.
-
Hotel Ariata, Scheia angajeaza receptioner. Cerinte : - Cunostinte de limba engleza (scris vorbit - nivel mediu) - Cunostinte de operare a calculatorului (word, excel, mail, booking, Airbnb) - Abilitati de comunicare, lucru in echipa, Pentru mai multe detalii lasati CV-ul dvs pe whatsapp la nr de telefon sau aici .
-
-
Descriere: Angajam muncitori necalificati pentru ambalare piatra naturala, Depozitul se afla in Tunari, judet Ilfov. Asiguram: - contract de munca pe perioada nedeterminata, - program de 8 ore cu pauza de masa, - oferim salariu motivant si bonuri de masa, Cerinte: Conditie fizica buna pentru manipularea si ambalarea pietrei naturale in saci, Seriozitate, punctualitate, dorinta de castig, lucru in echipa.
-
-
-
Instalator tehnic sanitar și gaz Compania noastră caută un instalator tehnic specializat în instalații sanitare și de gaz pentru a se alătura echipei noastre din domeniul construcțiilor. Dacă ai experiență în domeniu și ești pasionat de lucrul precis și de calitate, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: * Montarea, întreținerea și repararea instalațiilor sanitare și de gaz conform standardelor și reglementărilor în vigoare; * Identificarea și remedierea eficientă a defecțiunilor sau avariiilor în instalații; * Colaborarea cu echipa de proiect pentru implementarea cu succes a lucrărilor planificate; * Asigurarea respectării normelor de securitate și a măsurilor de protecție a muncii în timpul activităților desfășurate. Cerințe: * Experiență anterioară în instalarea și întreținerea instalațiilor sanitare și de gaz; * Certificare și autorizație valabilă pentru lucrul cu instalații de gaz; * Abilități excelente de rezolvare a problemelor și atenție la detalii; * Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; * Permis de conducere categoria B. Beneficii: * Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și dinamică; * Salariu competitiv și pachet de beneficii motivante; * Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei; * Mediu de lucru sigur și respectuos; * Proiecte variate ce oferă oportunitatea de a-ți demonstra abilitățile. Dacă ești un instalator tehnic dedicat, cu experiență și dornic să te alături unei echipe de profesioniști, te invităm să aplici pentru această poziție. Așteptăm cu interes să aflăm mai multe despre tine și despre cum poți contribui la succesul nostru în domeniul instalațiilor sanitare și de gaz.
-
Lacatus meserias pentru lucrari din alama si metal - candelabre.ro -
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Produse Administrare Documente: Intocmire documente avize de expediție, transfer marfa și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de marfa pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de marfa din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor.
-
Centru de zi cauta ingrijitoare full-time, de luni pana vineri. Salariu discutabil
-
Esti pasionata de masini si vrei ca toata lumea sa afle treaba asta ? EchIpa Tonny-Auto iti ofera un salariu motivant, Salariu competitiv și bonusuri de performanta, se ofera si bonuri de masa, negociabil in functie de cunostinte, realizari si pricepere. Acum e ocazia ta, echipa Tonny-Auto isi cauta o colega colaboratoare pentru a prezenta masinile parcului nostru auto! Ce dorim: - Prezentarea masinilor noastre in social media ( TikTok Facebook Instagram) - Sa fii o persoana serioasa, punctuala si responsabila, cu bune abilități de comunicare și înțelegere; - Persoană dinamică dispusă la perfecționare continua cu spirit de inițiativă; - O persoana care are minimul de cunostinte in domeniul auto sau care e dispusa sa invete si sa se perfectioneze ; - Sa ai abilități de analiză și planificare ; Iti doresti sa lucrezi intr-un colectiv tanar si dinamic ? Haide si tu, tot ce trebuie sa faci este doar sa ne contactezi la numarul de telefon: si noi te asteptam la un interviu !
-
EchIpa Tonny-Auto anagajeaza DOI MECANICI AUTO cu experienta, salariu motivant, Salariu competitiv, bonusuri de performanta, se ofera si bonuri de masa, negociabil in functie de cunostinte, realizari si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Iti doresti sa lucrezi intr-un colectiv tanar si dinamic si in plina dezvoltare ? Te asteptam la noi! Suntem un Service Auto modern, în căutarea si a unui SEF DE SERVICE dedicat și meticulos. Ambianța curată și sculele de ultimă generație te așteaptă pentru a oferi servicii de calitate. Experienta prezinta un avantaj, dar daca esti sigur pe tine si doresti sa fii zilnic o versiune mai buna de-a ta, noi te vom primi cu bratele deschise. Ce dorim: - O persoana care are cunostinte domeniul auto - Sa ai capacitate de lucru conform documentației; - Sa ai abilități de analiză și planificare si abilitatea de a lucra in echipa; - Sa fii o persoana serioasa, punctuala si responsabila, cu bune abilități de comunicare și înțelegere; - Persoană dinamică dispusă la perfecționare continua cu spirit de inițiativă; - Sa ai orientare către clienți si lucru în echipă; - Sa fii muncitor, cu un comportament adecvat și politicos față de clienți și colegi Programează ți un interviu la numărul de telefon :