Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Angajam Electrician la o companie de constructii industriale din Brasov. CERINTE: - calificare de electrician - disponibilitate deplasare la sediile clientilor - domiciliu in Brasov sau in zonele invecinate BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - abonament medical - decontarea transportului - bonuri de masa in valoare de 30 lei - perioada contractuala nedeterminata
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2800 lei, tichete de masa, plata orelor suplimentare si a zilelor de concediu.
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societatea comerciala Plastdor Ovidiu Srl, cu experienta din 2010 in domeniul transporturilor express angajeaza sofer cu permis categoria B pentru autoutilitara 8 paleti pe comunitate. Program minim 3 saptamani comunitate, 1 saptamana acasa. Se ofera angajare si diurna 50 euro pe zi. Se conduce aprox 800 de km pe zi. Se lucreaza cel mai mult in Germania, Austria, Belgia, Olanda, mai rar in Franta, Italia, Cehia. Mai multe detalii la sau Cerem si oferim seriozitate.
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Suntem in cautarea unei ospatarite si a unui barman pentru a se alatura echipei noastre CHIMICHANGA.. Daca ati mai lucrat in restaurant noi va primim cu bratele deschise cu sau fara experienta in echipa noastra Chimichanga Locatie centru Bucurestiului Program : 40 ore pe saptamana cu doua zile libere. Salariu atractiv + tips + bonusuri ( 6000 ron luna ) Colectiv cool si profesionist.
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Descriere post: Receptioneaza cantitativ marfurile Aranjeaza pe rafturi marfurile conform specificatiilor Întocmeste intrarile si iesirile de materiale in sistemul de gestiune Pregateste marfa pentru productie Pregateste comenzile catre clienti Verifica stocurile fizice in corelatie cu cele scriptice Raspunde de corectitudinea inventarelor Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Cunostinte de operare PC Aptitudini de calcul matematic Atent la detalii, serios , responsabil Aptitidini de organizare Permis conducere cat.B Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Bonuri de masa de 40 lei zi, prime de sarbători și de vacanță. Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Te pasioneaza domeniul Horeca? Vrei sa faci parte din echipa noastra? Hotelul Kolping angajeaza receptioner cu jumatate de norma si ospatar Candidatul ideal: - Persoana serioasa, prezentabila, punctuala - Abilitati foarte bune de relationare si comunicare cu clientii communication skills - Cunostinte utilizare calculator - Cunostinte de limba engleza Descrierea Jobului - Primirea, cazarea si decazarea clientilor - Incasarea contravalorii serviciilor prestate clientilor - Solutionarea eficienta a solicitarilor venite de la clienti problem solving - Programul de lucru este in ture Experienta Nivel cariera : Entry level - experienta nu este necesara, dar constituie un avantaj Asteptam CV-ul dvs. pe adresa sau direct la Receptia Hotelului Kolping (strada Dr. Ioan Bontila 12-14,Timisoara)
-
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Angajam sofer categoria B. Daca esti tanar, doresti un loc de munca stabil : te asteptam ! Pentru detalii va rugam sa ne contactati prin mobil.
-
Muncitor necalificat pentru depozit tevi otel - Prezenta zilnica la locul de munca conform programului de lucru Loc de munca zilnic : GHETU ANGHEL 1 , sector 3,incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii. - SALARIU NET: 3000 LEI - Persoana organizata, responsabila, meticuloasa - Forma fizica buna - Rabdare, atentie la detalii - Domiciliu: Zona CARTIER 23 AUGUST, AUCHAN TITAN, REPUBLICA, PANTELIMON, Bucuresti. Responsabilitati: - Sortare, aranjare marfa, prelucrare marfa pentru comenzi - Pregatirea coemenzilor venite.
-
Angajam montatori tamplarie aluminiu, pvc si fatade ventilate pentru santierele din Bucuresti. Persoanele care aplica trebuie sa fie apte pentru a lucra pe schela, nacela sau platforme in exteriorul cladirilor. Salariul incepe de la 4600 RON net cu tichete de masa incluse. Beneficii: transport; cazare, pentru persoanele care nu locuiesc in Bucuresti . tichete de masa. Tel:
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Chitila. Se ofera salarii incepand cu 2.200 lei pana la 2.600 lei. Se ofera tichete de masa si decont transport
-
Suntem o companie dinamică cu o vechime de peste 30 ani in domeniu, căutăm un specialist IT pentru a se alătura echipei noastre . Responsabilitati: Suport IT: Administrarea infrastructurii IT a companiei. Furnizarea asistenței tehnice pentru utilizatorii interni, rezolvând problemele hardware și software. Configurarea și întreținerea echipamentelor IT. Asigurarea functionalitatii sistemelor si aplicatiilor IT. Colaborarea cu echipa pentru a asigura securitatea și integritatea datelor. Cerințe: Diploma in domeniu IT sau experienta relevanta. Cunostiinte despre securitatea informatiilor. Bune abilități de comunicare și relaționare interpersonală. Cunoștințe solide de operare PC și familiaritate cu programele (Excel, Word). Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. Oferta Noastră: Pachet salarial competitiv Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră Mediu de lucru plăcut și colaborativ Program de lucru luni-vineri 8 -16 Cum să Aplicați: Dacă vă recunoașteți în descrierea acestui rol și sunteți motivat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți un CV la adresa de email : hr @ metalbacfarbe . com
-
Mineralport, cel mai mare furnizor de agregate din Oltenia, angajeaza Soferi profesionisti C + E pentru camioane transport agregate si asfalt la Drum Expres Craiova-Pitesti. Oferim posibilitatea de a conduce camioane Mercedes, mediu de lucru performant, cazare gratuita, salariu net intre 5 000 si 8 000 lei. Candidatii trebuie sa detina Permis categoria C+ E, Atestat transport marfa, Card tahograf, minim 6 luni experienta pe masini de mare tonaj.
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca? Suna la numarul de telefon . Sc Pro Clima Group SRL angajeaza SOFER SI INSTALATOR AER CONDITIONAT Candidatul ideal: Are permis de conducere categoria B Are cunoștințe privind modul de funcționare a echipmentelor de climatizare; Are experiență în activități de service și punere în funcțiune a echipamentelor sistemelor de climatizare și instalațiilor frigorifice: efectuează sudură în Cu, efectuează probe de presiune, recuperare și introducere agent frigorific (freon), reglează, resetează, verifică sistemele de control ale echipamentelor sistemelor HVAC; Are abilități de comunicare, este calm, riguros, responsabil, disciplinat; Este un bun organizator; Are capacitatea de a lucra în condiții de stres, are disponibilitate pentru deplasări în țară; Studii necesare: Medii (de specialitate) superioare; Autorizația AGFR reprezintă un avantaj. Descrierea jobului Operațiuni de instalare, montare și întreținere instalații de climatizare și instalații frigorifice: sisteme VRF, chillere, pompe de căldură, centrale de tratare a aerului, rooftopuri. Se oferă: Pachet salarial atractiv;4000 LEI-6000 LEI Program de lucru 8 H ( de Luni- Vineri) Pro Clima Group Încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat Pro Clima Group 23h
-
Cautam operatori utilaje pentru: - cilindru asfalt HAMM 120i, cilindru gumat asfalt GRW, cilindru asfalt 3 tone, cilindru terasaemnte HAMM H18i Cerinte: - experienta anterioara pe utilaje; - cunostinte minime in domeniul mecanic; - pregatire de specialitate: atestat sau certificare relevanta. Beneficii: salariu motivant + tichete de masa + asigurare medicala privata + cazare
-
Esti o persoana sociabila, organizata si orientata spre a invata lucruri noi? Vino in echipa noastra! Abilitati necesare: Atitudine pozitiva; Excelente abilitati de comunicare. Experienta pe administrarea paginilor de social media. Abilitati de organizare. Atentie la detalii; Lucru in echipa. Atributiile jobului: Preluarea comenzilor si pregatirea coletelor Administrarea paginilor de social media Comunicarea cu clientii magazinului Urmarirea stocului. Mediu de lucru relaxat si creativ; Locatie centrala: Iancului - Vatra Luminoasa, langa UNATC Contract de munca pe perioada nedeterminata. Posibilitate de promovare. Program de lucru Luni -Vineri: de la 10:30 la 19:00 Doua sambete pe luna, de la 10:00 la 14:00 Despre noi: Peste 10 ani experienta in comercializarea de accesorii si materiale pentru bijuterii. Echipa tanara si creativa. Detalii la telefon.
-
Restaurantul JAPANOS isi mareste echipa si are nevoie de tine, vino sa lucrezi si sa te dezvolti alaturi de noi intr-un mediu prosper. Avem nevoie pentru urmatoarele posturi: - Ospatar - Bucatar sushi - Bucatar bucatarie calda Salariu atractiv si progresiv bazat pe experienta si devotamentul la locul de munca + bonuri de masa si bonusuri lunare in functie de performanta. Programul este de 2 zile cu 2 zile - 12 ore pe zi. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati telefonic la numarul de telefon din anunt sau pe whatsapp la acelasi numar.
-
SOCIETATE TANARA PRIETENOASA CAUTAM PERSOANE DORNICE DE MUNCA PT MONTAJUL DEMONTAJUL SCHELELOR PERSONAL NECALIFICAT PENTRU ALTE TIPURI DE SANTIERE CALIFICAREA OFERA UN AVANTAJ DIPLOMA DE SCHELAR SAU CONOASTEREA UNEI MESERI PUTEM OFERI CAZARE SUNTEM DESCHISI PT NEGOCIEREA CONTRACTULUI VOM DESFASURA MUNCA IN TOATA NTARA BDAR PRINCIPALUL ESTE IN BUCURESTI SI BRASOV PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI
-
Descriere activitate: -Pregătirea și tranșarea cărnii; -Ciontolirea - dezosarea cărnii; -Prepararea semifabricatelor; -Finisarea cărnii în vederea comercializării. Cerine: -Seriozitate; -Indemanare in manevrarea cutitului; -Experienta in domeniu constituie avantaj; -Cunoasterea anatomiei animalelor; Ce oferim: -Calificare și formare la locul de muncă; -Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; -Salariu competitiv, îincepand de la 2600 NET. -Gustare (mezeluri) și masa calda (ciorbă+ fel principal), gătite zilnic în cantina companiei; -Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; -Ore suplimentare plătite 200%; -Bonusuri de performanță; -Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; -Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; -Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Si mai oferim: -Echipament de lucru; -Un loc de muncă sigur intr-o companie de succes; -Calificare și formare la locul de muncă; -Garanția că promisiunile către tine vor fi mereu îndeplinite; Procese și proceduri clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut; O echipa și un manager care iți vor fi alături și te vor îndruma. Vino in echipa DIANA!
-
Ești o persoană ambițioasă, dornică să facă parte dintr-un mediu de lucru profesionist? Vino în echipa DIANA! -Nivelul de încadrare salarial 3.800 lei brut. -Tichete de masă în valoare de 25 lei pentru fiecare zi lucrătoare; -Bonus lunar de performanta, cand este atinsa grila de KPI; -Plata orelor suplimentare cu 200%; -Prima de Paște și Crăciun; -Cadou din partea companiei cu ocazia zilei de naștere a salariatului; -Cadou din partea companiei de Ziua Copilului - 1 Iunie ( doar pentru copiii minori) -Calificare la locul de munca ; -Oportuitatea de dezvoltare si promovare in cadrul companiei. Rolul tău în magazine este să: -Asiguri ordinea și curățenia rafturilor; -Promovezi produsele companiei; -Alimentezi cu marfă permanent raionul; -Aranjezi produsele, respectând principiile BrandBlock și FIFO; -Expui produsele corespunzător în vitrina asistată; -Asiguri afișarea corespunzătoare a prețurilor, corect și lizibil; -Servești amabil și rapid clienții; -Ajuți la primirea și descărcarea marfii. Colegul ideal: -Studii medii finalizate; -Bune capacități de relaționare și de lucru în echipă; -Responsabilitate, adaptabilitate, amabilitate și organizare; -Disponibilitate în weekend. Asigurăm formare calificare la locul de muncă! O echipă de profesioniști îți va fi alături și te va îndruma. DIANA este o companie românească de succes, ce își consolidează o poziție competitivă pe o piață exigentă și în continuă schimbare. Compania DIANA a fost fondată la 30 aprilie 1991 și este unul dintre cei mai importanți producători de carne i preparate din carne din România. Produsele și preparatele din carne DIANA sunt oferite clienților din România, atât prin traditional trade, modern trade și de asemenea prin rețeaua de magazine DIANA care numără în prezent 80 de unități. Suntem o echipă care se concentrează pe pasiune, inovație, devotament și know-how. Pentru noi cei mai importanți sunt oamenii, iar această viziune ne ghidează și ne motivează.