Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Constanta - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienţa de minim 2 ani în reparaţia de utilaje de construcţii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunoştinţe operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors) Descrierea jobului - Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor şi echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic şi electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a maşinii şi realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor şi le comandă - Realizează puneri în funcţiune şi expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeşte documentaţia şi rapoartele de intervenție Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Promovat
Căutăm persoane pentru postul de Ambalator într-o fabrică care se ocupă cu realizarea produselor din material plastic. Beneficii: Venitul net lunar ajunge la 2900 lei + spor de ore suplimentare + tichete masă + bonus producție de 100-400 lei: Salariu de 2400 lei net Tichete de masă de 30 lei zi lucrată Bonus de prezență de 500 lei net lună Bonus de producție între 100-400 lei net lună Spor ore suplimentare de 175% Cerințe specifice: Minim 8 clase Disponibilitate la efort fizic Abilități de lucru în echipă Program: Luni - Vineri, 07:00-17:00 Locație: str. Preciziei nr.9 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, după care urmează pe perioadă nedeterminată.
-
Promovat
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de construcții, caută să angajez meserias în construcții pentru execuție rigole betonate carosabile. Salariu începând de la 4500 pe lună, salariul este negociabil în funcție de performanțe. ofer și cazare pentru ca unele lucrări sunt în deplasare
-
Candidatul Ideal - Profesionist, motivat si zambitor - Amabil, perseverent si orientat spre rezultate - Plin de energie, onest si modest - Pasionat si cu spirit de echipa - Prietenos, harnic, pozitiv si educat - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj! Daca iti doresti: - Sa lucrezi intr-o echipa tanara si plina de chef de viata - Sa imbini munca cu distractia - Sa ai program de lucru flexibil de 5 zile saptamana, 8 ore zi sau part-time (vineri, sambata, duminica) - Masa asigurata + bonuri de masa, bonusuri si transport decontat - Sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si zambitori - -Sa iei parte la o multime de concerte si sa-ti cunosti toti artistii preferati Ne cautam colegi si pentru restaurant RIVIERA PARK, localizat in zona Piata Muncii. Bulevard Basarabia nr 23. Hai în echipa Berăria H! Keywords: ajutor barman, barman, barmanita, bartender, bar-back, bartender assistent, personal restaurant, personal bar, personal pub, personal club, personal hotel, cafenea, ospatar, ospatarita, ospatari, ospatarite, chelner, chelnerita, chelneri, chelnerite, ajutor ospatar, ajutor ospatari, ajutor chelner, waiter, waitress, personal servire, piccolo, picolo, picoli, full time, part time, weekend, server, runner, food runner, bar runner, mixologie, speed-service, mixology, barista, coffe expert, locuri de munca, sector 1, sector 2.
-
SC Onest Art Construct SRL Angajează: Electrician cu experiență Ajutor de electrician Beneficii: Salariu atractiv Pentru mai multe informații ne puteți contacta prin: Telefon: Ungureanu Aurel Email:
-
ATLAS SPORT SRL angajeaza Sudor in constructii Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu minim 2 ani; - capacitate de munca in echipa; - capabil sa respecte termenele limita; Responsabilitati: - Experienta pe post de sudor; - Capacitate de a lucra in conditii de efort sustinut; - Abilitate de a suda MIG MAG; Detinere certificat/diploma de sudor constituie avantaj Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
Responsabilitati: -Evidenta contabila a trezoreriei : casa, banca, deconturi; -Evidenta contabila a furnizorilor; -Verificari fise de cont; -Diverse rapoarte financiar-contabile; -Arhivare documente contabile; Cerinte: -Studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta. Constituie un avantaj absolvirea ASE-Contabilitate si informatica de gestiune; -Vechime in specialitateminim 1 an; -Cunostinte de operare PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer etc.; -Cunostinte operare program de contabilitate Saga; -Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat; -Capabil sa lucreze atat in echipa, cat si individual; -Capacitatea de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica; -Abilitati bune de comunicare; -Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva.
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.
-
Producator de otel beton fasonat si distribuitor de materiale de constructii, situat in jud Timis, com.Giroc, str Asociatiei 1 zona industriala, angajeaza sofer livrare materiale constructii.Ne puteti contacta la tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Programul de lucru in perioada de vara : luni-vineri 8-18 , sambata 8-13. Cerinte: 1.experienta pe un post similar minim 2 ani 2.permis de conducere categoria B fara incidente majore 3.cunoasterea materialelor de constructii 4.cunosterea si intocmirea documentelor interne si fiscale: foi de parcurs,proces verbal de receptie, facturi fiscale, chitante 5.sanatate buna Oferim: 1.un loc de munca sigur, ne dorim o colaborare de durata, 2.salariu de 3.500 lei net plus bonuri de masa , 3.o camioneta Peugeot 2016 bine intretinuta Ne puteti contacta la tel sau direct la depozitul de materiale de constructii situat in com.Giroc, intre orele 8-18.
-
Firmă de îngrijire bătrâni la domiciliu în Drobeta Turnu Severin. Servicii de menaj Servicii de transport Servicii de aprovizionare(cumpărături) Plan de îngrijire personalizat Suntem specializați în furnizarea de servicii de îngrijire personală în funcție de nevoile dumneavoastră. Serviciile noastre includ îngrijire personală, asistență la activitățile zilnice, administrarea medicamentelor și alte servicii de sprijin pentru a ajută bătrânii să trăiască în siguranță și confortabil. Contactează-ne pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de îngrijire a bătrânilor la domiciliu. Tel.
-
Persoană punctuală, disciplinată, cu simțul responsabilității, organizată și rapidă Trebuie să respecte regulile de igienă din bucătărie și să fie curate Dispunem de o bucătărie foarte bine utilată, cu aparatură profesională Durată de lucru - 8 ore zi 5 zile - Să pregătească micul dejun, prânzul și 2 gustări, zilnic - Să ajungă la timp la serviciu - Să prepare mâncarea în timp util - Să păstreze bucătăria curată - Să aibă grijă de utilajele, aparatele, ustensilele din dotarea bucătăriei - Să aibă calitățile necesare pentru a putea lucra în echipă
-
Despre Kipina Prima grădiniță din Timișoara cu predare in limba engleză sub franciza internațională KIPINA KIDS (www.kipinakids.com) de inspirație finlandeză, este prezentă în 18 locații, pe 4 continente. Grădinița KIPINA TIMIȘOARA găzduiește copii cu vârste cuprinse între 2 si 6 ani. Aceștia beneficiază de un ambient prietenos și modern, îngrijire de excepție, un curriculum performant și îndrumare din partea unor educatori pregătiți la Universitatea HAMK - Helsinki. Educatoarele vor utiliza o aplicație ANDROID pentru a urmări progresul academic al copiilor, activitățile zilnice, dezvoltarea abilităților și pentru a comunica cu părinții. KIPINA consideră că cea mai bună metodă de învățare pentru copii este una distractivă, cu ajutorul jocului structurat. Fiecare copil va fi ajutat să se dezvolte din punct de vedere cognitiv, emoțional, social și fizic. Gândirea critică, creativitatea, comunicarea și colaborarea vor fi exersate în fiecare zi. KIPINA, prin partenerii ei MOOMIN Language School, MOOV KIDS și MIGHTIFIER aduce un plus de valoare educației copiilor. Grădiniță ACREDITATĂ - OM 3933 din 28.02.2024. Responsabilități cheie Desfășoară activități instructiv-educative cu copiii Pregătește materiale didactice necesare desfășurării activității zilnice Observă și supraveghează atent copiii pe parcursul programului Profilul candidatului Absolvent de Liceul Pedagogic și sau Științelor Educației Cunoștințe limba engleză Creativitate, empatie, lucru în echipă Aspecte administrative Perioada contractului: nedeterminată Oferta companiei Oferta salarială: Pachet salarial atractiv Beneficii: Beneficiază de instruire oferita de francizori Oportunitatea de a lucra într-un spațiu modern, cu dotări de ultimă generație Folosirea unor metode de instruire noi, creative Posibilitatea de avansare
-
Suntem o companie noua in curs de formare in cadrul Clinicii noastre din Teleorman , capabila sa ofere pacientilor din comunitate ,servicii medicale decente. Cautam candidat pentru locurile de munca, cu sau fara experienta pentru relatie contractuala cu Casa de Sanatate, dornic sa ofere pacientilor empatie si profesionalism .La schimb oferim conditii moderne de lucru si pachet salarial atractiv pe masura implicarii, locatii modernizate recent .
-
Angajam Urgent muncitori Instalatori mentenanta Montaje Sisteme de Stingere Incendiu Loc De Munca Stabil Salar Motivant Tichete de Masa Premii Sarbatori Telefon
-
Europe Energy Timisoara cauta o colega cu experienta pentru postul de secretara administrativa. Dorim o persoana motivata,cu initiativa si dorinta de cunoastere,cu atributii in secretariat,detinand un nivel mediu de experienta pentru aceste activitati;abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana. Se ofera si se solicita seriozitate,stabilitate si profesionalism!Este obligatorie detinerea de abilitati solide in domeniului operarii pe calculator(Microsoft Word Excel). Program de lucru:8 ore de luni pana vineri. Se ofera salariu motivant Pentru programari la interviu si relatii suplimentare cu privire la cerintele postului pe care il oferim,ne puteti trimite cv-urile la adresa de e-mail: sau ne puteti contacta telefonic la numarul:
-
Electromontaj "Carpati" SA Sibiu angajeaza Electricieni si Lacatusi mecanici pentru proiectul "Lucrari electrice in parc fotovoltaic Ileana" SE OFERA: SE OFERA: Salariu motivant in functie de experienta; Transport gratuit din localitatea de domiciliu la organizarea de santier sau cazare pentru persoanele din alte localitati; Ore suplimentare platite cu spor de 175%; Tichete de masa in valoare de 25 lei zi; Sporuri (de inaltime, de functie, de sef de echipa, etc.) Prima de concediu in valoare de 1450 lei pe an; Prime de Paste Craciun. CERINTE: Experienta in domeniul Medie Inalta Tensiune constituie avantaj; Disponibilitate pentru munca pe santier; Disponibilitate pentru deplasarea intre santiere; Seriozitate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
CĂUTĂM UN CONSILIER DE VÂNZĂRI CU EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU SAU VÂNZĂRI Suntem în căutarea unei persoane dinamice și pasionate de modă pentru a se alătura echipei noastre ca și Consilier Vânzări în showroom-ul nostru dedicat ținutelor pentru bărbați. Aceasta este o oportunitate pe perioadă determinată, cu posibilitatea prelungirii contractului pe termen nedeterminat in functie de performanțe. Ce ne dorim : -Să respecți programul; -Să fii amabil cu clienții; -Să ai o imagine plăcută și să porți uniforma pe care o primești; -Să înveți produsele și serviciile noastre; -Să faci vânzări - să încasezi produsele; -Să participi la ședințele lunare; -Să aranjezi și să întreții produsele din magazin. Oferta noastră: -Reduceri de 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Mediu de lucru dinamic și plin de entuziasm; -Uniformă completă; -Un salariu de 3250 lei + 250 lei pentru transport; -Discount 30% la toate produsele din magazinele noastre; -Traininguri; -Posibilitatea de avansare în companie. Program: -În extrasezon 6 luni (Octombrie - Martie) 9:00 - 19:00 Luni - Sâmbătă 9:00 - 16:00 Duminică -În sezon 6 luni (Aprilie - Septembrie) 8:00 - 20:00 Luni - Sâmbătă 8:00 - 16:00 Duminică -Se lucrează în ture de 8 ore zi: -O duminică se lucrează, una nu: -Un weekend liber la 3 4 săptămâni. Dacă ești un pasionat al modei și ai abilități excelente de vânzări, te așteptăm să ne trimiți CV-ul cu poză la adresa de email. Alătură-te echipei noastre și contribuie la bucuria clienților noștri, oferindu-le cele mai elegante costume pentru a face evenimentele lor speciale cu adevărat memorabile! Descrierea companiei Suntem un brand românesc cu produse și servicii la standarde internaționale. În ultimii 10 ani de activitate, cei peste 10.000 de clienți (miri, nași, nuntași și oameni de afaceri), din aproximativ 12 județe, pe care i-am servit până acum, spun că 6AM este conceptul adaptat perfect vremurilor în care trăim. 6AM Ceremony este zona eleganței supreme. Ne adresăm bărbatului care va străluci la evenimentele importante din viața sa. Fie că este nuntă, bal, botez sau banchet, îl așteptăm cu toată ținuta de care are nevoie, de la A la Z, pe măsura sa.
-
Ești pasionat de mașini și de sunetul de calitate? Vino să te alături echipei noastre dinamice și experimentate la Sound House, lider în instalarea sistemelor audio auto în Brașov de peste 10 ani! Căutăm un Montator Sisteme Audio Auto entuziast și dedicat, care să împărtășească pasiunea noastră pentru performanță și confort în domeniul auto. Dacă ai experiență în demontarea interioarelor de mașini și cunoștințe de bază în electronica auto, te vrem în echipa noastra Responsabilități: - Montarea sistemelor audio dedicate și a sistemelor multimedia. - Aplicarea de insonorizant auto. - Asigurarea calității sunetului și confortului în vehicule. - Colaborarea cu echipa pentru a oferi cele mai bune soluții personalizate clienților noștri. Ce oferim: - Un mediu de lucru plăcut și condiții bune de muncă. - O echipă tânără și dinamică. - Oportunități de formare profesională și dezvoltare în domeniu. - Un loc de muncă stabil și posibilitatea de a lucra cu tehnologii de ultimă oră în domeniul audio auto. Candidatul ideal: - Are o pasiune pentru domeniul auto și pentru sistemele audio. - Deține cunoștințe de bază în electronica auto; - Permis de conducere categoria B (obligatoriu). -Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. -Certificare sau calificare în domeniul auto (electric sau mecanic) reprezintă un avantaj. -Bune abilitati de organizare;- - Atentie distributiva, spirit de echipa; - Flexibilitate,rabdare, atentie la detalii. Beneficii: Tichete de masa; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță: Teambuilding. SoundHouse este un distribuitor a celor mai importante branduri renumite de car audio la nivel global, si anume Hertz, Audison, Alphard, Aura, STP, JL Audio etc. Distribuie o gama larga de produse de la accesorii, difuzoare, amplificatoare, insonorizant pentru masini etc. Detine o experienta de 10 ani pe piata si continua sa se dezvolte la nivel national. In prezent detine un magazin online. Sediul se afla in Brasov!
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birouri București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)